Αγορά βινυλίων

Νικητής με διαφορά είναι τα analog tapes μπομπίνας .
Ναι ε? Ενδιαφέρον.

Κρίμα που ήταν τόσο ευπαθεις σα format.

Πάντως δηλώνω και εγώ ενοχος (ακούω απο youtube/spotify) αλλά η ποιότητα προφανώς δεν εχει σχέση με τους δισκους και τα cd. Μάλιστα πολλές φορές χάνονται ολόκληρα μουσικά τμήματα.

Η πλάκα είναι ωστόσο ότι ενώ το ηχοσύστημα ειναι παροπλισμενο, καμια φορά αγοράζω ακόμα βινύλια.

Αλλά δεν εχω χώρο στο σπιτι πλεον και τα εχω κατεβασει ολα στην αποθηκη :(
 
Η συνηθισμένη παρεξηγηση που οδηγει στην απαξίωση του βινυλιου ειναι ο τροπος αναπαραγωγης του.
Αν βαλεις να ακουσεις μουσικη απο ενα cd player των 250 ευρω και απο ενα πικαπ ιδιας αξιας, δεν χωράει αμφιβολία οτι το cd θα ακουστει καλυτερα.

Α, και το σπιτι ειναι στην κατηγορία 2 του Λακη.
Αποθηκη.
Τουλαχιστον 2 δωματια
 
Το να εχεις συλλογες αντικειμενων σπιτι δεν εχει απαραιτητα να κανει με το ποσες δραστηριοτητες εχεις μεσα σε αυτο κατα τη διαρκεια της ημερας. Για τη μουσικη ας πουμε, αν εχεις ριπαρει τη συλλογη σου στον υπολογιστη, μπορεις να περνας ακριβως τον ιδιο χρονο ακουγοντας μουσικη και στη μια περιπτωση και στην αλλη.


Γενικα, οσες ασχολιες εχουν το αντιστοιχο τους στο εικονικο περιβαλλον, μπορουν να γινουν εκει. Οποτε δυστυχως για μενα σερβιτσια και τετοια εξακολουθουν να υπαρχουν :ROFLMAO:


Νομιζω ομως οτι η συλλογη αντικειμενων, ή τουλαχιστον οσων αντικειμενων θα μπορουσαν να αποφευχθουν ή να αντικατασταθουν απο εικονικα, ειναι μια απολαυση απο μονη της. Δηλαδη, ΙΜΗΟ δεν εχει να κανει με το αν υπαρχει μια πρακτικη αναγκη για αυτα, αλλα περισσοτερο με την ιδια την παρουσια των αντικειμενων, με το να βρισκομαστε σε ενα χωρο γεματο απο αντικειμενα της αρεσκειας μας.

Το λεω αυτο διοτι εγω τουλαχιστον ετσι αισθανομουν σε μικροτερη ηλικια, και μαζευα μανιωδως και δισκους και διαφορα αλλα πραγματα. Ο μινιμαλισμος :ROFLMAO: με βρηκε στην πορεια,και πλεον η απολαυση που επαιρνα απο τα αντικειμενα μου δημιουργειται απο την απουσια τους. Ισως γιατι ποτε δεν μπορεσα να εφαρμοσω την παρανοικη μου αισθηση της ταξης στον φυσικο κοσμο :ROFLMAO: ποτε δεν ηταν τα πραγματα αρκετα τακτοποιημενα :ROFLMAO: ενω στους εικονικους φακελους με το απειρως τεραστιο δεντρο και τα απειρα φακελακια μεσα στα φακελακια, επιτελους τα πραγματα ειναι στη θεση τους :ROFLMAO:
 
Εγώ είμαι οπαδός και των δύο κατηγοριών.
Απαλαμβανω και την πλήρη οικιακή αυτονομία, το να μπορώ να παραξω , να διασκεδάσω, να κάνω τα πάντα στον χώρο μου.
Εξίσου απολαμβάνω και ο χώρος μου να μην έχει τίποτα.
Εναλλαγή.
 
Η εναλλαγη ειναι καλη.

Παμε στα δυσκολα τωρα.

Το απολυτο speaker test που εχω ειναι μια DDD ηχογραφηση της ΑΝΥΠΕΡΒΛΗΤΗΣ μεγαλης φουγκας σε Σολ ελασονα, στην ενορχηστρωση του στοκοφσκι.


Οταν λοιπον ξεκιναει, βαζεις ΤΕΡΜΑ τον ηχο, και ΙΣΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ, μιλαμε ψιθυρος. Υποσχεσαι στον εαυτο σου οτι δε θα χαμηλωσεις τον ηχο, και 10 λεπτα αργοτερα ζεις την κολαση της καραμουζας.

Πρωτο συμπερασμα ειναι οτι το youtube ειναι για τα πανυγηρια κυριολεκτικα, για συτο και δε βαζω link, ειναι γελοια η κατασταση με τις δυναμικες στο youtube.


Δευτερο ειναι οτι σε αναλογικο ουτε κατα διανοια, εδω σε DDD και ειναι οριακη η κατασταση, στην αρχη νομιζεις οτι ακους μπομπινα πεταμενη, μονο οταν γινει η συντελεια λες "ΟΚ, τα ατομα το εχουν τερματισει", αν ειχες και 30 db λιγοτερα στη δυναμικη; Με τιποτα.

Τριτο ειναι οτι αν βαλεις παλιοτερες ηχογραφησεις του εργου καμια σχεση, ουτε καν στοχευουν εκει, πολυ μικροτερη διαφορα δυναμικων, και παλι δεν υπαρχει ουτε κατα διανοια η ιδια ευκρινεια, βεβαια εφοσον μιλαμε για αλλη ηχογραφηση ΟΚ δε μιλαμε για αμεση συγκριση, αλλα αυτη η ακροτητα απο τον ψιθυρο στην συντελεια, και με τετοια ΜΗΔΕΝΙΚΗ παραμορφωση ( σε αυτο συντελει φυσικα οτι τα ηχεια μου εχουν πολυ καλη αποδοση σε αυτον ειδικα τον τομεα), ε αυτο δεν το εχω πετυχει σε αναλογικη ηχογραφηση ΠΟΤΕ, και εχω ακουσει παρα πολλες.


Αλλα ακομα και αν υποθετικα υπαρχει, εφοσον στο DDD υπαρχει με στοιχεια και οχι υποθετικα, τοτε λαμβανοντας υποψη και τα υπολοιπα του πλεονεκτηματα, μπορουμε να καταλαβουμε γιατι εχει γινει the medium of choice για την ηχογραφηση κλασσικης μουσικης ( και οχι μονο). Αν αρκει σε αυτους που ηχογραφουν, νομιζω οτι εμας μας περισσευει.


Φυσικα, εφοσον καποιος λαβει υποψη του ολα αυτα, και παρολα αυτα επιμενει στο αναλογικο γιατι ετσι του λενε οι αισθησεις του και οι προτιμησεις του, αυτο ειναι αναφερετο δικαιωμα του. Θα ηταν και η μουσικη σε καλυτερη μοιρα αν ειχαν ολοι αυτην την προτιμηση, δυστυχως προτιμηθηκαν τα mp3 ακομα και στα 64 kbps, και να τα αποτελεσματα.
 
Οταν λοιπον ξεκιναει, βαζεις ΤΕΡΜΑ τον ηχο, και ΙΣΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ, μιλαμε ψιθυρος. Υποσχεσαι στον εαυτο σου οτι δε θα χαμηλωσεις τον ηχο, και 10 λεπτα αργοτερα ζεις την κολαση της καραμουζας.
:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 
Φυσικα, εφοσον καποιος λαβει υποψη του ολα αυτα, και παρολα αυτα επιμενει στο αναλογικο γιατι ετσι του λενε οι αισθησεις του και οι προτιμησεις του, αυτο ειναι αναφερετο δικαιωμα του. Θα ηταν και η μουσικη σε καλυτερη μοιρα αν ειχαν ολοι αυτην την προτιμηση, δυστυχως προτιμηθηκαν τα mp3 ακομα και στα 64 kbps, και να τα αποτελεσματα.
φυσικα.

επειδη τα εχουμε ξαναπει και είναι κουραστικό να επαναλαμβανομαστε...
Ακουω απο τουλαχιστον 6 7 ειδη πηγων και 2 αυλες συνδρομητικες υπηρεσιες, συν το yt κλπ.
Δεν εχω κανενα θεμα.
Απολαμβανω εξ ισου τα παντα.
Οταν θελω να ακουσω εκτος streaming πρωτα θα βαλω βινυλιο και μετα cd.
Αλλα το αναλογικο μου συστημα δεν ειναι entry-level
 
Το discogs μουφα?
To onlyvinylrecords.com με τις χαμηλές τιμές,που έχει βάλει ο ανθρωπος.
Στο Hi-End setup ενος πολύ φίλου ο οποίος είναι κατασκευαστής ηλεκτρομαγνητικών ηχείων, τεχνικός επισκευής master tape equipment και ήταν sound engineer στην Βιέννη για κλασσικές ορχήστρες ,έχουμε κάνει διάφορα crash test digital versus analog.
Νικητής με διαφορά είναι τα analog tapes μπομπίνας .
Ξαναήρθα.Ορίστε.
Εκτός την γνώμη ενος γραφικού σε ενα forum,εμενα,την ίδια γνώμη έχει και ένας επαγγελματίας.
 
Αν μιλαμε για μουσικη που εχει γινει το master recording απευθειας σε δικαναλη μπομπινα, ειναι φυσικο να ακουγεται καλυτερα απο τη μεταφορα της στο ΠΣηφιο, αφου μιλαμε για ενα σταδιο περισσοτερο.


Αν ομως μιλαμε για μουσικη που εχει γινει το master recording ψηφιακα, και το σημαντικοτερο, για μουσικη που αξιοποιει στο μεγιστο τη δυναμικη περιοχη σαν το παραδειγμα που ανεφερα, τοτε αν περναγαμε αντιστροφα το υλικο στην ταινια, ή αν επιχειρουσαμε να κανουμε εμεις παραλληλο master tracking σε μπομπινα, θα ειχαμε χαλια αποτελεσμα λογω θορυβου, και πιθανοτατα θα καταφευγαμε σε επιπλεον κομπρεσσαρισμα.


Δεν ειναι ολες οι μουσικες ομως πατικωμενες, ουτε ειναι παντα στα ζητουμενα ο αναλογικος ηχος, οτι και να σημαινει αυτο.


Τουτων λεγχθεντων, ενα ποιοτικο δικαναλο μπομπινοφωνο ειναι κλασεις ανωτερο απο το βινυλιο, δεν υπηρξε ποτε master engineer που να πει οτι η μεταφορα της master μπομπινας στο βινυλιο ηταν αναιμακτη, οποτε μαλλον ξεφευγει το ζητημα αυτο απο το αρχικο ερωτημα, σε πρακτικο επιπεδο τουλαχιστον.
 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top