Αποστολη demo σε δισκογραφικη

sanet

Νέο μέλος
Μηνύματα
3
Πόντοι
1
Γεια σας παιδια.Θα ηθελα να σας κανω μια ερωτηση.Σε περιπτωση που καποιος θελει να στειλει καποιο demo σε καποια δισκογραφικη, καλυπτονται τα δικαιωματα των τραγουδιων αν η κατωχυρωση εχει γινει με τον παραδοσιακο τροπο του ταχυδρομιου?Επισης, μπορει καποιος να στειλει το ιδιο demo σε πολλες δισκογραφικες?Σε περιπτωση που υπαρξει ανταποκριση τι γινεται τοτε?

ευχαριστω για τον χρονο σας

 
Φυσικά και καλύπτεσαι από το συστειμένο που θα έχεις στείλει στον εαυτό σου με τα κομμάτια σου μέσα. Ειναι απόδειξη του ότι τα είχες ήδη. Φυσικά τον φάκελο δεν πρέπει να τον ανοίξεις..

Οσο για τα ντεμο, η καλύτερη λύση είναι να στείλεις παντού και να περιμένεις επαφές. Οταν γίνουν οι επαφές (θα σε πάρουν τηλέφωνο) ,τότε θα αποφασίσεις τι θα κάνεις και με ποιον. Γενικώς να είσαι ανοιχτός και αν σε ενδιαφέρει να την ψάξεις ως συνθέτης και όχι σαν γκρουπ,τότε θα ήταν καλό να θυσιάσεις κάποια κομμάτια "τσάμπα" αν στα ζητήσουν προκειμένου να μπεις στον χώρο των συνεργασιών και να κάνεις την αρχή...

Αυτά...

Επίσης γράψε κι ενα γράμμα με κάποιες σου σκέψεις και στοιχεία για εσένα και τι ζητάς με την αποστολή του demo σου. Αυτά είναι όλα όσα χρειαζεσαι...

 
Αν θέλεις τη γνώμη μου, τα demo μέσω ταχυδρομείου έχει τόσες πιθανότητες να καταλήξει στο στερεογωνικού ενός παραγωγού όσες πιθανότητες έχεις εσύ να πιάσεις το LOTTO. Στην Ελλάδα πάντα.

Αν θέλεις να στείλεις demo σε εταιρείες, το καλύτερο είναι να βρεις έναν άνθρωπο, να του κλείσεις ένα ραντεβού και να πας να το δώσεις χέρι-χέρι.

Επίσης: πως επιλέγεις τις εταιρείες; έχει φτιάξει κάποια λίστα;

Το κόλπο με το ταχυδρομείο ΔΕΝ σε εξασφαλίζει, αυτό να το έχεις υπόψη σου. Γιατί, αν κάποιος βρει ενδιαφέρον το demo σου, ε, δεν θα το κυκλοφορήσει ως έχει. Καταλαβαίνεις τι εννοώ. Η κασέτα που θα έχεις στον σφραγισμένο φάκελο δεν μπορεί να αποδείξει κάτι για μία πιθανή αντιγραφή, από τη στιγμή μάλιστα που δεν έχει δημοσιευθεί το κομμάτι σου.

Γεράσιμος

 
Δυστυχώς το ραντεβου δεν εξασφαλίζει τίποτα επίσης, αλλά ίσως έτσι έχεις προσωπική αντίληψη του ατόμου που θα το αφήσεις...

'Οσον αφορά την κατοχύρωση τίποτα δεν είναι ικανό να σε κάνει να είσαι σίγουρος καθώς αν θελήσει κάποιος να σε αντιγράψει... μπορεί.

Κατα τ' άλλα συμφωνώ με τον tugito.

Αν δεν ξεκινήσεις, δεν πρόκειται να πας πουθενά... :wink:

You win some, you lose some.

 
Όχι…..δεν πάνε όλα χαμένα. Υπάρχει και άλλη μια λύση, η οποία είναι: Να πας σε όποια θες δισκογραφική εταιρεία, την οποία θα έχεις διαλέξει εσύ (το σημαντικότερο), θα τους τα ακουμπήσεις ΚΑΝΟΝΙΚΑ :mrgreen: ….και θα δεις το CD σου στα ράφια τον δισκοπωλείων.

Έ… τι λες; :mrgreen: :mrgreen:

 
Mε μπερδεψατε λιγακι 8O !!!Πραγματι οσον αφορα την κατοχυρωση τα παντα ειναι ρευστα, οπως και να το κανουμε...Η επιλογη των εταιριων γινεται τυχαια, οσες ξερω, μεγαλες μικρες, δεν ειναι και πολλες...(ασχετο, προσπαθω να βρω το τηλ της Sony, αλλα δεν αναγραφεται στα cd της,το ξερει κανεις?Θα ηθελα να ρωτησω, πως και με ποιον να κλεισω ραντεβου?Δηλαδη να παω στα γραφεια της εκαστοτε εταιρειας?θα ηταν προτιμοτερο να το εδινα σε καποιον τραγουδιστη-παραγωγο, αλλα αυτο ειναι λιγο δυσκολο, φαινομενικα...Με το σκεπτικο οτι καθε demo που αρεσε κλεβοταν δεν θα εστελνε κανειs, ετσι τουλαχιστον θελω μα πιστευω..

 
Πρώτ' απ' όλα, το θέμα σχετικά με τα copyrights έχει ξανασυζητηθεί εκτενώς. Αν θες, ψαξ'το. Το topic είχε θέμα "Κατωχυρώνοντας τα αριστουργήματά μας". (που είσαι elavd;...) ;)

Κατά δεύτερον, επειδή σε κόβω λίγο ρομαντικό, σκέψου σε ποιον τομέα λειτουργούν τα πράγματα αρμονικά και ακριβοδίκαια για να συμβαίνει το ίδιο και στις δισκογραφικές...;

Για να καταφέρεις να κυκλοφορήσεις τη δουλειά σου, θα πρέπει να ισχύει κάτι από τα παρακάτω:

α) Τα σκας (όπως είπε κι ο Jimtemoe) -είτε αναλαμβάνοντας όλα τα έξοδα (οπότε και το ρίσκο της εταιρείας), είτε παρακάμπτωντας τις δισκογραφικές, είτε δημιουργώντας δικιά σου.

β) Έχεις βύσμα εκ των έσω (κι ίσως σε σπρώξει) ή έχει χωθεί σε κάποια "μουσική" κλίκα (υπάρχουν παντού).

γ) Είσαι τυχερός και πετυχαίνεις κάποιο ρομαντικό αφελή (εκτός αν τα τραγούδια σου "βρωμάνε" τρελό χρήμα, αν και αμφιβάλλω κατά πόσο θα γίνει -ακόμα κι αυτό- αντιληπτό από τα τσακάλια της δισκογραφίας)

δ) Αποδεικνύεις (είτε μέσω ριάλιτι, είτε μέσω ραδιοφώνου) ότι μπορεί να φέρεις χρήμα στην εταιρεία. (Κάπως έτσι βέβαια λειτουργεί και το Myspace, αλλά στο Ελλαδιστάν δε θα το γνωρίζουν οι εταιριάρχες για τα επόμενα 100 χρόνια)

ε) Είσαι καρμπόν κάποιου ήδη πετυχημένου καλλιτέχνη κι έτσι οι εταιρείες αναλαμβάνουν το ρίσκο κάπως πιο εύκολα.

Έναν-έναν αν πάρω τους "πρωταγωνιστές" της ελληνικής δισκογραφίας (ειδικά της λεγόμενης "ποιοτικής"), η περίπτωσή τους εμπίπτει σε μία από τις παραπάνω κατηγορίες.

 
Ξέχασες το φεστιβάλ Θεσσαλονίκης στη λίστα σου.

Καταρχήν, sanet ποιές δισκογραφικές έχει υπόψη σου; Είπες κάτι για SONY. Περιμένεις να στείλεις σε μία διεύθυνση στη SONY ένα demo και να ασχοληθεί κάποιος; Στην Ελλάδα; Στείλτο στο εξωτερικό καλύτερα. Ξέρεις πόσα demo πετάνε καθημερινά (χωρίς να ακούσουνε); Θέλουν promotion, δεν θα σε κρίνουν από τη μουσική απαραίτητα. Γι'αυτό σου λέω, τι έχεις υπόψη σου και με τι είδος ασχολείσαι;

 
Τι θελεις να κανεις?? :roll: :lol:

Να στειλεις ΝΤΕΜΟ σε ΕΛΛΗΝΙΚΗ δισκογραφικη και να το ΑΚΟΥΣΟΥΝΕ?? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

ΦΟΒΕΡΟ!!

ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΤΟ ΤΟ ΞΕΡΕΙΣ??? :lol: :lol: :lol: :lol:

 
μαν για ελλαδα ισχιουν ολα τα παραπανω...τωρα αναλογα τι γραφεις δες το και για εξω εκει ειναι καπως καλυτερα αλλα να ξερεις γενικα η φαση δεν εχει και πολυ ψωμι αν δεν εχεις κανενα γνωστο κλπ... 8)

 
θέλω να μου λυσετε μια απορια.

πραγματικη απορια.

οκ.

καταλβαινω γιατι οι εταιριες δε ψαχνουν νεους τραγουδιστες , νεους σταρ.

καταλαβαινω γιατι προτιμουν τους ιδιους και τους ιδιους ,τα αντιγραφα τους, τους σταρ των ριαλιτι.

δε καταλαβαινω ειλικρινα ομως για ποιον λογο δεν ακουνε ντεμο και γενικοτερα δε ψαχνουν καλα και εμπορικα τραγουδια (απο συνθετικης αποψης)?

σε τι συμφερει σε αυτους που δεν εχουν τους δυο τρεις (δεν ειναι παραπανω) πρωτοκλασσατους συνθετες, να μην ψαχνουν φρεσκαδουρες ταλαντουχους με φτηνο φυσικα μπατζετ , και να τροφοδοοτουν με ωραια τραγουδακια τους κοπριτες τους?

 
Γιατι πλεον ακομα και οι "εμπορικοι" δισκοι πουλανε ΨΙΧΟΥΛΑ ,ετσι και αλλοιως ετσι πως παει η αγορα οι περισσοτερες πολυεθνικες στη χωρα η θα κλεισουν τελειως (οπως η Virgin) η θα λειτουργουν απλα σαν αντιπροσωπιες για το ΞΕΝΟ μονο ρεπερτοριο οπως π.χ. λειτουργει εδω και χρονια η Warner.

Oι ελληνες καλλιτεχνες πουλανε τοσο λιγο που δεν νομιζω (με εξαιρεση 5-6 ονοματα) να τους κρατησουν για πολυ στο roster τους οι εταιρειες....

Oποτε θα πεσουν στα νυχια των εγχωριων "ανεξαρτητων" εταιρειων.... :?

Κατα την ταπεινη μου γνωμη ο μονος τροπος να "γνωστοποιουν" στο κοινο τη δουλεια τους τα ελληνικα γκρουπ ειναι πλεον ΜΟΝΟΝ το ιντερνετ & η ΔΩΡΕΑΝ διαθεση της δουλειας τους (ετσι ωστε να γινονται ευκολοτερα γνωστοι & να ερχεται κοσμος στις ζωντανες τους εμφανισεις,που εκει ειναι & το ζητουμενο....)

Περιμενετε κανα χρονακι & θα δειτε συντομα ακομα & γνωστα ονοματα να ακολουθουν αυτην την οδο,εδω θα ειμαι & εδω θα εισαστε... :wink:

Εξαλλου δεν ειναι και κατι τοσο δυσκολο ενα μαματο site θελει και εγινε η δουλεια... :wink:

 
σε τι συμφερει σε αυτους που δεν εχουν τους δυο τρεις (δεν ειναι παραπανω) πρωτοκλασσατους συνθετες' date=' να μην ψαχνουν φρεσκαδουρες ταλαντουχους με φτηνο φυσικα μπατζετ , και να τροφοδοοτουν με ωραια τραγουδακια τους κοπριτες τους?[/quote']Εδω εχουμε εθνικο στιχουργο τη Ναταλια Γερμανου..Δε λεω,για hydro_Pipes καλη ειναι.Εδω εχουμε τον Νταλαρα θεο.Τον Ιωαννιδη το ιδιο.(μαγκα τον εκανε ο Γιωτης και ο Λαντσιας).Εδω λενε την Δεσποινα φωναρα,που ακουμπησε κατι παλια funky κομματια και μου ρθε να ξερασω.Εδω δεν εχουν

τι να βγαλουν και εχουν διασκευασει-μπασταρδεψει φοβερες μουσικες-κομματαρες..Εδω ο κοσμος δε φαινεται να εχει ορεξη να ακουσει

ειλικρινη και ουσιαστικη μουσικη.Εδω δεν πιανουν οι καταρες,δεν πιανουν οι ευχες....

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 
Κατα την ταπεινη μου γνωμη ο μονος τροπος να "γνωστοποιουν" στο κοινο τη δουλεια τους τα ελληνικα γκρουπ ειναι πλεον ΜΟΝΟΝ το ιντερνετ & η ΔΩΡΕΑΝ διαθεση της δουλειας τους (ετσι ωστε να γινονται ευκολοτερα γνωστοι & να ερχεται κοσμος στις ζωντανες τους εμφανισεις' date='που εκει ειναι & το ζητουμενο....)[/quote']
+1.000.000.000.000

Εξαλλου δεν ειναι και κατι τοσο δυσκολο ενα μαματο site θελει και εγινε η δουλεια... :wink:
Χμμμ... δυστυχώς το μαμάτο site ΕΙΝΑΙ αρκετά δύσκολο, αλλά καλό είναι να ξεκινήσει κανείς όσο γίνεται πιο γρήγορα.
 
Το ειδος που γραφω ειναι κατι μεταξυ ποπ και ελαφρολαικου,στυλ που πουλαει εδω στην ελλαδα...Τωρα ολα αυτα που λετε ειναι αληθειες, θα προσπαθησω, δεν εχω να χασω τιποτα....εκτος απο τα τραγουδια :D

 
Ξέχασες το φεστιβάλ Θεσσαλονίκης στη λίστα σου.
Γεράσιμε, δεν το ξέχασα: :wink:

(είτε μέσω ριάλιτι, είτε μέσω ραδιοφώνου)
Όπως είπε κι ο Superfunk σε άλλο ποστ: Fame story και Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης είναι το ίδιο πράγμα. :wink:

μαν για ελλαδα ισχιουν ολα τα παραπανω
Ναι, για την κατάσταση στην Ελλάδα αναφερόμουν.

 
για ποιον λογο δεν ακουνε ντεμο και γενικοτερα δε ψαχνουν καλα και εμπορικα τραγουδια (απο συνθετικης αποψης)?
έχω την "τιμή" να γνωρίζω κάποιους λίγους από αυτούς που αποφασίζουν (τι θα κυκλοφορήσει και αν πρέπει να κυκλοφορήσει κάποιο cd), και να συνεργάζομαι μαζί τους σε 2 τουλάχιστον διαφορετικούς τομείς. Πρόκειται για φαιδρά πρόσωπα που ειλικρινά έχουν τόση σχέση με το αντικείμενο της εργασίας τους, όση έχω εγώ με τη μαγειρική (τηγανίζω αυγά και πατάτες στην καλύτερη) :D

Πολλές φορές (ίσως τις περισσότερες) ακούνε το υλικό (ξεπέταγμα δηλαδή) αλλά απλά δεν είναι σε θέση να το εκτιμήσουν.

 
Δε θα σου ξαναπώ όσα είπαν οι παραπάνω (οι οποίοι έχουν απόλυτο δίκιο).

Θέλω μόνο να σου πω κάτι που είχα διαβάσει σε μια συνέντευξη απο "Ψόφιους Κοριούς". Είχαν πει λοιπόν οτι είχαν πάει σε αρκετές μικρές δισκογραφικές και φάγανε πόρτα και τελικά πήγαν σε μια "μεγάλη" δισκογρφική και τους δέχτηκαν. Εν ολίγης λένε οτι οι "μεγάλες" δισκογραφικές πιθανόν να πάρουν πιο εύκολα το ρίσκο απο οτι μια μικρή. Οπότε είτε Ελλάδα δοκιμάσεις είτε εξωτερικό, μην κολλώσεις να δοκιμάσεις και τις μεγάλες!

Οτι και να γίνει πάντως GOOD LUCK!

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top