αλλο ενα "x" για αθηναϊκο μουσικο καταστημα

Και εγώ είχα διάφορες μικροπεριπετειούλες από ντόπια μαγαζιά αλλά ποτέ κάτι σοβαρό. Η χειρότερη ήταν μια τηλεόραση που είχα πάρει από σκρούτζ πριν πέντε χρόνια. Τούς είχα καλέσει, ο υπάλληλος έλεγε διάφορες μπούρδες περί σέρβις κ.α. (ήταν DOA περίπτωση), τελικά μίλησα με τον διευθυντή ο οποίος μου είπε ότι μπορούμε να την δώσουμε στο επίσημο σέρβις της αντιπροσωπίας και αν δεν το θέλω, ευχαρίστως να μας την αλλάξει με άλλο μοντέλο. Τελικά την έδωσα στο σέρβις και έφτιαξε μια χαρά.

Πάντως καλό θα ήταν να δεις και σε ποιον φορέα μπορείς να απευθυνθείς σε κάθε περίπτωση και ποια είναι τα ανάλογα δικαιώματα σου. Μια έγγραφη καταγγελία πάντα επισπεύει τις ενέργειες των καταστημάτων.

 
έχεις κάποια λίστα με πρώτους στο cloud πως το είπες
?

Γιατί;

Κοιτάζω λίγο το ιστορικό μου στο customer care του Thomann.

47 συνολικά παραγγελίες από το 2003.

Δεν αντιμετώπισα τίποτα άλλο εκτός από ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΟ customer service.

3 φορές που παρέλαβα προβληματικά προϊόντα μου τα ΧΑΡΙΣΑΝ και μου έκαναν ΑΜΕΣΑ credit στον λογαριασμό μου χωρίς ifs & buts.Η μια φορά μάλιστα ήταν πριν λίγους μήνες με κάτι τραγικά πεταλακια που ήταν ΟΛΑ , εκτός από ένα,χαλασμένα....

Τι ακριβώς σου συνέβη;

Disclaimer: δεν αγοράζω ποτέ καινούργιες κιθάρες οπότε δεν έχω πλούσια εμπειρία από αγορά νέας κιθάρας από τον Thomann... εκτός από μια Squire 72 που είχα πάρει πριν κάποια χρόνια και ήταν ίσως η καλύτερα σεταρισμενη ολοκαίνουργια κιθάρα που έχω παίξει ποτέ μου (δεν γνωρίζω αν το σετ απ της είχε γίνει στο εργοστάσιο ή στον Θωμά)


απο κιθάρες δεν το κατέχουν,η μισή ιστορία είναι εδώ :

https://www.jemsite.com/forums/f15/ngd-ibanez-uv70p-133216.html

είχε και συνέχεια, δηλ και 2η επέμβαση στον ίδιο μάστορα (Μιμης δίπλα απο blue peach) μετά την 2η επέμβαση, δεν θυμάμαι ίσως μέσα στο 2016, η κιθάρα ειναι ... σταθερότατη., δηλαδή βασανίστηκα 2 χρόνια λόγω της αλητείας τους. Στο τέλος προσφέρθηκαν να μου δώσουν κάποια αποζημίωση, η οποία βέβαια δεν με ενδιέφερε καθόλου, καθότι και μόνο στο όνομα "θωμαν" έβγαζα σπυρακια.

ΥΓ, μην κολάτε στο banned, μην επεκταθώ.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μια ματιά να ρίξει κανείς μεσα στο φόρουμ μας θα δει αναρίθμητες θετικές κριτικές για τον Thomann που είναι και εξ άλλου ο λόγος που έγινε το μεγαλύτερο μαγαζί της Ευρώπης και σημείο αναφοράς για όλα τ' άλλα. Δεν αμφισβητείται αυτό ακόμα και απο τους ανταγωνιστές του.

Απο την άλλη πολλά τοπικά μαγαζιά έχουν κάνει φιλότιμες προσπάθειες και αξίζουν κάθε υποστήριξη αν θέλουμε τις υπηρεσίες που δεν μπορεί να προσφέρει ένα απομακρυσμένο κατάστημα, όπως το hands on experience, οι δόσεις και η προσωπική επαφή μεταξύ άλλων.

Μεσα στην πανδημία όλοι έχουμε αντιμετωπίσει προβλήματα, κυρίως παράδοσης αλλά γίνονται ακόμα εντονότερα όταν υπάρξει θέμα επιστροφής. Υπομονή. Μη τους διαγράφετε με το παραμικρό, σκεφτείτε πως προσπαθούν να σας εξυπηρετήσουν αλλά δεν είναι κι εύκολο. Απο την άλλη προσέξτε πριν κάνετε την παραγγελία σας και μην πέφτετε θύμα της φτηνότερης προσφοράς που θα βρείτε στο Σκρουτζ.

 
Συμφωνώ και εγώ. Λίγη υπομονή παιδιά και πάντα επικοινωνία μέσω e-mail.

 
εννοειται οτι ειναι προσωπικη αποψη αυτο ουτε δυσφημιση θελω να κανω ουτε να επηρρεασω κανενα.
Θα έπρεπε να υπήρχε ένα κατάλληλο μέρος για δυσφήμιση επώνυμα, δηλαδή να ανοίγεις κάπου έναν λογαριασμό με ταυτότητα (να χρειάζεται αστυνομική ταυτότητα για να εγγραφείς όπως πχ ανοίγεις λογαριασμό σε ιντερνετικες τράπεζες ) να έχει κάποιους κανόνες για βρισιές κτλ αλλά κατά τα άλλα την κριτική που θα κάνεις εκεί πέρα να μην μπορεί να την κουνήσει κανείς, να χρειάζεται δικαστήριο.

Ποιους θα ωφελούσε κάτι τέτοιο? τους καταναλωτές μόνο, έχουν όμως πολύ μικρή σημασία για να γίνει κάτι τέτοιο, αν και είναι αυτοί που πληρώνουν, το ίντερνετ είναι ένα ατελείωτο promotion περασμένο μέσα από το φίλτρο της νεοφιλελεύθερης καλοσύνης (καραβιές με ποντικοφάρμακο)

 
Θα έπρεπε να υπήρχε ένα κατάλληλο μέρος για δυσφήμιση επώνυμα, δηλαδή να ανοίγεις κάπου έναν λογαριασμό με ταυτότητα (να χρειάζεται αστυνομική ταυτότητα για να εγγραφείς όπως πχ ανοίγεις λογαριασμό σε ιντερνετικες τράπεζες ) να έχει κάποιους κανόνες για βρισιές κτλ αλλά κατά τα άλλα την κριτική που θα κάνεις εκεί πέρα να μην μπορεί να την κουνήσει κανείς, να χρειάζεται δικαστήριο.

Ποιους θα ωφελούσε κάτι τέτοιο? τους καταναλωτές μόνο, έχουν όμως πολύ μικρή σημασία για να γίνει κάτι τέτοιο, αν και είναι αυτοί που πληρώνουν, το ίντερνετ είναι ένα ατελείωτο promotion περασμένο μέσα από το φίλτρο της νεοφιλελεύθερης καλοσύνης (καραβιές με ποντικοφάρμακο)


Μπορεί να γράψει κριτική στο σκρούτζ ή στο google

 
?

απο κιθάρες δεν το κατέχουν,η μισή ιστορία είναι εδώ :

https://www.jemsite.com/forums/f15/ngd-ibanez-uv70p-133216.html

είχε και συνέχεια, δηλ και 2η επέμβαση στον ίδιο μάστορα (Μιμης δίπλα απο blue peach) μετά την 2η επέμβαση, δεν θυμάμαι ίσως μέσα στο 2016, η κιθάρα ειναι ... σταθερότατη., δηλαδή βασανίστηκα 2 χρόνια λόγω της αλητείας τους. Στο τέλος προσφέρθηκαν να μου δώσουν κάποια αποζημίωση, η οποία βέβαια δεν με ενδιέφερε καθόλου, καθότι και μόνο στο όνομα "θωμαν" έβγαζα σπυρακια.

ΥΓ, μην κολάτε στο banned, μην επεκταθώ.
Καλά ο Μϊμης και μόνο που ακούει τη λέξη Τόμαν, παίρνει ανάποδες.
Δεν είστε το κριτήριο εσείς όμως, αλλά αυτά που λένε οι συμφορουμίτες.

Η δική μου εμπειρία είναι όπως των περισσοτέρων εδώ: υποδειγματικό σέρβις, μου έχουν επίσης χαρίσει -χωρίς να χρειαστεί να επιστρέψω το προβληματικό πετάλι και επιπλέον, έχοντας την ευκαιρία να ζω σε γειτονικη΄χώρα από τη Γερμανία που είναι δωρεάν τα μεταφορικά στις παραγγελίες από 50 ευρώ και άνω, ΔΟΚΙΜΑΖΑ πετάλια, τα οποία επέστρεφα εντός 15 ημερών, χωρίς ποτέ να μου ζητήσουν το λόγο. Σα να λέμε, "ψώνιζα" 200-300 ευρώ πετάλια, που ήξερα ότι δεν θα κρατήσω και στο τέλος κρατούσα ένα drive λόγου χάρη των 50-80 ευρώ και τα άλλα τα επέστρεφα με δικά τους έξοδα, απλώς αναφέροντας ότι "they do not meet my needs".
Δεν ξέρω κανένα εγχώριο μαγαζί που να το κανει αυτό.

Όσο για κιθάρες/όργανα, θα σου δώσω ένα δίκιο εν μέρει. Όμως, δεν θα αγόραζα ποτέ μουσικό όργανο εξ αποστάσεως. Διότι μπορεί το όργανο να είχε κάτι ελαττωματικό -όπως αυτή η Ibanez που αγόρασες και να μπλέξω με επιστροφές.
Στη θέση σου, θα αντλούσα ένα χρήσιμο συμπέρασμα για τις αγορές μου αντί να κατηγορώ έναν retailer που ανάθεμα κι αν έχει ελέγξει τη συσκευασμένη κιθάρα που σου έστειλε.

 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μπορεί να γράψει κριτική στο σκρούτζ ή στο google
 edit

οι κριτικές στο google είναι ένα είδος ύπουλου promotion καθώς δεν φαίνεται για διαφήμιση ενώ είναι, προφανώς ως πελάτης δεν μπορείς να έχεις οποιοδήποτε πρόβλημα με μια επιχείρηση, είναι μόνο ορισμένα πράγματα που μπορούν να σε δυσαρεστήσουν σε μια επιχείρηση, από εκεί και πέρα είσαι πολιτικά ανορθόδοξος ακόμα και αν την έχεις πατήσει άσχημα... δεν μιλάω για επιχειρήσεις που πουλάνε συμπράγκαλα κτλ, αυτά πέτα τα αν δεν δουλεύουν, πες και στους φίλους σου να μην πηγαίνουν εκει και τελείωσε

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Καλά ο Μϊμης και μόνο που ακούει τη λέξη Τόμαν, παίρνει ανάποδες.
χμμμ θα αγοράσεις ποτε αυτοκίνητο απο μάντρα την οποία βρίζει η μηχανικός σου?

Σα να λέμε, "ψώνιζα" 200-300 ευρώ πετάλια, που ήξερα ότι δεν θα κρατήσω και στο τέλος κρατούσα ένα drive λόγου χάρη των 50-80 ευρώ και τα άλλα τα επέστρεφα με δικά τους έξοδα, απλώς αναφέροντας ότι "they do not meet my needs".
Δεν ξέρω κανένα εγχώριο μαγαζί που να το κανει αυτό.


ειμαι σίγουρος οτι τα πέρασαν απο κόσκινο για γρατσουνιές, όπως και οτι τα δοκίμαζες, έχοντας στην υπόφυσή σου, ή στα βασικά γάγκλια τεσπα οτι υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να ΜΗΝ τα κρατήσεις οποτε τα μεταχειριζόσουν και αναλόγως... Εγω o βλαξ που να φανταστώ οτι θα μου πουλούσαν ... ελαττωματικό προϊόν, και μάλιστα εν γνώσση τους, και με πρόθεση? Η τιμή ήταν σταθερά στα 1400 τόσα ΕΥΡ, έπεσε για μια μέρα στα 900 τόσα, τσίμπισα εγω ο ηλίθιος, ο γερμανο-ρομαντικός την μπακατελα το λέμον, και μετά την άλλη μέρα ανέβηκε η τιμή... αν είμασταν αμερική (που εισαι ρε σουπερ) θα τους έτρεχα κατοσταρια γυρω γυρω απο το γηπεδο.

Στη θέση σου, θα αντλούσα ένα χρήσιμο συμπέρασμα για τις αγορές μου αντί να κατηγορώ έναν retailer που ανάθεμα κι αν έχει ελέγξει τη συσκευασμένη κιθάρα που σου έστειλε.


οχι μόνο ήλεγξε αλλα και ήξερε γιατι έριξε την τιμή, το οτι ισχυρίστηκε εκ των υστέρων οτι δεν ήλεγξε (για δικαιολογία) αποτελεί παραβίαση της ΙΔΙΑΣ του της διαφήμησης, αν ήθελα το τραβούσα πολύ μακριά το σκινί, οσον αφορά το συμπέρασμα... το εβγαλα και σας το είπα κιόλας πρώτο πρωτο.

 
Δεν σας πιάνω...
Στο σκρουτζ πολλές αρνητικές κριτικές απορρίπτονται από την πλατφόρμα και δεν δημοσιεύονται, υπάρχουν καταγγελίες σε διάφορα φόρουμ γι' αυτό. Από την άλλη στο google μπορεί να γράψει ο κάθε πικραμένος και να βαθμολογήσει μια επιχείρηση αρνητικά ή θετικά ακόμα και αν δεν υπήρξε καμία συναλλαγή μεταξύ τους.

 
χμμμ θα αγοράσεις ποτε αυτοκίνητο απο μάντρα την οποία βρίζει η μηχανικός σου?
Γενικά είμαι κατά του "τσουβαλιάσματος". Αυτοκίνητο θα αγόραζα ΄, όχι την ίδια τη μάντρα.
Επιπλέον, ο συγκεκριμένος λέει κι άλλα για το Τόμαν, δεν είναι νέο - και φυσικά, δεν θα τον πάρω στα σοβαρά σε αυτό. Σε άλλα είναι σπουδαίος.
Θεωρίες συνωμοσίας όμως, σόρι αλλά δεν θα πάρω.

ειμαι σίγουρος οτι τα πέρασαν απο κόσκινο για γρατσουνιές
Οι τεχνικοί τους πρέπει να δώσουν το ΟΚ, για να σου επιστραφούν τα χρήματα, οπότε ναι, τα ελέγχουν. Το ίδιο έλεγχαν όμως και όσα τους επέστρεψα σε διάφορες φάσες, επειδή δεν λειτουργούσαν όπως θα πρεπε -κάτι Harley Benton, TC Electronic , Digitech Jamman κλπ.
Για την Ibanez σου δεν ξε΄ρω ρε φίλε... Σήμερα είδα στον τοίχο του Πνοή και Νύξη στο φέης, μια Ibanez κολλημένη με πολυουρεθάνη, από το εργοστάσιο. Δεν φταίει το μαγαζί που την πουλάει, αν δεν ξέρει με τι είναι κολλημένο το μπράτσο.
Για το service τους όμως έχω να πω τα καλύτερα. Ξέρεις ότι οι άνθρωποι που εργάζονται εκεί στο client service είναι συνήθως μουσικοι και οι ίδιοι? Μου έχει τύχει πολλές φορές σε συνομιλίες μέσω μέηλ να τσεκάρω τα ονόματα που μου γράφουν - και έχω εκπλαγεί και με το ότι ξέρουν για τι μιλάω τις περισσότερες φορές και από τη φιλική τους προσέγγιση.

edit - επειδή το σκέφτηκα: Επίσης παίζει τρελά ρόλο και πώς τους μιλάς και εσύ ... 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Στο σκρουτζ πολλές αρνητικές κριτικές απορρίπτονται από την πλατφόρμα και δεν δημοσιεύονται
το ίδιο ακριβώς συμβαίνει και με την google, ο βαθμός όμως της χειραγώγησης στην google είναι άλλου επιπέδου, ούτε καν σε ενημερώνει ότι αυτό που έστειλες δεν δημοσιεύτηκε, αν δεν αποσυνδεθείς για να κοιτάξεις νομίζεις ότι δημοσιεύτηκε

 
Θα έπρεπε να υπήρχε ένα κατάλληλο μέρος για δυσφήμιση επώνυμα, δηλαδή να ανοίγεις κάπου έναν λογαριασμό με ταυτότητα (να χρειάζεται αστυνομική ταυτότητα για να εγγραφείς όπως πχ ανοίγεις λογαριασμό σε ιντερνετικες τράπεζες ) να έχει κάποιους κανόνες για βρισιές κτλ αλλά κατά τα άλλα την κριτική που θα κάνεις εκεί πέρα να μην μπορεί να την κουνήσει κανείς, να χρειάζεται δικαστήριο.

Ποιους θα ωφελούσε κάτι τέτοιο? τους καταναλωτές μόνο, έχουν όμως πολύ μικρή σημασία για να γίνει κάτι τέτοιο, αν και είναι αυτοί που πληρώνουν, το ίντερνετ είναι ένα ατελείωτο promotion περασμένο μέσα από το φίλτρο της νεοφιλελεύθερης καλοσύνης (καραβιές με ποντικοφάρμακο)


Το πρόβλημα με την πρόταση σου είναι πως έχεις ήδη ανακηρύξει ένοχους και θα πρέπει αυτοί να πάνε στα δικαστήρια για να αποδείξουν πως δεν είναι ελέφαντες.

Επίσης, μπορείς (αν ενδιαφέρεσαι σοβαρά) να μάθεις τι εργαλεία υπάρχουν για την προστασία του καταναλωτή απο την ΕΕ ξεκινώντας απο https://www.europarl.europa.eu/factsheets/el/sheet/46/πολιτικη-καταναλωτων-αρχες-και-μεσα και να βοηθήσεις σε αυτό τον τομέα, συμμετέχοντας ή ενημερώνοντας άλλους αντι να στέκεσαι απέναντι απο θέση.

 
Το πρόβλημα με την πρόταση σου είναι πως έχεις ήδη ανακηρύξει ένοχους και θα πρέπει αυτοί να πάνε στα δικαστήρια για να αποδείξουν πως δεν είναι ελέφαντες.

Επίσης, μπορείς (αν ενδιαφέρεσαι σοβαρά) να μάθεις τι εργαλεία υπάρχουν για την προστασία του καταναλωτή απο την ΕΕ ξεκινώντας απο https://www.europarl.europa.eu/factsheets/el/sheet/46/πολιτικη-καταναλωτων-αρχες-και-μεσα και να βοηθήσεις σε αυτό τον τομέα, συμμετέχοντας ή ενημερώνοντας άλλους αντι να στέκεσαι απέναντι απο θέση.
Ευχαριστώ και θα το διαβάσω.

Το σκεπτικό μου είναι ότι αφού μας θέλουν όλους επώνυμους ας έχουμε και την επιλογή να γράψουμε πραγματικά επώνυμα, γιατί αυτό που συμβαίνει τώρα είναι ότι από τη μια τα στοιχεία μας είναι γνωστά σε αγνώστους και από την άλλη δεν μπορείς να κάνεις τίποτα ουσιαστικό βάζοντας την υπογραφή σου...

Επίσης μια τέτοια υπηρεσία πιστεύω ότι θα έχει πολύ λίγους χρήστες και πολύ υψηλή επεκτασιμότητα, διότι η συκοφαντική δυσφήμιση έχει τίμημα και επιπλέον όταν θίγεις κάποιον επώνυμα έχεις να κάνεις και με τον θιγόμενο...
ωστόσο δεν αποκλείω και την περίπτωση ο θιγόμενος να μην είναι ελέφαντας όπως λες παρόλα τα παραπάνω, αλλά πιστεύω ότι θα είναι σπάνια περίπτωση

EDIT

Δηλαδή τα στοιχεία σου είναι γνωστά μόνο για να χρησιμοποιηθούν εναντίον σου αν χρειαστεί [κατάφερα και το διατύπωσα]

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
???? βρε μπαγάσα... αφού τα δικά τους είναι ήδη γνωστά! Τα μαγαζιά που θα δυσφημίσεις για να βρεις το δίκιο σου σαν καταναλωτής ή να προστατευτείς απο απατεώνες, σύμφωνα με τον νόμο. Σε πειράζει που θα δώσεις και τα δικά σου;

 
Γενικά είμαι κατά του "τσουβαλιάσματος". Αυτοκίνητο θα αγόραζα ΄, όχι την ίδια τη μάντρα.
Επιπλέον, ο συγκεκριμένος λέει κι άλλα για το Τόμαν, δεν είναι νέο - και φυσικά, δεν θα τον πάρω στα σοβαρά σε αυτό. Σε άλλα είναι σπουδαίος.
Θεωρίες συνωμοσίας όμως, σόρι αλλά δεν θα πάρω.

Οι τεχνικοί τους πρέπει να δώσουν το ΟΚ, για να σου επιστραφούν τα χρήματα, οπότε ναι, τα ελέγχουν. Το ίδιο έλεγχαν όμως και όσα τους επέστρεψα σε διάφορες φάσες, επειδή δεν λειτουργούσαν όπως θα πρεπε -κάτι Harley Benton, TC Electronic , Digitech Jamman κλπ.
Για την Ibanez σου δεν ξε΄ρω ρε φίλε... Σήμερα είδα στον τοίχο του Πνοή και Νύξη στο φέης, μια Ibanez κολλημένη με πολυουρεθάνη, από το εργοστάσιο. Δεν φταίει το μαγαζί που την πουλάει, αν δεν ξέρει με τι είναι κολλημένο το μπράτσο.
Για το service τους όμως έχω να πω τα καλύτερα. Ξέρεις ότι οι άνθρωποι που εργάζονται εκεί στο client service είναι συνήθως μουσικοι και οι ίδιοι? Μου έχει τύχει πολλές φορές σε συνομιλίες μέσω μέηλ να τσεκάρω τα ονόματα που μου γράφουν - και έχω εκπλαγεί και με το ότι ξέρουν για τι μιλάω τις περισσότερες φορές και από τη φιλική τους προσέγγιση.

edit - επειδή το σκέφτηκα: Επίσης παίζει τρελά ρόλο και πώς τους μιλάς και εσύ ... 


Ολη η μετα-βιομηχανική κουλτούρα βασίζεται στο τσουβάλιασμα, δηλ στην σαφη περιγραφή σχεδίων, διαδικασιών, προδιαγραφών, αποκλίσεων, κτλ κτλ ωστε ο καταναλωτης της μάρκας Χ μοντέλου Ψ να ξέρει οτι μπορεί να περιμένει με τόσο % πιθανότητα P το αποτέλεσμα Ζ.  Οπότε ναι, το θες το τσουβάλιασμα, και εσύ και όλος ο κόσμος ούτως ή άλλως. Οπότε για να το ανάγουμε στην μάνδρα, ναι δεν θα πάρεις όλη την μάνδρα, αλλά αν αυτη φέρνει κλεμένα μερσεντε απο γερμανία, οκ δεν θα τα πάρεις όλα τα κλεμένα, αλλά μόνο ένα.

Τωρα ο Μιμάρας οτι έχει κολήματα έχει, θυμάμαι στην Καρβιν είχε κάνει την ΑΠΟΛΥΤΗ ξυλοδουλιά, την απόλυτη ηλεκτροδουλιά, τα πάντα τέλεια υπεράνω κριτικης... αλλά δεν είχε προβλέψει γείωση στην γέφυρα.... εχμμμ.. έλεγε οτι ΔΕΝ χρειάζεται... καλέ μου Μιμη, χρυσέ μου Μίμη δεν είναι EMG 81 ή 85 ή 60 ... Dimarzio του Θεού είναι, τπτ ο Μίμης... αναγκάστηκα να το φτιάξω μόνος μου, οπότε δεν θα με εξέπληταν και κάποιες πιο ακραίες θέσεις. Την εποχή που υποστήριζα μηδενικό relief, κόντεψε να με δείρει (και έχει μια δύναμη ο κοντός) γιατί αυτός έλεγε οτι με relief έχεις χαμηλότερο action... οκ...

Για εξηγα λίγο τα περι πολυουρεθάνης, bolt on ήταν η δικιά μου, τι εννοείς?, οσον αφορά τον θωμαν, δεν έβλεπε που το μπράτσο είχε κάνει έφοδο και ντου στο κάβιτυ??? ματάκια χρειαζόταν όχι μαστερ χημείας.

Οσον αφορά το πως μίλησα, όλο μέλια ήμουν ο δυστυχής.... αλλά οι νοικυρές απο τσεχία και ρουμανία που μου απαντούσαν στα email δεν νομίζω είχαν δει ποτέ κιθάρα ζωγραφιστή.

 
Νομίζω είσαι υπερβολικός.

Αφ ενός ο θωμάς έχει εδώ και παρα πολλά χρόνια πάντα Ελληνα στην εξυπηρέτηση πελατών. 

Αφ ετέρου, συγνώμη κι όλας αν κάνω λάθος - προφανώς δεν έκατσα να ακολουθήσω όλο το νήμα που έβαλες, είδα λίγο τις φωτογραφίες, μήπως το πρόβλημα δεν ήταν τόσο εμφανές ? Εδώ υποτίθεται ασχολούμαστε με κιθάρες και δεν ψιλοβγάζουμε άκρη, θα έβγαζαν στον θωμά εξ αποστάσεως?

Και ξανα αφ ετέρου αφού ο θωμάς δέχεται πίσω με την απλή δικαιολογία δεν μου αρέσει θέλω να τη στείλω πίσω γιατί δεν το έκανες?

 
Θα έπρεπε να υπήρχε ένα κατάλληλο μέρος για δυσφήμιση επώνυμα, δηλαδή να ανοίγεις κάπου έναν λογαριασμό με ταυτότητα (να χρειάζεται αστυνομική ταυτότητα για να εγγραφείς όπως πχ ανοίγεις λογαριασμό σε ιντερνετικες τράπεζες ) να έχει κάποιους κανόνες για βρισιές κτλ αλλά κατά τα άλλα την κριτική που θα κάνεις εκεί πέρα να μην μπορεί να την κουνήσει κανείς, να χρειάζεται δικαστήριο.

Ποιους θα ωφελούσε κάτι τέτοιο? τους καταναλωτές μόνο, έχουν όμως πολύ μικρή σημασία για να γίνει κάτι τέτοιο, αν και είναι αυτοί που πληρώνουν, το ίντερνετ είναι ένα ατελείωτο promotion περασμένο μέσα από το φίλτρο της νεοφιλελεύθερης καλοσύνης (καραβιές με ποντικοφάρμακο)
δεν υπάρχει πραγματική ανάγκη για κάτι τέτοιο. Η αγορά αυτορυθμίζεται. Αν ο τομαν, και κάθε τομαν, ηταν κακο μαγαζί απλα θα έχανε σταδιακά την πελατεια του. Έχει γίνει αυτό σε άπειρα μαγαζια ή εταιρίες. Κριτική πρέπει να υπάρχει φυσικά. 

Εμενα προσωπικά αυτο που θα με ενοχλήσει σε ενα μαγαζι είναι η εξυπνάδα. Μου έχει συμβεί να παω σε μαγαζί με κιθάρες στην Αθήνα παλιά και να σου το παίζουνε ντίβες, τυπου εγω ξερω κι εσύ είναι παπαρας. Δε λέω ότι είναι η νορμα αλλα δυστυχώς υπήρχε αυτό πολυ στην ελληνική αγορά οταν το χρήμα κυκλοφορούσε. Τώρα που τα πραματα ειναι δύσκολα (χρόνια τώρα), έχουν επιζήσει μονο οι επαγγελματίες ή αυτοί που έγιναν επαγγελματίες.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top