BOSS GT-8...

Φίλε janick o Dime ποτέ δεν εκθειάστηκε για τους ήχους του(δικαίως κατα την άποψή μου) αλλά κυρίως για το παίξιμο του.
Η άποψη εκείνη είναι καθαρά προσωπική.¶σε που το "έσκιζε" πήγαινε στον Darrel όχι στο transistor.Προφανώς δεν είσαι οπαδός του high gain ήχου :D Ίσως καταλάβαινες τι ακριβώς εννοούσα.Η λάμπα για κάποιους δεν ήταν μονόδρομος(βλέπε Darrel)και φυσικά για όλους εμάς που δεν έχουν τη δυνατότητα να βολευτούν με λάμπα(οι high gain λαμπάτοι ενισχυτές ξεφεύγουν λίγο)τη βολεύουν με πεταλιέρες πεταλάκια simulators.

 
Α.Σε γενικές γραμμές θεωρώ λάθος να υποθέτεις οτι μπορεί να υπάρχει έστω και ένα κοινό σημείο μεταξύ ημών , του απλού λαου και ενός ζάμπλουτου πασίγνωστου κιθαρίστα σχετικά με τον τρόπο που θα φτιάξει κάποιος το σύστημά του. Οι παράμετροι που εμπλέκονται και καθορίζουν το setup π.χ. του Dime είναι τέτοιες που απαγορεύουν σε οποιδήποτε νοήμων κιθαρίστα (έστω και με βαθιές τσέπες) οπιαδήποτε προσπάθεια αντιγραφής.(Αναφέρω ενδεικτικά τον όρο endorsement που είναι ένα κεφάλαιο απο μόνος του).Το να μελέτας αντιθέτως ένα επαγγελματικό σύστημα για να κατανοήσεις την λειτουργία του και στη συνέχεια να απορροφάς τα ιδιαίτερα και χρήσιμα στοιχεία του είναι άλλη υποθεση :wink:

Β.Συμφωνώ πως οι hi gain ενισχυτές κοστίζουν ΠΟΛΥ.Παρόλα αυτά, δυστυχώς αν είσαι σοβαρός πάνω στο θέμα ήχος αποτελούν μονόδρομο κατα γενική ομολογία και αποδεδειγμένα.Αυτό που δεν έχεις ίσως σκεφτεί είναι οτι ο χόρος των αγοροπωλησεων στον οποίον μπαίνουμε όλοι μας μέχρι να καταφέρουμε να αγοράσουμε τελικά έναν "καλό" ενισχυτή μας κοστίζει ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ απο οτι την απευθείας αγορά ενος τέτοιου μηχανήματος.Τώρα ειδικά με το net τα πράγματα είναι πανεύκολα....

Υ.Γ.

Μιας και ανέφερες τον Dime προσπάθησε να βρείς μερικές συνεντεύξεις απο το παρελθόν.Θα σε βοηθήσουν να καταλάβεις την λογική του πάνω στους ενισχυτές και γενικά την κοσμοθεωρία του(ένα απο τα φοβερά στοιχεία του χαρακτήρα του).Ο ανθρώπος είχε πει οτι για μια πενταετία δεν ήξερε τι ενισχυτές έπαιζε μιας και ο τεχνικός του "τα είχε αναλάβει όλα αυτά" :lol: Απ ότι καταλαβαίνεις όχι απλά είμαι οπαδός του higain ήχου αλλά τελείως καμμένος οπαδός.

(Να είχα και το ψιλό για να ικανοποιήσω τα σατανικά μου σχέδια... :twisted: :evil: :cry:)

 
Αγαπητέ Dexter,

Νομίζω ξέφυγες λίγο απο αυτό που ήθελα να πω.Ωραία όλα αυτά σύμφωνοι αλλά δεν ήθελα να το πάω τόσο μακριά.Ούτε υπέθεσα καμιά σύγκριση.Το όλο θέμα το πήγαινα οτι για εμάς τους "καμμένους" που δεν μπορούμε να συνεισφέρουμε σε μια λάμπα τη βγάζουμε με το gear του λαού.Καλώς η κακώς καλός χρυσός πχ ένας Rivera αλλά εμένα δε μου κάνει που είμαι "καμμένος.

Φυσικά δεν τίθεται θέμα το όποιος έχει λεφτά μπορεί να βγάλει ήχο Darrel.Φυσικά ο σοβαρός ήχος είναι η λάμπα και εγώ μαζί σου αλλά εμείς ο απλός λαός που πολύ σωστά είπες όχι λάμπα τον καφέ στην καφετέρια τον πίνουμε με το ζόρι(εντάξει όχι όλοι ίσως αλλά οι περρισότεροι φοιτητές πιστεύω που είναι και το μεγάλο ποσοστό που ασχολούνται με τη μουσική)

Όσο για τις αγοροπωλήσεις που λες έπεσες στην περίπτωση έχω αλλάξει πάρα πολλά πεταλάκια μέχρι να βρώ κάτι να μου κάθεται στο αυτί καλά και ακόμη ενώ είμαι κοντά close but no cigar.Εγώ δε θα μπορούσα να το κάνω αυτό που λες.Μου αρέσει να δοκιμάζω και δεν εννοώ να πάω σε ένα μαγαζί και να παίξω 3 λεπτά και να με στραβοκοιτάει ο υπάλληλος.Να παίξω σπίτι μου,να το δοκιμάσω σε συνθήκες live και σε ηχογραφήσεις.Για να γίνουν αυτά πρέπει να το αγοράσω δυστυχώς και αν δε μου αρέσει έχασα 100 ευρώ.Τουλάχιστον όμως έμαθα πέντε πράματα παραπάνω έμαθα καλύτερα τον εξόπλισμο μου,καταστάλαξα πιο πολύ μεσα μου τι θέλω να ακούσω και τι δε θέλω.

Και τον πραγματικά καλό ενισχυτή να πάρεις κάποια στιγμή μπορεί να θέλεις να παρεις άλλον αργότερα.Εν τέλει πιστεύω αν την ψάχνεις με τον ήχο σου τα λεφτά είναι το δύσκολο μέρος όπως και να έχεις.Είναι ακριβό hobby η μουσική πιστεύω το ξέρεις :wink:

Για να τελείσω η όλη προσέγγιση μου ήταν σε επίπεδο απλού λαού και το παράδειγμα του Darrel ήταν απλώς ένα παράδειγμα απο προσωπική σκοπιά

Με σεβασμό,

Μπάμπης

 
Προσωπικά και λόγω ηλικίας & πείρας (πω,πω σαν γερος αισθάνομαι.. :lol: ) θα ηθελα να σας πω τι γνώμη μου (& τη συμβουλή μου..σαν γέροντας... :lol: ) για το τι πρέπει να κάνετε παιδιά μου αν η τσεπη ειναι άδεια & η καρδιά γεμάτη... :lol:

Καταρχήν συμφωνώ με την λογική ότι η συνεχής αγορά ενισχυτών (με την εννοια αγοράζω εναν φθηνο για να τον πουλησω και αργοτερα να παρω εναν καπως καλυτερο κτλ) οδηγει ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ στο ξοδεμα παρα πολλων χρηματων με μετριο αποτελεσμα...

Εχουν περάσει απο τα χέρια μου λογω επαγγελματος αλλα και ...χρονου ενα σωρο εξαιρετικοί vintage & modern λαμπατοι ενισχυτές (απο MARSHALL PLEXI & FENDER TWIN μεχρι RIVERA,BOOGIE & VHT ) & συγκρινοντας τους με τις πεταλιέρες & γενικα με το modeling που ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ κυκλοφορεί μπορω να πω ότι ναι μεν το modeling δεν ακουγεται ΑΚΡΙΒΩΣ οπως το original (αν & ΠΟΛΛΕΣ φορες η αγαπημενη μου VOX TONELAB SE με εχει "κοροϊδεψει" σε blind tests ΗΧΟΓΡΑΦΗΜΕΝΗΣ κιθάρας....) έχει φτασει όμως σε ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΠΙΠΕΔΑ ειδικά στα ΒΡΩΜΙΚΑ .

Ισως λογω... ηλικίας & μουσικων προτιμησεων δεν πολυασχολειστε με τα ΚΑΘΑΡΑ αλλα προσωπικά ΕΚΕΙ ειναι που τα modelers "χανουν" σημαντικα σε σχέση με τους καλούς λαμπάτους ενισχυτες.

Παρόλα αυτα ακόμα & έτσι θεωρω ότι ειναι καταπληκτικο που στην εποχή μας ενας κιθαριστας με λιγα χρηματα μπορει με 400-500 ευρω να αγοράσει ενα "μηχάνησμα" :lol: με πολλα & εξαιρετικα εφφε & ταυτοχρονα μια πλειάδα "ενισχυτων" ετσι ωστε εστω και εικονικα να "ψαξει τον ηχο πολλων απο αυτούς & οταν ερθει ο καιρός να αγορασει πραγματικο λαμπατο ενισχυτη να ξερει τι περίπου γουσταρει .

Η GT8 στα δικα μου τα γερικα αυτια τουλαχιστον :lol: ακουγεται πιο "πλαστική" & "digital" στα καθαρα απο την Vox Tonelab (της οποίας τους κλασσικούς "βρωμικους" ηχους τους προτιμω απο αυτούς της GT8) εχει ομως πολυ εξυπνότερο menu (αλλα & δυσκολότερο) & απιστευτη ευελιξία καθως και τη δυνατοτητα πολυ περισσότερων εφφε (& συνδιασμων τους) (δεν ξερω βεβαια αν οντως στον πραγματικο κοσμο τα χρειάζεται καποιος ολα αυτα).

Παντως εξακολουθώ να πιστευω ότι για ενα κιθαριστα που ΔΕΝ ενδιαφερεται να παιξει heavy μουσικη (& υπάρχουν ΠΟΛΛΟΙ τετοιοι κιθαριστες) η αγορά κατευθείαν ενος καλού "φθηνου"λαμπατου ενισχυτη (π.χ PEAVEY CLASSIC,FENDER HRD,LANEY,ENGL) με 400-800 ευρω ειναι η καλύτερη λύση μια & το μονο που θα χρειασθεί μετα ειναι μερικα πεταλακια & θα εχει λύσει το προβλημα του ηχου του για πάντα.

Πιστεψε με ΟΛΟΙ σχεδον οι κιθαριστες καποια στιγμη καταλήγουν στον προσωπικο τους ηχο & μετα παύουν να πειραματιζονται και απλως ΠΑΙΖΟΥΝ :wink:

 
Φίλε Μπαμπη και γω φοιτητής είμαι και ότι λεφτά έχω βγάλει απο το '99 το χω δώσει σε ενισχυτές και κιθάρες.Μακάρι να μπορούσα να πάρω μια Ultralead με οικονομίες μιας χρονιάς.Η όλη υπόθεση απαιτεί θυσίες , πως να το κάνουμε.

Σχετικά με το θέμα της δοκιμής στρίψε 180 μοίρες.Σου προτείνω να αδιαφορείς για την συμπεριφορά του πωλητή γιατί αν σε στραβοκοιτάει παει να πει πως δεν κάνει καλά την δουλειά του καλά αυτός σε πρώτη φάση.Δοκίμαζε μέχρι θανάτου.Το κέρδος (σε όλα τα επίπεδα) είναι πολύ μεγάλο.Φυσικά θα ήταν καλό να δοκιμάζεις οτιδήποτε στο σπίτι σου και σε live αλλά δυστυχώς δεν έχουμε φτάσει ακόμα σε τέτοιο επίπεδο εξυπηρέτησης.

To ρεζουμέ της υπόθεσης για μένα είναι οτι π.χ.ενας μτχ JCM 800 κάνει όσο 7/8 πεταλάκια οπότε παίρνεις κάτι τέτοιο και είσαι σε καλό δρόμο (ξελασπώνεις που λέει και ο register).Τώρα αν δεν ξέρεις πως ακούγεται ο JCM πας και τον ακούς αδιαφορώντας για τα βλέμματα των πωλητών που έτσι και αλλιώς πληρώνονται για αυτή την δουλειά...

Υ.Γ. Όλα τα posts μου έχουν σκοπό να σου δώσουν να καταλάβεις την άποψη μου.Συγνώμη αν λόγω κακής διατύπωσης μπορεί να φάνηκαν κάπως εχθρικά.Δεν ήταν αυτή η προθεσή μου.

Γιάννης

 
Παρεπιπτόντως αυτό δεν σημαίνει οτι δεν υπάρχουν και μάπες στην λαμπάτη οικογένεια :roll: ( :arrow: Marshall DSL' date='TSL π.χ.)[/quote']

Πως γίνεται ρε παιδιά τόσο ακριβοί ενισχυτές να είναι μάπα....? επίσης γιατί ακούω συνέχεια ότι ο παλιός jcm800 είναι καλλίτερος απο τον καινούργιο...δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται τα καινούργια μοντέλα να είναι κατώτερα των παλαιών... δεν έχω γνώμη επι του θέματος γιατί δεν έχω πείρα αλλά δεν είναι λίγο παράξενο... δηλαδή εφόσων ο ήχος των παλαιών μοντέλων είναι ανώτερος γιατί να τον αλλάξουν σε υποδεέστερο... :roll: λόγω αξίας των υλικών?

μήπως είναι απλά θέμα γούστου....? ή όντως υπάρχουν αντικειμενικά "σφάλματα" στις επανεκδόσεις.. ή στους DSL για τους οποίους και ο λόγος....?
 
Παρεπιπτόντως αυτό δεν σημαίνει οτι δεν υπάρχουν και μάπες στην λαμπάτη οικογένεια :roll: ( :arrow: Marshall DSL' date='TSL π.χ.)[/quote']

Πως γίνεται ρε παιδιά τόσο ακριβοί ενισχυτές να είναι μάπα....? επίσης γιατί ακούω συνέχεια ότι ο παλιός jcm800 είναι καλλίτερος απο τον καινούργιο...δεν μπορώ να καταλάβω πως γίνεται τα καινούργια μοντέλα να είναι κατώτερα των παλαιών... δεν έχω γνώμη επι του θέματος γιατί δεν έχω πείρα αλλά δεν είναι λίγο παράξενο... δηλαδή εφόσων ο ήχος των παλαιών μοντέλων είναι ανώτερος γιατί να τον αλλάξουν σε υποδεέστερο... :roll: λόγω αξίας των υλικών?

μήπως είναι απλά θέμα γούστου....? ή όντως υπάρχουν αντικειμενικά "σφάλματα" στις επανεκδόσεις.. ή στους DSL για τους οποίους και ο λόγος....?
ΔΕΝ υπάρχει καινούργιος JCM800 το μοντέλλο εχει καταργηθεί.

Τωρα αν ηταν να σου κανω εναν κατάλογο άχρηστων ακριβων ενισχυτων & κιθαρων δεν θα τελειώναμε ούτε αύριο... :lol:

Πάντως ενας απο τους ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟΥΣ λόγους για τον οποίο οι παλαιότεροι ενισχυτες θεωρούνται "καλύτεροι" ειναι οτι μεχρι & τα μεσα της δεκαετίας του 70 η συντριπτικη πλειοψηφία τους ηταν ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟΙ point to point (χωρις πλακέτες δηλ.) πράγμα που εκανε το service πολυ ευκολότερο καθως & τον ενισχυτη πιο reliable.

Βεβαια αυτο δεν σημαίνει οτι δεν υπάρχουν και σύγχρονοι ενισχυτες με ΠΛΑΚΕΤΕΣ που ειναι παρα πολυ γεροί (Boogie,Rivera,Soldano κτλ) αλλα σιγουρα οι σύγχρονοι Marshall,VOX & Fender δεν εχουν την ποιότητα της κατασκευής των original (ειναι πρακτικα αδύνατον να γινει μαζικη παραγωγη point to point ενισχυτων..)

παρεμπιπτόντως ο JCM800 ΔΕΝ ειναι point to point (παντως ο καινούργιος DSL JCM 2000 ειναι κατα τη γνωμη μου ο καλυτερος ενισχυτης που εχει βγαλει εδω & 20 χρονια η εταιρεία)
 
Αυτόν εννοούσα

http://www.marshallamps.com/product.asp?productCode=JCM800

Ναι καταλαβαίνω ότι το χειροποίητο είναι καλλίτερο. Οπότε εκ των πραγμάτων έχουν και διαφορετικό ήχο λόγω διαφορετικών υλικών και τρόπου κατασκευής, κατάλαβα. :wink:

 
Τον επανεκδόσανε λοιπόν!

Καλός ενισχυτης αλλα δυστυχως ΜΟΝΟ για βρώμικα...

Πάντως δεν ειναι απαραίτητο ότι ο ήχος είναι & ΤΟΣΟ διαφορετικός μεταξυ των original & των reissue .Οι RI TWIN REVERB π.χ. ακούγονται το ΙΔΙΟ με τους vintage & ας εχουν τελειως διαφορετικη κατασκευη...

& ας μη ξεχνάμε ότι οι πολύ παλιοί ενισχυτες είναι πλέον unreliable σε σχεση με τις επανεκδόσεις λόγω ηλικίας... :cry:

(& δυστυχως στην Ελλάδα δεν εχουμε & τιποτα σπουδαίους μάστορες για να τους περιποιηθεί όπως τους αξίζει...)

 
Πάντως ενας απο τους ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟΥΣ λόγους για τον οποίο οι παλαιότεροι ενισχυτες θεωρούνται "καλύτεροι" ειναι οτι μεχρι & τα μεσα της δεκαετίας του 70 η συντριπτικη πλειοψηφία τους ηταν ΧΕΙΡΟΠΟΙΗΤΟΙ point to point (χωρις πλακέτες δηλ.) πράγμα που εκανε το service πολυ ευκολότερο καθως & τον ενισχυτη πιο reliable.αλλα σιγουρα οι σύγχρονοι Marshall' date='VOX & Fender δεν εχουν την ποιότητα της κατασκευής των original (ειναι πρακτικα αδύνατον να γινει μαζικη παραγωγη point to point ενισχυτων..)[/quote']

ακριβως!αν και θα ημουν περιεργος να εκανα μια συγκριση live μπροστα μου μεταξυ ενος fender twin δεκαετιας 60 με τον reissue 65 που εχω,για να δω αν πραγματικα δεν υπαρχουν διαφορες.γιατι και εγω σαν ..vintagακιας σαν και εσενα superfunk μου ειχε περασει απο το μυαλο πριν 2μηνες να πουλουσα τον twin μου και να εψαχνα για κανα μεταχειρισμενο απο ebay δεκαετιας 60 point to point.ξερεις εχω και το συνδρομο GAS στα υψη γενικα :lol: 8)

Υ.Γ.o twin που σου ειχα παρει super δεν ξερω αν στο ειχα πει αλλα ενω οταν το volume ειναι κατω απο το 5..δεν παιζει,οταν τον βαζω απο το 6 και πανω με κιθαρα με single coils(με les paul δεν κολλαει οσο με μια strat..) και σε συνδιασμο με το electrovoice η κιθαρα κελαιδαει :) ασε που γουσταρω πολυ που τον εχω στο τερμα οταν παιζω στο χωριο μου και δεν βρωμιζει ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ.. :!:
 
Ο JTM45 reissue :?: :?
εκπληκτικός ενισχυτής (αλλα πρέπει να τα "σκάσεις") ουσιαστικά είναι ο πρώτος ενισχυτης που εφτιαξε ο Marshall (& σχεδον πιστο αντίγραφο του Fender Bassman) ειναι πιο καθαρός απο όλους τους άλλους (φοράει 6L6) και όταν τον γκαζώσεις έχει ένα εκπληκτικό low gain overdrive ηχο .

 
Επειδή παρατηρώ σαν νέος μετά απο εκτενή ανάγνωση θεμάτων πως οι συζητήσεις πάντα ξεφεύγουν, θα επαναφέρω το θέμα.

Πιστεύετε οτι το BOSS GT Pro (η rack έκδοση του GT 8 με περισσότερες δυνατότητες & καλύτερη ποιότητα ηλεκτρονικών) είναι μια καλή επένδυση για κάποιον που δεν έχει/ δεν θέλει ένα κάρο πετάλια στο RIG του αλλά θέλει σοβαρό ήχο;

Γιατί κολήσατε στην εξομοίωση καμπίνας;Δεν προσφέρει μόνο αυτό...Κατεβάστε το manual η χαζεψτε & λίγο στο official site τα ηχητικά samples για να καταλάβετε την έννοια του Dual-COSM ή τα 15 ταυτόχρονα εφέ με οποιαδήποτε σειρά αλυσίδας.

Τον τελευταιο καιρό σχεδιάζω το δικό μου RIG και πιστεύω πως με ενα Dunlop 535Q, ένα MXR 10 Band Equalizer και το Boss GT Pro θα είχα υπεραρκετές δυνατότητες για ηχογραφήσεις αλλά και live stage.

Περιμένω απόψεις!

 
Εξαρτάται τι ήχο θέλει ο καθενας & τι εννοεί με την έννοια "σοβαρός" 'ηχος :wink:

Προσωπικά & για να μην σε κουράσω πιστεύω ότι ΠΟΤΕ δεν πρόκειται να μπορεσει ενα simulator να φτάσει & να ξεπεράσει τον ηχο ενος ΄λαμπάτου ενισχυτή ηχογραφημενου με ενα μικρόφωνο.

Ομως μπορεί να τον ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙ πολύ επιτυχημένα ειδικα σε περιπτώσεις που το Budget ειναι χαμηλο & ο χρόνος τρέχει.

LIVE τωρα τα πράγματα γινονται ακομα πιο δυσκολα για το simulator μια & δεν εχει την πολυ σημαντικη "αίσθηση" που οι περισσότεροι κιθαρίστες έχουν συνηθίσει με εναν ενισχυτή "στην πλάτη τους".

Προσωπικα οποτε προσπάθησα να παιξω ζωντανα χωρις ενισχυτη εννοιωσα σαν να κανω σεξ με τις κάλτσες μου,τριπλο προφυλακτικο.... :lol: :lol: & φορωντας και κελεμπια :lol: :lol:

Αν όμως δεν εχεις παίξει ποτε με λαμπάτο ενισχυτη μπορεί & να μην σε πειράξει καθόλου & να κανεις τη δουλειά σου μια χαρα :wink:

το σετ απ που σκεφτεσαι μπορεί να λειτουργήσει (αν & δεν νομιζω να σου χρειαστεί το eq μια & το Boss πρεπει να εχει απειρες δυνατοτητες eq,& για wah μπορεις απλα να χρησιμοποιήσεις ενα expression pedal συνδεδεμενο με το boss)

 
Το GT8 Pro είναι ουσιαστικά ίδιο με το GT8 εκτός απο κάποιες επιπλέον ευκολίες σε loop και output, αλλα εκτός απο ότι είναι πιο ακριβό απο το GT8 θα χρειαστείς επιπλέον και μια midi πεταλιέρα, τουλάχιστον για τα live. Δεν ξέρω αν αξίζει το επιπλέον κόστος.

To GT8 έχει αρκετά καλό EQ και δεν νομίζω ότι θα χρειαστείς εξωτερικό. Το ίδιο ισχύει και για το Wah και μπορείς να χρησιμοποιήσεις εναλλακτικά το πετάλι του το οποίο αλλάζει με ένα "κρυφό διακόπτη" ή να βάλεις ενα εξωτερικό.

Τώρα όσον αφορά την ποιότητα του ήχου, σέβομαι τις απόψεις του Superfunk (και άλλων) σχετικά με το θέμα της λάμπας, αλλα με μια καλή ρύθμιση του GT8 μπορεί κανείς να πετύχει πολύ καλά αποτελέσματα αρκει να αφιερώσει λίγο χρόνο. Οσο για την αίσθηση ... είναι και θέμα γούστου ή αν θές προτεραιοτήτων. Εγω είμαι ευχαριστημένος και είχα λαμπάτους ενισχυτές αλλα μπορεί οι ανάγκες μου να είναι διαφορετικές ή οι απαιτήσεις μου λιγότερες (πχ δεν γράφω σε στούντιο)

Πάντως για αυτό που είμαι απόλυτα βέβαιος&είναι ότι τεράστιο ρόλο παίζει η ποιότητα του ηχείου.

Για να αποδώσει σωστά το GT8 τα καθαρά, τα synth και τα acoustic sims που έχει, πιστεύω ότι χρειάζεσαι full range ηχείο και απο ότι έχω διαβάσει σε άλλα forums πολλοί είναι ευχαριστημένοι με τα Mackie ή ανάλογης ποιότητας ηχεία. Εγω πχ παίζω live κατευθείαν στην κονσόλα με μονιτορ ενα full range ηχείο αλλά στο σπίτι το βάζω στο line-in του Roland Cube 30.

Αλλοι που προσανατολίζονται σε παραδοσιακούς, λιγότερο ή περισσότερο βρώμικους ήχους, προτιμούν λαμπάτο τελικό και ηχείο κιθάρας.

Δες και στο http://www.bossgtcentral.com που είναι ειδικά για το GT8.

Μια γνώμη ...

 
Παρεπιμπτόντως αυτό δεν σημαίνει οτι δεν υπάρχουν και μάπες στην λαμπάτη οικογένεια icon_rolleyes.gif ( icon_arrow.gif Marshall DSL' date='TSL π.χ.) [/quote']
Τι είναι αυτό που σε κάνει να πιστεύεις ότι η σειρά TSL είναι ''μάπα'' ;;

Ποια είναι τα κριτήρια σου;;
 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εγω παλι εχω διαφορετικη αποψη,νομιζω οτι ο JCM2000 DSL ειναι ισως ο καλυτερος ενισχυτης που εχει βγαλει η Marshall εδω και χρονια (με ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ καθαρο καναλι & αφθονη vintage μαρσαλιλα στο βρωμικο καναλι)

Ο ΤSL σιγουρα "μαπα" δεν ειναι αλλα ειναι πολυπλοκος & δυσκολοτερος στη χρηση & σε πολλους χρηστες εχει εμφανίσει reliability problems&&

 
Εγω παλι εχω διαφορετικη αποψη' date='νομιζω οτι ο JCM2000 DSL ειναι ισως ο καλυτερος ενισχυτης που εχει βγαλει η Marshall εδω και χρονια (με ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΟ καθαρο καναλι & αφθονη vintage μαρσαλιλα στο βρωμικο καναλι)

Ο ΤSL σιγουρα "μαπα" δεν ειναι αλλα ειναι πολυπλοκος & δυσκολοτερος στη χρηση & σε πολλους χρηστες εχει εμφανίσει reliability problems&&

[/quote']
Ο TSL ουσιαστικά είναι ένας DSL με τη διαφορά ότι έχει 3 πλήρως ανεξάρτητα κανάλια. Δεν θα έλεγα ότι είναι πολύπλοκος...απλά έχει περισσότερα ποντεσιομετρα αν εννοείς αυτό. Όπως κάθε μηχάνημα έτσι και αυτό πρέπει να του αφιερώσεις χρόνο για να το μάθεις και να πειραματιστείς με τους ήχους που μπορεί να σου δώσει για να καταλήξεις στο δικό σου προσωπικό ήχο.
 
Αν ο TSL JCM 2000 είναι με τα τρία ανεξάρτητα κανάλια, πρέπει να τον έχω ακούσει.... πιο "ξερά" καθαρά (πολύ πολύ μέτρια δηλαδή) δεν νομίζω να έχω ξανακούσει σε Marshall!!!! οι οποίοι άλλωστε δεν φημίζονται για τα καθαρά αλλά για το γκαζάκι τους, παρεπιπτόντως στο συγκεκριμμένο μοντέλο και τα "βρώμικα" μάπα ακούστικαν στις περισσότερες ρυθμίσεις που έκανα (αλλά όλα αυτά μην παρεξηγηθώ προς Θεού είναι προσωπική μου και μόνο άποψη!)

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top