αλλο ενα "x" για αθηναϊκο μουσικο καταστημα

yannisp

Ενεργό μέλος
Μηνύματα
312
Πόντοι
218
αλλη μια απογοητευση απο μαγαζι σε αθηναϊκο προαστιο..

χθες το πρωι(κατα τις 9) εκανα μια παραγγελια στο e-shop του καταστηματος και αφου με ενημερωσαν οτι ειναι διαθεσιμα αυτα που ηθελα,με μεγαλη μου χαρα και προς τιμην τους χθες το βραδυ (κατα τις 20.00)μου τα παρεδωσαν(ενα mooer e-lady,κατι καλωδια,και ενα τροφοδοτικο)συνολο γυρω στα 100€(βεβαια η αποσταση απο το σπιτι μου μεχρι το μαγαζι ειναι 3 χλμ,αλλα και παλι ειναι προς τιμην τους).σημερα το πρωι ανοιγω το πεταλι να το δοκιμασω και δεν επαιζε(ακουγοταν το dry σημα της κιθαρας ειτε το ανοιγα ειτε το εκλεινα)

ετσι λοιπον τους στελνω το βιντεακι αυτο https://mail.google.com/mail/u/0?ui=2&ik=ce7c144278&attid=0.1&permmsgid=msg-a:r8161602857074998146&th=17647411ee7ab2a4&view=att&disp=safe&realattid=f_kihbpx8z0  μαζι με ενα mail οπου ελεγα οτι το πεταλι δυστυχως δεν παιζει(παντα πολιτισμενα και ηρεμα).μετα απο λιγο παλι προς τιμην τους με παιρνει ο τεχνικος του καταστηματος και εκει αρχιζει η κατηφορα..μετα τις χαιρετουρες μου λεει οτι:"το πεταλι παιζει απλα δεν κανει το εφφε" εκει εβαλα τα γελια(στην κυριολεξια) και αφου με ρωταει αν το εχω συνδεσει σωστα  μου λεει να βαλω τα βυσματα αναποδα μηπως παιξει(μηπως ειναι λαθος του κατασκευαστη),εγω το αρνηθηκα γιατι ο διαολος εχει πολλα ποδαρια μην γινει καμια στραβη και εχουμε μπελαδες(μιλαμε για πεταλι λιγων ωρων).αφου με επεισε λεγοντας οτι "πρεπει να το δουμε και αυτο για να δουμε τι θα κανουμε) το κανω και στελνω βιντεο https://mail.google.com/mail/u/0?ui=2&ik=ce7c144278&attid=0.1&permmsgid=msg-a:r3868130159593118829&th=17647555496f5c8f&view=att&disp=safe&realattid=f_kihcmgfo0 μαζι με το σχετικο mail (παλι πολιτισμενα).μετα απο μια-μιαμιση ωρα αποφασιζω να παρω εγω στο μαγαζι(αφου δεν υπηρξε επικοινωνια απο τη μερια τους)μιλαω με τον τεχνικο και μολις μου οτι "θα δουμε τι μπορει να γινει" εκει λιγο εκτροχιαστηκα και ανεβασα τονους(χωρις βεβαια βρισιες και λοιπες "μαγκιες")και ζητησα αμεση αντικατασταση.μετα απο λιγο λαμβανω mail απο τον διευθυντη του μαγαζιου που μου ελεγε οτι πρεπει να ελεγχθει και απο τους ιδιους για τυπικους λογους(δεκτον αλλα εκεινη την ωρα οτι και να μου ελεγε δεν με επειθε)και οτι ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ (αοριστα) ΘΑ μου τηλεφωνησουν για ΝΑ κανονισουμε  ΝΑ ερθουν να το παρουν.εννοειται οτι απο εκεινη την ωρα(15.00 περιπου) δεν εχει επικοινωνησει κανεις μαζι μου.

το μαγαζι αυτο στη σελιδα του λεει οτι λογω των καταστασεων κτλ,κτλ προσπαθει να εξυπηρετησει οσο πιο γρηγορα γινεται κτλ,κτλ και ζηταει θετικη αξιολογηση.

εγω λοιπον ρωταω με το παμπτωχο μυαλο μου:εμας ρε παιδια μας ρωτησε κανεις αν αντεχουμε ολες αυτες τις ταλαιπωριες;μιλαμε για φως φαναρι ελλατωματικο προιον που εχει και εγγυηση...

πως μας ζητατε να σας στηριξουμε ρε παλληκαρια οταν εσεις δεν μας στηριζετε;;;

λυπαμαι που το λεω..thoman και ξανα thoman και ας πληρωνω κ μεταφορικα οταν χρειαστει..

εννοειται οτι ειναι προσωπικη αποψη αυτο ουτε δυσφημιση θελω να κανω ουτε να επηρρεασω κανενα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
λυπαμαι που το λεω..thoman και ξανα thoman και ας πληρωνω κ μεταφορικα οταν χρειαστει..

εννοειται οτι ειναι προσωπικη αποψη αυτο ουτε δυσφημιση θελω να κανω ουτε να επηρρεασω κανενα.


οσον αφορά τις αγορές μουσικών ειδών - εξαρτημάτων έχω τις εξής 3 αρχές

1) μακριά απο θωμαν

2) τεράστια προσοχή όταν αγοράζουμε απο ντόπιο μαγαζί

3) πάλι πάμε στο 1)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
με παιρνει ο τεχνικος του καταστηματος
Να θεωρήσουμε πως το αγόρασες από τον εισαγωγέα.

λαμβανω mail απο τον διευθυντη του μαγαζιου που μου ελεγε οτι πρεπει να ελεγχθει και απο τους ιδιους για τυπικους λογους
Λογικό. Αυτή είναι η διαδικασία.

Υ.Γ.

Στα δύο link που παρέθεσες με τα βίντεο, δεν φαίνεται κάποιο βίντεο.

 
οσον αφορά τις αγορές μουσικών ειδών - εξαρτημάτων έχω τις εξής 3 αρχές

1) μακριά απο θωμαν

2) τεράστια προσοχή όταν αγοράζουμε απο ντόπιο μαγαζί

3) πάλι πάμε στο 1)
1. 3. γιατί ?

2. αν λάβουμε υπόψη και τα 1.3. ..... από πού να ψωνίζουμε ?

 
Όλα μου τα μουσικά τα έχω πάρει από Thomann. Κιθάρα, ηχεία, ακουστικά, κάρτα ήχου, μικρόφωνο, τσάντες, θήκες, καλώδια, κονσόλες, και διάφορα άλλα μικρο-εξαρτήματα - για μένα και για φίλους. Κανένα προϊόν μέχρι τώρα δε βγήκε ελαττωματικό.

Ακόμα και το midi controller που πήρα, που ήταν μακράν η χειρότερη αγορά που έχω κάνει (δικό μου σφάλμα), έσπασαν πλήκτρα 1 χρόνο μετά (απλά κακό keybed, όχι σφάλμα του Thomann), και με μεγάλη άνεση και χωρίς πολλά πολλά, μου είπαν ότι θα μου το αντικαταστήσουν άμεσα.

Αν μιλήσουμε για software, έχει ακόμα και καλύτερες τιμές από τις ίδιες τις εταιρίες που πουλάνε (βλέπε Cubase).

Τώρα μην ακούω για Aliexpress... Εκεί μιλάμε για τζόγο.

 
Πολύ απλό.Πας,δοκημάζεις,και παίρνεις αυτό που δοκήμασες
η λογικη σιγουρα λεει αυτο.απλα τωρα εχουμε ειδικες συνθηκες..(και παιζει ρολο στην ψυχολογια....καθοριστικο)

 
Συνήθως κάνω ένα έως δυο μεγάλα πακέτα από Θωμά τον χρόνο. Δεν είχα ποτέ το παραμικρό πρόβλημα. Επίσης ψωνίζω συχνά από τα καταστήματα της πόλης μου (Νάκα, Ριχάρδο, Ζάχο κυρίως για κιθάρες που πρέπει να τις πιάσεις στο χέρι) αλλά και από Αθήνα (Athens pro audio).

 
απο τον .... τζόγο, 5/5 επιστροφή χρημάτων μερική ή ολική... απο θώμαν.... μου έσπασαν τα νεύρα 6 μήνες πάρε δώσε με γερμανία, στείλε κιθαρα, στείλε πίσω κιθάρα, πάλι ξανα μανα... τελικά βρηκα τον απόλυτο μάστορα 500m απο το σπίτι μου.... έλεος.... και δεν με πείραξε το αποτέλεσμα, με πείραξε η αλητεία και το δούλεμα... ακόμα έχω τα email... το απόλυτο μπαχαλο.... οι τύποι ίσως ειναι καλοί σαν μαγαζί χονδρικής, έχουν καλα λοτζιστικς, δεν ξέρω τι ακριβώς έχουν, αλλά απο ΚΙΘΑΡΕΣ ΔΕΝ ΚΑΤΕΧΟΥΝ, χώρια που τους εντόπισα και παραπληροφόρηση σε διαφήμηση τους (κάθε κιθάρα δκιμάζεται πριν φύγει) για την οποία παραδέχθηκαν οτι ειναι μουφα και μονο δειγματοληπτικά το κάνουν... γενικώς ασχετοσύνη και αλητεία... μαύρο στο θώμαν... καλύτερα να πάρω απο ντόπιο αθηναίο (με τον οποίο που θα πάει μετά απο 10 γύρες θα του βγει λίγο φιλότιμο) παρά απο θωμαν.

 
Οσο για αλι και τρις αλί.....μια φορά πήγα να πάρω έναν φακό των 10 ευρώ που είχε και κουπόνι δώρου, και ακύρωσαν δυό φορές την αγορά μόνο και μόνο για να μην δώσουν το κουπόνι...

 
Οσο για αλι και τρις αλί.....μια φορά πήγα να πάρω έναν φακό των 10 ευρώ που είχε και κουπόνι δώρου, και ακύρωσαν δυό φορές την αγορά μόνο και μόνο για να μην δώσουν το κουπόνι...


οι αλι και οι τρισαλι ειναι νο3 στο cloud computing πίσω απο google και amazon.... ο θωμαν ... εε ... πως τον είπαμε είναι 1ος όμως στην εξαπάτηση δεν είναι λίγο ...

 
οι αλι και οι τρισαλι ειναι νο3 στο cloud computing πίσω απο google και amazon.... ο θωμαν ... εε ... πως τον είπαμε είναι 1ος όμως στην εξαπάτηση δεν είναι λίγο ...


βγάζεις συμπεράσματα μόνο από την δική σου εμπειρία?

ποιός τα λεει αυτά?

έχεις κάποια λίστα με πρώτους στο cloud πως το είπες και στην εξαπάτηση?

γιατί αν είναι έτσι, εγώ έχω ακριβώς τα αντίθετα?

 
η λογικη σιγουρα λεει αυτο.απλα τωρα εχουμε ειδικες συνθηκες..(και παιζει ρολο στην ψυχολογια....καθοριστικο)
Στις ειδικές συνθήκες,καθόμαστε ειδικά στα αυγά μας

 
μακριά απο θωμαν


Γιατί;

Κοιτάζω λίγο το ιστορικό μου στο customer care του Thomann.

47 συνολικά παραγγελίες από το 2003.

Δεν αντιμετώπισα τίποτα άλλο εκτός από ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΙΚΟ customer service.

3 φορές που παρέλαβα προβληματικά προϊόντα μου τα ΧΑΡΙΣΑΝ και μου έκαναν ΑΜΕΣΑ credit στον λογαριασμό μου χωρίς ifs & buts.Η μια φορά μάλιστα ήταν πριν λίγους μήνες με κάτι τραγικά πεταλακια που ήταν ΟΛΑ , εκτός από ένα,χαλασμένα....

Τι ακριβώς σου συνέβη;

Disclaimer: δεν αγοράζω ποτέ καινούργιες κιθάρες οπότε δεν έχω πλούσια εμπειρία από αγορά νέας κιθάρας από τον Thomann... εκτός από μια Squire 72 που είχα πάρει πριν κάποια χρόνια και ήταν ίσως η καλύτερα σεταρισμενη ολοκαίνουργια κιθάρα που έχω παίξει ποτέ μου (δεν γνωρίζω αν το σετ απ της είχε γίνει στο εργοστάσιο ή στον Θωμά)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Disclaimer: δεν αγοράζω ποτέ καινούργιες κιθάρες οπότε δεν έχω εμπειρία από αγορά νέας κιθάρας από τον Thomann.


αγόρασα 2 μπάσα ΗΒ απο Θωμά, μια και είναι ο μόνος που τα εμπορεύεται, ένα για ένα φίλο και ένα για μένα.

Λόγω κόστους και ειδικής αγοράς δεν θα με ενοχλούσε κάποιο ενδεχόμενο πρόβλημα και ήταν και λίγο "δοκιμή" αγοράς οργάνου εξ αποστάσεως.

Και τα δυό είχαν θέμα set up κάτι που και στις δυο περιπτώσεις αντιμετωπίστηκε αποτελεσματικά απο μένα.

 
Να συμπληρώσω επίσης ότι λόγω των συνθηκών έκανα δύο παραγγελίες για πρώτη φορά από ελληνικό μαγαζί (Bon Studio) και ΕΠΑΘΑ ΠΛΑΚΑ από το εκπληκτικό σέρβις, την ευγένεια,τις ΤΙΜΕΣ και την ταχύτητα τους.

Και τα δυό είχαν θέμα set up


Αυτό μας έλειπε να μην είχαν.

Είναι μάλλον τρελλο σε αυτή την κατηγορία τιμής να περιμένεις και σετ απ...μη ξεχνάμε ότι η εργασία στη Γερμανία πληρώνεται ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ...(μια φορά άλλαξα τάστα στη Γερμανία και κόντεψα να λιποθυμήσω όταν μου ήρθε ο λογαριασμός... καλύτερα να αγόραζα καινούργιο μπράτσο)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Κιθάρες, ενισχυτή, πεταλιέρα, καλώδια. Ποτέ δεν είχα πρόβλημα με Thomann.

Δεν χρειάστηκε, βέβαια, ποτέ να επιστρέψω κάτι ως ελαττωματικό, αλλά ως κοντινή εμπειρία έχω του κουμπάρου μου που επέστρεψε μια Gibson J45 χωρίς να αντιμετωπίσει προβλήματα.

Από Ελλάδα η "ηλεκτρονική" εμπειρία μου είναι επίσης πολλή καλή με αγορές κυρίως από Νάκα, αλλά και από Ριχάρδο(Θεσσαλονίκη) και Ωδές (Αθήνα).

 
ακριβως αυτο ειπα κ εγω..οτι ναι μεν δεκτον απλα εκεινη την ωρα δεν με επειθε(υποκειμενικο)
Αυτό υπέθεσα κι εγώ.

Θεωρώ πως το πρόβλημά σου θα λυθεί, απλά θέλει λιγάκι χρόνο και όχι πανικό.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top