Απλήρωτος ηχολήπτης διέκοψε συναυλία του Μαχαιρίτσα

Alter είπε:
Παντως το καθεστως του "απληρωτου" τεινει να γινει πιο πολυ κανονας παρα εξαιρεση σιγα σιγα σε πολλες παρεμφερεις δουλειες (δημους, συναυλιες, τηλεοραση, ραδιοφωνο, ωδεια, οτιδηποτε πολιτιστικο... Δε νομιζω να τελειωνει γρηγορα η λιστα

Το απιστευτο σ αυτη την ιστορια για μενα ειναι το ποσος πολυς κοσμος ειναι απληρωτος στην ελλαδα αυτη τη στιγμη, συνεχιζει να δουλευει για μηνες με τετοιο καθεστως, πολλες φορες χανει τα χρηματα του η και τη δουλεια του στο τελος. Ολοι εχουμε φιλους σ αυτη τη θεση φανταζομαι. Η πραγματικοτητα μιας χρεωκοπημενης χωρας
Το καθεστώς του απλήρωτου και του απολυμένου ακμάζει στον ιδιωτικό τομέα κυρίως.

Είναι ο ιδιωτικός υπάλληλος/εργάτης παιδί ενός κατώτερου θεού και έχει αποδειχτεί αυτό περίτρανα και επανειλημμένα. 

 
Ένας άνθρωπος που διακόπτει συναυλία και από το μικρόφωνο, δημοσίως πλέον, εκφράζει το παράπονό του, μάλλον έχει φτάσει στα όριά του. Υποθέτω δε ότι πριν φτάσει εκεί, εξάντλησε όλα τα υπόλοιπα "εργαλεία" διαμαρτυρίας και πίεσης χωρίς αποτέλεσμα. Αν πρόκειται για τέτοια περίπτωση, έχει όλα τα δίκια του σύμπαντος.

Πάντως, ανεξαρτήτως αν μας αρέσει ο Μαχαιρίτσας ή όχι και ασχέτως με το τι φήμες κυκλοφορούν για αυτόν (και για δεκάδες άλλους), θα πρότεινα να μην τα ρίχνουμε σε εκείνον χωρίς να έχουμε στοιχεία ή προσωπική εμπειρία. Ο κόσμος της τέχνης και ειδικά της μουσικής, στην Ελλάδα, βρίθει από κακοπροαίρετο κουτσομπολιό που πολύ συχνά ουδεμία σχέση έχει με την πραγματικότητα.

Προσωπικά ούτε συμπαθής μου είναι ούτε η μουσική του μου αρέσει αλλά στα πλαίσια της φημολογίας που αναφέρω και παραπάνω, έχουν ακουστεί πολλά (και καλά και κακά), χωρίς να μπορεί να ξεχωρίσει κανείς την πραγματικότητα από το παραμύθι.

 
Και μιλώντας για κακοπροαίρετα κουτσομπολιά ο γνωστός τραγουδοποιός

δήλωσε τις προάλλες για την συμμετοχή του σχήματός του σε γάμο εφοπλιστών:

«Ήταν αφοπλιστική η επιμονή της οικογένειας και έτσι δέχτηκα την πρόσκληση» 

Πως θα μεταφραζόταν το παραπάνω καλοπροαίρετα; 

 
Σπυρο δεν εχεις αδικο αλλα υπαρχει διαφορα μεταξυ φημολογιας και κριτικης.

Ειναι αλλο να πεις

''Ο ταδε εβρισε τον υπαλληλο γιατι του χαλασε τη συναυλια,δεν ημουν μπροστα αλλα μου το πε ο μπατζανακης του ανηψιου του''

και αλλο

''Θα μπορουσε να ειναι προετοιμασμενος για παν ενδεχομενο.Αυτο κανει ενας σωστος επαγγελματιας''.

Και το αντιθετο,αν επροκειτο δηλαδη για κριτικη στον υπαλληλο.

Οσο αφορα την αμφισβητηση της ποιοτητας του εργου ενος καλλιτεχνη... :-X

 
atreu73 είπε:
ο γνωστός τραγουδοποιός δήλωσε τις προάλλες για την συμμετοχή του σχήματός του σε γάμο εφοπλιστών:

«Ήταν αφοπλιστική η επιμονή της οικογένειας και έτσι δέχτηκα την πρόσκληση» 
Μήπως είπε "εφοπλιστική επιμονή" και το μπέρδεψες? ;D ;D

 
freerock1974 είπε:
''Θα μπορουσε να ειναι προετοιμασμενος για παν ενδεχομενο.Αυτο κανει ενας σωστος επαγγελματιας''.
Συμφωνώ αλλά είναι μερικά ενδεχόμενα για τα οποία δε νομίζω ότι μπορεί να είναι κανείς προετοιμασμένος. Στην προκειμένη περίπτωση, δεν ξέρω αν υπάρχει καλλιτέχνης που να γνωρίζει συνολικά για το προσωπικό που στήνει ένα live, αν είναι πληρωμένοι ή όχι. Απέναντι στους δικούς του ανθρώπους (μπάντα, ηχολήπτης κλπ.) οφείλει να είναι άψογος βέβαια.

 
οφτόπικ: Πάω να κάνω τροποποίηση και μου ζητάει τίτλο.

 
freerock1974 είπε:
Ενας σοβαρος καλλιτεχνης,δεν αφηνει να συμβουν τετοια πραγματα στη συναυλια του.

Ναι,κοβει το λαιμο του.. :)

Δεν ειναι ετσι θελω.Ειναι ετσι πρεπει. ;)
Να το δούμε λίγο πρακτικά και όχι με το ηθικοπλαστικό "πρέπει";

Κατά τη γνώμη σου έπρεπε ως "σοβαρός καλιτέχνης" να πάει στους διοργανωτές πριν τη συναυλία, να τους ζητήσει τα ονόματα όλων των εμπλεκόμενων εργαζόμενων, και να τους βρει και να τους ρωτήσει έναν-έναν αν είναι πληρωμένοι με το ΙΚΑ τους και το ΞΙΚΑ τους;

Αν όχι αυτό, τι άλλο, είμαι περίεργος...  ???

 
Αν του έχεις μια ρητράκλα για διακοπή συναυλίας, να δεις τι καλά που φροντίζει να είναι όλοι πληρωμένοι και ευχαριστημένοι μη γίνει καμία στραβή. Ο επαγγελματισμός που λείπει, δεν λείπει από τους ηχολήπτες. Από πολύ υψηλότερα λείπει.

 
atreu73 είπε:
Το καθεστώς του απλήρωτου και του απολυμένου ακμάζει στον ιδιωτικό τομέα κυρίως.

Είναι ο ιδιωτικός υπάλληλος/εργάτης παιδί ενός κατώτερου θεού και έχει αποδειχτεί αυτό περίτρανα και επανειλημμένα.   
εμ στα ελεγα εγω στο Πανεπιστημιο...κολλα καμια αφισα,γραψου στο κομμα,δειρε κανα καθηγητη,κανε καμια πορεια....και θα διοριστεις μετα στο δημοσιο...εσυ τιποτα... εκει ..να διαβαζεις και να σπουδαζεις ηθελες....φατα τωρα.... ;D

 
Αν ηταν ετσι κανενας δεν θα επρεπε να εμφανιζεται στην τηλεοραση (στα περισσοτερα καναλια οι εργαζομενοι ειναι απληρωτοι), ουτε σε ραδιοφωνικες εκπομπες, ουτε σε δημοτικες-κρατικες εκδηλωσεις, ουτε σε ιδιωτικα φεστιβαλ (σε ποσα απ αυτα νομιζετε οτι πληρωνονται ολοι στο τελος;), ουτε στα περισσοτερα μαγαζια, κλαμπακια, μπαρ κτλ αφου το ιδιο γινεται κι εκει.

 
  Όταν λέτε ηχολήπτης εννοείτε τον επιχειρηματία-εταιρία που έχει αναλάβει τον ήχο, σωστά;

Λογικά, υπήρχε διένεξη της εταιρίας ήχου με την εταιρία παραγωγής που εστηνε τη συναυλία ή και το δήμο. (Πολύ πιθανό να ήταν ενήμερος κι ο Μαχαιρίτσας.)

Τί να πω, έχει τρομάξει ο κόσμος από τα φέσια μάλλον.

 Είχε συμβεί παρόμοιο περιστατικό σε τριήμερο τζαζ φεστιβάλ στον κεραμεικό όπου την τελευταία μέρα του φεστιβάλ έκλεισαν τα μηχανήματα για τους ίδιους λόγους...  

 
gdevelek είπε:
Να το δούμε λίγο πρακτικά και όχι με το ηθικοπλαστικό "πρέπει";

Κατά τη γνώμη σου έπρεπε ως "σοβαρός καλιτέχνης" να πάει στους διοργανωτές πριν τη συναυλία, να τους ζητήσει τα ονόματα όλων των εμπλεκόμενων εργαζόμενων, και να τους βρει και να τους ρωτήσει έναν-έναν αν είναι πληρωμένοι με το ΙΚΑ τους και το ΞΙΚΑ τους;

Αν όχι αυτό, τι άλλο, είμαι περίεργος...  ???
O Ray εδωσε μια απαντηση.

Εγω  θα στο πω αλλιως..

Δεν εχει βρει ο Μαχαιριτσας,το ονομα,τροπους και θα βρω εγω που δε με απασχολησε ποτε?

Γι αυτο ειναι επαγγελματιας μουσικος που σεβεται το κοινο του και μεις ομιλητες σ ενα φορουμ.

Προφανως υπαρχουν τροποι.

Ας ρωτουσε τον Νταλαρα.

 
Jazzjoker είπε:
Ο κόσμος της τέχνης και ειδικά της μουσικής, στην Ελλάδα, βρίθει από κακοπροαίρετο κουτσομπολιό που πολύ συχνά ουδεμία σχέση έχει με την πραγματικότητα.

Προσωπικά ούτε συμπαθής μου είναι ούτε η μουσική του μου αρέσει αλλά στα πλαίσια της φημολογίας που αναφέρω και παραπάνω, έχουν ακουστεί πολλά (και καλά και κακά), χωρίς να μπορεί να ξεχωρίσει κανείς την πραγματικότητα από το παραμύθι.
Πράγματι είναι λάθος να πετάμε ελαφρά την καρδία λάσπη στον ανεμιστήρα..

Αλλά στην Ελλάδα των 10 εκατομυρίων και της πολύ μικρής μουσικής της σκηνής,ειδικά το δημόσιο βίο μερικών καλλιτεχνων μπορούμε να τον κρίνουμε.

Η ατάκα που απευθύνει στον ηχολήπτη:"Kαλά,είσαι καλά;" είναι δημόσια και επιδέχεται κριτικής..

Αλλά ας μην πάρουμε μονότερμα το Μαχαιρίτσα..

Αν κάποιος σου λανσάρει έναν εναλλακτικό τρόπο ζωής,αντίθετου του εγχώριου star system και ξαφνικά τον βλέπεις στο fame story;

Αν κάποιος έρχεται σε event της ΟΛΜΕ,υπέρ της δημόσιας εκπαίδευσης,αλλά το παιδί του το έχει σε ακριβό ιδιωτικό;

Αν κάποιος κράζει επί 20 χρόνια τα "σκυλάδικα" και ξαφνικά το ρίχνει στις συνεργασίες με "σκυλάδες";

Δεν επιδέχεται κριτικής;

Ομοίως λοιπόν "κράζω" τον Μαχαιρίτσα,για το αν κατά τη γνώμη μου πάντα,η στάση του στο συγκεκριμένο περιστατικό συμβαδίζει με το δημόσιο προφίλ που λανσάρει εδώ και χρόνια.

Αλλά θα διακινδυνεύσω και κάτι άλλο..

Αν υποδιαιρέσουμε την μουσική σκηνή της Ελλάδας σε jazz σκηνή,metal σκηνή,κ.λ.π.

πόσα άτομα έχουν ενεργό ρόλο σε καθεμιά σκηνή;

Ποιος μύθος να διατηρηθεί και τι να μείνει κρυφό;

Από την όποια δική μου εμπειρία έχω διαπιστώσει πως συνήθως όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά.

Δεν είναι τυχαίο πως υπάρχουν καλλιτέχνες,που μπορεί να τύχει να μιλήσεις για αυτούς με μουσικούς,ηχολήπτες,ιδιοκτήτες στούντιο,κ.λ.π. και να μη σου πει κανείς κάτι στραβό,όπως ούτε τυχαίο είναι να σου επισημάνουν σε ανύποπτο χρόνο για άλλον,το ίδιο ελάττωμα που εντοπίζεις και εσύ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Κανιμώθριος είπε:
Αν κάποιος έρχεται σε event της ΟΛΜΕ,υπέρ της δημόσιας εκπαίδευσης,αλλά το παιδί του το έχει σε ακριβό ιδιωτικό;
Στη συντρόφισα Αλέκα αναφέρεσαι;

 
fusiongtr είπε:
Μήπως είπε "εφοπλιστική επιμονή" και το μπέρδεψες? ;D ;D
Μπορεί fusion. Εμείς, η πλέμπα, μεθάμε με φθηνό κρασί και συχνά μπερδεύουμε λέξεις και νοήματα. Ωστόσο να ξεκαθαρίσω ότι δεν είμαι από εκείνους που γλεντούν χαιρέκακα στον ξεπεσμό αριστεριστών. Μου αρέσουν και κάποια κομμάτια του όπως ο γάτος που κοιμάται με την γκόμενά του ή το βράδυ τον αλλάζει κ.τ.λ.

 
gdevelek είπε:
Στη συντρόφισα Αλέκα αναφέρεσαι;
Όχι,όσοι ανέφερα είναι γνωστοί καλλιτέχνες που τουλάχιστον στο λόγια είναι υπέρ των δημοσίων αγαθών,αντικαπιταλιστές,κ.λ.π.

Αλλά σε μια άλλη αμειγώς πολιτική συζήτηση που δε θα αφορά καλλιτέχνες,

όχι στο noiz μιας και δεν επιτρέπεται,θα μπορούσα κάλλιστα να χρησιμοποιήσω σαν επιχείρημα ασυνέπειας λόγου-πράξης το παράδειγμα που ανέφερες.

Και επειδή δε μου αρέσει να μιλάω με υπονοούμενα,το πρώτο παράδειγμα που ανέφερα με το fame story, ήταν ο Γιοκαρίνης που όταν τον ειδα πλάι στην προσωποποίηση του εγχώριου βλαχοlifestyle Τατιάνα :-X, έχασα πάσα ιδέα...

 
Superfunk είπε:
Απλα δεν αντεξε ο ανθρωπος και κατεβασε το διακοπτη ,απο εγκυρη πηγη εμαθα οτι ξεχασε τις ΩΤΑΣΠΙΔΕΣ του εκεινο το βραδυ και η διοργανωτρια εταιρια αρνηθηκε να του πληρωσει επιδομα επικινδυνοτητας....και εδω που τα λεμε....δεν ειχε και αδικο...φανταζεσαι τον εαυτο σου να...ακουει Μαχαιριτσα για πανω απο 5 λεπτα? ;D

Υπαρχουν και ορια...μετα απο αυτα ακομα και οι γιγαντες λυγιζουν... ;D
Ακριβως.Αν του αρεσε οχι μονο τον διακοπτη δεν θα κατεβαζε,αλλα θα ανεβαζε και το volume.

 
Tα ερωτήματα είναι δύο:

(α) Ήταν σωστή μια τέτοια κίνηση? Δικαιολογημένη ή μη δεν έχει σχέση... Αιφνιδιαστική και τραμπουκοκάφρικη kate me, όπως πχ. κάτι εμετικά πανό στην Ακρόπολη? Yπάρχει ο σωστός τρόπος να ενημερώσεις και να διεκδικήσεις το δίκιο σου, και υπάρχει και ο γνωστός νεοελληνικός που αψηφά τα πάντα, και καταπατά τις ελευθερίες και τα δικαιώματα κι όλων των υπολοίπων που τους παίρνουν άδικα τα σκάγια χωρίς να φταίνε σε τίποτα.

(β) Είναι σωστό να έχουμε δυο μέτρα και δυο σταθμά σε τέτοιες περιπτώσεις? Ή γενικά στη θεώρησή μας απέναντι σε κάθε είδους κατάσταση? Πχ. σωστό να λέμε "έλα τώρα με τον Μαχαιρίτσα, ας έβγαζε το φουσκωμένο ελβετικό πορτοφόλι του που του το'χαν γεμίσει οι εφοπλιστές λεφτά να δώσει στον ηχολήπτη ό,τι ήθελε"  ::) ή σωστό να κρίνουμε τη πράξη ανεξαρτήτως αν ο εμφανιζόμενος είναι ο Μαχαιρίτσας, ο Νταλάρας, ο Παπακωνσταντίνου ή αθώα παιδάκια από κάποιο Schoolwave?

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top