Billie Eilish

Μια απ τα ιδια
Είναι καλλιεργημένη και την βοήθησε το σύστημα σίγουρα, κατασκευάζουν σταρ αλλά εδώ κατασκευάζουν όλο και περισσότερα ρομπότ. Ρομπότ σταρ θα δούμε σε λίγο. Οι μισοί σε ένα συγκρότημα ρομπότ θα είναι πλέον.

 
Είναι καλλιεργημένη και την βοήθησε το σύστημα σίγουρα, κατασκευάζουν σταρ αλλά εδώ κατασκευάζουν όλο και περισσότερα ρομπότ. Ρομπότ σταρ θα δούμε σε λίγο. Οι μισοί σε ένα συγκρότημα ρομπότ θα είναι πλέον.
Αυτήν την άκουσα πιό λίγο, την άλλη έτυχε να πετυχω αφιέρωμα γι αυτήν από τον Πετρίδη (ναι καμιά φορά κι αυτό τυχαίνει) δήθεν διθυραμβικό κλπ, αλλά αυτό που κράτησα πέρα από τον αρχικό εντυπωσιασμό ήταν ένα τεράστιο δήθεν. Ότι ακούει και επηρεάστηκε από Julie London και άλλες παλιές ντίβες, αλλά προσωπικά δεν άκουσα τίποτα τέτοιο.

Δυό μήνες αργότερα που έτυχε να είμαι στην Ολλανδία είδα τεράστια προώθηση... Όταν βλέπω τέτοια γενικά...κρατάω αποστάσεις.

 
Συγνώμη για την παρέμβαση και τη συνέχιση του offtopic, αλλά θεωρώ πολύ πιο μουσική ένα κομμάτι pop , RnB , soul , funk whatever που έχουν χρησιμοποιηθεί μουσικά όργανα παιγμένα από μουσικούς παρά από μπιτια...

Νομίζω η πλειοψηφία εδώ μέσα έχει ζήσει αυτή την εποχή όπου τα ανωτέρω είδη μουσικής που ήταν και τότε τα δημοφιλέστερα , ήταν παιγμένα από αληθινούς μουσικούς και αληθινά όργανα 

Έτυχε πριν λίγο να ακούσω εντελώς τυχαία το word up, το διάσημο κομμάτι των Cameo που έγινε τρελό χιτ και από ροκ καλλιτέχνες . Δεν θυμάμαι να το έχω ξανακουσει . Όλο το υπέροχο groove είναι από μπάσο και στο τέλος σκάει και ένα σαξόφωνο

Σήμερα θα ήταν όλο μπιτ . Προτιμώ το ορίτζιναλ

Αν ζούσε σήμερα ο MJ , ούτε καν αυτός δεν θα είχε πλέον μουσικούς στους δίσκους του 

Μου φαίνεται πολύ έντονη η διαφορά και την προτιμούν τα αυτιά μου 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εγω παλι θα ρωτησω τι παει να πει μπιτακι? Εχει γινει καραμελα νομιζω, καθε φορα που ακουμε κατι που δεν ακουγεται σαν να βγηκε πριν το '70 να το βαφτιζουμε μπιτια. Για να μην παρεξηγηθω, προφανως και καταλαβαινω τη χρηση του ορου οταν μιλαμε για μουσικη τυπου trap ή ευρυτερο ηλεκτρονικο ηχο, οπου το track βγαινει απο ενα ατομο μπροστα απο ενα πισι με Pro Tools. 

Αλλα στην σημερινη ποπ μουσικη δε νομιζω οτι βασιζονται διολου σε αυτο. Ειναι παμπολλες οι παραγωγες που χρησιμοποιουν φυσικα οργανα. Η στουντιακη παραγωγη μπορει να εχει και παμπολλα μπιχλιμπιδια απο πανω (λες και δεν ριχναν everything but the kitchen sink την δεκαετια του '70 και του '80) αλλα το core του τραγουδιου παραμενει σε σχετικα παραδοσιακες ενορχηστρωσεις, με μουσικους να παιζουν live. 

 
Η electronic δηλαδή ρε παιδιά δεν είναι μουσική;

Έχουμε κάποια (λίγα) άτομα στο forum που ανεβάζουν κατά καιρούς τέτοια πράγματα στα clips. Τι γράφουν δηλαδή αυτά τα παιδιά;

 
Η electronic δηλαδή ρε παιδιά δεν είναι μουσική;
ε, δεν είναι μουσική ούτε αυτοί που φτιάχνουν με digital libraries και samplers είναι πραγματικοί μουσικοί.

Ο cos_dr π.χ. μπορεί να θεωρηθεί πραγματικός μουσικός? Καλά αυτός παίζει και πιάνο και αρμόνιο κανονικά, κεντάει, αλλά μουσικό που παράγει μουσική δεν τον λες. Τα μέσα τον προδίδουν ?

 
Η electronic δηλαδή ρε παιδιά δεν είναι μουσική;

Έχουμε κάποια (λίγα) άτομα στο forum που ανεβάζουν κατά καιρούς τέτοια πράγματα στα clips. Τι γράφουν δηλαδή αυτά τα παιδιά;
Προφανως μαζι σου σε αυτο, το παραπανω δεν το εγραψα με ουδεμια υποτιμητικη διαθεση προς την ηλεκτρονικη μουσικη (που εν μερει μου αρεσει και παρα πολυ δηλαδη). Απλα αντε εκει να καταλαβω καποιον να μιλαει για μπιτακια και μη φυσικα οργανα κλπ, ασχετως αν διαφωνω καθετα με τις αξιωσεις του (δεν ειναι μουσικοι και λοιπες σαχλαμαρες). Αλλα οταν ακους καλη ωρα την Dua Lipa  που αναφερθηκε πιο πανω και ακους φως φαναρι ντραμς - κιθαρα - μπασο - πληκτρα και τους βλεπεις να παιζουν και live κανονικοτατα με μπαντα... ε απορω λιγο ?

 
 ντραμς - κιθαρα - μπασο - πληκτρα και τους βλεπεις να παιζουν και live κανονικοτατα με μπαντα... ε απορω λιγο ?
υπάρχουν δεκάδες χιλιάδες κομμάτια και demo που ακούγονται ΡΟΚΑΔΙΚΑ, ΦΑΝΚΙΚΑ, ΡΥΘΜ ΕΝΤ ΜΠΛΟΥΕΖ σαν να τα παίζουν μουσικαράδες μέσα από την μπάντα, ακόμα και ΜΟΝΤΕΡΝ ΤΖΑΖ και τα έχουν γράψει ένας άντε δυο άνθρωποι τριγκάροντας μέσω midi απο πληκτροφόρα, padοφόρα κ.α. ισαμε 25 χρόνια τώρα. 

 To οτι τα παίζει μια μπάντα playback για εμένα δεν λέει κάτι πλέον, είναι για το hype και αυτοί όλοι δεν τσακώνονται με τον ΖΑΜΠΕΤΑ στο ζήτω το ελληνικό τραγούδι?, ΠΟΥΛΑΝΕ!!!!!!!?

 Στον ψηφιακό κόσμο που ΕΡΧΕΤΑΙ θα γράφετε όλοι ΜΟΥΣΙΚΗ ΜΕ ΤΟ ΤΣΙΠΑΚΙ??

 




Με ποιο τρόπο θα παραχθεί ένας ήχος και αν αυτό από μόνο του είναι που κάνει ένα μουσικό έργο άξιο ακρόασης ή όχι, είναι ένα θέμα συζήτησης.

Σε 1000 χρόνια ίσως συζητούν γιατί να χρησιμοποιούν τα δάχτυλα για να παίξουν κάποιο μουσικό όργανο και όχι τα μάτια.

Οι περισσότεροι συνθέτες κινηματογραφικής μουσικής χρησιμοποιούν πλέον κάποιο DAW, έστω και αν την τελική ηχογράφηση θα την κάνουν συνοδεία και μιας διάσημης ορχήστρας (που βέβαια η εταιρία τους είναι σε θέση να την πληρώσει).Πχ ο Hans Zimmer χρησιμοποιεί το Cubase η ακόμη και o JM Jarre γράφει μουσική πλέον χρησιμοποιώντας το Logic Pro και όχι ενώνοντας με....χιλιόμετρα καλωδίων καμία 20αρια διαφορετικά συνθεσάιζερς όπως στο παρελθόν.

Ωραίος αυτός ο ψιθυριστός τρόπος που τραγουδάει η Billie Eilish, λιγότερο μονότονοι στίχοι από την υπόλοιπη pop, αλλά αναρωτιέμαι πόσα ακόμη τραγούδια θα μπορέσει να γράψει σε αυτό το στυλ με τον αδερφό της του υποχρεωτικά αργού ρυθμού.

Εύχομαι να τα καταφέρουν πάντως.Είναι πολύ νέοι ακόμη και έχουν ταλέντο.

Στην υπόλοιπη ποπ και ροκ κάθονται 5 παραγωγοί να ενώσουν,να συρράψουν και να τροποποιήσουν ελαφρώς γνωστά μελωδικά σχήματα, περάσματα κλπ από 3-4 παλαιότερα τραγούδια για να βγάλουν ένα.... "καινούριο".

 
Σε 1000 χρόνια ίσως συζητούν γιατί να χρησιμοποιούν τα δάχτυλα για να παίξουν κάποιο μουσικό όργανο και όχι τα μάτια.


Αν γίνει κάτι τέτοιο, η έννοια της οργανοπαιξίας ως τεχνική, θα εκλείψει.

Κανένας δεν θα μαθαίνει να παίζει κάποιο όργανο σοβαρά, γιατί θα του φτάνει μια απλή επιδερμική επαφή ίσα να καταλάβει τις δυνατότητές του.

 
Αν γίνει κάτι τέτοιο, η έννοια της οργανοπαιξίας ως τεχνική, θα εκλείψει.

Κανένας δεν θα μαθαίνει να παίζει κάποιο όργανο σοβαρά, γιατί θα του φτάνει μια απλή επιδερμική επαφή ίσα να καταλάβει τις δυνατότητές του.
η ανάγκη για expressiveness δεν πρόκειται να εκλείψει και αυτό (το expressiveness) είναι που κάνει έναν μουσικό διαφορετικό από έναν άλλο. Τα ηλεκτρονικά όργανα δεν έχουν φτάσει ακομα να χρησιμοποιούνται έτσι, αλλά και μπορούν (πχ το theremin) και είναι δυνατό να προγραμματιστούν σε βαθμό που συνεχώς βελτιώνεται.

 
Εχει ηδη εκλειψει. Σήμερα ολα τα χιτς γραφονται απο ομαδες "παραγωγών" συνηθως και 10 ακομα. Ουσια μηδεν

 
η ανάγκη για expressiveness δεν πρόκειται να εκλείψει και αυτό (το expressiveness) είναι που κάνει έναν μουσικό διαφορετικό από έναν άλλο. Τα ηλεκτρονικά όργανα δεν έχουν φτάσει ακομα να χρησιμοποιούνται έτσι, αλλά και μπορούν (πχ το theremin) και είναι δυνατό να προγραμματιστούν σε βαθμό που συνεχώς βελτιώνεται.


Δεν διαφωνώ Πέτρο μου, αλλά μιλάς εδώ για διαφορετικά όργανα (ηλεκτρονικά).

Εγώ μίλησα για την πιθανότητα χρήσης όλων των οργάνων μέσα από software controllers, πχ συμφωνικά όργανα, κλπ, και η αναφορά μου ήταν καθαρά σε αυτό που έγραψε ο Panosf1, παραπάνω.

Αυτό δε που γράφεις για την εκφραστικότητα, είναι ίσως ο σημαντικότερος λόγος κινητοποίησης για την εκμάθηση κάποιου μουσικού οργάνου.

Εχει ηδη εκλειψει. Σήμερα ολα τα χιτς γραφονται απο ομαδες "παραγωγών" συνηθως και 10 ακομα. Ουσια μηδεν


Το ότι όπου και να κοιτάξεις σήμερα, υπάρχουν τέρατα τεχνικής σε όλα τα όργανα θα πρέπει να σου λέει κάτι.

Απλά θεωρώ ότι για κάποιους λόγους, όσο περνάει ο καιρός, όλο και περισσότερο διαχωρίζονται οι έννοιες τεχνικά άριστος οργανοπαίχτης/εκτελεστής, από τον μουσικό δημιουργό, και αυτή η ψαλίδα/διαφορά, μεγαλώνει και από τις δύο πλευρές.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
1. Οργανα και τερατα υπαρχουν.

2. Μουσικη δε βλεπω


1. Άρα πώς εκλείπει η προσπάθεια τεχνικής κατάρτισης πάνω στο όργανο? Ίσα ίσα που σήμερα, κινείται σε τερατώδη επίπεδα.

2. Το έγραψα και πιο πάνω. Νομίζω ότι απομακρύνονται μεταξύ τους οι έννοιες της άριστης τεχνικής κατάρτισης και μουσικής δημιουργίας/σύνθεσης.

 
Εγώ μπορώ εδώ και πολλά χρόνια μετά από ενασχόληση με μουσικό όργανο με φυσικό/κλασσικό τρόπο να ενορχήστρωνω μουσική στο μυαλό μου. Σε πολλά στυλ και με όργανα διαφορά, φυσικά, ηλεκτρονικά, φωνές, χωρωδιες. 

 Μένει να διαβάζει το interface που θα βγάλουν και θα το βάζω στο κεφάλι μου σαν κράνος ή και θα είναι μέσα μου ως ΕΜΦΎΤΕΥΜΑ και θα γράφονται όλα με το midi 2,1, θα διαλέγω και τα όργανα στο κεφάλι μου και οι αλγόριθμοι θα μου κάνουν και suggestions των οργάνων και πολλά άλλα. 

Θα αλλάξουν κι άλλο τα πράγματα, θα προβάλλονται ολογράμματα που θα μπορείς να τα αγγίζεις των συγκροτήματων στην νέα εποχή. 

 Και οι καλλιτέχνες θα γίνουν πιο παραγωγικοί, πιο εκφραστικοί και θα δοθεί η ευκαιρία σε πολλούς να ξεχωρίσουν. Όλα αυτά μέχρι το 2037 θα είναι ξεπερασμένα να το ξέρετε. 

 Αλλάζουν τα πράγματα μετά την 28η δόση ??

 
και όχι ενώνοντας με....χιλιόμετρα καλωδίων καμία 20αρια διαφορετικά συνθεσάιζερς όπως στο παρελθόν
Ναι αλλά όταν το έκανε αυτό ο Jarre, το τελικό αποτέλεσμα ήταν καλύτερο καί ηχητικά καί (κυρίως) συνθετικά. Απο το 2005 κι ύστερα δεν έχει βγάλει τίποτα που να αξίζει ιδιαίτερα. Και το λέω αυτό, όντας ένας απο τους μεγαλύτερους οπαδούς του. Το ίδιο και χειρότερα με τους λατρεμένους μου Tangerine Dream, απο την εφεύρεση του MIDI κι ύστερα, έχασαν καί σε ποιότητα ήχου καί σε σύνθεση. Ακόμα κι ο Vangelis, που πλέον έχει πετύχει αυτό που πάντα ήθελε, δηλαδή να συνθέτει καθώς παίζει, έχει να βγάλει κάτι πραγματικά ενδιαφέρον απο το 2007.. Γιαυτό κι εγώ έχω βάλει πολλά μέτρα καλώδια κι έχω βυσματώσει 9 synth σε μια 24κάναλη αναλογική κονσόλα και γράφω ΜΟΝΟ audio. Ούτε MIDI, ούτε αυτοματοποιήσεις κι "ευκολίες". Έχω αποφανθεί πλέον οτι η δυσκολία είναι που μας κάνει να δουλεύουμε στ'αλήθεια. Η ευκολία μας κάνει τεμπέληδες. Αυτό δλδ που έχουν πάθει όλοι αυτοί οι larger than life παραγωγοί κι έχουν γίνει πλούσιοι με καλογυαλισμένα, τέλεια μιξαρισμένα και ομορφότατα σκουπίδια.

 
Φίλε Πάνο,

κρίνοντας από αυτά που έχουν παρουσιάσει γνωστοί συνθέτες μουσικοί, τείνω να πιστεύω ότι όταν ξεπερνούν κάποια ηλικία η "έμπνευση" και οι καινούριες και πετυχημένες ιδέες κάπου... τελειώνουν και όχι ότι ευθύνεται κάποιος άλλος παράγοντας για αυτό (πχ οι νέες τεχνολογίες ή το τι ακούει ο κόσμος πλέον κλπ).

Δεν άκουσα κάποια ιδιαίτερη νέα πρόταση πάνω στη σύνθεση από μουσικούς όπως  Jarre, Vangelis, Yanni, Pink Floyd/Roger Waters/David Gilmour, Mick Jagger, U2/Bono, πρότινος οι AΒΒΑ και όποιον άλλον γνωστό μουσικό από παλαιότερες δεκαετίες παρουσίασε κάποια νέα δουλεία την τελευταία και πλέον δεκαετία.

Πάρα πολλοί άλλοι ταλαντούχοι μουσικοί, ούτε καν μπήκαν/μπαίνουν στη διαδικασία να παρουσιάσουν κάποια καινούρια δουλειά λες και ξέχασαν να γράφουν μουσική.

Ίσως φταιν τα αυτιά μου ή τα γούστα μου, ειλικρινά δεν ξέρω....

Συμφωνώ μαζί σου πάντως ότι αν δε σπάσεις τα μούτρα σου πάνω από ένα μουσικό όργανο, να ακούσεις και τις αρμονίες του και τις παραφωνίες σου, θα σε φάει το άρτιο editing αλλά χωρίς απαραίτητα να επιτύχεις και μια πρωτότυπη, όσο αυτό είναι δυνατόν βέβαια, σύνθεση.

 
όταν ξεπερνούν κάποια ηλικία η "έμπνευση" και οι καινούριες και πετυχημένες ιδέες κάπου... τελειώνουν
Πού να δεις που κι εγώ τώρα τελευταία νομίζω πως αρχίζω να παθαίνω το ίδιο.. κι είμαι ακόμα 43. Αλλά θα μου πείς, όταν διαλύθηκαν οι Beatles τα είχαν πεί όλα και δεν ήταν καν 30ρηδες. Πάντως το Rattle that lock του Gilmour μου άρεσε πολύ. Για τους άλλους που λες συμφωνώτατα..

 
Όταν γράφεις μόνος σου ολοκληρωμένη μουσική είναι αδύνατον να είσαι βιρτουόζος σε όλα τα όργανα και ανάλογα τη μουσική πάντα, πόσο πολύπλοκη είναι, τι όργανα χρησιμοποιείς, αν χρησιμοποιείς μίξη φυσικών και ηλεκτρονικών οργάνων.

 Επίσης είναι αδύνατο να μην γράψεις σταδιακά.

 Όσο τέλειος και να είσαι κατά τη γνώμη μου σταδιακά θα γράψεις γιατί απλά η σύνθεση σε πάει κιόλας και πάντα είναι αναλόγως του τι συνθέτεις. Τραγούδι συνθέτεις, μουσική επένδυση συνθέτης. Πολλοί παράγοντες λοιπόν που στον ανάλογο συνδυασμό θα αναγκάσουν τον άλλον να γράψει σταδιακά και να επεξεργαστεί.

 Οι midi ευκολίες, οι ψηφιακοί σταθμοί εργασίας, το automation και όλα τα καλούδια είναι για εμένα αδύνατο και αδιανόητο να μην είναι ευπρόσδεκτα όταν θες να είσαι παραγωγικός και θες να γλυτώνεις χρόνο και χρήμα.

 Δεν νομίζω λοιπόν πως γίνεται χειρότερος πάντα όταν μιλάμε για σύνθεση, ενορχήστρωση και παραγωγή.

 Αυτό που αναφέρεται πιο πάνω πιστεύω κολλάει περισσότερο στην εκτελεστική ανάγκη.

 Ε? όχι? χαχαχαχαχαχαχ

 Για τη billie eilish θα πούμε τίποτι??

https://edition.cnn.com/2021/12/15/entertainment/billie-eilish-porn-scli-intl/index.html

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top