- Μηνύματα
- 2,624
- Πόντοι
- 48
:mrgreen:Δλδ. κάπου εκεί στα 5342 με 5917 Ηz να είναι λίγο στρυφνός κι αγύριστο κεφάλι, ενώ στα 13954 - 14821 Hz να είναι προβλέψιμος αλλά και κάπως παιχνιδιάρικος, με αρώματα σανταλόξυλου, πικραμύγδαλου και φαινόλης;
:mrgreen:Δλδ. κάπου εκεί στα 5342 με 5917 Ηz να είναι λίγο στρυφνός κι αγύριστο κεφάλι, ενώ στα 13954 - 14821 Hz να είναι προβλέψιμος αλλά και κάπως παιχνιδιάρικος, με αρώματα σανταλόξυλου, πικραμύγδαλου και φαινόλης;
τουλαχιστον σε ενισχυτες κιθαρας εχω την εντυπωση οτι λεγοντας "αργοι" εννοουνται συνηθως οι πιο vintage κατευθυνσης ενισχυτες' date=' ενω ¨γρηγοροι¨ οι ενισχυτες με πιο μοντερνο ηχο (ανεξαρτητα αν εχουν λαμπα η οχι). απο μηχανηματα που εχω παιξει, αργα θα ελεγα τα fender, γρηγορα τα boogie (τα πιο πολλα), bogner κ.τ.λ.. η ταχυτητα εχει να κανει με το ποσο γρηγορα "βγαινει" η νοτα απο τον ενισχυτη, σε μενα τουλαχιστον ηταν ευδιακριτες οι διαφορες[/quote']τι σημαινει αργος η γρηγορος ενισχυτης
Ελα ομως που αυτα τα χαρακτηριστικα ΔΕΝ οφειλονται στους τελικους ενισχυτες τους αλλα στις ΚΑΜΠΙΝΕΣ & τα ΜΕΓΑΦΩΝΑ τους,υπαρχουν π.χ παρα πολλοι Fender που ειναι "αργοι" (κυριως αυτοι με τις solid pine καμπινες & τα low wattage μεγαφωνα οι Tweed δηλαδη) & βεβαια στα RECTIFIER τους (solid state "γρηγορος" ,tube "αργος"
Ειδικα στους ενισχυτες κιθαρας ,οι περισσοτεροι απο τους οποιους ανηκουν στις 2-3 "σχολες" που ολοι ξερουμε ΕΚΕΙ γινεται οι διαφορα,γενικα οι καμπινες που ειναι φτιαγμενες απο plywood (Marshall,Boogie κτλ) τονιζουν περισσοτερο τον ηχο του μεγαφωνου παρα του ηχειου το αντιθετο βεβαια συμβαινει στις solid wood καμπινες...
8O 8O 8O"Earendil" δεν είναι σαν όνομα αντιβιοτικού? :lol: :lol: :lol:
...
Παίρνε ένα Earendil ανά 12 ώρες για 4-5 μέρες και θα είσαι κομπλέ' date=' το review του ενισχυτή θα σου φανεί κουκλί.[/quote']
Ακριβώς εκεί το πήγαινα.... :lol: :lol:
Mπαααα....Ένα earendil μετά το φαγητό τη μέρα το γιατρό τον κάνει πέρα.... :lol: :lol: :lol: :lol:Harilatron και Earendil πολλά reviews διαβάζετε. Χρειαζεστε διακοπές ή κανα 2 ποστς στο thread "Vacation time".
...
Ο ήχος του ήταν ουσιαστικά ουδέτερος' date=' με [b']ουσιαστική περιγραφή της οργανικής συμμετοχής και εντυπωσιακά μεγάλη τονική πολυποικιλότητα[/b], ενώ η ισχύς του επαρκούσε ώστε να οδηγεί και σε υψηλά επίπεδα έντασης οποιοδήποτε από τα ηχεία που αποτελούσαν το σύστημα αναφοράς.
Το σώμα των οργάνων ήταν πλούσιο και πυκνό, με πολύ καλή διαφοροποίηση των επιμέρους οργάνων, ενώ οι επιμέρους συχνότητες είχαν μεγάλο εύρος. Μάλιστα, ανάμεσα σε αυτές κυρίαρχη θέση είχαν -όπως αναμενόταν- οι μεσαίες εξαιρετικής διαύγειας, μελωδικές, πλούσιας ηχοχρωματικής απόδοσης. Εντούτοις, τα μεσαία των πολύ καλών ενισχυτών λυχνίας και οι χαμηλές συχνότητες, εκτός από την ελαφρώς παχιά διαμόρφωση στο κατώτατο άκρο τους, ήταν πολύ καλής οργανικής διατύπωσης, αρκετά γρήγορα στα μεταβατικά ώστε να μην λερώνουν τον οργανικό χαρακτήρα της περιοχής, ενώ τα πρίμα, μαλακά και ευχάριστα στην ακοή, ήταν οργανικά καθαρά, με ιδιαίτερα αρμονική και ηχοχρωματική υποδομή.
Επιπλέον, η αναπτυξη της στερεοφωνικής εικόνας ήταν ικανοποιητική, με σαφήνεια στη διάταξη των οργάνων και ευπλαστότητα κίνησης.
...