- Μηνύματα
- 372
- Πόντοι
- 16
Ύστερα απο ένα δημοσίευμα του Wow! σχετικά με το πολυσυζητημένο και ναι "αγαπημένο μου θέμα στο site" την Πειρατεία.. θα ήθελα να αντιπαραθέσω τα εξής....
Αυξημένη πειρατεία = αυξημένη δημιουργικότητα και ας δούμε τα πράγματα αντικειμενικά...
Η Πειρατεία ως φαινόμενο δεν έχει παραπάνω απο 10 χρόνια ζωής.. Θυμάμαι τον εαυτό μου φοιτητή στην Θεσσαλονίκη το 95 με ένα Yamaha QS 300 και ένα πολυκάναλο ένα ενισχυτή Hughes N' Kettner και μια κιθάρα, και ένα παλιο 233mhz PC του οποίου η χωριτηκότητα του σκληρού δεν επέτρεπε ούτε καν την χρήση του για MP3's
¶ρα επιεικά μιλώντας το φαινόμενο της πειρατείας στα VST's έχει 10 χρόνια ζωής...
Τι γράφαμε τότε και τι γράφουμε τώρα.. Πόσο πιο πολλά ξέραμε τότε και πόσα τώρα.. ¶ραγε θα γίνονταν κάτι τέτοιο εάν δεν υπήρχαν πειρατικά προγράμματα, άνοδος της υπολογιστικής ισχύς, και internet για να ενημερώνεσαι και να μαθαίνεις...
Τι σε ώθησε να αγοράσεις ένα πειρατικό πρόγραμμα.. ;
Η ανάγκη για παιχνίδι με ένα τεχνολογικό "καλούδι" ή η ανεπάρκεια υποδομής για να δουλέψεις και να βγάλεις το αποτέλεσμα που θέλεις να ακούσεις.. (ασχέτως αν κάποιοι το βλέπουν δημιουργικό ή όχι.. αυτό είναι σαν το τζατζίκι-σε κάποιους αρέσει στον γύρο, σε άλλους όχι- είναι καθαρά υποκειμενικό)
Πόσο μεγαλύτερη εξοικείωση έχει ένας πειρατής με sequencer's, με VST's, με DX PLugin's από όσο ένας που έχει μόνο το Cubase vst και το Sampletank γιατί 5 χρόνια τώρα δεν έχει για να πάρει κάτι καλύτερο...)
Πόσο αυξήθηκαν άραγε οι πιθανότητες για δημιουργικότητα, αφού το εργαλείο αυτής είτε είναι πειρατικό είτε όχι, έχει γίνει πιο προσιτό σε μια μεγαλύτερη γκάμα ανθρώπων, διαφόρων τάξεων, αναγκών, και απαιτήσεων.
Με Αλλα λόγια το site στο οποίο απευθύνομαι, θέλω να πιστεύω οτι κατανοεί είτε είναι της μίας ή της άλλης άποψης, ότι η πειρατεία είναι ένας απο τους λόγους ύπαρξης του.. Γιατί πολλοί από αυτούς που συχνάζουν εδώ, έχουν κάνει χρήση πειρατείας, και έχουν περάσει ώρες σε πειρατικά προγράμματα, και οι εμπειρίες οι οποίες μοιράζονται προέρχονται απο την χρήση πειρατικών προγραμμάτων. (έστω και αν μετά πήγαν και τα αγόρασαν )
Θέλω να πιστεύω ότι το να βγάλεις λεφτά από πειρατικά προγράμματα είναι κάτι μη αποδεκτό .. και στην δικιά μου συνείδηση... αλλά το να κάνεις χρήση της πειρατείας, είναι κάτι το οποίο θα πρέπει να στηρίζεται. Η προσιτότητα στο να χρησιμοποιήσεις αλλά όχι να πουλήσεις ένα πρόγραμμα θα πρέπει να στηρίζεται και να επικροτείται παρά να υπονομεύετε και να λογοκρίνεται....
Η πειρατεία είναι υπέυθυνος δείκτης δημιουργικότητας ασχέτος αν στην ελλάδα δεν μας ενδιαφέρει η δημιουργικότητα αλλά το προϊόν που θα πρέπει να πλασάρεις, να το πουλήσεις ... και επι αυτού σας αφιερώνω στίχους του ¶σιμου
Με πήσανε να γίνω ιμπρεσιονιστής
και να γυρίσω δίσκο
θα ρθει όμως καιρός
που και εσύ θε να πιστείς
πως έτσι δεν την βρίσκω
Τί να κάνω ήτανε γραφτό
θέλω δεν το θέλω ότι τραγουδώ
να το πουλώ να ζήσω
όταν πάω στον παραγωγό
πρέπει να βολέψω έτσι το γραπτό
να το γυαλίσει για να το πουλήσει
να έχει σαλέπι, για να σας αρέσει
να έχει θέμα με ερωτα και αίμα
να είναι λόγια - λόγια κομπολόγια
να σας καλοκαρδίσω για να σας γαλουχίσω
(Ο μηχανισμός _ Ν. ¶σιμος)
Αυξημένη πειρατεία = αυξημένη δημιουργικότητα και ας δούμε τα πράγματα αντικειμενικά...
Η Πειρατεία ως φαινόμενο δεν έχει παραπάνω απο 10 χρόνια ζωής.. Θυμάμαι τον εαυτό μου φοιτητή στην Θεσσαλονίκη το 95 με ένα Yamaha QS 300 και ένα πολυκάναλο ένα ενισχυτή Hughes N' Kettner και μια κιθάρα, και ένα παλιο 233mhz PC του οποίου η χωριτηκότητα του σκληρού δεν επέτρεπε ούτε καν την χρήση του για MP3's
¶ρα επιεικά μιλώντας το φαινόμενο της πειρατείας στα VST's έχει 10 χρόνια ζωής...
Τι γράφαμε τότε και τι γράφουμε τώρα.. Πόσο πιο πολλά ξέραμε τότε και πόσα τώρα.. ¶ραγε θα γίνονταν κάτι τέτοιο εάν δεν υπήρχαν πειρατικά προγράμματα, άνοδος της υπολογιστικής ισχύς, και internet για να ενημερώνεσαι και να μαθαίνεις...
Τι σε ώθησε να αγοράσεις ένα πειρατικό πρόγραμμα.. ;
Η ανάγκη για παιχνίδι με ένα τεχνολογικό "καλούδι" ή η ανεπάρκεια υποδομής για να δουλέψεις και να βγάλεις το αποτέλεσμα που θέλεις να ακούσεις.. (ασχέτως αν κάποιοι το βλέπουν δημιουργικό ή όχι.. αυτό είναι σαν το τζατζίκι-σε κάποιους αρέσει στον γύρο, σε άλλους όχι- είναι καθαρά υποκειμενικό)
Πόσο μεγαλύτερη εξοικείωση έχει ένας πειρατής με sequencer's, με VST's, με DX PLugin's από όσο ένας που έχει μόνο το Cubase vst και το Sampletank γιατί 5 χρόνια τώρα δεν έχει για να πάρει κάτι καλύτερο...)
Πόσο αυξήθηκαν άραγε οι πιθανότητες για δημιουργικότητα, αφού το εργαλείο αυτής είτε είναι πειρατικό είτε όχι, έχει γίνει πιο προσιτό σε μια μεγαλύτερη γκάμα ανθρώπων, διαφόρων τάξεων, αναγκών, και απαιτήσεων.
Με Αλλα λόγια το site στο οποίο απευθύνομαι, θέλω να πιστεύω οτι κατανοεί είτε είναι της μίας ή της άλλης άποψης, ότι η πειρατεία είναι ένας απο τους λόγους ύπαρξης του.. Γιατί πολλοί από αυτούς που συχνάζουν εδώ, έχουν κάνει χρήση πειρατείας, και έχουν περάσει ώρες σε πειρατικά προγράμματα, και οι εμπειρίες οι οποίες μοιράζονται προέρχονται απο την χρήση πειρατικών προγραμμάτων. (έστω και αν μετά πήγαν και τα αγόρασαν )
Θέλω να πιστεύω ότι το να βγάλεις λεφτά από πειρατικά προγράμματα είναι κάτι μη αποδεκτό .. και στην δικιά μου συνείδηση... αλλά το να κάνεις χρήση της πειρατείας, είναι κάτι το οποίο θα πρέπει να στηρίζεται. Η προσιτότητα στο να χρησιμοποιήσεις αλλά όχι να πουλήσεις ένα πρόγραμμα θα πρέπει να στηρίζεται και να επικροτείται παρά να υπονομεύετε και να λογοκρίνεται....
Η πειρατεία είναι υπέυθυνος δείκτης δημιουργικότητας ασχέτος αν στην ελλάδα δεν μας ενδιαφέρει η δημιουργικότητα αλλά το προϊόν που θα πρέπει να πλασάρεις, να το πουλήσεις ... και επι αυτού σας αφιερώνω στίχους του ¶σιμου
Με πήσανε να γίνω ιμπρεσιονιστής
και να γυρίσω δίσκο
θα ρθει όμως καιρός
που και εσύ θε να πιστείς
πως έτσι δεν την βρίσκω
Τί να κάνω ήτανε γραφτό
θέλω δεν το θέλω ότι τραγουδώ
να το πουλώ να ζήσω
όταν πάω στον παραγωγό
πρέπει να βολέψω έτσι το γραπτό
να το γυαλίσει για να το πουλήσει
να έχει σαλέπι, για να σας αρέσει
να έχει θέμα με ερωτα και αίμα
να είναι λόγια - λόγια κομπολόγια
να σας καλοκαρδίσω για να σας γαλουχίσω
(Ο μηχανισμός _ Ν. ¶σιμος)