Ακουστική διασκευή του Cassandra - Theater of Tragedy

Eγκω δεν ξέρι καρντιά μου απο τέτοια σατανικά ντραγκούδια αλλά την ντωντεκάχορδη κ το akg στα έκλεβα αμα λάχει.Γκαμώ τον ήχο έχεις αγορίνα άτριχη.

 
Οντας κατοχος 12χορδης για εναν χρονο και κατι (αυτο το λατρεμενο natural chorus..), εχω φαει τον ηχο της (και τις παικτικες της δυσκολιες) με το κουταλι. Νομιζω πως δεν καταφερες να αποτυπωσεις την χροια και τον χαρακτηρα της. (το συγκεκριμενο μερος δυστυχως δεν μπορω να το εξηγησω παραπανω, ελπιζω να καταλαβαινεις τι εννοω).

Επισης, στα αυτια μου, μου ελειπαν μεσαια (μπορει να οφειλεται για αυτο το mp3 encoding) και δεν μου αρεσε παρα πολυ ο τροπος που χωρισες τα καναλια σε left right, εγω θα επελεγα κατι διαφορετικο. Το natural choruς και η ψευδαισθηση pan που δημιουργειται με κουρασαν με την κατανομη καναλιων που επελεξες, ενω στην πραγματικοτητα αυτο ειναι το δυνατο χαρτι της 12χορδης.

@ Κοντρας:

Δεν βρισκω τον λογο να μπαινω σε καθε clip και να λεω "πωπω, σουπερ, μπραβο, καλη δουλεια, γ@μησε" κτλ. Λογω του οτι ο χρονος μου ειναι περιορισμενος, δεν ακουω οτι ανεβαινει στο φορουμ, επιλεγω αυτα που με ενδιαφερουν, και οταν εχω να πω κατι επ'αυτου το γραφω.

Το "μπραβο για την προσπαθεια" ειναι δεδομενο προς τον bloody, και το ξερει κ ο ιδιος, και δεν ηθελα να επικεντρωθω σε αυτο. Επελεξα να το ακουσω γιατι ηθελα να δω τον τροπο που αντιμετωπιζει την παραγωγη και την ηχογραφηση ενα μελος του φορουμ που φερει τοσο εξειδικευμενες γνωσεις περι του τομεα αυτου (σχεδον ποτε δεν καταλαβαινω τι λεει, δεν σκαμπαζω μια απο αυτα! ;D) και φανταζομαι θα εχει δοκιμασει πολυ gear λογω του τοπου κατοικιας του και ειμουν πολυ περιεργος να δω τι εγραψε. Αν το εκανε καποιο αγνωστο προς εμενα μελος πολυ πιθανον να μην το ακουγα καν η να εμενα στο "μπραβο". Το ακουσα ακριβως λογω του οτι ειναι του bloody και ηθελα να δω αποκρυσταλλωμενα ολα αυτα τα πολυπλοκα πραγματα που διαβαζω να γραφει και δεν καταλαβαινω, καθως και την εμπειρια απ το πανακριβο gear που σχολιαζει επισης. Δεν τα ειδα λοιπον ολα αυτα που περιμενα, για αυτο γραφω την γνωμη μου, ετσι και αλλιως αυτο νομιζω περιμενε ο bloody απο μενα και απο καθε μελος, οχι ενα στειρο μπραβο.

Στο κατω κατω μουσικοι ειμαστε, οχι γκομενες σε καλλιστεια. Θελουμε να κανουμε κουβεντα και να εξαγουμε συμπερασματα. Σε αυτο συνεισφερω λοιπον!

οποτε αυτα ειναι τα - μου, και τα + μου ειναι προφανως η προθεση και η προσπαθεια, καθως και οι υπεροχες χορδες που λιγοι γνωριζουν εν τελει.

Υ.Γ.1

Για τις "αρρυθμιες", εχω ακουσει πολυ χειροτερες στα πλαισια "concept" σε παραγωγες, για αυτο ρωτησα. Προφανως κατανοω το οτι η ηχογραφηση ηταν γρηγορη και βιαστικη, απλα ηθελα να ξερω.

Υ.Γ.2

Εννοειται πως σε καμια περιπτωση δεν θα τα καταφερνα καλυτερα.

;D

 
bloody_sunday είπε:
Πάντως, είναι και λίγο κρίμα - περίμενα μερικές γνώμες και σχόλια από παιδιά - "παλέουρες" του φόρουμ που αν και δεν τα γνωρίζω προσωπικά, έχουμε ανταλλάξει δυο-τρεις κουβέντες βρε αδερφέ - όμως προτίμησαν να κατακλύσουν με απαντήσεις κλιπς για... κουράδες πτηνών (μην το πάρεις προσωπικά Έξαρχε!!!). Ίσως το θέμα να μην ήταν τόσο ελκυστικό. Τεσπα, υγεία!

Υ.Γ. μ αρέσει που όλοι γειώσαμε το AKG και χωθήκαμε για το κομμάτι!
Ki αυτό πού το πάτε;
Είσαι πολύ παραπονιάρικο αγόρι τελικά εσύ !!! :P

 
index.php
 
το περιμενα ολο το απόγευμα το approved.Μου φαίνεται οτι πρέπει να πάρω κ γώ σφραγίδα να ρίχνω.Ναούμ.Δεν κάνεις καλά τι δουλειά σου.Σα δημόσιος υπάλληλος πάς......

 
Trigga, πρέπει να καταλάβεις κάτι: το approved μου δεν το βάζω όπου κι όπου.

Στο λέω με φιλική διάθεση, αν μου αντιμιλήσεις ίσως αποχωρήσω, θα δείξει.

Τέλος.

 
Βρήκα το ευαίσθητο σημείο σου

κι αυτό είναι μείον σου

κι αυτό είναι μείον σου!!!

 
trigga είπε:
Βρήκα το ευαίσθητο σημείο σου

κι αυτό είναι μείον σου

κι αυτό είναι μείον σου!!!
ΛεΠα rules...

 
bloody_sunday μου άρεσε πολύ η δουλεία σου...!! Φοβερό κομμάτι..!

 
kwstas79 είπε:
Τι διάλο ρε, ένα δίσκο της προκοπής βγάλανε οι TOT και κανένας δεν τον έχει ακούσει;
+1

Ωραίος bloody! Η ρυθμική 12χορδη είναι πάρα πολύ καλή, και ως παίξιμο και ως ήχος και όλα τα καλά! Από πλευράς ήχου, ωραίο και το mic και όλο το chain, ολίγον πριμαριστόν βέβαια, αλλά δε με χαλάει καθόλου στη 12χορδη αυτό ;) Γενικώς κι εμένα η solo κιθάρα δε μου αρέσει, αλλά το backing track είναι καταπληκτικό! :)

 
Ευχαριστώ και πάλι για τα καλά σας λόγια... όταν το βάζω να ξαναπαίξει, ακούω όλες τις ατσαλιές της "φωνής". Δεν νομίζω ότι θα ήταν ιδιαίτερα δύσκολο να διορθωθούν αλλά δυστυχώς, όταν δουλεύεις σε περίπλοκο και απαιτητικό πειραμα που διαρκεί 21 μέρες (Σ/Κ και οccasional άγρια χαράματα included), και που επίσης είσαι ο κύριος συντονιστής από μια ομάδα 7 ατόμων που το σχεδίασαν και που εργάζονται, δεν σου μένει και πολύς χρόνος...

deadendmind σε διαβεβαιώνω ότι η πραγματικότητα είναι πολύ πιο πεζή από αυτήν που παρουσιάζεις για μένα... :-[ Ευχαριστώ πολύ πάντως. Αλλά ποια είναι τα ακταλαβίστικα που γράφω;;;;  ???  :'( Mάλλον θα αναφέρεσαι σε εκείνα τα θρεντς που μιλούσαμε για τις μεθόδους σύνθεσης ήχων στα συνθς και για τα νευρωνικά δίκτυα...  :-\

deadendmind είπε:
Επισης, στα αυτια μου, μου ελειπαν μεσαια (μπορει να οφειλεται για αυτο το mp3 encoding) και δεν μου αρεσε παρα πολυ ο τροπος που χωρισες τα καναλια σε left right, εγω θα επελεγα κατι διαφορετικο. Το natural choruς και η ψευδαισθηση pan που δημιουργειται με κουρασαν με την κατανομη καναλιων που επελεξες, ενω στην πραγματικοτητα αυτο ειναι το δυνατο χαρτι της 12χορδης.
Μα επίτηδες το έκανα έτσι στο rhythm section! Είμαι κατά στο να διπλασιάζω το ηχογραφημένο track και να το πανάρω δεξιά - αριστερά, για αυτό και ηχογράφησα δυο διαφορετικά μέρη, με τα απλά συνοδευτικά ακκορντα λίγο πιο κάτω στη μίξη και τα λίγο πιο περίπλοκα λίγο πιο πάνω (και πάλι όμως, λόγω του τεστ, χωρίς κανένα κομπρεσσάρισμα). Αν είχα πιο πολλά όργανα ίσως να μην γινόταν αυτό το panning, αλλά και πάλι εξ αρχής είχα στόχο να μην βάλω κανένα άλλο όργανο μέσα (πάλι επειδή το τεστ εστιάζει μόνο σε κιθάρα, mic, κάρτα). Εσύ τι διαφορετικό θα επέλεγες; Γίνε λίγο πιο συγκεκριμένος πλζ (σαν γνώμη).

Α, παρεπιπτόντως, η κάρτα είναι πολύ καλή αλλά δυστυχώς της λείπουν send/return και περισσότεροι είσοδοι, κάτι που τώρα μου φαίνεται απαραίτητο.

 
Εγω, δεν πόλωνα τόσο πολυ τα 2 καναλια.. Ας πουμε το λεγομενο doubled track θα επέλεγα να το βαλω το ενα στο 10 oclock του pan και το αλλο στο 2 o clock του pan, ετσι ωστε να ειναι πιο "φυσικο" το ακουσμα. Επισης, θα εγραφα 2 συνοδευτικα, το ενα πιο εντονο, το αλλο πιο διακριτικο, τα οποια θα πολωνα 100%, και απο την μερια του διακριτικου, ας πουπε στο right, θα εβαζα η καποια ατμοσφαιρικη ηλεκτρικη, η καποιο αλλο ακουστικο όργανο για την μελωδια/σολο.

Για το οτι λειπουν μεσαια τι λες; Ηταν ετσι και στην αρχικη μιξη, η μετα το encoding επαιξε η φαση;; ;D

 
deadendmind είπε:
Εγω, δεν πόλωνα τόσο πολυ τα 2 καναλια.. Ας πουμε το λεγομενο doubled track θα επέλεγα να το βαλω το ενα στο 10 oclock του pan και το αλλο στο 2 o clock του pan, ετσι ωστε να ειναι πιο "φυσικο" το ακουσμα. Επισης, θα εγραφα 2 συνοδευτικα, το ενα πιο εντονο, το αλλο πιο διακριτικο, τα οποια θα πολωνα 100%, και απο την μερια του διακριτικου, ας πουπε στο right, θα εβαζα η καποια ατμοσφαιρικη ηλεκτρικη, η καποιο αλλο ακουστικο όργανο για την μελωδια/σολο.
Μα δεν είναι doubled το τρακ!! Είναι δυο διαφορετικά, το έγραψα και προηγουμένως! Τα παν δεν ήταν στο 100%, όμως αν ήταν τόσο κοντά θα χαλούσε η στερεοφωνική εικόνα που ήθελα να πετύχω (θα έπεφταν πολύ στο κέντρο). Επίσης, όσο πιο μακριά πάει από τη μέση, τόσο πιο διακριτό γίνεται στο αυτί, και τόσο σου δίνεται η ευχέρεια να μειώσεις το vol του track στη μίξη, κάτι πολύ σημαντικό γιατί το αυτί μπερδεύεται με μεγάλες εντάσεις που πέφτουν στον ίδιο χώρο.

Ενδιαφέρουσα σκέψη αυτή του arrangement σου αλλά ήθελα μια μινιμαλιστική προσέγγιση, και ήταν μόνο για το τεστ εξάλλου (τώρα σκέφτομαι να το πάρω, να το περιποιηθώ λίγο με compression, reverb, να βάλω και λίγα πλήκτρα... να του κάνω κι ένα dance remix και βουρ στα τσαρτ! πλάκα κάνω, αλλά τώρα που τελέιωσε το τεστάκι μπορώ όντως να το περιποιηθώ και να το αλλάξω λίγο).

Για το οτι λειπουν μεσαια τι λες; Ηταν ετσι και στην αρχικη μιξη, η μετα το encoding επαιξε η φαση;; ;D

Όχι, δεν νομιζω ότι φταίει το mp3 encoding. Eίναι μάλλον αυτό που είπα στο άλλο θρεντ, κάτσε να το φέρω κι από δω:

Πράγματι, είναι κάπως πριμαριστός ο ήχος. Από τη μια είναι ελαφρά ο χαρακτήρας της 12χορδης μου με αυτές τις χορδές, από την άλλη όμως είναι και ο χαρακτηριστικός ήχος που βγάζει αυτή η θέση που διάλεξα (που παρεπιπτόντως, δεν πρέπει να ήταν στα 20 εκ. αλλά στα 25 ή λίγο παραπάνω). Νομίζω ότι και ο deadendmind είπε, αν θυμάμαι καλά, ότι του φάνηκε κι αυτού πριμαριστή.
Γενικά, αν θέλουμε να κάνουμε μια ηχογράφηση αξιώσεων ακουστικής, είθισται να βάζουμε δυο ταιριασμένα μικρόφωνα τέτοιου τύπου, το πρώτο να κοιτάει την τρύπα ή λίγο πιο πάνω από αυτήν και το άλλο να κοιτάει το άλλο άκρο του σκάφους, κάπου κοντά στο κέντρο της κοιλότητας (διορθώστε με αν τα λέω λάθος, plz - τα έχω δοκιμάσει στην πράξη πάντως). Η πρώτη θέση προσφέρει ωραία πρίμα αλλά συνήθως, τους λείπει το "σώμα", κάτι που το προσφέρει το άλλο μικρόφωνο που μπασάρει. Η μίξη τους σε όποια ποσοστά θέλουμε βγάζουν πολύ καλά και ελεγχόμενα αποτελέσματα.
Eγώ χρησιμοποίησα ένα μόνο μικρόφωνο, τοποθετημένο εκεί που γράφω παραπάνω. Ήθελα να βάλω μόνο ένα γιατί αν μίξαρα δυο, κανείς δεν θα καταλάβαινε το ζητούμενο, δλδ το τι ήχο βγάζει το ένα σε μια δεδομένη, στάνταρ θέση.  ;)

Σε ευχαριστώ Timo!

 
Κρίμα που δεν το χα ακούσει πιο νωρίς.

Το κομμάτι δεν το χω ξανακούσει, αλλά αυτό που ακούω εδώ πέρα είναι πανέμορφο.

Μου άρεσε ο ήχος-πολύ ζωντανός και ζεστός.

Ισως να έβαζα λίγα μπάσα ακόμα.

Το σολάκι μου άρεσε και γενικά πολύ ζεστή και όμορφη ηχογράφηση.

 
Έλα αγόρι μου... :D

Ωραίο βγήκε!...Πολύ ζεστό όπως ήδη ειπώθηκε... ;) 8)

Τα ρυθμικά (συγχορδίες και αρπεζάκια) δίνουν ειλικρινά πολύ όμορφη ατμόσφαιρα... 8)

Υ.Γ. Λες να πάρω και και εγώ ρε συ κανα δωδεκάσκυλο; :(

 
Φιλε ψησου να βγαλεις cd με τραγουδια κατα του στρες!

 
Γκράτζιε! Τώρα για να βγάλω τραγούδια κατά του στρες δύσκολο, γιατί θα έπρεπε να αποβάλλω το δικό μου πρώτα... αν και το παλεύω.

 
Εγώ πάλι δεν ενθουσιάστηκα και τόσο. Το κομμάτι δεν το ήξερα και το άκουσα στο youtube. Όντως πολύ ωραίο και μπράβο σου για την επιλογή.

Το να κάνεις όμως μια ακουστική έκδοση ενός κομματιού αυτού του στυλ δεν νομίζω να αρκούν 2 παιξίματα συγχορδίες και η μελωδία της φωνής παιγμένη σόλο.

Εγώ το κουράστηκα στη μέση. Χρειάζεται μια κλιμάκωση. Να αρχίζει με άρπισμα στην αρχή, μετά να γινεται strum, παρακάτω να μπαίνει δεύτερη σόλο κιθάρα ως δεύτερη φωνή κλπ. Η μόνη αλλαγή που γίνεται είναι στο  3,28. Αν λάβει κανείς υπόψη ότι ακόμα και αυτό που παίζεις δεν είναι καλοπαιγμένο και έχει αρκετά λάθη + το δικό σου σόλο στο τέλος το οποίο δεν είναι και πολύ ... "σίγουρο" αλλα κάπως ασταθές (έχει και ενα φάλτσο στο τελείωμα)

Το μόνο που το σώνει είναι ο καταπληκτικός ήχος που έχεις πετύχει. Και σαν ηχογράφηση και σαν μίξη.

Μπορεί να μην το ξανάβαλα να το ακούσω, αλλα άκουσα αρκετές φορές το κομμάτι απο το youtube.  ;)

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top