Ακουστική διασκευή του Cassandra - Theater of Tragedy

Εγώ πάλι δεν ενθουσιάστηκα και τόσο. Το κομμάτι δεν το ήξερα και το άκουσα στο youtube. Όντως πολύ ωραίο και μπράβο σου για την επιλογή.

Το να κάνεις όμως μια ακουστική έκδοση ενός κομματιού αυτού του στυλ δεν νομίζω να αρκούν 2 παιξίματα συγχορδίες και η μελωδία της φωνής παιγμένη σόλο.

Εγώ το κουράστηκα στη μέση. Χρειάζεται μια κλιμάκωση. Να αρχίζει με άρπισμα στην αρχή, μετά να γινεται strum, παρακάτω να μπαίνει δεύτερη σόλο κιθάρα ως δεύτερη φωνή κλπ. Η μόνη αλλαγή που γίνεται είναι στο  3,28. Αν λάβει κανείς υπόψη ότι ακόμα και αυτό που παίζεις δεν είναι καλοπαιγμένο και έχει αρκετά λάθη + το δικό σου σόλο στο τέλος το οποίο δεν είναι και πολύ ... "σίγουρο" αλλα κάπως ασταθές (έχει και ενα φάλτσο στο τελείωμα)

Το μόνο που το σώνει είναι ο καταπληκτικός ήχος που έχεις πετύχει. Και σαν ηχογράφηση και σαν μίξη.

Μπορεί να μην το ξανάβαλα να το ακούσω, αλλα άκουσα αρκετές φορές το κομμάτι απο το youtube.  ;)

 
Ευχαριστώ Λάμπρο για την γνώμη σου. Η ακουστική βερσιόν όπως λες είναι κάπως ελλιπής από πλευράς εκτέλεσης (στη "φωνή" και όχι - πιστεύω - στα ρυθμικά), παραγωγής και ενορχήστρωσης γιατί όπως τόνισα πολλές φορές πριν, δεν το έβλεπα τόσο σαν κλιπάκι όσο σαν όχημα εξαγωγής συμπερασμάτων (χρήσιμων, ελπίζω) για το σετ χορδές - preamps κάρτας - μικροφώνου. Και επίσης τόνισα ότι έγινε πολύ σύντομα λόγω φοβερά περιορισμένου χρόνου.

Επίσης, γενικά μιλώντας, μια κλιμάκωση - αλλαγή πρέπει να ξέρεις ότι έρχεται στην κατάλληλη στιγμή και όχι νωρίς. Η αλλαγή που λες γίνεται στο 3.28 και το κομμάτι είναι 6.40... καλά το βλέπω αν σκεφτείς ότι είναι στα μισά του κομματιού. Και πάλι υπογραμμίζω ότι είναι ελλιπής για τους ανωτέρω λόγους.

Γενικά, πιστεύω ότι οι διασκευές πρέπει να αλλάζουν τα φώτα σε ένα κομμάτι, γιατί αλλιώς καταντούν άθλιες επανεκτελέσεις - remix, από αυτές που κατακλύσσουν τα τσαρτς. Τρανό παράδειγμα φοβερής διασκευής αυτό:


 
κι εμένα μου άρεσε πάρα πολύ. τα περισσότερα καλά τα έχουν γράψει άλλα παιδιά επιτυχώς. (το γεγονός ότι "κουνάνε" κάποια πράγματα με αφήνει ψιλοαδιάφορο δεδομένης της ηχογράφησης).

ούτως ή άλλεως με συγκινούν οι 12χορδες.μπράβο

 
Μπράβο σου bloody_sunday

Πραγματικά υπέροχο.Τα όποια (ελάχιστα) μικρολαθάκια το κάνουν ακόμα πιό όμορφο και ζεστό.ΑΨΟΓΟΣ !!!

 
Ευχαριστώ πολύ! Έπεται συνέχεια σε εντελώς άλλο στυλ (ή μάλλον σε άλλα στυλ...)

Παρεπιπτόντως, όντως τώρα μου ακούγεται υπερβολικά πολωμένο δεξιά - αριστερά, αν το ξαναέφτιαχνα θα τα έφερνα λίιιιιιγο πιο κοντά. Απόδειξη ότι δεν πρέπει να βιάζεστε ποτέ, και ότι μετέπειτα ακροάσεις θα φέρουν στην επιφάνεια αλλαγές.

 
Εγώ θα πώ απλά ότι μου άρεσε. Και αφού το άκουσα 5 φορές, ξέθαψα το cd και το έχω ακούσει και αυτό καμμια 5αρα. μπράβο.

 
Οκ λεπόν θα στα πω!

καταρχάς δεν μου αρέσουν καθόλου, μα καθόλου οι theatre.

Η εκτέλεσή σου όμως μου άρεσε σαν ιδέα, καθώς κι εγώ είμαι της άποψης ότι μια διασκευή αν γίνεται, επιβάλλεται να αλλάζουν τα φώτα στο κομμάτι. Πχ. περισσότερο μου αρέσει η διασκευή στο number που παράθεσες (και που από τότε που είδα την ταινία την λάτρεψα), στο lucifer over  που κάνανε οι rotting christ, παρά στο orgasmatron των Seps, που απλά ξανάπαιξαν το κομμάτι με τον Cavalera να τραγουδά!

Στα του ήχου τώρα. Δεδομένου ότι πρόκειται στην ουσία για one take κάθε οργάνου και απ' όσο λες εντελώς στεγνά (η κιθάρα, το μικρόφωνο και τπτ άλλο), πρόκειται για μια πάρα πολύ καλή δουλειά. Θα μπορούσε κάλλιστα να είναι "διαφημιστικό" τόσο του μικροφώνου (που ως τέτοιο το ξεκίνησες) όσο και της κιθάρας!

Τώρα το ότι το έχω κατεβάσει και το ακούω αρκετά συχνά δεν νομίζω να σε πειράξει ε; Βασικά και να σε πείραζε...... :D

 
Ευχαριστώ για το up.

Πολύ όμορφο, ενθουσιώδης η πρώτη εντύπωση, αλλά πολύ μεγάλο για δυο κιθάρες μόνο,και παρόμοιες ηχητικά, σε σημείο που κάπου να αφαιρείσαι και να σταματάς να το προσέχεις,τουλάχιστον κατά την προσωπική μου άποψη.

Ο ήχος πάντως είναι εξαίρετος.

Περιμένω μια πιο ολοκληρωμένη βερσιόν, κάπου αναφέρεις κάτι για φλάουτο, θα είχε φοβερό ενδιαφέρον.

 
Eυχαριστώ πολύ παιδιά και πάλι!

Όταν το πετυχαίνω και του ξανακάνω ένα κλικ, τόσο καταλαβαίνω ότι ένα "συμμάζεμα" είναι απαραίτητο, δλδ:

(1) Oι κιθάρες λιγότερο πολωμένες δεξιά - αριστερά,

(2) λίγα overdubs για να καλυφθούν οι χοντρές "ατσαλιές",

(3) compression για να εξισσοροπηθούν τα tracks,

(4) μια μικρή προσθήκη μεσαίων στα eq για να φύγει λίγο η πριμαδούρα (η οποία αν έβαζα και ταυτόχρονα 2ο mic, όπως είπα, θα έφευγε)

(5) πολύ ελαφρές δόσεις delay πολύ μικρού χρόνου για όγκο, και ελάχιστου reverb.

To φλάουτο έλεγα να το βάλω αντί για τη φωνή ή το σόλο, αλλά όσο ατελές κι αν ακούγεται το μέρος που υπάρχει, νομίζω ότι του δίνει μια πιο "πηγαία", back-to-the-roots προσέγγιση. Δεν ξέρω βέβαια αν σας ενδιαφέρει να ανεβάσω μια άλλη βερσιόν μιας και το έχουμε σκοτώσει το θέμα στην ανάλυση, αν ναι πείτε το και θα κάνω κάτι!  ;) :)

 
Βάλε το φλάουτο να ντουμπλάρει την φωνή, γνώμη μου.

 
1. Στείλε το κομμάτι στην AKG. Στην επόμενη διαφήμιση για τα Perception θα παίζει σίγουρα !!!

2. Το μικρόφωνο το παίρνω 100%.

3. Το original κομμάτι αν και δεν είμαι fan του είδους είναι ωραίο, επικό αλλά η διασκευή είναι απλά καταπληκτική (δεν γνωριζα το original, το βρήκα όμως στο youtube).

4.  Ω ΝΑΙ ΝΑΙ ΝΑΙ . Αν δεν είναι κόπος για σένα βάλε και το φλάουτο, κάνε τις όποιες διορθώσεις νομίζεις και ξαναανέβασε το !

5. Να σαι καλά και περιμένουμε και τα επόμενα clip !

 
Σας ευχαριστώ πολύ παιδιά + Σάκη και Boody! Αν και δεν ξέρω πώς εξακολουθεί να σας ενδιαφέρει, θα δω τι μπορώ να κάνω...

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα