έτσι όπως το βλέπω εγώ , αν και δεν είμαι γνώστης στο επίπεδου τουλαχ. του
@LK πχ , η εταιρία e-food ευθύνεται μόνο ως προς το ότι δεν παρείχε επαρκή ασφάλεια και επέτρεψε το χακάρισμα λογαριασμών, το οποίο δεν ξέρω τι συνέπειες και αν έχει νομικά
αλλά δεν γίνεται να φέρει ευθύνη για ένα έγκλημα που δεν διάπρεψε , υποκλοπή στοιχείων , ηλεκτρονική απάτη κατ' αρθρ. 386Α ΠΚ και ΄πως ορίζουν τα άρθρα 370 Β & 370 Δ Π.Κ.
Τα λεφτά στα έκλεψε ο δράστης όχι το e-food . Με εξαπάτηση και παράνομη πρόσβαση σε τμήμα πληροφοριακού συστήματος
Στα μάτια μου θύμα είναι και το e-food . Ανίκανοι για αυτή τη δουλειά και την υπηρεσία που προσφέρουν αλλά δεν έφαγαν χρήματα , τους παραβίασαν το σύστημα
Και απ' ότι συμπεραίνω , από μαρκετινγκ δεν τα πάνε καλά . Δεν έχουν υποχρέωση νομικά να επιστρέψουν χρήματα αλλά σαν εταιρία γαι λόγους ευθιξίας θα έπρεπε , όπως θα έπρεπε οι ίδιοι να κυνηγήσουν τους δράστες και όχι ο πελάτης - πολίτης
Τώρα ουσιαστικά σου λένε ας πρόσεχες που έβαλες την κάρτα σου στην εφαρμογή μας
Τεσπα, καλό κουράγιο με το ποινικό σκέλος γιατί από τη στιγμή που πήγες στην αστυνομία να το καταγγείλεις , μέχρι η αστυνομία να στείλει τη δικογραφία στον Εισαγγελέα , ο Εισαγγελέας να διατάξει άρσεις απορρήτου και να στείλει τη δικογραφία στο Ηλεκτρονικό Έγκλημα και μέχρι να τη χειριστεί η Δίωξη και να βγάλει αποτελέσματα να τα στείλει πίσω στον Εισαγγελέα και αυτός ξανά στο Τμήμα απλά και ΜΟΝΟ για να τους ζητήσει απολογία ( δεν έχουμε καν αγγίξει το δικαστήριο ) πάμε για ένα - ενάμιση χρόνο και βάλε ....