review Απολαυστικό review high-end ενισχυτή.

Όπως συνηθίζω να λέω, τσάμπα LSD. Ντάξ, όχι ακριβώς τσάμπα, πρέπει να αγοράσεις το περιοδικό.

 
Νομίζετε ότι μιλάμε για μια άτυχη στιγμή' date=' ή μήπως η "σάλτσα" είναι συνυφασμένη με τη γκατζεταρία και την τραβάμε όλοι μας, σε κάποιο -ελπίζω μικρότερο- βαθμό? :wink:[/quote']
δεν προκειται για ατυχη στιγμη, αλλα για ενα συνηθισμενο review απο χαιεντα :D τα διαβαζω χρονια ολα αυτα και παντα ειχα την απορια αν ολα αυτα τ ακουνε η λενε οτι θελουν.. απο εμπειρια συναναστροφης με χομπιστες του hi-end σε πληροφορω λοιπον οτι, ΝΑΙ, οτι διαβασες το ακουνε :lol:

εγω ειχα παντα μια αλλη απορια: τι σημαινει αργος η γρηγορος ενισχυτης......(πολυ συχνα χρησιμοποιουμενοι οροι για περιγραφη ενισχυτη) :)
 
Εγω ειχα παντα μια αλλη απορια: τι σημαινει αργος η γρηγορος ενισχυτης......(πολυ συχνα χρησιμοποιουμενοι οροι για περιγραφη ενισχυτη
Εεεεε,αργος ειναι ο ενισχυτης που αν τον πεταξεις απο τον τεταρτο οροφο κανει να χτυπησει το πεζοδρομιο 9 δευτεροπλεπτα,γρηγορος αυτος που κανει 3 δευτερολεπτα!!!

:lol:

 
...να υποθέσω ότι μένεις κι εσύ στον 4ο ????

....είχα ένα .....γρήγορο notebook.....λόγω τιμής :lol: :lol:

 
Τουλάχιστον το γρήγορος και αργός μπορεί να είναι κάτι μετρήσιμο. Μπορεί π.χ. να αντιστοιχεί στο peak του dI/dT στην έξοδο του ενισχυτή, όταν στην είσοδο έχεις μία "καθαρή " (πρακτικά στιγμιαία) μετάβαση. (Αυτό το πράμα συνδέεται άμεσα με το πόσο "flat" είναι η φασματική (+ φασική) απόκριση του όλου κυκλώματος.)

Τώρα, αν στ' αλήθεια υπάρχουν ουσιασικές διαφορές μεταξύ αντίστοιχων καλών ενισχυτών και κυρίως κατά πόσο είναι δυνατόν αυτές να είναι παρατηρήσιμες με το γυμνό αυτί δεν το γνωρίζω... :lol:

Εδώ ο άλλος γράφει ότι "οι επιμέρους συχνότητες έχουν μεγάλο εύρος".. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Νομίζω όλα αυτά είναι στη σφαίρα αυτού που ανέφερε και ο Earendil*. Το θέλουμε το μούσι μας για να γουστάρουμε. Και να συνεχίζεται αυτό που λέει ο mechmg93. Δηλαδή κάποιοι να ακούνε τα ανήκουστα. :lol: :lol: :lol:

*Ασχετο, "Earendil" δεν είναι σαν όνομα αντιβιοτικού? :lol: :lol: :lol:

 
Καλησπερα

Η ορολογια και η γλωσσα που χρησιμοποιει ο γραφων το τεστ ειναι παγκοσμιως γνωστη απο αυτους που ασχολουνται με το ΄αθλημα΄

και εχει σκοπο να περιγραψει με λογια τον .....ηχο

Μια παρομοια αλλα λιγο διαφορετικη θα χρησιμοποιησεις και εσυ αν θελεις

να μας περιγραψεις πως ακουγετε ο ενισχυτης της κιθαρας σου (που ειναι πχ ιδιοκατασκευη) . Δοκιμασε το , θα δεις οτι ειναι πολυ δυσκολο.

Τωρα , αν αυτα που λεει ειναι ακουστα η΄ αρλουμπες , σε πληροφορω οτι

ειναι ακουστα απο ΟΛΟΥΣ αρκει να υπαρχει το σωστα στημενο συστημα και

ο καταλληλος ανθρωπος που θα τους αποκωδικωποιησει την ΄περιεργη΄

γλωσσα . Απλα πες σε καποιον μη σχετικο απο κιθαρες για χεντρουμ και

τουανγ και θα σε κοιτα σαν εξωγηινο.

Το hi fi εχει τους ιδιους νομους με τις κιθαρες , δηλαδη , το πρωτο μας στερεο β) στον προθαλαμο του hi fi γ) το hi fi δ) το hi end

Στα δυο τελευταια παιζονται τα παιγνιδια με τις μουφες (πχ Fender str Eric

Clapton 20.000 eur)

Τωρα για τους χλευαζοντες που πιστευουν οτι η κορυφαια ηχητικη πιστοτης

ειναι το mp3 - cd tou computer σε ηχεια ΄μονιτορ΄ των 300-400 ευρ.

ειναι μακραν νυχτωμενοι.

 
Για εξήγησέ μας τις επιμέρους συχνότητες που έχουν μεγάλο εύρος. 8O :lol:

Ή "Το σώμα των οργάνων ήταν πλούσιο και πυκνό, με πολύ καλή διαφοροποίηση των επιμέρους οργάνων" 8O <- εκτός από τα όργανα υπάρχουν και ..επιμέρους όργανα.¶ραγε από που ξεφύτρωσαν αυτά?

Επίσης η οργανική διατύπωση τι ακριβώς είναι κύριε Βέλτσο? :lol:

Τέλος η ευπλαστότητα κίνησης της στερεοφωνικής εικόνας φαντάζομαι ότι διδάσκεται κάπου αλλά που θα πάει θα το βρώ το άτιμο το πανεπιστήμιο.Κάπου στη Γουαδελούπη θα βρίσκεται.

 
dkall, πράγματι υπάρχει αντίστοιχη αργκό και πολλές φορές μπουρδολογία και μεταξύ των κατασκευαστών μουσικών οργάνων, αλλά...

αυτό:

...

Τωρα ' date=' αν αυτα που λεει ειναι ακουστα η? αρλουμπες , σε πληροφορω οτι ειναι ακουστα απο ΟΛΟΥΣ αρκει να υπαρχει το σωστα στημενο συστημα και ο καταλληλος ανθρωπος που θα τους αποκωδικωποιησει την ?περιεργη γλωσσα.

....

[/quote']

Δεν το πιστεύω.

Το αρχικό μου ερώτημα ήταν ρητορικό.

Είμαι βέβαιος ότι γράφουν αρλούμπες (πολύ ευγενικό σε βρίσκω... :lol: ) γιατί απλά υπάρχει κόσμος που θέλει να τις διαβάσει. :wink:

Γιατί απλά δεν πρόκειται περί τεστ. Copy -paste στην τύχη τα κάνει αυτά που γράφει..... μέχρι να γεμίσει η σελίδα.
 
"Αργός" και "γρήγορος" ενισχυτής είναι αντίστοιχα ένας λαμπάτος και ένας solid state - μιλώντας για hi fi βέβαια, και όχι σε όλα τα είδη μουσικής, παρά μόνο σε αυτά που η απόδοση της μεγάλης δυναμικής τους περιοχής (από τους ψιθύρους του pianissimo ενός όμποε μέχρι το ξέσπασμα του forte μιας συμφωνικής ορχήστρας) συμπεριλαμβάνει απότομο "τράβηγμα" και χειρισμό μεγάλων φορτίων ρεύματος.

Πολλές φορές οι ασθενικοί hi end λαμπάτοι δεν τα καταφέρνουν σε τέτοιες περιπτώσεις, ειδικά αν έχουν να οδηγήσουν "δύσκολα" και μεγάλα ηχεία. Ξέρω κόσμο που αν κι έχει τα λεφτά να αγοράσει ακριβούς λαμπάτους για hi fi, παραμένει πιστός οπαδός του solid state.

 
τι σημαινει αργος η γρηγορος ενισχυτης
τουλαχιστον σε ενισχυτες κιθαρας εχω την εντυπωση οτι λεγοντας "αργοι" εννοουνται συνηθως οι πιο vintage κατευθυνσης ενισχυτες, ενω ¨γρηγοροι¨ οι ενισχυτες με πιο μοντερνο ηχο (ανεξαρτητα αν εχουν λαμπα η οχι). απο μηχανηματα που εχω παιξει, αργα θα ελεγα τα fender, γρηγορα τα boogie (τα πιο πολλα), bogner κ.τ.λ.. η ταχυτητα εχει να κανει με το ποσο γρηγορα "βγαινει" η νοτα απο τον ενισχυτη, σε μενα τουλαχιστον ηταν ευδιακριτες οι διαφορες

 
Για εξήγησέ μας τις επιμέρους συχνότητες που έχουν μεγάλο εύρος. 8O :lol:
Ή "Το σώμα των οργάνων ήταν πλούσιο και πυκνό' date=' με πολύ καλή διαφοροποίηση των επιμέρους οργάνων" 8O <- εκτός από τα όργανα υπάρχουν και ..επιμέρους όργανα.¶ραγε από που ξεφύτρωσαν αυτά?

Επίσης η οργανική διατύπωση τι ακριβώς είναι κύριε Βέλτσο? :lol:

Τέλος η ευπλαστότητα κίνησης της στερεοφωνικής εικόνας φαντάζομαι ότι διδάσκεται κάπου αλλά που θα πάει θα το βρώ το άτιμο το πανεπιστήμιο.Κάπου στη Γουαδελούπη θα βρίσκεται.[/quote']

Φιλε haryy διαβασε προσεκτικα ΟΛΟ το κειμενο και οχι μονο τα εντονα

αποσπασματα και θα βρεις μονος σου απαντηση στα περισσοτερα.
 
Επιμένω στα ερωτήματά μου έχοντας διαβάσει το κείμενο με ευλάβεια ποιήματος ή και κειμένου από τα Νέα Ελληνικά όπου μετά αναλύαμε με τη δασκάλα τι θέλει να πει ο ποιητής.

Αν θες να μου πείς πως γενικώς το hi-end εκφράζεται μόνο ποιητικά τότε να το δεχτώ αλλά η ποίηση από τον Φαμφάρα (και Παπάρα) είναι κοντά και ο συγκεκριμένος μου φαίνεται πως φαμφαρίζει λίγο εώς πολύ.

Αnyway.

 
Η αργκό μπορεί να είναι αποδεκτή. Η φανφάρα και η αερολογία αρχίζει να γίνεται ένα μικρό θέμα. Το να αποδίδονται όμως όλα αυτά τα σκιώδη χαρακτηριστικά της ακουστικής εμπειρίας ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΕΝΙΣΧΥΤΗ, χωρίς να αναφέρεται, το είδος της μουσικής, το μέσο αναπαραγωγής, τα ηχεία, η διαμόρφωση του χώρου κλπ κλπ αγγίζει το όριο του αστείου.

Παρεπιπτόντως πιστεύω ότι σχεδόν το ίδιο κείμενο θα μπορούσε να έχει γράψει για να εκθειάσει άνα καλώδιο ρεύματος των 2000 Ευρώ. Σε αυτή την περίπτωση θα ήταν το καλώδιο που έκανε τη διαφορά. Δεν θα μιλάγαμε καθόλου για τον ενισχυτή.

 
Για εξήγησέ μας τις επιμέρους συχνότητες που έχουν μεγάλο εύρος. 8O :lol:
Ή "Το σώμα των οργάνων ήταν πλούσιο και πυκνό' date=' με πολύ καλή διαφοροποίηση των επιμέρους οργάνων" 8O <- εκτός από τα όργανα υπάρχουν και ..επιμέρους όργανα.¶ραγε από που ξεφύτρωσαν αυτά?

Επίσης η οργανική διατύπωση τι ακριβώς είναι κύριε Βέλτσο? :lol:

Τέλος η ευπλαστότητα κίνησης της στερεοφωνικής εικόνας φαντάζομαι ότι διδάσκεται κάπου αλλά που θα πάει θα το βρώ το άτιμο το πανεπιστήμιο.Κάπου στη Γουαδελούπη θα βρίσκεται.[/quote']

ΟΚ παμε λοιπον

α) Εχουμε , χαμηλες , χαμηλομεσαιες, μεσαιες, μεσουψηλες, υψηλες κλπ

συχνοτητες , αυτες εχουν ενα ευρος πχ απο 40 εως 100 apo 100 ews 2500 η δυνατοτητα του ενισχυτη να μπορει να αποδοσει ολο αυτο το ευρος και να μην ειναι μονοδιαστατος σε καθε συχνοτικο φασμα ειναι ενα

θεμα αξιο να αναφερθει σε ενα τεστ

β)....με πολυ καλη διαφοροποιηση των επιμερους ΣΥΧΝΟΤΗΤΩΝ ,λεει και

νομιζω οτι ειναι κατανοητο τι εννοει

γ)Αν διαβασεις ολη την προταση θα δεις οτι ο τεσταδορος (εσκισα) λεει

οτι στα κατωτερα χαμηλα (20-40 κυκλοι) ειναι ελαφρως πλαδαρο αλλα απο εκει εως και τα μεσαια εχει καλη οργανικη διατυπωση δηλ υπαρχει σαφης διαχωρισμος των συχνοτηκων περιοχων εως τους 5000 κυκλους

δ) Ενα σωστα στημενο συστημα σου δινει την αισθηση και των τριων διαστασεων στον χωρο δηλ πλατος - υψος- βαθος . Με αλλα λογια οχι μονο οτι ο χ παιζει στο αριστερο καναλι , ο ψ στο δεξι και ο ντραμερ στην μεση αλλα και ποσο μπροστα η πισω ειναι ο ενας απο τον αλλο ,

σε εγγραφες ειδικων χωρων πχ εκλησιες σου δινει και την αισθηση του

υψους του χωρου (ψαχτο ας πουμε σε δισκους των Pink Floyd)

ΥΓ Τα περισσοτερα απο αυτα τα χαρακτηριστικα ειναι ακουστα σε δισκους

κλασικης μουσικης , οπερας , jazz και γενικα μουσικων με αρκετα φυσικα

οργανα , μην περιμενετε να ακουστουν σε ....hevy metal
 
Η αργκό μπορεί να είναι αποδεκτή. Η φανφάρα και η αερολογία αρχίζει να γίνεται ένα μικρό θέμα. Το να αποδίδονται όμως όλα αυτά τα σκιώδη χαρακτηριστικά της ακουστικής εμπειρίας ΣΤΟΝ ΤΕΛΙΚΟ ΕΝΙΣΧΥΤΗ' date=' χωρίς να αναφέρεται, το είδος της μουσικής, το μέσο αναπαραγωγής, τα ηχεία, η διαμόρφωση του χώρου κλπ κλπ αγγίζει το όριο του αστείου.
Παρεπιπτόντως πιστεύω ότι σχεδόν το ίδιο κείμενο θα μπορούσε να έχει γράψει για να εκθειάσει άνα καλώδιο ρεύματος των 2000 Ευρώ. Σε αυτή την περίπτωση θα ήταν το καλώδιο που έκανε τη διαφορά. Δεν θα μιλάγαμε καθόλου για τον ενισχυτή.[/quote']

Σε αυτο που λες εχεις απολυτο δικιο αλλα ολοι οι τεσταδοροι χρησιμοποιουν την εξης πρακτικη.

Εχουν ενα πληρες σετ hi end που γνωριζουν πολυ καλα πως παιζει και εκει αντικαθιστουν ΕΝΑ μηχανημα-καλωδιο κλπ το οποιο τεσταρουν συκριτικα με αυτο που αλλαξαν , ετσι ειναι πολυ απλο να βρουν τις διαφορες
 
ΟΚ παμε λοιπον

α) Εχουμε ' date=' χαμηλες , χαμηλομεσαιες, μεσαιες, μεσουψηλες, υψηλες κλπ

συχνοτητες , αυτες εχουν ενα ευρος πχ απο 40 εως 100 apo 100 ews 2500 η δυνατοτητα του ενισχυτη να μπορει να αποδοσει ολο αυτο το ευρος και να μην ειναι μονοδιαστατος σε καθε συχνοτικο φασμα ειναι ενα

θεμα αξιο να αναφερθει σε ενα τεστ[/quote']

Nα μπορεί να αποδώσει "όλο το ηχητικό φάσμα"; Ξέρεις εσύ κανέναν ενισχυτή hi fi αυτής της κατηγορίας τιμής (ή, εδώ που τα λέμε, ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ κατηγορίας τιμής) που να μην μπορεί να αποδώσει όλο το ηχητικό φάσμα ή εν πάσει περιπτώσει το 95% της ανθρώπινης ακοής; Να μην είναι "μονοδιάστατος σε κάθε συχνοτικό φάσμα"; Δλδ. κάπου εκεί στα 5342 με 5917 Ηz να είναι λίγο στρυφνός κι αγύριστο κεφάλι, ενώ στα 13954 - 14821 Hz να είναι προβλέψιμος αλλά και κάπως παιχνιδιάρικος, με αρώματα σανταλόξυλου, πικραμύγδαλου και φαινόλης;

H αυθυποβολή πάει σύννεφο, και πρέπει επιτέλους να το παραδεχθούν. Πολύ λίγοι reviewers δίνουν μια σωστή και απτή εντύπωση του μηχανήματος. Aυτό σου το λέει κάποιος που έπαιρνε ανελλιπώς κάθε μήνα το περιοδικό Audio και καμιά φορά το Ήχος και Hi Fi και άλλα από εξωτερικό, πολύ πριν εμφανιστούν Ηi Tech και Σία, και που σε εκθέσεις είχε την σπάνια χαρά να ακούσει από κοντά αρκετά σύνολα χρηματικής αξίας μιας Πόρσε (σε hi fi, για home theater βάλε κι άλλα).

Y.Γ. Της φτηνότερης Πόρσε, να μην παρεξηγηθούμε... :)
 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
ΟΚ παμε λοιπον

α) Εχουμε ' date=' χαμηλες , χαμηλομεσαιες, μεσαιες, μεσουψηλες, υψηλες κλπ

συχνοτητες , αυτες εχουν ενα ευρος πχ απο 40 εως 100 apo 100 ews 2500 η δυνατοτητα του ενισχυτη να μπορει να αποδοσει ολο αυτο το ευρος και να μην ειναι μονοδιαστατος σε καθε συχνοτικο φασμα ειναι ενα

θεμα αξιο να αναφερθει σε ενα τεστ

β)....με πολυ καλη διαφοροποιηση των επιμερους ΣΥΧΝΟΤΗΤΩΝ ,λεει και

νομιζω οτι ειναι κατανοητο τι εννοει

γ)Αν διαβασεις ολη την προταση θα δεις οτι ο τεσταδορος (εσκισα) λεει

οτι στα κατωτερα χαμηλα (20-40 κυκλοι) ειναι ελαφρως πλαδαρο αλλα απο εκει εως και τα μεσαια εχει καλη οργανικη διατυπωση δηλ υπαρχει σαφης διαχωρισμος των συχνοτηκων περιοχων εως τους 5000 κυκλους

δ) Ενα σωστα στημενο συστημα σου δινει την αισθηση και των τριων διαστασεων στον χωρο δηλ πλατος - υψος- βαθος . Με αλλα λογια οχι μονο οτι ο χ παιζει στο αριστερο καναλι , ο ψ στο δεξι και ο ντραμερ στην μεση αλλα και ποσο μπροστα η πισω ειναι ο ενας απο τον αλλο ,

σε εγγραφες ειδικων χωρων πχ εκλησιες σου δινει και την αισθηση του

υψους του χωρου (ψαχτο ας πουμε σε δισκους των Pink Floyd)

ΥΓ Τα περισσοτερα απο αυτα τα χαρακτηριστικα ειναι ακουστα σε δισκους

κλασικης μουσικης , οπερας , jazz και γενικα μουσικων με αρκετα φυσικα

οργανα , μην περιμενετε να ακουστουν σε ....hevy metal[/quote']

α) Εσύ εξηγείς αλλά αυτός όταν λέει για επιμέρους συχνότητες,σε ποιες αναφέρεται? Στα μπάσσα στα πρίμα στα 200Khz,που ακριβώς???

β) Παρομοίως. Σε ποιές συχνότητες αναφέρεται???

γ) Είναι λίγο μπερδεway αυτά που μας λες.

Οι 20 και οι 40 και οι 60 και οι 80κύκλοι πάντα θα είναι πλαδαροί.Είναι φυσικό να μην είναι "εστιασμένοι" γιατί πάντα εκπέμπονται προς όλες τις κατευθύνσεις και δεν είναι δυνατόν να "συνεισφέρουν" στην στερεοφωνική εικόνα ενός συστήματος.

Αυτά είναι πράγματα γνωστά και δεν αλλάζουν από ενισχυτή σε ενισχυτή.

Την έννοια της οργανικής διατύπωσης δεν την είχα ξανακούσει ποτέ και ελπίζω να είναι έτσι όπως την εξηγείς δηλαδή ως σαφή διαχωρισμό συχνοτήτων.

Τέλος,ένα σωστά στημένο σύστημα θα δώσει αυτά τα στοιχεία που λες αλλά αυτά λέγονται βάθος πεδίου και στερεοφωνική εικόνα δεν λέγονται ευπλαστότητα κίνησης στερεοφωνικής εικόνας.

Όσο για τον άξονα ύψους,δεν έχω ακούσει ποτέ ότι γίνεται σε ειδικούς χώρους όπως λες (μάλλον εννοούσες ειδικές μεθόδους ηχογράφησης).

Η αίσθηση ύψους δίνεται μόνο από ότι ξέρω,αν προσθέσουμε στην μίξη λίγα πρίμα ώστε να "μετακινήσουμε" την αναπαραγωγή ενός οργάνου προς το tweeter,ή αντίθετα,προς το woofer αν αφαιρέσουμε πρίμα ή προσθέσουμε μπάσσα (χονδρικά μιλώντας).

Οι Floyd από ότι ξέρω χρησιμοποιούσαν την μέθοδο Holophonics του Hugo Zuccarelli ή οποία είναι μέθοδος binaural αναπαραγωγής η οποία αποδίδει μόνο μέσω ακουστικών όχι από ηχεία.
 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top