Jazzjoker είπε:
Ο κόσμος της τέχνης και ειδικά της μουσικής, στην Ελλάδα, βρίθει από κακοπροαίρετο κουτσομπολιό που πολύ συχνά ουδεμία σχέση έχει με την πραγματικότητα.
Προσωπικά ούτε συμπαθής μου είναι ούτε η μουσική του μου αρέσει αλλά στα πλαίσια της φημολογίας που αναφέρω και παραπάνω, έχουν ακουστεί πολλά (και καλά και κακά), χωρίς να μπορεί να ξεχωρίσει κανείς την πραγματικότητα από το παραμύθι.
Πράγματι είναι λάθος να πετάμε ελαφρά την καρδία λάσπη στον ανεμιστήρα..
Αλλά στην Ελλάδα των 10 εκατομυρίων και της πολύ μικρής μουσικής της σκηνής,ειδικά το δημόσιο βίο μερικών καλλιτεχνων μπορούμε να τον κρίνουμε.
Η ατάκα που απευθύνει στον ηχολήπτη:"Kαλά,είσαι καλά;" είναι δημόσια και επιδέχεται κριτικής..
Αλλά ας μην πάρουμε μονότερμα το Μαχαιρίτσα..
Αν κάποιος σου λανσάρει έναν εναλλακτικό τρόπο ζωής,αντίθετου του εγχώριου star system και ξαφνικά τον βλέπεις στο fame story;
Αν κάποιος έρχεται σε event της ΟΛΜΕ,υπέρ της δημόσιας εκπαίδευσης,αλλά το παιδί του το έχει σε ακριβό ιδιωτικό;
Αν κάποιος κράζει επί 20 χρόνια τα "σκυλάδικα" και ξαφνικά το ρίχνει στις συνεργασίες με "σκυλάδες";
Δεν επιδέχεται κριτικής;
Ομοίως λοιπόν "κράζω" τον Μαχαιρίτσα,για το αν κατά τη γνώμη μου πάντα,η στάση του στο συγκεκριμένο περιστατικό συμβαδίζει με το δημόσιο προφίλ που λανσάρει εδώ και χρόνια.
Αλλά θα διακινδυνεύσω και κάτι άλλο..
Αν υποδιαιρέσουμε την μουσική σκηνή της Ελλάδας σε jazz σκηνή,metal σκηνή,κ.λ.π.
πόσα άτομα έχουν ενεργό ρόλο σε καθεμιά σκηνή;
Ποιος μύθος να διατηρηθεί και τι να μείνει κρυφό;
Από την όποια δική μου εμπειρία έχω διαπιστώσει πως συνήθως όπου υπάρχει καπνός υπάρχει και φωτιά.
Δεν είναι τυχαίο πως υπάρχουν καλλιτέχνες,που μπορεί να τύχει να μιλήσεις για αυτούς με μουσικούς,ηχολήπτες,ιδιοκτήτες στούντιο,κ.λ.π. και να μη σου πει κανείς κάτι στραβό,όπως ούτε τυχαίο είναι να σου επισημάνουν σε ανύποπτο χρόνο για άλλον,το ίδιο ελάττωμα που εντοπίζεις και εσύ.