- Μηνύματα
- 529
- Πόντοι
- 28
Καλησπερα .Η ιστορια ξεκιναει ως εξης : Στις αρχες του περασμενου Δεκεμβρη πηγα σε γνωστο καταστημα/studio για να αγορασω μια Apogee one for Ipad & Mac .Με το που την συνεδεσα στο Macbook pro 15 που εχω και εκανα την διαδικασια που αναγραφεται στο manual μου εβγαλε μετα απο λιγη ωρα χρηση το μηνυμα που φαινεται στη φωτο που παραθετω .Αφου ξαναεκανα ολη την διασιασια και δεν εβγαλα ακρη ,επικινωνησα με την apple .Τσεκαραμε καποια πραγματα μεσω chat και με παρεπεμψαν στην ιδια την Apogee .Εγω σκεφτομενος οτι θα ειναι θεμα λογοσμικου + οτι δεν ηθελα να μπλεξω με service ελληνικου καταστηματος για ευνοητους λογους που αργοτερα δυστυχως επαληθευτηκαν , επικοινωνησα με την Apogee οπου μεσω mail προσπαθησαμε να βρουμε την ακρη .Αφου λοιπον δοκιμασαμε τα παντα απο αλλαγη καλωδιων μεχρι system reports κλπ και αφου ειχαν περασει 2 μηνες καθοτι δεν ηταν αμεση η επικοινωνια ,μου ειπαν οτι πρεπει να στειλω την καρτα στο κοντινοτερο τμημα service με το οποιο συνεργαζονται ,στη Γερμανια...Τους εξηγησα οτι δεν ειναι δυνατον να μου ζητανε να μπω σε μια τετοια διαδικασια για ενα καινουριο προιον που εχει προβλημα απο την πρωτη στιγμη και μου ειπαν να απευθυνθω στο μαγαζι που το αγορασα .Εδω ανοιγω μια περενθεση για να εξηγησω τι προβλημα παρουσιαζε με λιγα λογια .Η καρτα λειτουργουσε κανονικα και μονο μετα απο ωρες χρησης εμφανιζε το μηνυμα και μετα υπολειτουργουσε .Ετσι λογω υποχρεωσεων & λογω οτι ημουν σε διαδικασια ηχογραφησεων κλπ πηγα την καρτα στο service του _ _ _ studio στις αρχες του Μαιου οπου τους αφησα και ακριβεια λεπτομερειες καθως και φωτο .Μετα απο μια εβδομαδα επικοινωνησα εγω ,για να μαθω τι γινεται .Μου ειπε π τεχνικος οτι προσπαθει να επικοινωνησει με την Apogee κι οτι δεν εχει νεα .Μετα απο κανα 15πενθημερο ξανα εγω πηρα τηλεφωνο να δω τι γινεται .Με βαρυ υφος μου ειπε απλα οτι την εστειλε Γερμανια .Εκει ψιλοαρπαχτηκα και πηρα στα κεντρικα για να παραπονεθω οτι μετα απο ενα σχεδον μηνα χωρις να με ενημρωσει κανεις η καρτα εχει φυγει εκτος χωρας και βασικα ειμαι χωρις καρτα ηχου ,την οποια αγορασα καινουρια απο αυτους με προβλημα απο την πρωτη μερα .Με καθησυχασαν οτι το θεμα θα διευθετηθει .Περασαν αλλες 10 μερες ,ξαναμιλησα με καποιον υπευθυνο του service ο οποιος μου ειπε οτι η καρτα πεταξε για Αμερικα ,μου αναγνωρισε το δικιο μου και μου ειπε οτι θα με ενημερωσει αμεσα .Μετα απο δεκα μερες ξαναπηρα τηλεφωνο οπου τους τα εχωσα λεγοντας επι της ουσιας οτι χρειαζομαι καρτα ηχου για να δουλεψω και ας βρουν ακρη .Σημερα ο μηνας εχει 12-7-2019 ,εχουν περασει σχεδον 2,5 μηνες και ουτε φωνη ουτε ακροαση .
Κι εδω ειναι που χρειαζομαι τη συμβουλη των εμπειροτερων .Τι να κανω???
Κι εδω ειναι που χρειαζομαι τη συμβουλη των εμπειροτερων .Τι να κανω???
