Για την ώρα όμως παραμένει ένα πείραμα που έγινε σε συνθήκες εργαστηρίου.
διαφωνώ ότι έγινε σε συνθήκες εργαστηρίου.
Εγινε όσο καλά θα μπορούσε να γίνει κάτι τέτοιο όπως διαφημίστηκε, αλλά υπάρχουν παράμετροι που μπορεί να έπαιξαν ηχητικό ρόλο και δεν τους δόθηκε σημασία:
1. Ενα συγκεκριμένο μανίκι σε 3 σώματα. Πχ ένα άλλο μανίκι άλλου ξύλου να έδινε άλλο ήχο με το σώμα 1 και άλλο με το 2 και άλλο με το 3 από αυτό που ακούστηκε τελικά
2. Η διαδικασία συναρμολόγησης αποσυναρμολόγησης. Βασικά μια σοβαρή επέμβαση σε ένα όργανο, όπως ξεβίδωμα βίδωμα μπράτσου (έγινε με τον ίδιο τρόπο το βίδωμα? έγινε πχ με δυναμόκλειδο ? οι οδηγοί για κάθε βίδα σε κάθε σώμα σίγουρα δεν είναι ίδιοι...)
3. Το ίδιο με την γέφυρα.
4. Οι χορδές είναι σίγουρο ότι έκατσαν και ηρέμησαν στην ίδια θέση με την δοκιμή του προηγούμενου επόμενου σώματος?
5. Επίσης μικρή (ελάχιστη) διαφοροποίηση στην γωνία ή τις τρύπες για τις βίδες στο pocket κάθε σώματος δεν θα επιφέρει αλλάγες?
6. Τελος το παίξιμο. Ακόμα και στο ίδιο σώμα να παίξει την ίδια φράση το ίδιο χέρι είναι φυσιολογικό να υπάρχουν ηχητικές διαφορές σε attack, decay, amplitude στο δεξί αλλά και pitch στο αριστερό
Εγώ τουλάχιστον με αυτά, προβληματίστηκα, και γενικά δεν έδωσα βάση και στο πείραμα αλλά και γενικά στον προβληματισμό.
Όντως άκουσα (ή νομίζω ότι άκουσα) και μάλιστα με ακουστικά κάτι διαφορετικό προς το πιό επιθετικό στο mahogany αλλά δεν βάζω χέρι στη φωτιά ότι δεν έγινε από τυχαίο παράγοντα.
Γενικά πιστεύω ότι σε μηχανήματα solid body με μαγνήτες που σε συντριπτικό ποσοστό το ηχητικό αποτέλεσμα εξαρτάται από τα ηλεκτρικά και ενισχυτικά το ξύλο του σώματος δεν παίζει ρόλο. Σε ακουστικό όργανο σαφώς και ναί.