αλλη μια απογοητευση απο μαγαζι σε αθηναϊκο προαστιο..
χθες το πρωι(κατα τις 9) εκανα μια παραγγελια στο e-shop του καταστηματος και αφου με ενημερωσαν οτι ειναι διαθεσιμα αυτα που ηθελα,με μεγαλη μου χαρα και προς τιμην τους χθες το βραδυ (κατα τις 20.00)μου τα παρεδωσαν(ενα mooer e-lady,κατι καλωδια,και ενα τροφοδοτικο)συνολο γυρω στα 100€(βεβαια η αποσταση απο το σπιτι μου μεχρι το μαγαζι ειναι 3 χλμ,αλλα και παλι ειναι προς τιμην τους).σημερα το πρωι ανοιγω το πεταλι να το δοκιμασω και δεν επαιζε(ακουγοταν το dry σημα της κιθαρας ειτε το ανοιγα ειτε το εκλεινα)
ετσι λοιπον τους στελνω το βιντεακι αυτο https://mail.google.com/mail/u/0?ui=2&ik=ce7c144278&attid=0.1&permmsgid=msg-a:r8161602857074998146&th=17647411ee7ab2a4&view=att&disp=safe&realattid=f_kihbpx8z0 μαζι με ενα mail οπου ελεγα οτι το πεταλι δυστυχως δεν παιζει(παντα πολιτισμενα και ηρεμα).μετα απο λιγο παλι προς τιμην τους με παιρνει ο τεχνικος του καταστηματος και εκει αρχιζει η κατηφορα..μετα τις χαιρετουρες μου λεει οτι:"το πεταλι παιζει απλα δεν κανει το εφφε" εκει εβαλα τα γελια(στην κυριολεξια) και αφου με ρωταει αν το εχω συνδεσει σωστα μου λεει να βαλω τα βυσματα αναποδα μηπως παιξει(μηπως ειναι λαθος του κατασκευαστη),εγω το αρνηθηκα γιατι ο διαολος εχει πολλα ποδαρια μην γινει καμια στραβη και εχουμε μπελαδες(μιλαμε για πεταλι λιγων ωρων).αφου με επεισε λεγοντας οτι "πρεπει να το δουμε και αυτο για να δουμε τι θα κανουμε) το κανω και στελνω βιντεο https://mail.google.com/mail/u/0?ui=2&ik=ce7c144278&attid=0.1&permmsgid=msg-a:r3868130159593118829&th=17647555496f5c8f&view=att&disp=safe&realattid=f_kihcmgfo0 μαζι με το σχετικο mail (παλι πολιτισμενα).μετα απο μια-μιαμιση ωρα αποφασιζω να παρω εγω στο μαγαζι(αφου δεν υπηρξε επικοινωνια απο τη μερια τους)μιλαω με τον τεχνικο και μολις μου οτι "θα δουμε τι μπορει να γινει" εκει λιγο εκτροχιαστηκα και ανεβασα τονους(χωρις βεβαια βρισιες και λοιπες "μαγκιες")και ζητησα αμεση αντικατασταση.μετα απο λιγο λαμβανω mail απο τον διευθυντη του μαγαζιου που μου ελεγε οτι πρεπει να ελεγχθει και απο τους ιδιους για τυπικους λογους(δεκτον αλλα εκεινη την ωρα οτι και να μου ελεγε δεν με επειθε)και οτι ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ (αοριστα) ΘΑ μου τηλεφωνησουν για ΝΑ κανονισουμε ΝΑ ερθουν να το παρουν.εννοειται οτι απο εκεινη την ωρα(15.00 περιπου) δεν εχει επικοινωνησει κανεις μαζι μου.
το μαγαζι αυτο στη σελιδα του λεει οτι λογω των καταστασεων κτλ,κτλ προσπαθει να εξυπηρετησει οσο πιο γρηγορα γινεται κτλ,κτλ και ζηταει θετικη αξιολογηση.
εγω λοιπον ρωταω με το παμπτωχο μυαλο μου:εμας ρε παιδια μας ρωτησε κανεις αν αντεχουμε ολες αυτες τις ταλαιπωριες;μιλαμε για φως φαναρι ελλατωματικο προιον που εχει και εγγυηση...
πως μας ζητατε να σας στηριξουμε ρε παλληκαρια οταν εσεις δεν μας στηριζετε;;;
λυπαμαι που το λεω..thoman και ξανα thoman και ας πληρωνω κ μεταφορικα οταν χρειαστει..
εννοειται οτι ειναι προσωπικη αποψη αυτο ουτε δυσφημιση θελω να κανω ουτε να επηρρεασω κανενα.
χθες το πρωι(κατα τις 9) εκανα μια παραγγελια στο e-shop του καταστηματος και αφου με ενημερωσαν οτι ειναι διαθεσιμα αυτα που ηθελα,με μεγαλη μου χαρα και προς τιμην τους χθες το βραδυ (κατα τις 20.00)μου τα παρεδωσαν(ενα mooer e-lady,κατι καλωδια,και ενα τροφοδοτικο)συνολο γυρω στα 100€(βεβαια η αποσταση απο το σπιτι μου μεχρι το μαγαζι ειναι 3 χλμ,αλλα και παλι ειναι προς τιμην τους).σημερα το πρωι ανοιγω το πεταλι να το δοκιμασω και δεν επαιζε(ακουγοταν το dry σημα της κιθαρας ειτε το ανοιγα ειτε το εκλεινα)
ετσι λοιπον τους στελνω το βιντεακι αυτο https://mail.google.com/mail/u/0?ui=2&ik=ce7c144278&attid=0.1&permmsgid=msg-a:r8161602857074998146&th=17647411ee7ab2a4&view=att&disp=safe&realattid=f_kihbpx8z0 μαζι με ενα mail οπου ελεγα οτι το πεταλι δυστυχως δεν παιζει(παντα πολιτισμενα και ηρεμα).μετα απο λιγο παλι προς τιμην τους με παιρνει ο τεχνικος του καταστηματος και εκει αρχιζει η κατηφορα..μετα τις χαιρετουρες μου λεει οτι:"το πεταλι παιζει απλα δεν κανει το εφφε" εκει εβαλα τα γελια(στην κυριολεξια) και αφου με ρωταει αν το εχω συνδεσει σωστα μου λεει να βαλω τα βυσματα αναποδα μηπως παιξει(μηπως ειναι λαθος του κατασκευαστη),εγω το αρνηθηκα γιατι ο διαολος εχει πολλα ποδαρια μην γινει καμια στραβη και εχουμε μπελαδες(μιλαμε για πεταλι λιγων ωρων).αφου με επεισε λεγοντας οτι "πρεπει να το δουμε και αυτο για να δουμε τι θα κανουμε) το κανω και στελνω βιντεο https://mail.google.com/mail/u/0?ui=2&ik=ce7c144278&attid=0.1&permmsgid=msg-a:r3868130159593118829&th=17647555496f5c8f&view=att&disp=safe&realattid=f_kihcmgfo0 μαζι με το σχετικο mail (παλι πολιτισμενα).μετα απο μια-μιαμιση ωρα αποφασιζω να παρω εγω στο μαγαζι(αφου δεν υπηρξε επικοινωνια απο τη μερια τους)μιλαω με τον τεχνικο και μολις μου οτι "θα δουμε τι μπορει να γινει" εκει λιγο εκτροχιαστηκα και ανεβασα τονους(χωρις βεβαια βρισιες και λοιπες "μαγκιες")και ζητησα αμεση αντικατασταση.μετα απο λιγο λαμβανω mail απο τον διευθυντη του μαγαζιου που μου ελεγε οτι πρεπει να ελεγχθει και απο τους ιδιους για τυπικους λογους(δεκτον αλλα εκεινη την ωρα οτι και να μου ελεγε δεν με επειθε)και οτι ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ (αοριστα) ΘΑ μου τηλεφωνησουν για ΝΑ κανονισουμε ΝΑ ερθουν να το παρουν.εννοειται οτι απο εκεινη την ωρα(15.00 περιπου) δεν εχει επικοινωνησει κανεις μαζι μου.
το μαγαζι αυτο στη σελιδα του λεει οτι λογω των καταστασεων κτλ,κτλ προσπαθει να εξυπηρετησει οσο πιο γρηγορα γινεται κτλ,κτλ και ζηταει θετικη αξιολογηση.
εγω λοιπον ρωταω με το παμπτωχο μυαλο μου:εμας ρε παιδια μας ρωτησε κανεις αν αντεχουμε ολες αυτες τις ταλαιπωριες;μιλαμε για φως φαναρι ελλατωματικο προιον που εχει και εγγυηση...
πως μας ζητατε να σας στηριξουμε ρε παλληκαρια οταν εσεις δεν μας στηριζετε;;;
λυπαμαι που το λεω..thoman και ξανα thoman και ας πληρωνω κ μεταφορικα οταν χρειαστει..
εννοειται οτι ειναι προσωπικη αποψη αυτο ουτε δυσφημιση θελω να κανω ουτε να επηρρεασω κανενα.
Τελευταία επεξεργασία από moderator: