Ατυχής εμπειρία με ελληνικό κατάστημα

AuditoryDriving

Μέλος
Μηνύματα
1,755
Πόντοι
36
Καλησπέρα παιδια,

Ηθελα να σας περιγραψω μια ατυχή και δυσαρεστη εμπειρια που ειχα με ελληνικο καταστημα που διαθετει online παρουσια και ανταγωνιστικη πολιτικη τιμων.

Βρηκα ενα προιον που ηθελα να αγορασω σε πολυ καλη τιμη σε σχεση με τον ανταγωνισμο, μιας και οι τιμες της εταιριας που το βγαζει ανεβηκαν αποτομα τους τελευταιους μηνες και το καταστημα αυτο διαφημιζε το εν λογω προιον σαν διεθεσιμο με τιμη αυτη που ειχε πριν γινει η αυξηση των τιμων. Μιλαμε περιπου για τιμη γυρω στα 200ε στον ανταγωνισμο και περιπου 25% κατω στο συγκεκριμενο καταστημα, οπως ηταν δηλαδη η τιμη του προιοντος πριν τις νεες τιμες.

Περασα απο το καταστημα αυτοπροσωπως, πηρα καρτελακι με την τιμη οπως αναγραφοταν στο site, και μου ειπαν οτι υπαρχει στην αποθηκη και ο χρονος παραδοσης ειναι μια με δυο μερες.

Γυρισα σπιτι, εκανα κανονικα την αγορα online χρησιμοποιωντας την πιστωτικη μου, πηρα το επιβεβαιωτικο email και πραγματι σημερα μου τηλεφωνησαν να παω να το παραλαβω.

Πηγα λοιπον απο το καταστημα αφηνοντας τις δουλειες μου και ξοδευοντας 3 ωρες συνολο στο πηγαινε - ελα, και εκει που περιμενω να παρω την αποδειξη και το προιον ο υπευθυνος με ενημερωσε πως δυστυχως η τιμη εχει αλλαξει απο τον προμηθευτη (δηλαδη το προιον δεν ηταν στην αποθηκη τους αλλα ηρθε απο τον αντιπροσωπο) και πως δεν μπορει να μου το δωσει στην τιμη που αναγραφοταν στο site και την οποια πληρωσα με την καρτα μου.

Να πω πως δεν εχω λογο να αμφισβητησω την ειλικρινεια του ανθρωπου αυτου. Ηταν ευγενεστατος και εχω ακουσει γενικα αρκετα καλα λογια απο φιλους για το καταστημα. Προσφερθηκε να μου το δωσει στην τιμη που το αγορασε καθως με οτιδηποτε λιγοτερο αφενος θα εμπαινε μεσα και αφετερου δε θα  μπορουσε να το δικαιολογησει στην εφορια οπως μου εξηγησε, η τιμη αυτη ομως μαζι με τους τοκους 4 δοσεων που ειχα προγραμματισει ηταν σχεδον η ιδια με την καινουρια τιμη.

Δεν θα με πειραζε αν ενημερωνομουν απο την αρχη οτι η τιμη ειναι λαθος μιας και προφανως αν το προιον υπηρχε στην αποθηκη η τιμη θα επρεπε να ισχυει ασχετα με το αν ανεβηκαν οι τιμες. Με πειραξε που, εφοσον το καταστημα προμηθευεται απο την αντιπροσωπεια και δεν ειχε το προιον διαθεσιμο στην αποθηκη, δεν εγινε επιτοπου ελεγχος της τιμης οταν πηγα εκει αυτοπροσωπως ή εστω οταν εκανα την online αγορα ή αντε την ημερα παραλαβης για να μην χασω και γω την δουλεια μου (που με κανονικο κοστολογιο θα ταν σχεδον οση και η διαφορα τιμης).

Ξαναλεω πως δεν αμφιβαλλω για την ειλικρινεια του ανθρωπου και την ευγενεια του αλλα πιστευω πως ηταν μια ατυχης και δυσαρεστη εμπειρια. Δεν θα αναφερω ονοματα και προϊοντα γιατι πιστευω πως ηταν ειλικρινεις οι προθεσεις, κακη δε η εκτελεση και πως θα μπορουσε να αποφευχθει σε 2-3 ενδιαμεσα σταδια. Aπο τη μερια μου ευγενικοτατα ειπα πως καταλαβαινω και δεν υπαρχει κανενα θεμα ως προς την ακυρωση της συνδιαλλαγης. Τελος παντων, δεν εγινε και τιποτα τοσο κακο, στην τελικη μιλαμε για υλικα αγαθα.

Τωρα θα περιμενω να ακυρωθει η συναλλαγη και να τσεκαρω με την τραπεζα οτι ολα οκ. Γενικα μπηκα σε μια διαδικασια για το τιποτα με πολυ χασουρα χρονου. Η τιμη παντως στο site προς τιμην του καταστηματος αλλαξε στην "σωστη" μεσα σε ελαχιστη ωρα αφ οτου εφυγα απο το καταστημα.

Αυτα απο μενα σαν heads up για μελλοντικες σας ιντερνετικες συναλλαγες.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αυτά έχουν πολλά online καταστήματα του τόπου μας. Συνήθως βάζουν για πώληση online, προιόντα που δεν διαθέτουν στον χώρο τους και άρα δεν έχουν προαγοράσει. Υποθέτουν πως θα το παραγγείλουν απο τον αντιπρόσωπο όταν κάποιος πελάτης το παραγγείλει πρώτα. Ετσι δεν δεσμεύουν κεφάλαιο.

Και φυσικά δεν υπάρχει άμεση ενημέρωση της βάσης του αντιπροσώπου με το κατάστημα. Οπότε προκύπτει συνήθως διαφορά στην τιμή ή και στο κατα πόσο είναι ετοιμοπαράδοτο. Ερασιτεχνισμοί.

 
Και μόλις κατάλαβα πως γίνεται πολλά προϊόντα να είναι (ΠΟΛΥ! ) φτηνότερα στα Ελληνικά site από αυτά του εξωτερικού  ;D Και το είχα απορία.  ;D

Δεν πρόκειται να φύγει από πάνω μας ο Ελληνοταλιμπανισμός ούτε με 40 χρόνια κρίση  >:( 

 
AuditoryDriving είπε:
Γυρισα σπιτι, εκανα κανονικα την αγορα online χρησιμοποιωντας την πιστωτικη μου, πηρα το επιβεβαιωτικο email και πραγματι σημερα μου τηλεφωνησαν να παω να το παραλαβω.
Αν θες να το τραβήξεις πάντως, είμαι 90% σίγουρος οτι από την στιγμή που υπάρχει επίσημη παραγγελία το κατάστημα είναι υποχρεωμένο να σου δώσει αυτό που αγόρασες στην τιμή που συμφωνήθηκε.

Επειδή αυτοί οι ερασιτεχνισμοί είναι απαράδεκτοι κατά τη γνώμη μου, στην θέση σου θα επέμενα να πάρω το προϊόν στην συμφωνημένη τιμή και αν αυτό σημαίνει οτι το κατάστημα θα μπει μέσα, ας είναι. Όταν ακολουθείς τέτοιες πολιτικές σαν επιχείρηση αναγνωρίζεις οτι υπάρχει ένα μεγάλο ρίσκο και υπάρχει πιθανότητα να την πατήσεις. Ας πρόσεχες.

Στην θέση σου θα έκανα και ένα τηλεφώνημα στο 1520 (Γενική Γραμματεία Καταναλωτή) να τους ρωτήσω τι δικαιούμαι.

Ίσως ακούγομαι υπερβολικός, αλλά έχω βαρεθεί να ακούω ιστορίες κακού επαγγελματισμού βασιζόμενοι στο φιλότιμο του πελάτη. Δηλαδή αν εσύ δεν είχες να πληρώσεις την τελευταία δόση γιατί τελικά δεν σου ήρθαν κάτι χρήματα που περίμενες, θα στην χάριζε;

Στο εξωτερικό οι εταιρίες επενδύουν σε πιστότητα πελάτη και εμείς τους μετακυλύουμε την ανικανότητά μας.

Τα πήρα τώρα... ;D ;D

 
Τα ελληνικά καταστήματα μουσικών ειδών λειτουργούν με τον εξής, απλούστατο, τρόπο: ελέγχουν κάθε μέρα τις τιμές στον Τόμαν και αλλάζουν τον τιμοκατάλογό τους ώστε είτε οι τιμές να είναι ίδιες, είτε να είναι (ελάχιστα, ίσως ένα σεντ) φθηνότερες. Μπορεί να μην το ξέρετε και μπορεί να σας φαίνεται απίστευτο αλλά αυτό ακριβώς συμβαίνει.

Κάθε ένα από αυτά έχει το δικό του ηλεκτρονικό τρόπο να ενημερώνεται για τον τιμοκατάλογο και τη διαθεσιμότητα της αντιπροσωπείας - όμως, ειδικά την περίοδο του θέρους, αυτή η γραμμή επικοινωνίας μερικές φορές σπάει. Έτσι μπορεί να προκύψουν περιστατικά σαν αυτό που αναφέρθηκε.

Σε κάθε περίπτωση, μία δοσοληψία που γίνεται ηλεκτρονικά , απλώς προεγκρίνεται στα συστήματα της τράπεζας και γίνεται μία αρχική δέσμευση του ποσού. Αν ο καταστηματάρχης κρίνει ότι η διαθεσιμότητα άλλαξε, ότι η τιμή άλλαξε, ότι ο πελάτης είναι απατεώνας και αγόρασε με κλεμμένη κάρτα κ.λ.π., μπορεί εντός μίας εβδομάδος να ακυρώσει τη δοσοληψία - συνεπώς όλα όσα γράφει ο This is Sparta είναι άκυρα και καλό είναι να αγνοηθούν (εκτός αν σας αρέσει να ξεφτυλίζεστε).

Το δίλλημα / ερώτημα παραμένει το ίδιο με αυτό που πρωτοσυνάντησα όταν έγινα μέλος πριν πολλά-πολλά χρόνια : υποστηρίζουμε τα ελληνικά μαγαζιά και τους έλληνες εμπόρους, παρ' ότι δεν είναι τόσο επαγγελματίες όσο ο Τόμαν, ή υποστηρίζουμε τον Τόμαν και αποδεχόμαστε (επί της ουσίας) ότι δεν υπάρχει εγχώρια αγορά;

Οι περισσότεροι έχουν επιλέξει τον Τόμαν (ακόμη και κάτι βλαμμένοι που πρόσφατα γράφανε πόσο καλύτερα θα ήταν να βγαίναμε από το ευρώ, υποθέτω ότι λογαριάζουν να πληρώνουν τον Τόμαν με ούζο). Εγώ, έχω επιλέξει να έχω σταθερή συνεργασία με δύο ελληνικά καταστήματα για τις χομπύστικες μουσικές μου ανάγκες, και δεν έχω μετανιώσει.

 
Το κατάστημα οφείλει να τηρεί τις δεσμεύσεις του. Επισης νομιζω οτι θα επρεπε να αναφερθεί το ονομα του καταστήματος.

Αλλιως συζηταμε για να συζηταμε.

 
trolley είπε:
Σε κάθε περίπτωση, μία δοσοληψία που γίνεται ηλεκτρονικά , απλώς προεγκρίνεται στα συστήματα της τράπεζας και γίνεται μία αρχική δέσμευση του ποσού. Αν ο καταστηματάρχης κρίνει ότι η διαθεσιμότητα άλλαξε, ότι η τιμή άλλαξε, ότι ο πελάτης είναι απατεώνας και αγόρασε με κλεμμένη κάρτα κ.λ.π., μπορεί εντός μίας εβδομάδος να ακυρώσει τη δοσοληψία - συνεπώς όλα όσα γράφει ο This is Sparta είναι άκυρα και καλό είναι να αγνοηθούν (εκτός αν σας αρέσει να ξεφτυλίζεστε).
Φίλε μου για τα υπόλοιπα μπορώ να το δεχτώ, αλλά από τη στιγμή που παραγγέλνεις κάτι επίσημα (online διαδικασία και όχι απλό τηλεφώνημα κτλ) η επιχείρηση δεν έχει κανένα δικαίωμα να αλλάξει την τιμή της παραγγελίας. Πιθανα να μπορεί υπο προϋποθέσεις - βλέπε ψιλά γράμματα στους όρους που όλοι πατάμε "next" - να ακυρώσει την παραγγελία με κάποιες προφάσεις (κάτι που είναι απλά κακή επαγγελματική πρακτική), αλλά να αλλάξει την τιμή όχι.

Έχω την ατυχία να ξεφτυλίζομαι αρκετά χρόνια στον μαγικό κόσμο τον επιχειρήσεων και τα παραπάνω τα λέω με αρκετή βεβαιότητα.

Το παράπονο και η διεκδίκηση δικαιωμάτων δεν είναι κάτι κακό, ίσα ίσα οι σωστές επιχειρήσεις πρέπει να αναζητάνε το αρνητικό feedback γιατί μόνο έτσι μπορούν να μάθουν τι δεν αρέσει στους πελάτες τους ώστε να το διορθώσουν.

Τώρα αν εσύ είσαι διαθετημένος να τους τιμωρήσεις με το να αγοράζεις από εξωτερικό, είναι και αυτός ένας τρόπος. Να δω όμως τι θα γίνει αν (όταν) σταματήσει να υπάρχει αυτή η επιλογή.

(φιλικά πάντα)  :)

 
ThisIsSparta είπε:
Φίλε μου για τα υπόλοιπα μπορώ να το δεχτώ, αλλά από τη στιγμή που παραγγέλνεις κάτι επίσημα (online διαδικασία και όχι απλό τηλεφώνημα κτλ) η επιχείρηση δεν έχει κανένα δικαίωμα να αλλάξει την τιμή της παραγγελίας. Πιθανα να μπορεί υπο προϋποθέσεις - βλέπε ψιλά γράμματα στους όρους που όλοι πατάμε "next" - να ακυρώσει την παραγγελία με κάποιες προφάσεις (κάτι που είναι απλά κακή επαγγελματική πρακτική), αλλά να αλλάξει την τιμή όχι.

Έχω την ατυχία να ξεφτυλίζομαι αρκετά χρόνια στον μαγικό κόσμο τον επιχειρήσεων και τα παραπάνω τα λέω με αρκετή βεβαιότητα.
Σε αυτό το κόσμο γίνονται και λάθη, ακόμη και στις τιμές.

Δεν σε υποχρεώνει να το αγοράσεις στη νέα τιμή, απλά σου δίνει τα χρήματά σου πίσω. Βλέπεις κάποια αδικία;

Ο πελάτης, επίσης έχει δικαίωμα να ακυρώσει μία παραγγελία (επειδή π.χ. αποφάσισε να κρατήσει τα χρήματα για άλλες αγορές). Σε αυτή την περίπτωση θα έβγαινε ο καταστηματάρχης στο νοιζ με τίτλο "Ατυχής εμπειρία με έλληνα πελάτη";

 
ThisIsSparta είπε:
Δεν συμφωνούμε, αλλά ας το αφήσουμε εδώ.  :)
Εσύ, άφησέ το όπου θέλεις. Εγώ, θα το αφήσω εκεί που πρέπει : στην παλιά μου διαπίστωση ότι ο έλληνας είναι ένας κουτοπόνηρος πελάτης που πιστεύει απλά ότι έχει πάντα δίκηο, επειδή έτσι έγραφε σε ένα ταμπελάκι στην ΕΒΓΑ όπου πρωτοαγόρασε γιαούρτι. Δεν έχει πάντα δίκηο, και δεν έχει σημασία αν έχει δίκηο - σημασία έχει μόνο να τηρείται ο Νόμος - παραβίαση νόμου δεν έχουμε στη συγκεκριμένη περίπτωση.

 
Πάντως ως επιχειρηματίας όταν υπάρχει θέμα με τις τιμές και μπαίνω μέσα, το βουλώνω και μπαίνω μέσα! Τελεία! Είναι ΔΙΚΗ ΜΟΥ ευθύνη οι τιμές και από τι στιγμή που ο πελάτης αγόρασε, υπάρχει μία δέσμευση.

Στην προκειμένη περίπτωση θα άφηνα τον πελάτη να το πάρει στην τιμή που το "αγόρασε" μέσω του δικτύου και ας μπω μέσα!

Το ανάποδο, μάλιστα, μου έχει συμβεί, περίπου: Πήγα σε μαγαζί, εδώ στην Αγγλία, για ένα Keyboard των £300. Το ήθελα και του λέω "θα περάσω αργότερα με το αυτοκίνητο να το πάρω". Αυτό έγινε την επομένη και προς τιμή του, όχι μόνο το κράτησε, αλλά μου είπε ότι άλλαξε η τιμή προς τα κάτω, και άρα £250!!!! Μου είπε, ο καϋμένος ότι με τα pedal θα ήταν £300 κι έπρεπε να το πάρω έτσι, αλλά ήμουν τσίπης εκείνο τον καιρό...

 
Αγαπητέ trolley... γενικεύσεις επι γενικεύσεων. Δεν υπάρχει  Έλληνας κουτοπόνηρος πελάτης μόνο αλλά και πωλητής.

Και ο πωλητής που βάζει χαμηλή τιμή που δεν ισχύει ενδέχεται να κατηγορηθεί για παραπλάνηση (θυμάσαι την προσφιλή παλιά τακτική που δεν έβαζαν τιμές στις βιτρίνες. "Αστον να μπει μεσα και μετά θα τα βρούμε...")  Σε ευνομούμενες χώρες τα λάθη αυτά που αναφέρεις δεν περνάνε τόσο απαρατήρητα. και αν θες να είσαι και επαγγελματίας φροντίζεις για το όνομα σου.

trolley είπε:
Κάθε ένα από αυτά έχει το δικό του ηλεκτρονικό τρόπο να ενημερώνεται για τον τιμοκατάλογο και τη διαθεσιμότητα της αντιπροσωπείας - όμως, ειδικά την περίοδο του θέρους, αυτή η γραμμή επικοινωνίας μερικές φορές σπάει. Έτσι μπορεί να προκύψουν περιστατικά σαν αυτό που αναφέρθηκε.
Θα είχε ενδιαφέρον να ξέραμε πόσα και ποια καταστήματα είναι άμεσα συνδεδεμένα με τις βάσεις των αποθηκών όσων αντιπροσώπων εκπροσωπούν. Μακάρι να είναι εν έτη 2016. Κάτι θα ξέρεις όμως εσύ για να το λες.

Σε κάθε περίπτωση, μία δοσοληψία που γίνεται ηλεκτρονικά , απλώς προεγκρίνεται στα συστήματα της τράπεζας και γίνεται μία αρχική δέσμευση του ποσού. Αν ο καταστηματάρχης κρίνει ότι η διαθεσιμότητα άλλαξε, ότι η τιμή άλλαξε, ότι ο πελάτης είναι απατεώνας και αγόρασε με κλεμμένη κάρτα κ.λ.π., μπορεί εντός μίας εβδομάδος να ακυρώσει τη δοσοληψία - συνεπώς όλα όσα γράφει ο This is Sparta είναι άκυρα και καλό είναι να αγνοηθούν (εκτός αν σας αρέσει να ξεφτυλίζεστε).
Οπως το γράφεις αφήνεις να εννοηθεί πως η ακύρωση αφορά των καταστηματάρχη, ενώ σίγουρα εννοείς και τις δύο πλευρές. Αυτό που λέει ο This is Sparta

Στην θέση σου θα έκανα και ένα τηλεφώνημα στο 1520 (Γενική Γραμματεία Καταναλωτή) να τους ρωτήσω τι δικαιούμαι.
είναι σωστό, διότι δεν είναι όλα γνωστά στο ευρύ κοινό, όπως είναι στους επιτηδευματίες.

Το δίλλημα / ερώτημα παραμένει το ίδιο με αυτό που πρωτοσυνάντησα όταν έγινα μέλος πριν πολλά-πολλά χρόνια : υποστηρίζουμε τα ελληνικά μαγαζιά και τους έλληνες εμπόρους, παρ' ότι δεν είναι τόσο επαγγελματίες όσο ο Τόμαν, ή υποστηρίζουμε τον Τόμαν και αποδεχόμαστε (επί της ουσίας) ότι δεν υπάρχει εγχώρια αγορά;

Οι περισσότεροι έχουν επιλέξει τον Τόμαν (ακόμη και κάτι βλαμμένοι που πρόσφατα γράφανε πόσο καλύτερα θα ήταν να βγαίναμε από το ευρώ, υποθέτω ότι λογαριάζουν να πληρώνουν τον Τόμαν με ούζο). Εγώ, έχω επιλέξει να έχω σταθερή συνεργασία με δύο ελληνικά καταστήματα για τις χομπύστικες μουσικές μου ανάγκες, και δεν έχω μετανιώσει.
Νομίζω πως κι εσυ γενικεύεις. Εγω ξέρω πως ο Thomann ενδιαφέρεται για τους πελάτες του απ όπου κι αν προέρχονται. Εχει σταθερή πολιτική όχι μόνο τιμών αλλά και υποστήριξης. Και φροντίζει να ενημερώνει και να δηλώνει την παρουσία του στους πιθανούς πελάτες του σε αντίθεση με τους δικούς μας που πυροβολούν τα πόδια τους. Δεν είναι τυχαίο που είναι το μεγαλύτερο κατάστημα στην Ευρώπη. Και ίσως για αυτό είναι άδικο να γίνονται τέτοιες συγκρίσεις. Αλλά το θέμα είναι πως είναι το σημείο αναφοράς παγκοσμίως και αν παίρναμε παραδείγματα ίσως και να γινόμασταν καλύτεροι.

Υ.Γ. Οχι, δεν θελουμε να μάθουμε το κατάστημα. δεν καταγγέλουμε. Κουβέντα σαν αγοραστικό κοινό κάνουμε για να το διαβάζουν οι καταστηματάρχες. Ενα καλό feedback είναι απο την αγορά.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
trolley είπε:
Σε αυτό το κόσμο γίνονται και λάθη, ακόμη και στις τιμές.

Δεν σε υποχρεώνει να το αγοράσεις στη νέα τιμή, απλά σου δίνει τα χρήματά σου πίσω. Βλέπεις κάποια αδικία;

Ο πελάτης, επίσης έχει δικαίωμα να ακυρώσει μία παραγγελία (επειδή π.χ. αποφάσισε να κρατήσει τα χρήματα για άλλες αγορές). Σε αυτή την περίπτωση θα έβγαινε ο καταστηματάρχης στο νοιζ με τίτλο "Ατυχής εμπειρία με έλληνα πελάτη";

1. Ναι, λάθη γίνονται, και όταν τα κάνουμε ως ενήλικες ή ως επιχειρήσεις, τα πληρώνουμε.

2. Ναι, υπάρχει κάποια αδικία. Ότι κάποιος σπαταλά άδικα το χρόνο του και μπορεί στο ενδιάμεσο να έχει χάσει κάποια άλλη ευκαιρία.

3. Μάλλον δε γνωρίζετε το διεθνές νομικό πλαίσιο που λέει πως κάθε προσφορά είναι δεσμευτική μέχρι να αποσυρθεί και όλες οι παραγγελίες που έχουν επικυρωθεί έως τότε πρέπει να τιμηθούν. Ό,τι ψιλά γράμματα και να βάλει στους όρους ο έμπορος είναι για να αισθάνεται καλύτερα, αφού αυτά δεν μπορούν να υπερβαίνουν ή να αποκλίνουν από το εμπορικό δίκαιο της χώρας. 

 
ThisIsSparta είπε:
... Όταν ακολουθείς τέτοιες πολιτικές σαν επιχείρηση αναγνωρίζεις οτι υπάρχει ένα μεγάλο ρίσκο και υπάρχει πιθανότητα να την πατήσεις. Ας πρόσεχες.

....
Δεν υποστηρίζω τις προχειρότητες αλλά ούτε και τη λογική του "Ας πρόσεχες".

- Έδωσα 20ρικο και ο ταξιτζής μου έδωσε ρέστα από 50άρικο. Τα πήρα κι έφυγα, ας πρόσεχε.

- Έβαλα τη squier στις αγγελίες με τιμή 500 ευρώ και κάποιος την πήρε. Ας πρόσεχε.

- Έβαλε λάθος τιμή και πρόλαβα και πάτησα το κουμπί. Το κατάλαβε αλλά τον έτρεξα και τελικά του το το πήρα. Ας πρόσεχε.

Δεν μου αρέσει.

 
yameth είπε:
Αγαπητέ trolley... γενικεύσεις επι γενικεύσεων. Δεν υπάρχει  Έλληνας κουτοπόνηρος πελάτης μόνο αλλά και πωλητής.

Και ο πωλητής που βάζει χαμηλή τιμή που δεν ισχύει ενδέχεται να κατηγορηθεί για παραπλάνηση (θυμάσαι την προσφιλή παλιά τακτική που δεν έβαζαν τιμές στις βιτρίνες. "Αστον να μπει μεσα και μετά θα τα βρούμε...")  Σε ευνομούμενες χώρες τα λάθη αυτά που αναφέρεις δεν περνάνε τόσο απαρατήρητα. και αν θες να είσαι και επαγγελματίας φροντίζεις για το όνομα σου.
Αγαπητέ yameth, όπως γνωρίζεις (και οι άλλοι θα πρέπει να έχουν συμπεράνει) δεν είμαι καταστηματάρχης, αλλά γνώστης του πως γίνονται αυτά τα πράγματα. Π.χ., στη σύμβαση που υπογράφει ο κάθε καταστηματάρχης με την Τράπεζα που αναλαμβάνει τις εκκαθαρίσεις πληρωμών μέσω πιστωτικών καρτών για την επιχείρησή του, προβλέπονται όλα τα παραπάνω, δηλαδή : το να είναι ο πελάτης απατεών (εκδίδουν καθημερινά σχεδόν, δελτίο απατεώνων που έχει καταγραφεί να κάνουν δοσοληψίες με κλεμμένες κάρτες), να έχει αλλάξει η τιμή, να έχει αλλάξει η διαθεσιμότητα, να είναι λάθος ο κωδικός του προϊόντος, να είναι λάθος η τιμή (για τεχνικούς λόγους) και πολλά-πολλά άλλα.

Το κατάστημα, αν δεν διαβεβαιώσει ενυπόγραφα πως έχει εδραιωμένη πολιτική αντιμετώπισης τέτοιων περιστατικών, απλά δεν παίρνει έγκριση για ηλεκτρονικές δοσοληψίες. Οπότε, εκ' μέρους μου δεν υπάρχει καμία γενίκευση, αλλά μόνο γνώση (σόρυ για την αντίστιξη με την γκρίνια ορισμένων εκ' των μελών).

Πέραν αυτού, ασφαλώς είναι λιγότερο επαγγελματίες οι έλληνες καταστηματάρχες, όμως αυτό δεν δικαιώνει την αλά This Is Sparta λογική ο οποίος μόνο που δεν κάλεσε σε διαδήλωση, ακριβώς τη στιγμή που - όπως κατέδειξα - κανένας νόμος δεν παραβιάζεται. Είναι ανθρώπινο να γίνονται και λάθη, πως να το κάνουμε;

Επίσης, ο harilatron έχει δίκηο: αυτά τα "ας πρόσεχε" είναι χυδαία νεο-ελληνική νοο--τροπία, και αν το είχαμε γράψει ως απάντηση στον OP, τώρα θα ήταν (δικαίως) έξαλλος.

 
trolley είπε:
...αν το είχαμε γράψει ως απάντηση στον OP, τώρα θα ήταν (δικαίως) έξαλλος.
Πήγες και πλήρωσες χωρίς να τσεκάρεις ότι όντως είναι διαθέσιμο. Ας πρόσεχες.  :P

 
Mε μια γρήγορη ματιά σε κάποια καταστήματα διαπίστωσα ότι οι περισσότεροι γράφουν αυτό εδώ

H εταιρεία ΤΑΔΕ δεν ευθύνεται για τυχόν λάθη σε τιμές, χαρακτηριστικά ή φωτογραφίες και διατηρεί το δικαίωμα αλλαγής τιμών χωρίς προειδοποίηση.
Και ποιός ευθύνεται δηλαδή?

Και από την άλλη αν ο ΟΡ είχε πάει στο κατάστημα και αγόραζε με μετρητά το προϊόν  και ο καταστηματάρχης καταλάβαινε μετά την αλλαγή τιμής, τί θα έκανε? Θα τον κυνηγούσε στο δρόμο ζητώντας και τα υπόλοιπα ή θα τον έψαχνε στο σπίτι του?

 
Αν και ο ThisIsSparta πρέπει να διευκρινίσει καθως είναι αρκετά δηκτική η μεταγενέστερη τοποθέτηση του trolley,

ThisIsSparta είπε:
Επειδή αυτοί οι ερασιτεχνισμοί είναι απαράδεκτοι κατά τη γνώμη μου, στην θέση σου θα επέμενα να πάρω το προϊόν στην συμφωνημένη τιμή και αν αυτό σημαίνει οτι το κατάστημα θα μπει μέσα, ας είναι. Όταν ακολουθείς τέτοιες πολιτικές σαν επιχείρηση αναγνωρίζεις οτι υπάρχει ένα μεγάλο ρίσκο και υπάρχει πιθανότητα να την πατήσεις. Ας πρόσεχες.
  εγω δεν το εξέλαβα ως:

- Έδωσα 20ρικο και ο ταξιτζής μου έδωσε ρέστα από 50άρικο. Τα πήρα κι έφυγα, ας πρόσεχε.

- Έβαλα τη squier στις αγγελίες με τιμή 500 ευρώ και κάποιος την πήρε. Ας πρόσεχε.

- Έβαλε λάθος τιμή και πρόλαβα και πάτησα το κουμπί. Το κατάλαβε αλλά τον έτρεξα και τελικά του το το πήρα. Ας πρόσεχε.
Κατάλαβα να λέει πως σαν επαγγελματίας που δεν προσέχει τόσο σημαντικές λεπτομέρειες όπως η τιμή, πρέπει να είναι προετοιμασμένος να πληρώσει το κόστος της διαφοράς. Τίποτα παραπάνω.

 
yameth είπε:
Και ο πωλητής που βάζει χαμηλή τιμή που δεν ισχύει ενδέχεται να κατηγορηθεί για παραπλάνηση (θυμάσαι την προσφιλή παλιά τακτική που δεν έβαζαν τιμές στις βιτρίνες. "Αστον να μπει μεσα και μετά θα τα βρούμε...") 
Και στην Ελλάδα υπάρχει υπέρ πλήρες νομοθετικό πλαίσιο γι’ αυτές τις περιπτώσεις, που άπτονται του  Αστικού Κώδικα,  του Εμπορικού Κώδικα και φυσικά τις διατάξεις «περί αθέμιτου ανταγωνισμού».

Θα πρέπει ίσως να διακρίνουμε το προφανές λάθος από την «συνήθη πολιτική» .

Και εμένα μου είχε τύχει να δώσω τιμή ως δικηγόρος , κοιτώντας την υπουργική απόφαση περί αμοιβών μας , λάθος.

Κοιτούσα τα έξοδα του Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων, ενώ ήταν Πενταμελές.

Φυσικά με την τιμή που έδωσα (κατά λάθος) ΔΕΝ με συνέφερε να αναλάβω την υπόθεση γιατί……θα έβαζα και από την τσέπη μου.

Θα ήταν άλλο όμως να έλεγα ή να φώναζα (κατ’ εξακολούθηση) «εδώ τα καλά διαζύγια με 200,00 €». (ποσό που ξέρουμε ότι δεν αρκεί).

 

Trending...

Νέα θέματα