Αγορά 2ης & 3ης ηλεκτρ. κιθάρας : ανάγκη ή καθαρό GAS;

άγνωστος

Ενεργό μέλος
Μηνύματα
700
Πόντοι
233
Καλησπέρα.

Δεν έχω μεγάλη σχέση με τον κόσμο της ηλεκτρικής κιθάρας, αλλά έχω μεγάλη περιέργεια να μάθω το εξής :

- Υπάρχει πραγματική ανάγκη για 2η και 3η ηλεκτρική κιθάρα από κάποιον σοβαρό κιθαρίστα ή απλά είναι και λίγο (ανθρώπινη) αγοραστική μανία;

- Μήπως η διαφορετικότητα στον ήχο δικαιολογεί μια μικρή συλλογή από κιθάρες (με διαφορετικά χαρακτηριστικά και ήχο) ή τελικά αυτό δεν υπάρχει;

Στον κόσμο των synthesizers ξέρω ότι υπάρχουν σοβαρές διαφορές και σίγουρα πολύ συχνά έχει νόημα η αγορά 2ου και 3ου synth, στις ηλεκτρικές κιθάρες τι ακριβώς παίζει;

_

Να σημειώσω ότι την ιδέα για αυτό το θέμα την πήρα διαβάζοντας το θέμα "Η καλύτερη μάρκα κιθάρας που δεν αγόρασα ποτέ"...

 
και τα δυο. αναλογα φυσικα για ποιόν μιλάμε.

για μενα πχ που δεν ζω απο αυτο ηταν η δεύτερη επιλογη. Για επαγγελματιες ισχύει το πρώτο.  οχ ι οτι δεν μπορούν να υπάρχουν εξαιρέσεις.

 
λίγο απ όλα

Κάποιες κατηγορίες οργάνων προσφέρουν και κάτι διαφορετικό , υπάρχουν και τα all around όργανα σαφώς που εξυπηρετούν πολύ

Κανένα δε θα χαλούσε να είχα από μια strat , les paul , tele , superstrat , σκαφάκι  ;D

 
Μια δεύτερη κιθάρα είναι ψιλοαπαραίτητη, για back up στα live, για κάνα τζαμάρισμα με κάναν επισκέπτη κλπ.  ;D Από εκεί και πάνω αν δεν μιλάμε για φετίχ και συλλογές, τότε οι λόγοι είναι ηχητικοί/ παικτικοί, διότι όντως υπάρχουν διαφορές και κάποιος που παίζει πολλά και διαφορετικά είδη θα χρειαστεί ίσως  παραπάνω από ένα στυλ κιθάρας, τα κυριότερα των οποίων είναι

Rebel_Of_South είπε:
strat , les paul , tele , superstrat , σκαφάκι  ;D
 
να προσθέσω για μένα δεν ειναι gas η β επιλογή.

είναι καθαρα ότι θέλω το αλλο το διαφορετικο

 
Μην απαντάτε γιατί θα παίρνατε εσείς 2η και 3η κιθάρα, ο άνθρωπος μίλησε για σοβαρούς κιθαρίστες, όχι για σας  ;D

John Tzinieris είπε:
- Υπάρχει πραγματική ανάγκη για 2η και 3η ηλεκτρική κιθάρα από κάποιον σοβαρό κιθαρίστα
 
Υπάρχουν κιθαρίστες που μπορούν τη Χ κιθάρα να την κάνουν να ακουστεί σαν τη Ψ κιθάρα. Το ίδιο μπορούν να κάνουν και ηχολήπτες - παραγωγοί με τη κατάλληλη επεξεργασία. Πέρα από την ηχητική πλευρά υπάρχουν και η εμφάνιση και αίσθηση ενός οργάνου. Όταν το μάτι εξιτάρεται ακόμα και ίδια κιθάρα να έχεις τα αντικειμενικά κριτήρια πάνε στην άκρη.

Νομίζω ο Mascis είχε πει ότι η κάθε κιθάρα έχει συγκεκριμένο αριθμό κομματιών (αναφερόταν στην σύνθεση) και μετά προχωράει στην επόμενη που θα τον εμπνεύσει. Ψίλο-συμφωνώ... Σίγουρα διαφορετικές κιθάρες με εμπνέουν με διαφορετικό τρόπο. Από το να παίξω, να γράψω κάτι καινούριο...ακόμα και να με ωθήσει να τη πιάσω στο χέρι. Παράδειγμα η Flying V με εξιτάρει λόγω σχήματος περισσότερο από οποιαδήποτε άλλη κιθάρα. Είναι μέρες που τη βγάζω από τη θήκη απλά να τη βλέπω καθώς κάνω άλλα πράγματα και ξέρω ότι κάποια στιγμή θα τη πιάσω στο χέρι να παίξω έστω και unplugged.

Aν κάποιος ζει από τη μουσική χρειάζεται παραπάνω από μια, ακόμα και ίδιο μοντέλο. Έχω πάει σε live που όλοι περιμέναμε μέλος μπάντας να αλλάξει χορδή. Δε το κατακρίνω, απλά είναι βαρετό. Και υπάρχει και το άλλο άκρο με μπάντες που έχουν κομμάτια σε πολλά διαφορετικά κουρδίσματα, εκεί θες έναν ικανό αριθμό οργάνων.

Η απάντηση στην ερώτηση είναι αναλόγως τη περίπτωση. Στη δική μου περίπτωση είναι παιδικά απωθημένα.

 
μας διέφυγε η λεπτομέρεια αυτη....

δε βγαίνει το χούι δυστυχώς. ..

 
Δεν είμαι σοβαρός κιθαρίστας οπότε έχω 6. Ακόμα. Να τις κατοστήσω.

Οι σοβαροί κιθαρίστες φαντάζομαι χρειάζονται σίγουρα μια δεύτερη για backup-εναλλακτικό κούρδισμα-οτιδήποτε.

Οι μη σοβαροί παίρνουμε ότι βρούμε για να παίζουμε με άλλη κιθάρα σε κάθε βίντεο και να τις έχουμε να τις καμαρώνουμε να παραπονιούνται οι γυναίκες που υπάρχουν περισσότερα όργανα σπίτι από μαχαιροπήρουνα.

 
Κιθάρες εξαρτάται αλλά καλό είναι να έχει κάποιος μια ευρεια παλετα από ηχητικά χρώματα,ΕΝΙΣΧΥΤΕΣ

που είναι και ΠΟΛΥ πιο σημαντικοί

για τον τελικό ήχο σίγουρα χρειάζονται 3-4.

Καλά για ΕΦΕ τι να πρωτοπουμε ... Όσο πιο πολλά,τόσο πιο καλά...

Γενικά είναι μια μικρή επιστήμη ο συνολικός ηλεκτρικος κιθαριστικος ήχος και θέλει επιμονή και υπομονή.

 
Σημερα αγορασα την 7η ηλεκτρικη κιθαρα μου. Ξερω οτι δεν υπαρχει κιθαρα που μπορει να τα κανει ολα. Η καθε μια εχει τα δικα της χαρακτηριστικα και τον δικο της ηχο. Γιαυτο και θελω πολλες, αναλογα με το τι μουσικη παιζω και το τι ηχο θελω να παραξω. Ολες, βεβαια, τις παιζω και τις περιποιουμαι το ιδιο.

Μου αρεσει αυτη η ποικιλια στον ηχο και μου αρεσει το καθε τι διαφορετικο που μου διδει η καθε κιθαρα. Εχω ψωνιο σιγουρα, αλλα τις αγοραζω με συγκεκριμενο σκεπτικο και στοχο. Ηδη ξερω την επομενη...

Το ιδιο ισχυει και με ενισχυτες και πεταλια.

 
John Tzinieris είπε:
- Υπάρχει πραγματική ανάγκη για 2η και 3η ηλεκτρική κιθάρα από κάποιον σοβαρό κιθαρίστα ή απλά είναι και λίγο (ανθρώπινη) αγοραστική μανία;

  Αν κάποιος ασχολείται επαγγελματικά με την μουσική, 2-3 και παραπάνω κιθάρες δεν είναι gas αλλά αναγκαίο κακό. Και αυτό δεν ισχύει μόνο για τις κιθάρες αλλά και για ενισχυτές κ.τ.λ.

  Εξάλλου αυτός που ασχολείται επαγγελματικά, υποτίθεται πως ό,τι αγορά έχει κάνει σε εξοπλισμό, λογικά έχει πάρει τα λεφτά του πίσω (και αν στην συνέχεια πουλήσει και τμήμα του εξοπλισμού του που δεν χρειάζεται πλέον για τον Α/Β λόγο, βγάζει και έξτρα κέρδος).

  Αλλά ακόμα και εαν η μουσική δεν σου αποφέρει κάποια ιδιαίτερα έσοδα, η αγάπη για το όργανο δικαιολογεί την ύπαρξη περισσότερης από μιας κιθαρών και εξοπλισμού... βέβαια το θέμα είναι να υπάρχει μέτρο και ισορροπία και να μην καταλήξεις να έχεις εμμονές...  :)

 
John Tzinieris είπε:
- Υπάρχει πραγματική ανάγκη για 2η και 3η ηλεκτρική κιθάρα από κάποιον σοβαρό κιθαρίστα ή απλά είναι και λίγο (ανθρώπινη) αγοραστική μανία;
???

Καταρχήν define το "σοβαρός κιθαρίστας". Tι εννοείς με αυτόν τον όρο; Επαγγελματία, οποιοσδήποτε είναι από ένα επίπεδο και πάνω, rock star?  ;D

Υποθέτω οτί εννοείς επαγγελματίες, οπότε με αυτό το δεδομένο και γνωρίζοντας πολλούς επαγγελματίες ('Eλληνες και ξένους) σε διαβεβαιώ οτί όλοι τους -ανεξαιρέτως- είχαν το λιγότερο 5-6 κιθάρες και ήταν καθαρά λόγω ανάγκης.

 
Εννοώ να παίρνει στα σοβαρά αυτό που κάνει (από άποψη ενδιαφέροντος, ωρών εξάσκησης, σοβαρότητας και ... ζήλου - εννοείται βέβαια ότι οι επαγγελματίες ανήκουν στην κατηγορία!)

Αλήθεια, γιατί τόσες πολλές κιθάρες; Ποιά είναι η ανάγκη;

Την άποψή σου ρωτώ, γιατί έχουν γράψει κι άλλοι...

 
John Tzinieris είπε:
Αλήθεια, γιατί τόσες πολλές κιθάρες; Ποιά είναι η ανάγκη;
Σκέψου ότι υπάρχουν πολλοί (όχι επαγγελματίες) που έχουν πάνω από δύο Fender Strat ή Tele, ή Gibson Les Paul, ή ... κλπ.

ΥΓ, Τα έκανα 6667 τα post. Αλλά πάλι τα τρία εξάρια είναι εδώ. >:D

 
Εξαρτάται απο πολλές παραμέτρους...

Αν για παράδειγμα είσαι ο Albert Collins η ο Snowy White μπορείς να "βολευτείς" και με μία...αυτοί όμως -και αμέτρητοι άλλοι- κάνουν "ένα πράγμα" με τον ήχο και το παίξιμο τους.

Κάποιοι -όπως ήδη αναφέρθηκε- είναι "αναγκασμένοι" να έχουν αρκετές η και πληθώρα κιθαρών προκειμένου ν'αντεπεξέλθουν στις ανάγκες/απαιτήσεις του υλικού τους (σέσσιον μουσικοί, ανοιχτά κουρδίσματα κλπ.).

Προσωπικά έχω αγοράσει και παίξει με αμέτρητες κιθάρες, ποτέ δεν έχω όμως στην κατοχή μου πολλές γιατί μου αρέσει να παίζω με τα όργανα που έχω και όχι απλά να ομορφαίνουν τον χώρο μου...

Για ελάχιστα όργανα έχω -ας πούμε- μετανοιώσει που τα έδωσα, στεναχωριέμαι όμως να τα έχω να κάθονται.

Εκείνα που ζητάω κυρίως απο μία κιθάρα είναι δύο πράγματα.

Πρώτον, να μπορεί να με "εμπνεύσει" να παίξω και δεύτερον -και σημαντικότερο για μένα- να "έχει τραγούδια" για μένα...

Εκείνες που με ταξιδεύουν στη μαγεία της μουσικής τις λατρεύω...

 
Περιπου το ιδιο πραγμα με τα πληκτρα ειναι, Οπως παιρνεις δευτερο συνθ επειδη σου αρεσει η οικογενεια των ηχων, η τα πληκτρα του, η η εργονομια/ευχρηστια, η επειδη εχει γινει οροσημο στον χωρο κτλ. Σκεψου οτι στις κιθαρες δεν φορτωνεις ηχους απο αλλες, η καθεμια εχει μονο αυτο που ειναι και κατα βαση δεν αλλαζει. Οποτε υπαρχουν μερικοι βασικοι "κοσμοι" οργανων, strat, tele, les paul, sg, rickenbacken, superstrat, metal κιθαρες, jazzmaster, κτλ, εξαρταται ποσο ασχολεισαι.

Επισης, σε αντιθεση με τα συνθ, καμμια κιθαρα ομοιας μαρκας και μοντελου δεν ακουγεται ακριβως ιδια με την αλλη. Οποτε μπορεις να ψαχνεις/πουλας/αγοραζεις μια ζωη κυνηγωντας το καλυτερο οργανο. 

Ειναι καπως σαν να επρεπε να παιρνεις αλλο συνθ για καθε ειδος ηχων, τουλαχιστον απο ενα επιπεδο ακριβειας αναπαραγωγης και πανω.  Σαν να ρωτας ντραμμερ γιατι εχει πολλα πιατινια

 
ez είπε:
Εξαρτάται απο πολλές παραμέτρους...

Αν για παράδειγμα είσαι ο Albert Collins η ο Snowy White μπορείς να "βολευτείς" και με μία...αυτοί όμως -και αμέτρητοι άλλοι- κάνουν "ένα πράγμα" με τον ήχο και το παίξιμο τους.
συμφωνώ απόλυτα (πχ Roy Buchanan) αλλά μετά από πολλά χρόνια πιάνω τον εαυτό μου να ακούγεται το ίδιο με όλες τις κιθάρες (χωρίς να θέλω να υπονοήσω τίποτα  ;) )

Συμβαίνει σε όλους νομίζω.

Απλά αλλάζει μόνο αυτό που εισπράττω εγώ στο παίξιμο, στο πως τη νιώθω.

 
θαρρω πως ανεξαρτητα με το ποσες κιθαρες μπορει να εχει ο καθενας , ποσες χρησιμοποιει σαν εργαλεια δουλειας κλπ, πως στο τελος τελος υπαρχει ενα οργανο το οποιο ειναι "αυτο".

 
dimsonic είπε:
συμφωνώ απόλυτα (πχ Roy Buchanan) αλλά μετά από πολλά χρόνια πιάνω τον εαυτό μου να ακούγεται το ίδιο με όλες τις κιθάρες (χωρίς να θέλω να υπονοήσω τίποτα  ;) )

Συμβαίνει σε όλους νομίζω.

Απλά αλλάζει μόνο αυτό που εισπράττω εγώ στο παίξιμο, στο πως τη νιώθω.
Το ότι το χέρι μας βάζει την υπογραφή στον ήχο το πιστεύω, το έχω διαπιστώσει πολλές φορές. Δεν είναι όμως το 100% του ήχου, δεν ακούγομαι το ίδιο με την tele και την SG (τυχαίο παράδειγμα). Αν ακουγόμουν το ίδιο πάλι δεν θα είχα μία αλλά θα είχα λιγότερες κιθάρες. Επίσης το ηχόχρωμα της κάθε κιθάρας σε κατευθύνει σε ποιον ενισχυτή να τη βάλεις...πόσο γκάζι...ποια εφέ...κλπ

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top