Θέλω μόνο να σου πω κάτι που είχα διαβάσει σε μια συνέντευξη απο "Ψόφιους Κοριούς". Είχαν πει λοιπόν οτι είχαν πάει σε αρκετές μικρές δισκογραφικές και φάγανε πόρτα και τελικά πήγαν σε μια "μεγάλη" δισκογρφική και τους δέχτηκαν. Εν ολίγης λένε οτι οι "μεγάλες" δισκογραφικές πιθανόν να πάρουν πιο εύκολα το ρίσκο απο οτι μια μικρή. Οπότε είτε Ελλάδα δοκιμάσεις είτε εξωτερικό' date=' μην κολλώσεις να δοκιμάσεις και τις μεγάλες![/quote']
Αυτό δεν είναι απόλυτο, διότι σε πολλές περιπτώσεις οι μικρές εταιρείες λειτουργούν καλύτερα υπό το πρίσμα ότι αν κάτι τους αρέσει, είναι πιθανότερο να το δουν σαν "δικό τους" και να ρίξουν περισσότερο μεράκι και προσπάθεια. ¶λλωστε η περίπτωση Ψόφιοι Κοριοί μαζί με άλλα 4-5 ελληνόφωνα γκρουπ είναι πολύ ιδιαίτερη, διότι συνέπεσαν με μια μικρή μεν περίοδο, αλλά με πολύ έντονη ζήτηση για ελληνόφωνο "ροκ". Τότε οι μεγάλες εταιρείες έκαναν "κρα" για τέτοια σχήματα, γιατί πίστευαν ότι βρήκαν την κότα με τα χρυσά αυγά! (εκεί γύρω στο '97-'98...)
Πάντως το γενικό συμπέρασμα για μένα είναι ότι οι περισσότεροι υπεύθυνοι ρεπερτορίου στις δισκογραφικές έχουν ελάχιστη σχέση με αυτό πουςς ζητείται να κάνουν και ούτε είναι άνθρωποι που έχουν γράψει την δική τους ιστορία στην μουσική...υπάλληλοι ενός συστήματος που πνέει τα λοίσθια είναι και αρκετές φορές αποτυχημένοι ως δημιουργοί!
Επομένως μην κολώνεις πουθενά! Σιγά τις σπουδαίες προσωπικότητες δλδ...που θα το σκεφθείς να τους στείλεις δείγμα δουλειάς μήπως και το απορρίψουν.
Καλή τύχη!