Bad flash σε Roland Juno D..

musiccankill

Νέο μέλος
Μηνύματα
82
Πόντοι
6
Μετά από αποτυχημένη προσπάθεια αναβάθμισης από άλλο άτομο, ήρθε στα χέρια μου το συγκεκριμένο όργανο...

Δεν εμφανίζει τίποτα στην οθόνη..

Το μόνο που κάνει είναι για ένα δευτερόλεπτο μετά το άνοιγμα να ανοίξουν 2-3 led και στη συνέχεια να ανάβουν όλα και να κολλάει εκεί χωρίς να  δείχνει τίποτα στην οθόνη...

Δεν μπαίνει ούτε σε update ούτε σε test ούτε στο check system mode...

Παρόλαυτα, μετρώντας ,παρατήρησα ότι όταν προσπαθώ να το βάλω σε update mode με τον συνδιασμό KEY MODE+ ENV/LFO που αναγράφεται στο service manual και τις οδηγίες του update,η flash του (εκεί όπου πιστεύω αποθηκεύεται το os) αντιδράει διαφορετικά και ανταποκρίνεται όταν πατάω το κουμπί 2 (να δείξει το CHECKSUM) και το κουμπί 1 (να κάνει update)..Στο κουμπί 2 ανταποκρίνεται όσες φορές και να το πατήσω (αφού επανέλθει στην κυματομορφή που είχε αρχικα μετά απο 3-4 δεύτερα από κάθε πάτημα όπως πιστεύω είναι το φυσιολογικό του)...

Δοκίμασα να πατήσω το 1 και να του στείλω το λειτουργικό με midi αλλά δεν φαίνεται να κάνει οτιδίποτε πάνω στη flash ούτε κατα τι διάρκεια που στέλνει ούτε μετά....

Οπότε αφού δεν είναι τελείως νεκρό το μηχάνημα (εσωτερικά,γιατί εξωτερικά νεκρό φαίνεται) υποθέτω ότι απλά πρέπει να ξαναφλασαριστεί με hardware (jtag λογικά αλλά δεν έχω ψάχει τι τύπου flash είναι για να πω με σιγουριά αφού μου λείπει το bin αρχείο και έτσι δεν μπορώ να κάνω οτιδήποτε..)...

Περιμένω τις απόψεις όσων γνωρίζουν και θέλουν/μπορούν να βοηθήσουν να σωθεί το οργανάκι..!

 
Καλησπέρα..!

Ευχαριστώ για την πληροφορία αν και το ήξερα ήδη αυτό αφού κάλεσα στην πάτρα να ρωτήσω πριν ποστάρω εδώ..!

Μου είπαν να εποικοινωνήσω μαζί σας μήπως μπορείτε να μου το δώσετε ή να με βοηθήσετε εσείς αλλά δεν το θεώρησα σωστό να ζητήσω κάτι τέτοιο και δεν το έκανα...

Λογικά κάποιος ακόμα θα έχει αυτό το αρχειάκι ή θα το έχει τραβήξει από την μνήμη ενός λειτουργικό και ίσως να μπορεί να βοηθήσει (είτε να το δώσει είτε να μου το περάσει μια στο όργανο γρήγορα (μιας και είναι ήδη λυμένο και ήταν έτσι απόταν το αγόρασα σαν χαλασμένο.)...

Αν δεν βρεθεί κανένας να βοηθήσει θα μείνει έτσι ή θα πάει για ανακύκλωση υλίκών να φτιάξω τίποτα άλλο...

 
musiccankill είπε:
Μου είπαν να εποικοινωνήσω μαζί σας μήπως μπορείτε να μου το δώσετε ή να με βοηθήσετε εσείς αλλά δεν το θεώρησα σωστό να ζητήσω κάτι τέτοιο και δεν το έκανα...
Μάλιστα.

Λογικά κάποιος ακόμα θα έχει αυτό το αρχειάκι ή θα το έχει τραβήξει από την μνήμη ενός λειτουργικό και ίσως να μπορεί να βοηθήσει (είτε να το δώσει είτε να μου το περάσει μια στο όργανο γρήγορα (μιας και είναι ήδη λυμένο και ήταν έτσι απόταν το αγόρασα σαν χαλασμένο.)...
Μήπως δεν κατάλαβα κάτι σωστά, για ποιό αρχειάκι;
 
To .bin dump της flash (νομίζω ic21 αν θυμάμαι καλά προχθές που κοίταγα τα σχέδια)...

 
Το γνωρίζω ότι δεν κυκλοφορεί κανονικά αλλά πολλά δεν κυκλοφορούν κανονικά αλλά υπάρχουν όπως και τα service manual...

Μήπως μπορείς να με βοηθήσεις να σιγουρευτώ ότι είναι αυτό?Είμαι σχεδών σίγουρος αλλά όχι 100%...

Ευχαριστώ πολύ..!

 
Στον τελικό χρήστη, αυτό που παρέχει ο κατασκευαστής είναι και τα link που αφορούν αναβαθμίσεις για το μηχάνημά του. Αφού διαβάσεις πολύ προσεκτικά το E.U.L.A., μπορείς να κατεβάσεις την αναβάθμιση και να την φορτώσεις με δική σου ευθύνη όπως αναφέρει. Διαφορετικά, μπορείς να απευθυνθείς στα επίσημα τεχνικά τμήματα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Τα ξέρω αυτά...

Δεν ήρθα στο φόρουμ να διαβάσω τι λέει για την αναβάθμιση η ρολαντ μιας και πρώτον τα ξέρω και επίσης δεν χάλασε στα χέρια μου το μηχάνημα...

Ήρθα εδώ καλοπροαίρετα να ζητήσω βοήθεια από όποιον μπορεί να με βοηθήσει με οποιοδήποτε τρόπο και να προσπαθήσω να λύσω το πρόβλημά μου..!

Αυτή τη στιγμή αν και γνωρίζω ότι είστε (πρώην αν δεν κάνω λάθος) τεχνικός της εταιρίας αυτής στην αθήνα,δεν ζητάω βοήθεια ειδικά από εσάς ως τεχνικός(γιαυτό άλλωστε και δεν κάλεσα στο γραφείο σας να ζητήσω βοήθεια)..

Άν μπορείτε να με βοηθήσετε με οποιοδήποτε τρόπο άσχετα από την ειδικότητά σας και την δουλειά σας στην ρολαντ με μεγάλη ευχαρίστηση θα το δεχτώ και είμαι διατεθιμένος να δώσω και κάποια χρήματα που μπορώ να διαθέσω (δυστυχώς λίγα)...

Αν είχα αρκετά θα απευθυνόμουν κατευθείαν είτε σε εσάς είτε θα πεταγόμουν μια βόλτα από Ναύπακτο που βρίσκομαι κάποιες μέρες κάθε εβδομάδα στην πάτρα να πάω στο σερβις του στόλλα..!

Αν θέλετε να με βοηθήσετε/καθοδηγίσετε στο πως μπορώ να λύσω το πρόβλημά που αντιμετωπίζω αυτή τη στιγμή θα το εκτιμούσα πολύ...Ξέρω ότι μπορείτε και έχετε τις γνώσεις αλλά λογικό μου φαίνεται ένας επαγγελματίας σαν εσάς να μην θέλει να κάνει κάτι τέτοιο δωρεάν ή με μικρό κέρδος μιας και από αυτό ζει...

Κάποιες γνώσεις ηλεκτρονικών (αναλογικών και ψηφιακών) καθώς και τα απαραίτητα εργαλεία τα έχω οπότε δεν θα είναι δύσκολο να βρεθεί μια λύση (έστω και αν δεν πάρω ποτέ στα χέρια μου το αρχείο που ψάχνω, κάτι που δεν με ενδιαφέρει καθώς το μόνο που θέλω είναι να λειτουργίσει το οργανάκι για να μην πάει χαμένο)...

Όπως και να έχει , ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο που διαθέσατε να μου απαντήσετε..!

 
Ο Μ. Χναράκης σαν μέλος του φόρουμ σου εξήγησε όσο γίνεται τι απαιτείται και τι προτείνει η μαμά εταιρεία για να διορθωθεί το όργανο σου.

Είναι δική σου επιλογή (σεβαστή) να μην το πας στο επίσημο σέρβις όπως θα έπρεπε. Σπάστο, πέταξε το (μη το πουλήσεις) ή φτιάξτο αν μπορείς. Καλό έιναι να θυμάσαι πως τα εργαλεία δεν κάνουν τον ειδικό ή τα ράσα τον παπά, όσο και να υποστηρίζουμε το DIY εδώ μέσα.

Είναι όμως παράλογο, αντιδεοντολογικό και άδικο αυτό που του ζητάς και δεν θα του επιτρέψω να απαντήσει.

Πιστεύω πως πιό σοβαρή κι επίσημη απάντηση δεν θα πάρεις απο πουθενά αλλού.

Καλή τύχη.

 
Φίλε yameth, νομίζω σεβάστηκα την άποψή του κ.Χναράκη και την απάντησή του.Δεν του ζήτησα κάτι..

Το μόνο που είπα είναι ότι ψάχνω να το επισκευάσω μόνος μου...

Έχω τις γνώσεις και την εμπειρία να το κάνω και απλά ψάχνω ένα αρχείο και ζητάω αν μπορεί και θέλει κάποιος να βοηθήσει να το κάνει...

Δεν βλέπω που είναι το λάθος σε όλο αυτό και που δεν φέρθηκα σωστά...

Δεν ζήτησα ούτε εγγύηση ούτε είπα ότι κάποιος είναι υπεύθυνος για ότι συμβεί στο όργανό μου αν μου δώσει κάτι και το καταστρέψω εγώ...

Αν μπορείς πες μου ξεκάθαρα και εδώ (κάνε bold αν προτιμάς) που έχω πει/κάνει κάποιο λάθος...

Όπως και να έχει δεν έχω τίποτα και με κανέναν και πρώτα απόλα κάλεσα στο επίσημο σέρβις στον στόλλα στην πάτρα και αυτοί μετά από την συζήτηση που είχαμε μου είπαν να ρωτήσω τον κ.Χναράκη αν μπορεί να μου δώσει το αρχείο μιας και δεν είναι επίσημο σερβις επειδή εκεί τους απαγορεύεται για ευνόητους λόγους ,κάτι που αν και μου το είπαν ,δεν το έκανα.Αντιθέτως ήρθα εδώ και απευθύνθηκα σε όποιον ήθελε/μπορούσε/ήξερα/είχε την διάθεση να με βοηθήσει να λύσω το πρόβλημά μου...

 
musiccankill είπε:
Αν μπορείς πες μου ξεκάθαρα και εδώ (κάνε bold αν προτιμάς) που έχω πει/κάνει κάποιο λάθος...

Όπως και να έχει δεν έχω τίποτα και με κανέναν και πρώτα απόλα κάλεσα στο επίσημο σέρβις στον στόλλα στην πάτρα και αυτοί μετά από την συζήτηση που είχαμε μου είπαν να ρωτήσω τον κ.Χναράκη αν μπορεί να μου δώσει το αρχείο μιας και δεν είναι επίσημο σερβις επειδή εκεί τους απαγορεύεται για ευνόητους λόγους ,κάτι που αν και μου το είπαν ,δεν το έκανα.Αντιθέτως ήρθα εδώ και απευθύνθηκα σε όποιον ήθελε/μπορούσε/ήξερα/είχε την διάθεση να με βοηθήσει να λύσω το πρόβλημά μου...
Το γνωρίζω ότι δεν κυκλοφορεί κανονικά αλλά πολλά δεν κυκλοφορούν κανονικά αλλά υπάρχουν όπως και τα service manual...
Τι σε κάνει να πιστεύεις πως ο οποιοσδήποτε σοβαρός και τυπικός επαγγελματίας θα παραβιάσει τους όρους συνεργασίας των συνεργατών του; Δεν έχει να κάνει με το αν είναι καλός άνθρωπος... Θέλεις το παράτυπο. Γι αυτό σου είπα πως είναι αντιδεοντολογικό να το ζητάς.

Εξ άλλου, οι κανονισμοί του φόρουμ λένε ξεκάθαρα:

4. Δεν επιτρέπεται η προώθηση και αναζήτηση πειρατικού λογισμικού και μουσικής ή οτιδήποτε άλλο παραβαίνει τον νόμο, μέσα από τη σελίδα.
 
Καλημέρα!

Μα δεν ζήτησα το αρχείο..!

Και το service manual πωλείται κανονικά από την ίδια την εταιρία απόσο γνωρίζω...

Και νομίζω ότι δεν είναι παράνομο το αρχείο αυτό που ψάχνω...

Είναι το λογισμικό του οργάνου.Αυτό που έχει περασμένο όταν το αγοράζεις.Αυτό που έχεις ήδη πληρώσει δηλαδή.

Δεν βλέπω που είναι το παράνομο ή το αντιδεοντολογικό...

Δεν ζήτησα την σπασμένη έκδοση του "κάποιου" προγράμματος επειδή δεν έχω λεφτά για να το αγοράσω και δεν θα το έκανα ποτέ σε ένα σοβαρό φόρουμ που το ξεκαθαρίζει ότι απαγορεύεται ακόμα και να ήθελα αυτό το πρόγραμμα ούτε ζήτησα τον source code του λογισμικού (κάτι που δεν έχουν ούτε οι αντιπρόσωποι εδώ ελλάδα και δεν ξέρω αν τον έχει καν και η ίδια η εταιρία στο εξωτερικό)...

Ούτε ζήτησα να μου δώσουν κανένα περίεργο αρχειάκι πειραγμένο ή οτιδήποτε διαφορετικό από αυτό που έχει μέσα το όργανο όταν το αγοράζεις, ούτε ζήτησα από τον κ.Χναράκη να μου το δώσει (που και πάλι δεν θα παραβίαζε όρους αφού από το ίδιο το service της εταιρίας μου είπαν να απευθυνθώ σε αυτόν αν μπορεί και θέλει να μου το δώσει(κάτι που ξαναλέω δεν έκανα και μπορεί να σας το επιβεβαιώσει))..

Μίλησα γενικά σε οποιονδήποτε μπορεί να το έχει ή να ξέρει κάποιον άλλο τρόπο και να θέλει να βοηθήσει γιατί δεν έχω αρκετά χρήματα να πληρώσω τα έξοδα εργασίας , μιας εργασίας που μπορώ να κάνω και μόνος μου...

 
Ελαβα το ακόλουθο email απο το τμήμα service της εταιρείας Βενέδικτος Στόλλας, τους οποίους και ευχαριστώ για την σοβαρότητα που αντιμετωπίζουν το θέμα αλλά και το forum μας, για την αποκατάσταση των γεγονότων.

Αγαπητοί κύριοι,
Θα ήθελα να γράψω δύο πραγματάκια προς αποφυγή παρεξηγήσεων:

1)Εξουσιοδοτημένα service ROLAND στην  Ελλάδα είναι η ΣΤΟΛΛΑΣ.Α.Ε. και ο κ. ΧΝΑΡΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ. Δύο διαφορετικά service, τα οποία διατηρούν μία εξαιρετικά καλή συνεργασία ,το καθένα με δική του εμπορική πολιτική ΑΛΛΑ τηρώντας της ίδιες αυστηρες  δεσμεύσεις απέναντι στην κατασκευάστρια εταιρεία.

2)Τα εμπιστευτικά έγγραφα και δεδομένα της ROLAND διατηρούνται εμπιστευτικά και απαγορεύεται η παραχώρησή τους σε τρίτους. Μόνοι κάτοχοι είναι η ΣΤΟΛΛΑΣ Α.Ε. και ο κ. ΧΝΑΡΑΚΗΣ. Κανείς από τους δύο δεν τα παρέχει προς επίδοξους τεχνικούς ή απλούς χρήστες.

3)Τα δύο service, όπως προανέφερα, συνεργάζονται προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι πελάτες της ROLAND.

Για την συγκεκριμένη δημοσίευση  έχω να πω ότι  ,δεδομένου του ότι ο γραπτός λόγος μένει ,θα πρέπει να προσέχουμε τι γράφουμε προκειμένου να αποφύγουμε τυχόν παρεξηγήσεις.

Πιο συγκεκριμένα αγαπητέ musiccankill, κατόπιν  τηλεφωνικής επικοινωνίας που είχαμε μου ζητήσατε ένα αρχείο (λέγοντας ότι  είστε τεχνικός και ότι κάνετε service σε δικά σας μηχανήματα και ότι ξέρετε να φορτώσετε τα αρχεία μόνος σας) το οποίο σας είπα ότι δεν πρόκειται να σας δώσω. Όταν μου ζητήσατε εναλλακτική σας πρότεινα τον κ. ΧΝΑΡΑΚΗ με την λογική ότι είστε στην Αθήνα μήπως μπορεί να σας βοηθήσει ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΔΩΣΕΙ ΤΑ ΑΡΧΕΙΑ. Μάλιστα σας είπα ότι αν για οποιονδήποτε λόγο θελήσετε να μας αποστείλετε το όργανο στην Πάτρα να έρθετε σε εκ νέου  επικοινωνία προκειμένου να ενημερωθείτε για τον τρόπο αποστολής.

Ελπίζω να έγιναν απολύτως κατανοητά αυτά που έγραψα.

Με εκτίμηση,

Μουρτάς Γεώργιος

Τμήμα Service

ΣΤΟΛΛΑΣ Α.Ε.
 
Συνυπογράφω τα όσα έγραψε ο κύριος Μουρτάς Γεώργιος, υπεύθυνος του τεχνικού τμήματος της Στόλλας Α.Ε.

Μανώλης Χναράκης

Υπεύθυνος τεχνικού τμήματος Roland - Αθήνας

 
Και ξαναλέω ότι δεν ζήτησα κανένα αρχείο αποκλειστικά από τον κ.Χναράκη..

Όσο για το μεηλ από το τεχνικό τμήμα...

Ο κ.Μουρτάς που μιλήσαμε στο τηλέφωνο, μου είπε να απευθυνθώ σαν εναλλακτική στον κ.Χναράκη.Εφόσον μηλάγαμε για το αρχείο και μου το είπε εκεί πάνω, το λογικό ήταν να καταλάβω αν μπορεί είτε να μου δώσει το αρχείο είτε να με βοηθίσει,όπως έγραψα και στο πρώτο ποστ που ξεκίνησε όλο αυτό...

Απότι φαίνεται έγινε παρεξήγηση και ζητώ συγνώμη για όσο μέρος της ευθύνης μου αναλογεί.

Θεωρώ ότι πρέπει να σταματίσει εδώ αυτή η παρεξήγηση μιας και δεν θα μας βγάλει πουθενά και χαλάει και το κλήμα του φόρουμ...

Αν μπορεί κάποιος να με βοηθίσει με οποιονδήποτε τρόπο θα το εκτιμούσα πολύ.

Ευχαριστώ.

 
Καλησπέρα και πάλι..!

Αφού βλέπω ότι δεν μπορεί κάποιος να με βοηθήσει, ας κλειδώσει το thread...

Συγνώμη και πάλι για την παρεξήγηση και όλο αυτό που προκλήθηκε...

Θα καλέσω στο τεχνικό τμήμα να δω τι μπορούν να κάνουν επίσημα πλέων και πόσο θα κοστίσει ώστε να δώ αν αξίζει να το φτιάξω ή να το στείλω γιατί  τώρα μόνο χώρο μου πιάνει...

Ευχαριστώ πολύ. 

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top