- Μηνύματα
- 22,255
- Πόντοι
- 2,148
Οι Beatles απο το 1966 και πίσω ΔΕΝ μου αρέσουν καθόλου.
you're losing all the fun
Οι Beatles απο το 1966 και πίσω ΔΕΝ μου αρέσουν καθόλου.
Τους έχω ακούσει εκτενώς και σε κάθε άλμπουμ βρίσκω μετα βίας 1 κομμάτι καλό. Αλλά απο SGT Pepper κι ύστερα, αξίζει κάθε άλμπουμ ολόκληρο. Πιο πολύ μουσικά μιλούσα. Ομοίως, δεν άκουγα ποτέ Stones, Pistols & Pearl jam, αλλά αυτό δεν αναιρεί οτι όντως εκπροσώπησαν τις γενιές τους.you're losing all the fun
Και σε αυτό έχεις δίκιο. Οι Beatles απο το 1966 και πίσω ΔΕΝ μου αρέσουν καθόλου. Απο το magical mystery tour κι ύστερα αξίζουν στ'αλήθεια για'μένα. Μένει λοιπόν να δούμε αν η Μπίλι θα έχει παρόμοια ωρίμανση ή οχι.
Ακριβώς. Διοτι τότε δεν υπήρχε διαχωρισμός. Σήμερα έχουμε τη μουσική τέχνη και τα μουσικά τεχνάσματα.δεν ξεχώριζα μεταξύ τους
Ο Steven Wilson το έθεσε σωστά νομίζω: " I don't belong in the entertainment business, I belong in the music business".
Πάντως αυτοί που όλοι ασχολούνται μαζί τους, σίγουρα δεν προχωράνε τη μουσική παραπέρα..
Και μόνο που μας απάλλαξαν οριστικά απ τους χίπιδες με τα ντέφια, θα έπρεπε η ημέρα κυκλοφορίας του Never Mind The Bollocks να είναι παγκόσμια επέτειος εορτασμού για την ανθρωπότητα.Ακομα και οι Sex Pistols (τους οποιους προσωπικα θεωρω εκπληκτικους μουσικα) μας απαλλαξαν απο τη σαπιλα των YES,Genesis ,Εmerson Black n' Decker & ξαναηρθε η χαρα στη ζωη μας ?
Χαχαχαχαχα.. έλιωσαΕmerson Black n' Decker
Παρ'εμπιπτόντως, το ντέφι είναι κατα τη γνώμη μου το πιο αξιομίσητο, κακόηχο, σχεδόν προσβλητικό όργανο. Θα έπρεπε να απαγορευτεί. Ίσως γιαυτό να μην μου αρέσουν οι early Beatles..τους χίπιδες με τα ντέφια
Ξέρεις...αν και διαφωνώ γενικά μ αυτό και στο είπα πιό πάνω, πολλοί δεν συνειδητοποιούν ότι οι δίσκοι μέχρι το 1965-66 ήταν το προαπαιτούμενο για να πάμε στον λοχία, στο λευκό κλπ.Τους έχω ακούσει εκτενώς και σε κάθε άλμπουμ βρίσκω μετα βίας 1 κομμάτι καλό. Αλλά απο SGT Pepper κι ύστερα, αξίζει κάθε άλμπουμ ολόκληρο. Πιο πολύ μουσικά μιλούσα. Ομοίως, δεν άκουγα ποτέ Stones, Pistols & Pearl jam, αλλά αυτό δεν αναιρεί οτι όντως εκπροσώπησαν τις γενιές τους.
Σαφώς και το αναγνωρίζω, απλά δεν κάθομαι πια να τα ακούσω. Με την ίδια λογική που δε θα μου άρεσαν τα sketches ενός ζωγράφου. Πάω κατευθείαν στον πίνακα.Αν δεν υπήρχαν αυτοί δεν θα υπήρχε τίποτα.
Τα είπες ΟΛΑ.Ναι αλλά όταν το έκανε αυτό ο Jarre, το τελικό αποτέλεσμα ήταν καλύτερο καί ηχητικά καί (κυρίως) συνθετικά. ...
Γιαυτό κι εγώ έχω βάλει πολλά μέτρα καλώδια κι έχω βυσματώσει 9 synth σε μια 24κάναλη αναλογική κονσόλα και γράφω ΜΟΝΟ audio. Ούτε MIDI, ούτε αυτοματοποιήσεις κι "ευκολίες". ...
Έχω αποφανθεί πλέον οτι η δυσκολία είναι που μας κάνει να δουλεύουμε στ'αλήθεια.
...
Είναι αδύνατον να είμαι στους 10 αλλά είμαι σίγουρα ο 11ος ??Εδώ στο ΝΟΙΖ, μπορώ να σου αναφέρω τουλάχιστον 10 άτομα που αν είχαν τα εργαλεία promotion ή τα φράγκα που έχουν οι αμερικανοί σταρ, ή αν δρούσαν σε εποχή που η μουσικότητα καθόριζε τη διασημότητα, θα είχαν γίνει πασίγνωστοι και ζάπλουτοι.
Βέβαια, άλλο η τέχνη (ήτοι - κατ' εμέ-, το απόλυτα όμορφο ψέμα που θα σε αγγίξει εσωτερικά) και άλλο μουσική βιομηχανία κλπ κπλ, ήτοι κυνηγάω το απόλυτα όμορφο $$$.
Αν σου δώσουν τα τελειότερα σχεδιαστικά προγράμματα πιθανώς τελικά να φτιάξεις ένα τέλειο... demo των δυνατοτήτων του προγράμματος.
Τα είπες ΟΛΑ.
Βέβαια, άλλο η τέχνη (ήτοι - κατ' εμέ-, το απόλυτα όμορφο ψέμα που θα σε αγγίξει εσωτερικά) και άλλο μουσική βιομηχανία κλπ κπλ, ήτοι κυνηγάω το απόλυτα όμορφο $$$.
Συγγνώμη αλλά και πάλι διαφωνώ. Αν ήταν έτσι όσοι ασχολούνταν με τη pop (γενικότερος όρος) μουσική στην Ελλάδα τη δεκαετία του 70, του 80 και του 90 θα έπρεπε να έχουν βγάλει καμιά δεκαριά dark side of the moon. Αντιθέτως όμως δεν τα έβγαλαν αυτοί αλλά οι Pink Floyd που εκτός από ταλέντο και έμπνευση είχαν και άπειρο cutting edge για την εποχή του εξοπλισμό. Απλά κάποιοι μπορούν να διαχειριστούν την πληθώρα των επιλογών και κάποιοι άλλοι όχι. Αν δεν έχεις σαφή εικόνα απ την αρχή του τί ψάχνεις κι ανοιγοκλείνεις presets, είναι πολύ εύκολο να χαθείς στη διαδρομή του όλου πράγματος. Ο αυτοπεριορισμός μπορεί να είναι εργαλείο έμπνευσης όταν κάποιος έχει βαλτώσει και ψάχνει έναν τρόπο να τον βγάλει απ το comfort zone ώστε να σκεφτεί διαφορετικά αλλά σε καμιά περίπτωση δεν νοιώθω ότι η πολυτέλεια των εργαλείων που υπάρχουν σήμερα σταματά κάποιον απ το να δημιουργήσει.Ο περιορισμός ανοίγει τεράστιες πόρτες έμπνευσης.
Αν σου δώσουν ένα χαρτί και ένα μολύβι μπορείς να κάνεις απίστευτα πράγματα - από πλευράς έμπνευσης. Αν σου δώσουν τα τελειότερα σχεδιαστικά προγράμματα πιθανώς να χαθείς κάπου στη μετάφραση και τελικά να φτιάξεις ένα τέλειο... demo των δυνατοτήτων του προγράμματος.
Αν δεν έχεις σαφή εικόνα απ την αρχή του τί ψάχνεις κι ανοιγοκλείνεις presets,
επειδή λέμε για dsotm αν ψάξεις στο διαδίκτυο θα δεις πχ ότι το On the run γράφτηκε κυριολεκτικά ανοιγοκλείνοντας presets.
Όχι ότι δεν ισχύουν τα όσα έγραψες περι pf, απλά μερικές φορές υπάρχει και ο πειραματισμός που οδηγεί κάπου αλλού. Τώρα αν αυτό το αλλού για εκείνους ήταν παιχνίδι και απο μας αναδείχτηκε σε τοτέμ είναι μεγάλη ιστορία.
Αρκεί να μην σκρολάρει κάποιος presets όπως κάναμε κάποτε zapping στην τηλεόραση περιμένοντας να βρούμε κάτι για να ρημαδοπεράσει το απόγευμα.