Μπορείτε να ακούσετε τα σημερινά χιτς?

σας ικανοποιεί μουσικά η σύγχρονη τάση στις επιτυχίες?


  • Σύνολο ψηφοφόρων
    18
Το ερώτημα είναι πόσοι από αυτοί θα ανέβαιναν ψηλά χωρίς το εμφανισιακό και μόνο με το μουσικό τους ταλέντο...


Ακριβώς όσοι ανέβαιναν πάντα. 

Πάντως ένα κΣερω ελάχιστοι από αυτούς που ΠΕΤΥΧΑΙΝΟΥΝ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ δεν "το αξίζουν".

Συνήθως δουλεύουν περισσότερο από όσους δεν πετυχαίνουν, αφοσιώνονται περισσότερο από όσους δεν πετυχαίνουν ,θυσιάζουν περισσότερο χρόνο από όσους δεν πετυχαίνουν και στην τελική είναι καλύτεροι για την συγκεκριμένη δουλειά από όσους δεν πετυχαίνουν...

Σήμερα το διάβαζα και συμφωνώ μέχρι κεραίας

https://www.capital.gr/xristos-xomenidis/3677802/piso-apo-kathe-periousia-krubetai-ena-egklima

btw μην υπερεκτιμας το "ταλέντο " με εξαίρεση ελάχιστες περιπτώσεις δεν είναι παρά το 10% αντε 20% της επιτυχίας ενός ανθρώπου το υπόλοιπο οφείλεται στην σκληρή δουλειά. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
btw μην υπερεκτιμας το "ταλέντο " με εξαίρεση ελάχιστες περιπτώσεις δεν είναι παρά το 10% αντε 20% της επιτυχίας ενός ανθρώπου το υπόλοιπο οφείλεται στην σκληρή δουλειά
Δε διαφωνώ, εννοείται. 

Αλλά διάβαζα Buddy Guy και έλεγε ο μπάρμπας ότι πολύ του αρέσει ο John Mayer σαν παίκτης blues. Γιατί είναι νέος και ωραίος και υπάρχει προβολή. Καταλαβαίνεις...

 
Τα ΙΔΙΑ Σκουπίδια  προωθούν ΚΑΙ ΤΩΡΑ οι ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΚΈΣ, και όχι οι "πλατφόρμες " όπως λανθασμένα λες (ΟΛΟΙ οι καλλιτέχνες στο σημερινό τοπ 50 στο Spotify έχουν συμβόλαιο με δισκογραφική. )

Από εκεί και πέρα όπως έχουν ευτελιστει τα ΠΑΝΤΑ στην εποχή μας έτσι έχει ευτελιστει και η εμπορική μουσική .

O κύριος λόγοςΔΕΝ  είναι οτι ο κάθε πικραμένος μπορεί με μιΑ κομπιούτερ και 3 σπασμένα plug in να βγάλει "μουσική "... και να την ανεβάσει ...

 Σκέφτηκες ποτέ ότι ΔΕΝ φταίει η ΤΡΑΠ του κΟλου που έγινε έτσι η....κοινωνία αλλά η...κοινωνία που η κυρίαρχη μουσική είναι η τραπ του κΟλου?


πριν τις πλατφόρμες υπήρχαν dj.

Και δεν υπήρχε περίπτωση να δώσουν airplay οι dj σε μπαξ μπάνυ (ασχετα αν 1000000000 μύγες τρώνε σκατά). Το airplay ο μπαξ μπάνυ το πήρε από τις πλατφόρμες (soundcloud) και όταν απέκτησε cult following τον υπέγραψαν οι εταιρείες. Δεν είναι χαζές οι εταιρείες. Σκατά θέλετε? σκατά θα σας δώσουμε.

Το ερώτημα είναι πόσοι από αυτοί θα ανέβαιναν ψηλά χωρίς το εμφανισιακό και μόνο με το μουσικό τους ταλέντο...


μα εδώ είναι που υπάρχει ο τραγέλαφος.

Οι άσχημοι είναι που έχουν πέραση. Αυτούς ούτε η μάνα τους δεν μπορει να του δει

 
Δε διαφωνώ, εννοείται. 

Αλλά διάβαζα Buddy Guy και έλεγε ο μπάρμπας ότι πολύ του αρέσει ο John Mayer σαν παίκτης blues. Γιατί είναι νέος και ωραίος και υπάρχει προβολή. Καταλαβαίνεις...


Και ο B.G νέος και ωραίος ήταν κάποτε, όπως και οι περισσότεροι star ,αν είσαι ασχημαντρας δεν πας για ρωουκ σταρ,γίνεσαι τζαΖιστρας ή χρηματιστης ή ανοίγεις μπακαλικο

image.png

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Νομίζω, αν μου επιτρέπετε, ότι ο @dimsonic έχει δίκιο 

Αν συμφωνήσουμε ότι το παιχνίδι  είναι ένα ιδεατό  zero sum game, τότε αυτοί που κερδίζουν είναι:

α. Οι πλατφορμες, και

β. Οι χρηστες 

Επομένως ποιοι χάνουν

Μήπως οι δημιουργοί?  

 
Τι στην ευχή είναι το "ιδεατό zero sum game";


Ένα είδος αναδιανομής ενός σταθερού ποσού, σύμφωνα με το οποίο όταν κάποιος ωφελείται, κάποιος άλλος ζημιώνεται κατά το ίδιο ποσό.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Κακως εξετάζετε τις πλατφόρμες, το περιεχόμενό τους και τη φόρμα ή την όποια καλλιτεχνική αξία των σημερινών επιτυχιών. Το ΜΟΝΟ που έχει σημασία, και η ΜΟΝΗ αιτία για την παραγωγή αυτών των κατασκευασματων ειναι οι ανάγκες που καλύπτουν. Και ναι, θελει ταλέντο για να καλυψεις πετυχημενα μια αναγκη, ή μηπως νομιζετε ότι δεν εχει ταλέντο στη δουλειά του ενας πετυχημένος σε οποιοδήποτε τομέα? Παραγωγη σκουπιδιών που πωλείται χρυσαφι, μιλαμε για τελευταιο σταδιο δυσκολιας.

 Λοιπόν οι ανάγκες που καλύπτουν αυτά τα πραγματα είναι ίδιες με τις ανάγκες που παντα κάλυπταν τα ανάλογα σκουπίδια του παρελθόντος, άσχετα αν τότε τα αντίστοιχα σκουπίδια μας άρεσαν διότι τότε είχαμε εμείς οι ίδιοι τις αντίστοιχες ανάγκες. Αγοράκια στην εφηβεία, σκουπίδια το μεταλ σκουπίδια και το τραπ, υστερικα κοριτσακια, σκουπιδια τα boy bands σκουπίδια και τα tictoc dances, γεροξουρες σε φαση θα δειξω τα λεφτα μου, σκουπίδια τα σκυλαδικα καθε εποχης, βλακες εναλλακτικοί δηθεν ψαγμενοι, σκουπιδια αβαν γκαρντ και 8 bit καραγκιοζιλικια.

 Δεν θα αλλαξει αυτό ποτέ, υπαρχουν οι αναγκες και η οικονομία τις καλύπτει, και οσο πληρώνουν οι μαλακες θα συνεχίσει και να τις καλύπτει. Αν τωρα μεσα σε αυτή την θαλασσα προσφοράς βγει και κανα καλο κομματακι, συγνώμη, δεν το θελαμε, κατα λάθος βγηκε, ενα χαλασμενο ρολόι δειχνει δυο φορες τη μερα τη σωστη ωρα. Παντα ετσι ήταν, και οταν παίρναμε τους δισκους, στην καλυτερη 2- 3 κομματια ακουγοντουσαν, τα αλλα στον καιαδα, ελαχιστα άλμπουμ ειναι καλά απο την αρχη ως το τέλος. Μαζική παραγωγή για την καλυψη των αναγκων της μαζας, στα χαρμπουγκεραδικα σκουπιδια τρωει η μαζα, αλλα και βιγκαν αχυρα παλι για τη μαζα είναι, οι αναγκες καλύπτονται, και νοσταλγούμε οι παππούδες το παλιό καλό σουβλάκι, και αυτό σκουπιδια ηταν ομως.

 Σε διακοσια χρονια αν δε ριξει πυραύλους ο σπανομαριας η ενατη θα ειναι ενατη. Για την τευλορ σουιφτ, τους μεταλλικα και τους μπιτλς εχω τις αμφιβολιες μου.

 
σποτιφαι
σποτιφαΐ

Όσον αφορά τη λίστα, δεν μπορώ να ακούω/βλέπω Taylor Swift, έχω αλλεργία. Το στυλ της, η εμφάνισή της, η περσόνα και αυτό το απερίγραπτα ξεπλυμένο, generic ποπ που τραγουδάει με ενοχλούν σε σημείο που μου δημιουργούνται ψυχοσωματικά συμπτώματα όταν την πετύχω σε κανά κλιπ.

Οι υπόλοιποι μου είναι απλά αδιάφοροι πλην της Rihanna που θα την ακούσω πολύ ευχάριστα και άμα τη βλέπω κι όλας ακόμα καλύτερα.

 
  • Συμφωνώ
Reactions: Giorgos rockstep
της Rihanna που θα την ακούσω πολύ ευχάριστα και άμα τη βλέπω κι όλας ακόμα καλύτερα.
Με όλο το σεβασμό στην προσωπική γνώμη (αυτό εκφράζω κ εγώ εδώ εξάλλου εννοείται), υπάρχουν πολλές καλύτερες φωνές στην pop (Beyonce, Adele κλπ). Όσον αφορά την εμφάνιση, αν πας σε οικισμό Ρομά με χορηγία από Sephora, θα βγαλεις καμία εικοσαριά Rihannες εύκολα. Και δεν έχω κάτι με τους Ρομά. Πώς την προώθησαν αυτήν την κοπέλα ως την ενσάρκωση του εξωτικού στοιχείου δεν μπορώ να καταλάβω 

 
  • Συμφωνώ
Reactions: fatalv
Ένα είδος αναδιανομής ενός σταθερού ποσού, σύμφωνα με το οποίο όταν κάποιος ωφελείται, κάποιος άλλος ζημιώνεται κατά το ίδιο ποσό.
Ευχαριστώ, αλλά απλώς σάρκαζα (my bad). Απλά ήθελα να υποδείξω ότι αυτή η αντίληψη δεν έχει εφαρμογή στη μουσική βιομηχανία (ή βιοτεχνία ή οτιδήποτε άλλο).

Κανείς δεν μου χρωστάει λεφτά επειδή μου αρέσει να παίζω το (μουσικό) όργανό μου. ΕΓΩ πρέπει να πείσω ότι ξέρω να γράφω κάτι που να ικανοποιεί τα αυτάκια κάποιων ανθρώπων. Αν πετύχω (όπως έγραψα νωρίτερα και υπογράμμισε ο Superfunk) η επιτυχία μου οφείλεται σε κάτι απτό και συχνά μετρήσιμο. Αν αποτύχω (εγώ π.χ. απέτυχα) πάλι οφείλεται σε κάτι απτό και μετρήσιμο.

Σε μία συναινετική δοσοληψία, ΟΛΑ τα μέρη είναι ικανοποιημένα, δεν κλαίει ο ένας το ποσό που έδωσε και γελάει ο άλλος που το έλαβε.

Σε διακοσια χρονια αν δε ριξει πυραύλους ο σπανομαριας η ενατη θα ειναι ενατη. Για την τευλορ σουιφτ, τους μεταλλικα και τους μπιτλς εχω τις αμφιβολιες μου.
Εννοείται, ακόμη και αν τους ρίξει, το ίδιο θα ισχύει.

 
 Σε διακοσια χρονια αν δε ριξει πυραύλους ο σπανομαριας η ενατη θα ειναι ενατη. Για την τευλορ σουιφτ, τους μεταλλικα και τους μπιτλς εχω τις αμφιβολιες μου.
o Λουντβιχ μετράει 200 χρόνια με μια δημιουργική περίοδο 20 κάτι ετών, οι δε Μπήτλς 60 με αντίστοιχα 7. Συγκρίσιμα νούμερα θα έλεγα σε σχέση με τα 20-30 κάποιων που συνεχίζουν.

Βεβαια αν πάει κάποιος στις αληθινές πωλήσεις θα δει ότι οι Μπήτλς δύσκολα θα φύγουν από την πρώτη θέση, ενώ οι τελευταίοι δεν έχουν κάν ελπίδες να πλησιάσουν.

 
υπάρχουν πολλές καλύτερες φωνές στην pop (Beyonce, Adele κλπ)


Δεν είπα πουθενά ότι η Rihanna είναι η τοπ φωνή, ούτε και με ενδιαφέρει αυτό δηλαδή. Απλά μου αρέσουν τα κομμάτια της (νταξ όχι όλα) και η χροιά της/τρόπος που τραγουδάει.

Όσον αφορά την εμφάνιση, αν πας σε οικισμό Ρομά με χορηγία από Sephora, θα βγαλεις καμία εικοσαριά Rihannες εύκολα.
Εδώ όμως θα τσακωθούμε.

 
  • Συμφωνώ
Reactions: ECC803s
Σαθρή βάση επιχειρηματολογίας -

https://en.wikipedia.org/wiki/Criticism_of_Spotify
Ποια είναι η σαθρή βάση; Η ερώτησή μου; Το άρθρο στη Wikipedia;

Όπως και αν έχει, αν εσύ θεωρείς ότι δεν σου κάνει το Spotify (σαν καλλιτέχνη), τότε μην το επιλέξεις. Αυτό άλλωστε είναι και το πρώτο πράγμα που έγραψα σε αυτή την μαραθώνια συζήτηση.

 
Εγώ πάλι προσπαθώ να καταλάβω το θέμα που συζητάμε. Το σπασμένο τηλέφωνο μου θυμίζει.

Την ποιότητα της σημερινής ποπ; Ποιος φταίει για τα χάλια μας; Να καεί το σπότιφαϊ;

Ειδικά το τελευταίο είναι σαν να θέλεις να αλλάξεις τη βρύση επειδή η ΕΥΔΑΠ έκοψε το νερό.

Παρατηρώ μια τέτοια κοντόφθαλμη αντίδραση σε πολλές περιπτώσεις τελευταία και όχι μόνο στη μουσική.

 
  • Συμφωνώ
Reactions: npap
Παρατηρώ μια τέτοια κοντόφθαλμη αντίδραση σε πολλές περιπτώσεις τελευταία και όχι μόνο στη μουσική.


Έχουμε συνηθίσει να παίρνουμε απλοϊκές απαντήσεις σε πολύ δύσκολα ερωτήματα και αυτό είναι το αποτέλεσμα. Η ζωή έχει γίνει τόσο περίπλοκη, που πουθενά δε μπορείς να υποστηρίξεις ότι το Α οδήγησε στο Β με αιτιολογική σχέση.

Όταν καταλάβουμε ότι για να πάμε από το Α στο Β είναι αποτέλεσμα εκατοντάδων ή και χιλιάδων διεργασιών και παραγόντων, τότε ίσως σταματήσει και αυτό που παρατήρησες. Χλωμό βέβαια αν με ρωτάς, γιατί είναι μακράν πιο εύκολο να δείξεις με το δάχτυλο κάτι/κάποιον και να καταλήξεις ότι φταίει μόνο αυτό.

 
απο την δική μου πλευρά συζητάμε το ότι για την κατάντια της σημερινής ποπ (σύγχρονης μουσικής θα έλεγα) φταίει το γεγονός ότι δόθηκε βήμα σε χαμηλού επιπέδου μουσικούς να προσεγγίσουν σε θηριώδη νούμερα χαμηλού επιπέδου ακροατές, μέσω μιας φτηνής (ή δωρεάν μέσω διαφημίσεων) πλατφόρμας. Κάτω από άλλες συνθήκες αυτή η ""μουσική"" δεν θα έβλεπε το φως της μέρας.

Αυτό (κατά τη δική μου πάντα άποψη) είναι ένα σημάδι μιας γενικότερη υποβάθμιση της ποιότητας ζωής που αντιμετωπίζουμε αλλά και των κριτηρίων με τα οποία τα άλλα μέλη των κοινωνιών που ανήκουμε αποφασίζουν να πορευτούν.

τίποτα παραπάνω τίποτα λιγότερο.

(είπα να μην ξανα ασχοληθώ, αλλά νομίζω ότι δεν μου αρκεί πλέον η περίληψη σε 5 γραμμές διαδικτύου για να μεταφέρει αυτά που σκέφτομαι)

 
Ποια είναι η σαθρή βάση; Η ερώτησή μου; Το άρθρο στη Wikipedia;

Όπως και αν έχει, αν εσύ θεωρείς ότι δεν σου κάνει το Spotify (σαν καλλιτέχνη), τότε μην το επιλέξεις. Αυτό άλλωστε είναι και το πρώτο πράγμα που έγραψα σε αυτή την μαραθώνια συζήτηση.
Η δική μου επιχειρηματολογία έχει σαθρή βάση, όχι η δική σου @trolley- δεν ήμουν ξεκάθαρος

 
δόθηκε βήμα σε χαμηλού επιπέδου μουσικούς να προσεγγίσουν σε θηριώδη νούμερα χαμηλού επιπέδου ακροατές, μέσω μιας φτηνής (ή δωρεάν μέσω διαφημίσεων) πλατφόρμας. Κάτω από άλλες συνθήκες αυτή η ""μουσική"" δεν θα έβλεπε το φως της μέρας.
Αυτό μπορεί να διαβαστεί όμως κι έτσι:

"Δώθηκε η δυνατότητα σε ένα τεράστιο αριθμό ακροατών να απολαύσουν τη μουσική που γουστάρουν και τους κάνει να περνούν καλά μέσω μιας φτηνής (ή δωρεάν μέσω διαφημίσεων) πλατφόρμας."

 

Trending...

Νέα θέματα