Ακολουθώντας τη ροή της συζήτησης, θα γράψω πως όσα περιγράφετε, συμβαίνουν και στο εξωτερικό.
Η δικαιολογία ότι δε σε βρίσκουν ειδικά εν μέσω κορονοιού εκνευρίζει αφάνταστα..
Παλαιότερα έδειχνα μεγάλη κατανόηση,σκεφτόμουν τους κούριερ που τρέχουν κακοπληρωμένοι,κ.λ.π.
Τα τελευταία χρόνια όμως άλλαξα τρόπος σκέψης, ο κύριος λόγος είναι πως πληρώνω τα μεταφορικά για να έρθει το δέμα στην πόρτα μου,είναι μια υπηρεσία λοιπόν που περιλαμβάνεται στην παραγγελία.
Αν η μεταφορική δε δύναται να εκπληρώσει αυτή την υπηρεσία, ας πληρώσω π.χ.λιγότερα μεταφορικά,δεν είναι ο ρόλος μου να λύσω τα εργασιακά μεταξύ εταιρείας και κουριερ.
Επίσης η όλη διαδικασία να πας να παραλάβεις εσύ, κοστίζει χρόνο και χρήμα.
Το χειρότερο στη Γερμανία είναι πως κάποιες εταιρείες παρέχουν εντοπισμό πακέτου,μόνο αν γραφτείς στο site τους ή κατεβάσεις το app τους, με ότι συνεπάγεται αυτό για σπαμάρισμα με διαφημίσεις,προσφορές,κ.λ.π.
Επίσης το έχουν κάνει έτσι,ώστε να είναι αυτή η μοναδική μορφή επικοινωνίας,δηλαδή χωρίς τηλεφωνική υποστήριξη.