Αισθητική-Σφακιανάκης, διπλό ημίχρονο-τελικο.

Και οι Ντριμθίατα την ώρα που τελειώνουν το σαπόρτ τους στον Πάνο Κιάμο (προσέξτε πόσο περίτεχνα βγαίνει καπάκι μετά τα τελικά μπρέιξ):



...αν και αγαπητέ Neeq ο Σφακατάκ μάλλον εύσημα αξίζει για κάτι διαφορετικό - έστω και τόσο λίγο. Δεν λέω φυσικά να αρχίσουμε τα κλασσικά ηλίθια νεοελληνικά "πςςςςς ρε συ τι παίζει η μορφή" κλπ. κλπ., αλλά από την άλλη η σνομπαρία για μια τέτοια κίνηση μου φαίνεται εξίσου κενή.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Costas Siachamis είπε:
Ότι θα είχε το πρόγραμμα. Ότι έκανα πριν χρόνια.

Γιατί ρωτάς;
Εσύ θα έπαιζες λαϊκά; θα "έδενες" με μία ορχήστρα που παίζει λαϊκά;Απ'ότι έχω καταλάβει έπαιζες - παίζεις ροκ κλπ.

Απλά ρωτάω.

 
Σας παρακαλώ κύριοι να μην περνάμε σε προσωπικό επίπεδο τις συζητήσεις σε ένα τόσο σοβαρό θέμα.

;D ;D ;D

 
Μανώλης Χναράκης είπε:
Παίζω πολλά περισσότερα από αυτό το είδος.

Σωστά έγραψες κλπ.

Από λαϊκές πίστες πάντως ξεκίνησα.

 
Για να εμπλουτιστεί λίγο το topic  ;) Την είχατε ακούσει τη διασκευή από Νότη ?  :D


 
alexmei είπε:
Τι ντεθμεταλοκαρέκλα είναι αυτή ρε παιδιά! :P :P :P Χαλαρά θα την αγόρασε από καμία γκοθού που ζει σε ερημομένο σπίτι, ξέρετε αυτά που η πόρτα της αυλής τρίζει και πάντα έχει σύννεφα απο πάνω του. ;D ;D
Έλεος πια..

Μας κλέβουν οι κσένοι ακόμη και τις καρέκλες και μετά τις παρουσιάζουν ως δικές τους.

game-of-thrones-poster.jpg


 
Costas Siachamis είπε:
Παίζω πολλά περισσότερα από αυτό το είδος.
sorry δεν το ήξερα, δεν σε έχω ακούσει ποτέ σε "λαϊκά", νόμιζα ότι παίζεις μόνο non-laika.

Σωστά έγραψες κλπ.
Ακριβώς... αυτό είναι και στα λοιπά - και τα λοιπά.

Από λαϊκές πίστες πάντως ξεκίνησα.
Οι σημερινές πίστες όμως;

Φαίνεται...στα σόλα! ;D
Είσαι - είσαι  ;D
 
Κανιμώθριος είπε:
Έλεος πια..

Μας κλέβουν οι κσένοι ακόμη και τις καρέκλες και μετά τις παρουσιάζουν ως δικές τους.

game-of-thrones-poster.jpg
Πεστα! >:(

notis.png


 
Κάποτε έκανα μια δουλειά που είχε να κάνει σε μεγάλο βαθμό με τη νύχτα -μπαρ-κλαμπ-καφέ και κάτι λίγα σκυλάδικα ,καθώς και κάποια σπίτια σελέμπριτις ,εκ του  σελέBritish  ;D και όχι δεν ήμουν συνοδός  ;D ;D ;D

Ένα απ αυτά τα σπίτια ,ήταν και του εν λόγω κυρίου. Άπ τα σχόλια  των παρισταμένων ,αντιλαμβάνομαι πως τον βρίσκεται τουλάχιστον γελοίο και δεν διαφωνώ καθόλου -πάντα σύμφωνα με τα προσωπικά μου γούστα .

Υπάρχει όμως ένα πρόβλημα με τον συγκεκριμένο ,ή και με κάποιους άλλους που έτυχε και γνώρισα -΄οχι απαραίτητα απ το χώρο της μουσικής . Πίστευε σε αυτά που έλεγε και έκανε και είχε γνώμη πάνω σε πολλά θέματα ,έστω κι αν εγώ τον έκρινα πως είχε λάθος σχεδόν παντού ,ή εν ολίγοις ήταν ψωνισμένος . Πάντως δεν ήταν ένα άβουλο πλάσμα σαν πολλούς νεώτερους καλλιτέχνες που άγονται και φέρονται σύμφωνα με τις προσταγές του εκάστοτε μάνατζερ.

Παραταύτα ,κάποιοι τον θεωρούν ''θεό'' ,όπως κι εγώ θεωρώ κάποιους άλλους και τελικά τι είναι αυτό που κρίνει τον Ζαμπέτα πχ ως ιδιοφυή καλλιτέχνη και την αισθητική του πρωτοπόρα,  το Νότη πάλι πχ για τα μπάζα ,αφού και οι 2 τελικά ανγνωρίζονται και πουλάνε?.....................η συζήτηση έχει ξαναγίνει πολλές φορές εδώ μέσα ,πάντα για τον ίδιο ακριβώς λόγο ,κάποιοι γουστάρουν και θίγονται όταν ακούν αφορισμούς και υποτιμητικά σχόλια .

Φυσικά και εκτιμώ το Ζαμπέτα και αδιαφορώ ,όταν δεν με ενοχλεί κιόλας, η αισθητική του Νότη ,αλλά πάντα θα υπάρχουν και οι άλλοι . Τα μεγέθη στη ''τέχνη'' δυστυχώς είναι συγκρίσιμα μόνο στις πωλήσεις και όχι στη ποιότητα και την αισθητική ,ναι και το Κιάμο ως γκοθά ,πάνε κάποιοι και τον βλέπουν και οι γκοθάδες τραβάνε τα μαλλιά τους ,ενώ εγώ διασκεδάζω με τα ''χάλια''-κατ'εμέ-των γκοθάδων  ;D

 
samy paraga είπε:
Τα μεγέθη στη ''τέχνη'' δυστυχώς είναι συγκρίσιμα μόνο στις πωλήσεις και όχι στη ποιότητα και την αισθητική
Φυσικά και είναι, απλά δεν είναι το ίδιο αντικειμενικά - το ένα εκφράζεται με απλούς αριθμούς που ποσοτικοποιούν την σχέση επένδυσης - κέρδους, ενώ τα άλλα εκφράζονται με άλλους πιο προσωπικούς γνώμονες (αν και ευτυχώς όχι 100% προσωπικούς μιας και η ιστορία της τέχνης θέτει μερικά στοιχειώδη θεμέλια). Το αιώνιο, σκοτωμένο και βαρετό πια ντιμπέιτ εστιάζεται κυρίως στο ότι δυστυχώς μερικοί έχουν την τάση να ταυτίζουν εσφαλμένα αυτά τα δυο, και να προσπαθούν να πείσουν και τους άλλους για την ορθότητα της αντιμετώπισής τους.

 
Κανιμώθριος είπε:
Έλεος πια..

Μας κλέβουν οι κσένοι ακόμη και τις καρέκλες και μετά τις παρουσιάζουν ως δικές τους.
Αυτό το καρεκλάκι είναι μία φτηνή αντιγραφή του θρόνου που ξεκουράζει τα οπίσθιά του ο Νότης. >:( >:( >:( >:(

 
bloody_sunday είπε:
Φυσικά και είναι, απλά δεν είναι το ίδιο αντικειμενικά - το ένα εκφράζεται με απλούς αριθμούς που ποσοτικοποιούν την σχέση επένδυσης - κέρδους, ενώ τα άλλα εκφράζονται με άλλους πιο προσωπικούς γνώμονες (αν και ευτυχώς όχι 100% προσωπικούς μιας και η ιστορία της τέχνης θέτει μερικά στοιχειώδη θεμέλια). Το αιώνιο, σκοτωμένο και βαρετό πια ντιμπέιτ εστιάζεται κυρίως στο ότι δυστυχώς μερικοί έχουν την τάση να ταυτίζουν εσφαλμένα αυτά τα δυο, και να προσπαθούν να πείσουν και τους άλλους για την ορθότητα της αντιμετώπισής τους.
Κοίτα να δεις ,αυτή τη στιγμή που εμείς αερολογούμε περί Νότη και αντικειμενικών-υποκειμενικών κριτηρίων στη τέχνη και τις πωλήσεις ,κάποια μύρια ανθρώπων στη γηραιά ήπειρο και αλλού ,παρακολουθούν 22 αργόσχολους γεωπόνους που εξετάζουν τη ποιότητα του γκαζόν ,κάνωντας παλαβές πωλήσεις παγκοσμίως και τσεπώνωντας μύρια από ανθρώπους που θέλουν να ''χαλαρώσουν'' θέλωντας να παρακολουθήσουν ένα υπερθέαμα .

Εγώ λέω πως όσο ακόμα παρακολουθούμε τόπια ,θα μας έχουν για να τους φουσκώνουμε τις μπάλλες ............δλδ ΤΡΟΜΠΕΣ και αυτή είναι μια εντελώς υποκειμενική εκτίμηση  ;D ;D ;D

 
samy paraga είπε:
Άπ τα σχόλια  των παρισταμένων ,αντιλαμβάνομαι πως τον βρίσκεται τουλάχιστον γελοίο
Εγώ θεωρώ ότι είναι ένας από τους πλέον αντιπροσωπευτικούς αηδούς  της καγκουρονεολληνικής βλαχομαγκιάς.Καρτούν και γραφικός.

Παραταύτα ,κάποιοι τον θεωρούν ''θεό''
Το πρόβλημα είναι όταν θεωρεί ο καλλιτέχνης τον εαυτό του θεό.

Σαν φοιτητής δούλεψα σε live καλλιτεχνών του "έντεχνου" στρατόπεδου.

Η αλήθεια είναι ότι τους περισσότερους τους εκτίμησα και πίσω από τα φώτα της σκηνής.

Κάποιοι όμως έχαναν την λάμψη τους μόλις έσβηναν τα φώτα.

Αν θυμάμαι κάτι έντονα ήταν o μονόλογος γνωστού καλλιτέχνη που μετά από live μου είπε:

"...Μα και εγώ...Γιατί όχι;...Φυσικά είμαι θεός..Δηλαδή τι παραπάνω έχουν από εμένα ο Dylan και ο Clapton..."

Θυμάμαι και κάποιους άλλους ιδεολόγους στη σκηνή,αλλά φραγκοφονιάδες στα παρασκήνια..

Δε βαριέσαι,καλύτερα που είδα και την άλλη όψη τους..

@Waterfall-K Τώρα είδα την αισθητική σου παρέμβαση ;D ;D ;D

 
Μουσικό off topic.

Μου αρέσει και η φωνή του, και ο τρόπος ερμηνείας του (ναι είμαι βιτσιόζος) σε συγκεκριμένα πράγματα.

Πχ


 
το "σφακιανακης θα πειιιιιι" απο τον Σεφερλη... να το βαλω εγω δηλαδη πρεπει... ;D

οκ

[flash=200,200]


λεβεντομ^&κας μεγαλος ο Σφακ... IMHO ...

 
Epitaph - αλλαγή :Φάνης - αλλαγή: Soldier of Fortune - αλλαγή καπάκι : μια ματιά σου μόνο φτάνει (αεροπλάνο να με κάνει)... :P

Για κάποιον με τέτοιο confusion, είναι τουλάχιστον ειρωνικό να τραγουδάει "confusion will be my epitaph"...

 
chris gti είπε:
Epitaph - αλλαγή :Φάνης - αλλαγή: Soldier of Fortune - αλλαγή καπάκι : μια ματιά σου μόνο φτάνει (αεροπλάνο να με κάνει)... :P

Για κάποιον με τέτοιο confusion, είναι τουλάχιστον ειρωνικό να τραγουδάει "confusion will be my epitaph"...
Καθόλου ειρωνικό. Λέγεται αυτογνωσία. ;)

 
bloody_sunday είπε:
...αν και αγαπητέ Neeq ο Σφακατάκ μάλλον εύσημα αξίζει για κάτι διαφορετικό - έστω και τόσο λίγο. Δεν λέω φυσικά να αρχίσουμε τα κλασσικά ηλίθια νεοελληνικά "πςςςςς ρε συ τι παίζει η μορφή" κλπ. κλπ., αλλά από την άλλη η σνομπαρία για μια τέτοια κίνηση μου φαίνεται εξίσου κενή.
Μαλλον αγαπητέ Σπύρο, δεν προσεξες τον γκοθ-θρόνο, τις φωτιές στην οθόνη, τη μετάφραση των στίχων στα ελληνικά, την αθλια ερμηνεία και την αθλια διασκευή. Δεν ειναι αυτοσκοπός το κάτι διαφορετικό. Kαι τελικά τι διαφορετικό ακουσαν? Παλι korg laikous ixous ακουσαν να παιζουν κατι ξένα.

Και φυσικά η κριτική ΔΕΝ είναι σνομπαρία. Ούτε ο οίκτος για την καταντια μερικών ανθρωπων όπως ο Notis :)

Τα μεγέθη στη ''τέχνη'' δυστυχώς είναι συγκρίσιμα μόνο στις πωλήσεις και όχι στη ποιότητα και την αισθητική
Θα μπορούσες να είσαι και πιο λάθος, αλλά θα χρειαζόταν τεράστια προσπάθεια ;D

 
samy paraga είπε:
Τα μεγέθη στη ''τέχνη'' δυστυχώς είναι συγκρίσιμα μόνο στις πωλήσεις και όχι στη ποιότητα και την αισθητική
Αυτό το πρόσεξα μετά το post του neeq.

Η τέχνη δεν είναι συγκρίσιμο αριθμητικό μέγεθος.

Ένας καλλιτέχνης κρίνεται από την ποιότητα του παραγώμενου έργου,την συμβολή του έργου του στην κοινωνία,την διαχρονικότητα...

Ο αριθμός πώλησης των cd's,ειδικά με πειρατεία και κρίση,τεχνάσματα των δισκογραφικών,δεν είναι για να βγάζουμε συμπεράσματα...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top