about Θανασης Γκαϊφυλλιας

allobarr είπε:
..αν και αυτό είναι το μόνο λογικό συμπέρασμα που βγαίνει από αυτό που απάντησες στον Μενέλαο και σε όσους διαβάζουν, εγώ πιστεύω ότι δεν το εννοούσες έτσι.. ;)
Το μόνο λογικό συμπέρασμα;

Θα θεωρήσω πως δεν ξύπνησα ακόμα, ήπια κ κανένα ποτό παραπάνω χτες, οπότε η λογική δεν είναι μαζί μου.

Ούτε εμένα μ' άρεσε ο Γκαϊφύλλιας.

Nαι αλλα καποιοι εχουν γινει μετροσεξουαλ, ξυριζουν και αυτοι τα ποδια τους και

βαζουν κρεμες. Αυτο ειναι εξελιξη που μας δινει ελπιδες για ενα καλυτερο μελλον? :D
Ναι. Είναι.

 
Evilnye είπε:
Το μόνο λογικό συμπέρασμα;

Θα θεωρήσω πως δεν ξύπνησα ακόμα, ήπια κ κανένα ποτό παραπάνω χτες, οπότε η λογική δεν είναι μαζί μου.
ε ναι evilnye, η δική μου φτωχή και ταπεινή λογική μόνο αυτή την ελλειματική και απλοϊκη΄σύνδεση μπόρεσε να κάνει..

εσύ καταλαβαίνεις δηλαδή?

υ.γ σε αφήνω τώρα γλυκιά μου..πέρασε το 10λεπτο και πρέπει να βγάλω την αποτριχωτική κρέμα απ' τα ποδαράκια μου..θα επανέλθω με γαμπούλες βελούδο.. ;D ;D

 
allobarr είπε:
ε ναι evilnye, η δική μου φτωχή και ταπεινή λογική μόνο αυτή την ελλειματική και απλοϊκη΄σύνδεση μπόρεσε να κάνει..

εσύ καταλαβαίνεις δηλαδή?
Ε ναι λοιπόν, allobarr, καταλαβαίνω διαφορετικά.

Η περιορισμένη λογική μου, μιας και έχω ξυπνήσει όντως πριν καμιά ώρα και ήπια και ένα ποτό παραπάνω χτες, μου λέει πως μάαααλλον αυτό που εννοείται είναι ότι αυτή η μουσική έμεινε καθαρά για τη σημασία που είχε την εποχή εκείνη και για κανένα άλλο λόγο.

Επίσης μουσικά πλέον σήμερα αν το ακούσεις, όπως πχ εγώ τώρα δα, δεν έχει να σου πει και τίποτα, και δεν έχει να σε κερδίσει με κάτι άλλο.

Έτσι ένας ταπεινός και άγνωστος μουσικός αν έγραφε κάτι τέτοιο τώρα, θα περνούσε τραγικά αδιάφορος. Κατ' εμέ.

υ.γ σε αφήνω τώρα γλυκιά μου..πέρασε το 10λεπτο και πρέπει να βγάλω την αποτριχωτική κρέμα απ' τα ποδαράκια μου..θα επανέλθω με γαμπούλες βελούδο.. ;D ;D
Πρόσεξε μην την αφήσεις παραπάνω και σου κάψει το δέρμα ;P

 
Superfunk είπε:
τουλαχιστον σημερα οι γυναικες ξυριζουν τα ποδια και τις μασχαλες τους & οι αντρες κανουν μπανιο.... ;D ;D
Συμφωνω μαζι σου γιαυτο και θα το πω ρε sf και ας στεναχωρηθεις.

Ο εν λογω μου δεν μου ειναι καθολου αντιπαθης (τον ειχα δει τυχαια πριν 100 χρονια μαλιστα νομιζω στην Νισυρο τραγουδαγε σε μια πλατεια με αφορμη κατι εορταστικο...) αλλα οπως και ο Στελιος (εδω ειναι το σημειο που θα σε στεναχωρησει γιατι εχω καταλαβει οτι ειναι απο τους αγαπημενους σου) ειναι πρεσβευτες μιας αλλης εποχης και αισθητικης (που σιγα-σιγα μας αφηνει ανεπιστρεπτι), που οταν οι ανθρωποι μιλαγαν φαινονταν μικρα κομματακια φετα αναμεσα στα δοντια τους, οι γυναικες ηταν ολες λιποσαρκες και καναν μπανιο μονο στα ρηχα με το νερο να φτανει μεχρι την μεση τους, φορωντας για σωσιβιο μαυρη φουσκωμενη σαμπρελα φορτηγου χωρις ποτε να βρεχουν το μιζανπλι τους και ολο το μερος μυριζε βρεγμενο τσιμεντο απο αυθαιρετη πλακα εξοχικου διπλα στην παραλια και λαδερα και ο εισπρακτορας ειχε παντα μουσκεμενο μπλε κοντομανικο πουκαμισο.

 
@allobar, μην κάνεις το χαζό και μην ειρωνεύεσαι.

Απαντήσεις για το τι εννοούσα πήρες απο την evilnye.

@menelaos.  Μα δεν τον κατέκρινα ως ύπαρξη ( :P) τον καλλιτέχνη.

Απλά, το να βάζουμε αυτά τα τραγούδια και να τα ακούμε ΣΗΜΕΡΑ και μάλιστα να μας αρέσουν (ως μουσικές) και επιπροσθέτως να ψάχνουμε και να τα κατηγοριοποιήσουμε σε κάποιο μουσικό είδος είναι ένδειξη βραχυκυκλώματος.

Ξέρεις ποιο βραχυκύκλωμα εννοώ:

Την ταύτιση της σημασίας ενός πολιτικού ή κοινωνικού ρεύματος μέσα στο οποίο εντάχθηκε ένα οποιοδήποτε καλλλιτεχνικό πόνημα με την ίδια την καλλιτεχνική αξία του πονήματος.  




Με άλλα λόγια... αν αυτά τα κομμάτια τα είχα γράψει εγώ, θα γελάγατε όλοι. (Και με το δίκιο σας  :) )

Υπό αυτό το πρίσμα, διαπιστώνω όσο περνάνε τα χρόνια, ότι ΠΟΛΛΑ πράγματα έχουν υπερτιμηθεί "εξαργυρώνοντας" την "σημασία" τους. Δεν θα τα αναφέρω γιατί θα πλακωθούμε αλλά είμαι πλεον βέβαιος ότι είναι έτσι.

Αλλα ομοειδή βραχυκυκλώματα:

Οι στίχοι βρίζουν το σύστημα = Οι στίχοι "μετράνε".

Αριστερός=Ψαγμένος/προοδευτικός.

modulator=εξουσία/φασίστας (Ισοδύναμα: λοιδωρώ τον modulator = είμαι επαναστάτης)

 
εγω παλι νομισα οτι ηταν.....συγχρονος & τα τραγουδια που ακουσα γραμμενα προσφατα για αυτο και φρικαρα...στην Ελλαδα αλλωστε ολα μπορεις να τα περιμενεις στον χωρο της...ποιοτικης μουσικης..... ;D αν ειναι τοσο αρχαια παω πασο ετσι κι αλλοιως τοτε οι... ανθρώποι...τρωγανε μακαρονια βρασμενα 46 λεπτα και σουρωμενα με κρυο νερο και νομιζαν οτι ετρωγαν αμβροσια..... ;D ο τραγουδοποιος θα μας χαλασει???

αλλα οπως και ο Στελιος
εδω θα τα χαλασουμε,ειναι ΑΔΙΚΟ να συγκρινεις εναν ΓΙΓΑΝΤΑ με διαχρονικη & αναμφισβήτητη αξια (που αλλωστε τον επελεξε ο απλος λαος χωρις καμμια "πιεση" ως τον απολυτο εκφραστη του) με τα υπερτιμημενα ξεβρασματα της μεταπολιτευσης & της ..στρατευμενης τεχνης της  που ακομα μας κυνηγουν...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Evilnye είπε:
αυτό που εννοείται είναι ότι αυτή η μουσική έμεινε καθαρά για τη σημασία που είχε την εποχή εκείνη και για κανένα άλλο λόγο.

Επίσης μουσικά πλέον σήμερα αν το ακούσεις, όπως πχ εγώ τώρα δα, δεν έχει να σου πει και τίποτα, και δεν έχει να σε κερδίσει με κάτι άλλο.

Έτσι ένας ταπεινός και άγνωστος μουσικός αν έγραφε κάτι τέτοιο τώρα, θα περνούσε τραγικά αδιάφορος. Κατ' εμέ.
1) το "σχήμα του αδύνατου" που χρησιμοποίησες (..Έτσι ένας ταπεινός και άγνωστος μουσικός αν έγραφε κάτι τέτοιο τώρα..), είναι βασικό εργαλείο στην ποίηση και την λογοτεχνία, αλλά στην επιχειρηματολογία δεν στέκει βεβαίως-βεβαίως.. δηλαδή, δεν είναι δυνατόν να γράψει κάποιος κάτι τέτοιο στο σημερινό χωρο-χρονικό και κοινωνικο-πολιτικό φάσμα..

2) ένα τραγούδι είναι ένα "πάντρεμα" λόγου και μουσικής και οποιοδήποτε φορτίο, νόημα, καλλιτεχνία, συναίσθημα κτλ μεταφέρει αυτό το τραγούδι, το μεταδίδει μόνο υπό το πρίσμα του παραπάνω παντρέματος..ο λόγος και η μουσική του κάθε τραγουδιού σαφώς και έχουν το άρωμα των καιρών που γράφτηκαν..αυτό συμβαίνει σε όλες της μουσικές..δες πού και κάτω από ποιές κοινωνικές συνθήκες γεννήθηκαν τα μπλουζ, τα γκόσπελ, το ροκ εν ρολ..

αν φτιάξεις σήμερα ένα τέτοιο τραγούδι ή ένα νέγρικο μπλούζ, ή ένα 70'ς ροκ εννοείται ότι δεν θα έχει δυναμική, θα ακούγεται ψεύτικο, αντιγραφή, μίζερο κτλ και όχι απλά θα ακούγεται αλλά θα είναι κι όλας..

ενώ το real thing όσο ξεπερασμένο και να γίνει, είναι αλλιώς..

3)..πιστεύω μουσική και στίχος δεν χωρίζονται..χωρίς το "δεσμό" τους δεν στέκεται ούτε η μουσική ούτε ο στίχος (συνήθως..)

4) ότι και να έγραφε ένας ταπεινός και άγνωστος μουσικός, δεν θα γινόταν γνωστός σήμερα, τουλάχιστον εν ζωή..

Πρόσεξε μην την αφήσεις παραπάνω και σου κάψει το δέρμα ;P
τώρα την έκανα την βλακεία μου..6 λεπτά έπρεπε να την αφήσω..και έχω ραντεβού και μ'έναν δασύτριχο και σμιχτοφρύδι παίδαρο το βράδυ.. ;D ;D

 
Όπως επίσης και κάτι το οποίο υπάρχει για το μήνυμα-νόημα του και μόνο, καλή ώρα, περνάει μόνο σε εποχές που είναι αναγκαίο αυτό το μήνυμα. Δηλαδή ΟΧΙ σήμερα.

allobarr είπε:
ενώ το real thing όσο ξεπερασμένο και να γίνει, είναι αλλιώς..
Έτσι εμένα και το real thing πάλι δε μου πε τίποτα.

 
Evilnye είπε:
Όπως επίσης και κάτι το οποίο υπάρχει για το μήνυμα-νόημα του και μόνο, καλή ώρα, περνάει μόνο σε εποχές που είναι αναγκαίο αυτό το μήνυμα. Δηλαδή ΟΧΙ σήμερα.

Έτσι εμένα και το real thing πάλι δε μου πε τίποτα.
άκου τί λέει το πρώτο τραγούδι στο τελευταίο κουπλέ..

"..ένα παράξενο μασάει ο κόσμος τώρα χόρτο, όμως δεν μοιάζει με κοκό, ούτε και με χασίσι.."

sounds cool to me.. :)

και επίσης σεβαστό το ότι εσένα δεν σου λέει κάτι..

αλλά λέει ο sf

εδω θα τα χαλασουμε,ειναι ΑΔΙΚΟ να συγκρινεις εναν ΓΙΓΑΝΤΑ με διαχρονικη & αναμφισβήτητη αξια (που αλλωστε τον επελεξε ο απλος λαος χωρις καμμια "πιεση" ως τον απολυτο εκφραστη του) με τα υπερτιμημενα ξεβρασματα της μεταπολιτευσης & της ..στρατευμενης τεχνης της  που ακομα μας κυνηγουν...
δεν νομίζω ότι ο γκαϋφίλλιας είναι ένας από αυτούς..δεν τον ξέρουν και τόσοι..

και δυστυχώς η μεταπολίτευση και όλα αυτά, υπήρξαν..κάποιοι από εσάς γεννηθήκατε κι όλας εκείνες τις "παλαιολιθικές" εποχές..

 
Superfunk είπε:
τουλαχιστον σημερα οι γυναικες ξυριζουν τα ποδια και τις μασχαλες τους & οι αντρες κανουν μπανιο.... ;D ;D
Μάλλον έχεις καιρό να μπείς σε Μέσο Μαζικής Μεταφοράς.

 
harilatron είπε:
@allobar, μην κάνεις το χαζό και μην ειρωνεύεσαι.

Απαντήσεις για το τι εννοούσα πήρες απο την evilnye.

@menelaos.  Μα δεν τον κατέκρινα ως ύπαρξη ( :P) τον καλλιτέχνη.

Απλά, το να βάζουμε αυτά τα τραγούδια και να τα ακούμε ΣΗΜΕΡΑ και μάλιστα να μας αρέσουν (ως μουσικές) και επιπροσθέτως να ψάχνουμε και να τα κατηγοριοποιήσουμε σε κάποιο μουσικό είδος είναι ένδειξη βραχυκυκλώματος.

Ξέρεις ποιο βραχυκύκλωμα εννοώ:

Την ταύτιση της σημασίας ενός πολιτικού ή κοινωνικού ρεύματος μέσα στο οποίο εντάχθηκε ένα οποιοδήποτε καλλλιτεχνικό πόνημα με την ίδια την καλλιτεχνική αξία του πονήματος.  




Με άλλα λόγια... αν αυτά τα κομμάτια τα είχα γράψει εγώ, θα γελάγατε όλοι. (Και με το δίκιο σας  :) )

Υπό αυτό το πρίσμα, διαπιστώνω όσο περνάνε τα χρόνια, ότι ΠΟΛΛΑ πράγματα έχουν υπερτιμηθεί "εξαργυρώνοντας" την "σημασία" τους. Δεν θα τα αναφέρω γιατί θα πλακωθούμε αλλά είμαι πλεον βέβαιος ότι είναι έτσι.

Αλλα ομοειδή βραχυκυκλώματα:

Οι στίχοι βρίζουν το σύστημα = Οι στίχοι "μετράνε".

Αριστερός=Ψαγμένος/προοδευτικός.

modulator=εξουσία/φασίστας (Ισοδύναμα: λοιδωρώ τον modulator = είμαι επαναστάτης)
μεσα στην καλλιτεχνικη αξια ενος πονηματος συμπεριλαμβανεται ΚΑΙ το κοινωνικοπολιτικο συστημα μεσα στο οποιο ενταχθηκε...πιστεψε εχω γραψει κομματι ΚΑΛΥΤΕΡΟ απο το Αnarchy in the UK. τι να το κανεις ομως...ειναι ΑΚΥΡΟ και ΑΚΑΙΡΟ...

και δε ζω στο δρομο αλλα σε 5αρι...

 
Μουσικά αδιάφορος. Κοινωνικοπολιτικά όμως έχει αξία, ιστορική και μελλοντική.

 
darshan είπε:
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it.
We can learn from the past

But those days are gone

We can hope for the future

But there may not be one..

:P :P :P

τουρου τουρου τουτου!

 
http://www.lyra.gr/ViewShopProduct.aspx?Id=272100

Για τους ...μη γνώστες....

Γιατί το να κάνουμε τους έλληνες ροκάδες χωρίς να ξέρουμε ιστορικά στοιχεία δε λέει...

Αφήστε τα gibsonfenderοειδή δώρα του μπαμπά για λίγο και κάντε καμιά βουτιά στο παρελθόν να μάθετε απο που έρχεστε...

άίντε και άλλο ένα... μάθημα:

http://www.melodia.gr/4dcgi/_w_articles_mel3_100768_11/04/2005_124494

και ετοιμαστείτε για διαγώνισμα...

και συγχωράτε με ένα τελευταίο, για να δείτε με ποιοιυς συγκαταλέγεται ο περι ου ο λόγος κύριος:

http://www.tar.gr/content/content.php?id=1316

Το γεγονός οτι επέλεξε την αυτοεξορία σε μια μικρή επαρχιακή πόλη, την στιγμή που άλλοι έδρεπαν τις δάφνες στην πρωτεύουσα δεν αναιρει την σημαντικότητα...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
starg είπε:
και συγχωράτε με ένα τελευταίο, για να δείτε με ποιοιυς συγκαταλέγεται ο περι ου ο λόγος κύριος:

http://www.tar.gr/content/content.php?id=1316

Το γεγονός οτι επέλεξε την αυτοεξορία σε μια μικρή επαρχιακή πόλη, την στιγμή που άλλοι έδρεπαν τις δάφνες στην πρωτεύουσα δεν αναιρει την σημαντικότητα...
τι η αυτοεξορια ητανε μαγκια τωρα? που αμα γινει πολεμος κατι τετοιοι τυποι θα τρεχουν να φτασουν στην Αιγυπτο..ασε... απο ηρωες γιομισε ο τοπος ...κανα καλο δε βλεπουμε...

 
να μάθετε απο που έρχεστε...
να με συγχωρει η αφεντια σου αλλα εγω τουλαχιστον ΕΥΤΥΧΩΣ δεν ερχομαι απο εκει....

απο εκει και περα περι ορεξεως....

Αφήστε τα gibsonfenderοειδή δώρα του μπαμπά
εγω παντως τα δικα μου τα αγορασα δουλευοντας σαν τον..φουστη 14 ωρες τη μερα στο Αμερικα στα νιατα μου...... ;D

 
starg είπε:
Γιατί το να κάνουμε τους έλληνες ροκάδες χωρίς να ξέρουμε ιστορικά στοιχεία δε λέει...

Αφήστε τα gibsonfenderοειδή δώρα του μπαμπά για λίγο και κάντε καμιά βουτιά στο παρελθόν να μάθετε απο που έρχεστε...
Το ζήτημα δεν είναι από πού ερχόμαστε ή με ποιον τρόπο αποκτήσαμε τα gibsonfenderοειδή μας. Είναι το τι απέγινε η πλειοψηφία όσων άκουγαν Γκαϊφύλια και τα λοιπά "κοΥμμουνιστικά" άσματα της εποχής και συμμετείχαν και στα σχετικά δρώμενα. Νομίζω λοιπόν ότι δεν έχει πολύ νόημα να ψάχνει κανείς αυτό το κομμάτι της μουσικής μας ιστορίας τη στιγμή που οι άμεσα εμπλεκόμενοι με αυτό μάλλον το έχουν ξεχάσει ή θέλουν να το ξεχάσουν.

 
spy είπε:
Το ζήτημα είνα ... ... ... το τι απέγινε η πλειοψηφία όσων άκουγαν Γκαϊφύλια και τα λοιπά "κοΥμμουνιστικά" άσματα της εποχής και συμμετείχαν και στα σχετικά δρώμενα.
Αυτό είναι το ζήτημα; Αλήθεια; Γι' αυτό άνοιξε το thread?

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top