τι διαφορά έχει αυτό από μια καμπίνα?The Genius Loci είπε:
τι διαφορά έχει αυτό από μια καμπίνα?The Genius Loci είπε:
Ναι, όπως και σε όλα τα powered monitors (όπως αυτά που έχεις πιθανώς στο home studio).hot_sauce είπε:δηλαδή μπορείς να του στείλεις σήμα κατευθείαν από προενισχυτή ή πετάλι και να παίξει, σωστά?
(αν χρειάζεται ας διαχωρίσει κάποιος τα τελευταία ποστ για να μη χαλάμε και το θέμα)
ΑΥτό είναι ένα αυτοενισχυόμενο ηχείο full range με tweeter και woofer και αφορά πηγές όπως φωνές με εφέ, ακουστική κιθάρα, keyboards και οτιδήποτε απαιτεί υψίσυχνο περιεχόμενο. Ο ήχος της ηλεκτρικής κιθάρας όπως τον γνωρίσαμε παίζει μόνο στις μεσαίες συχνότητες λόγω των ατελών (κατα τύχη!) μεγαφώνων που δεν κάλυπταν όλο το ηχητικό φάσμα.hot_sauce είπε:τι διαφορά έχει αυτό από μια καμπίνα?
Δε νομίζω να υπάρχει κάποια παρεξήγηση. Ο Cube δεν έχει έξοδο line, με cab sim? Αυτός είναι ο λόγος που στο πρότεινα εξάλλου. Δεν γράφτηκε πουθενά ότι θα αποτελέσει υποκατάστατο κιθαροκαμπίνας.yameth είπε:Πραγματικό Full range ηχείο όπως το παραπάνω μονιτορ μπορεί να συνδυαστεί μόνο με ενισχυτή (έξοδο recording) ή προενισχυτή που διαθέτουν προσομοίωση μεγαφώνου (όπως του Marillion) και όχι με έναν τυπικό ενισχυτή κιθάρας.
Για ποιο λόγο; Το θέμα είναι τι θέλεις να ακους. Τον ενισχυτή σου; Ή κάτι άλλο;hot_sauce είπε:δεν θα μπορούσαμε με ένα,αρκετών μπαντών equaliser, να φτιάξουμε έναν ήχο πολύ πιο γεμάτο σε συχνότητες (και φυσικά που δεν θα ξυρίζει αφού θα κόψουμε τα πρίμα manually)
Όχι. Δεν ισχύει για κανέναν λαμπάτο ενισχυτή. Όλοι έχουν κάποιο "χαρακτήρα" και μάλιστα αυτός ο "χαρακτήρας" εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό και με το πως αλληλεπιδρά ο μετασχηματιστής εξόδου με το μεγάφωνο. Ή κάτι άλλο εννοούσε ή απλά ήταν μια αλλόκοτη προσπάθεια marketing.ένας μαγαζάτορας που πουλούσε orange στην αθήνα μου είχε πει πως οι orange δεν έχουν "χαρακτήρα" οπότε και δεν διαμορφώνουν τον ήχο συχνοτικά ώστε να είναι πιο ευέλικτοι συχνοτικά,ισχύει?
Περίπου... Ομως το ίδιο αποτέλεσμα έχεις από την καμπίνα του ενισχυτή σου. Ποιός ο λόγος να πάρεις full range μόνιτορ για να πάρεις ΚΑΙ ικουαλάιζερ; Πας να πετύχεις το εύκολο... δύσκολα.hot_sauce είπε:δεν θα μπορούσαμε με ένα,αρκετών μπαντών equaliser, να φτιάξουμε έναν ήχο πολύ πιο γεμάτο σε συχνότητες (και φυσικά που δεν θα ξυρίζει αφού θα κόψουμε τα πρίμα manually)
Δεν το κανω επίτηδες... Παρασύρομαι, αλλά καλό είναι να ανοίξεις άλλο θεμα.οκ...αφού συνεισφέρετε στον εκτροχιασμό του αρχικού θέματος...
Εχει recording out με speaker simulation που όμως κόβει τον ήχο στο μεγάφωνο...Ο Cube δεν έχει έξοδο line, με cab sim? Αυτός είναι ο λόγος που στο πρότεινα εξάλλου. Δεν γράφτηκε πουθενά ότι θα αποτελέσει υποκατάστατο κιθαροκαμπίνας.
σίγουρα η επιλογή των ποιων συχνοτήτων που θα χρησιμοποιήσει κάποιος στον ήχο του είναι υποκειμενικό θέμα αλλά η δυνατότητα κατοχής μεγαλύτερου εύρους δεν είναι αντικειμενικό ζητούμενο?The Genius Loci είπε:Για ποιο λόγο; Το θέμα είναι τι θέλεις να ακους. Τον ενισχυτή σου; Ή κάτι άλλο;
δηλαδή, θεωρητικά, ο κάθε ενισχυτής κιθάρας αποδίδει όλες τις συχνότητες που μπορεί να παράξει η κιθάρα, οπότε το FR δεν θα μας προσφέρει τίποτα παραπάνω?Περίπου... Ομως το ίδιο αποτέλεσμα έχεις από την καμπίνα του ενισχυτή σου. Ποιός ο λόγος να πάρεις full range μόνιτορ για να πάρεις ΚΑΙ ικουαλάιζερ; Πας να πετύχεις το εύκολο... δύσκολα.
το χα κόψει απ'την αρχήΔεν το κανω επίτηδες... Παρασύρομαι, αλλά καλό είναι να ανοίξεις άλλο θεμα.
Οχι! Η κιθάρα παίζει σε συγκεκριμένο χώρο του ηχητικού φάσματος. Στα μεσαία.η δυνατότητα κατοχής μεγαλύτερου εύρους δεν είναι αντικειμενικό ζητούμενο?
Ωχ... πρόβλημα αυτό.yameth είπε:Εχει recording out με speaker simulation που όμως κόβει τον ήχο στο μεγάφωνο...
Θα μπορούσα να έκανα μια τετοια πατέντα ωστε να μην το κόβει αλλά:
δεν το πιάνω ακριβώς.1. Το simulation καλό είναι αλλά προτιμώ τον ήχο από το μεγάφωνο όταν μπορώ.
Όπως είπα έχει δοκιμαστεί από διάφορους τρελούς, με Fractal, 11R, POD HD, κλπ. Υπάρχουν και κάποια βιντεάκια παρουσίασης στο Youtube. Αν με ρωτάς αν το έχω δοκιμάσει, όχι. Σε καμμία των περιπτώσεων δεν μπορεί φυσικά να ανταγωνιστεί μόνιτορ των 300, 400, 500 ευρώ. Ούτε συζήτηση. Εξάλλου το έφερα σαν παράδειγμα και μόνο, γιατί, πάντα τηρουμένων των αναλογιών και για τα λεφτά του, κάποιοι το βρήκαν χρήσιμο και σίγουρα παραπάνω από μέτριο, ηχητικά.2. Ποιός σου λέει για την πιστότητα του φτηνού αυτού monitor της Kustom; Συνήθως πρέπει να ακουμπήσεις πολύ περισσότερα (350+) για να έχεις καλό ήχο μιας και η σχεδίαση και υλοποίηση τους είναι πολύ πιό δύσκολη απ' ότι μιας καμπίνας ενός μεγαφώνου (κιθάρας).
Καμπίνα υπολογισμένη σωστά + ενισχυτής + woofer + tweeter στα 110 ευρώ? Προτιμώ κάτι απλό και δοκιμασμένο.
Συμφωνώ, είναι ενδιαφέρον θέμα.hot_sauce είπε:επειδή έχουμε πει ήδη τα μισά,ή και παραπάνω, και επειδή έχουμε βγει ήδη αρκετά offtopic, να προτείνω να γίνει ένας διαχωρισμός? :-\
οκ, understoodyameth είπε:Οχι! Η κιθάρα παίζει σε συγκεκριμένο χώρο του ηχητικού φάσματος. Στα μεσαία.
Το εύρος προς τα πάνω και κάτω δεν είναι ζητούμενο.
Δες το διάγραμμα ενός τυπικού μεγαφώνου για κιθάρα. Οτιδήποτε πάνω από αυτό δεν ακούγεται καλά σε παραμορφωμένη κιθάρα. Στην ακουστική θέλεις το εύρος.
Μα είναι δυνατόν να βάζουν προσομοίωση μεγαφώνου όταν υπάρχει... μεγάφωνο και καμπίνα κιθάρας; Αυτό ισχύει σε προενισχύσεις συνήθως που ΔΕΝ έχουν καμπίνα.The Genius Loci είπε:Στο ενσωματωμένο μεγάφωνο, δεν "τρέχουν" (πέρα από amp) και cab simulations?
Έχουν επιλογή 4,8, και 16ohm συνήθως. Οπότε αν στο υπάρχον 8ohm μεγάφωνο παραλληλίσεις ένα ακόμη στα 8 ohm απλά γυρνάς τον επιλογέα στα 4 ohm...yameth είπε:Εδώ... κόλλησα. : Οπως τα λες δίκιο έχεις. Ομως τι γίνεται σε όλες τις περιπτώσεις ενισχυτών που δίνουν speaker extention για 2η καμπίνα; Τι τους διαφοροποιεί από τον Cube;
Γιάννη, ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ είναι δυνατόν!yameth είπε:Μα είναι δυνατόν να βάζουν προσομοίωση μεγαφώνου όταν υπάρχει... μεγάφωνο και καμπίνα κιθάρας; Αυτό ισχύει σε προενισχύσεις συνήθως που ΔΕΝ έχουν καμπίνα.
Ξέρεις πόσο ισχυρογνώμων είμαι αλλά στο συγκεκριμένο θα επιμείνω με στοιχεία.yameth είπε:Βασίλη μου προσομοίωση υπάρχει ξεχωριστή για οτιδήποτε. Δεν είναι ένα πακέτο. Ο Cube 30X πχ έχει προσομοιώσεις ενισχυτών. Οχι καμπινών.
Σ'αυτό όχι απλά συμφωνώ 101% αλλά επαναλαμβάνω ότι πρέπει να μεταφερθούν αυτές οι πληροφορίες σε ένα άλλο θέμα "αναφοράς" ώστε να καταφεύγει κάποιος που αντιμετωπίζει απορίες.To FRFR, (Full Range Flat Response ή Full Range Frequency Response) είναι αλλο ένα ακρωνύμιο για να μιλάμε "επιστημονικά"...
Στην πραγματικότητα η φυσική δεν επιτρέπει σε ένα μεγάφωνο να καλύπτει όλο το ηχητικό φάσμα, πόσο μάλλον με πιστή απόκριση. Δες π.χ. την απόκριση ενός τυπικού Professional μεγαφώνου full range στο συνημμένο και σύγκρινε το με το προηγούμενο που ανέβασα που είναι "κιθαριστικό".
Αυτό επιτυγχάνεται σε συστήματα με περισσότερες μονάδες και στην καλύτερη των περιπτώσεων +/-3db (Reference studio monitors). Αλλά επειδή η πιστότητα είναι αντιστρόφως ανάλογη με την ένταση, στα μηχανήματα P.A. όπου η ένταση είναι σημαντική, δυστυχώς η πιστότητα χωλαίνει. Συνήθως τα μεγάφωνα με μεγάλη ευαισθησία δεν είναι πιστά. Στα καλά Hi end και τα reference π.χ. η ευαισθησία κυμαίνεται στα 80κάτι db. 8)
Κι'αυτό φυσικά απόλυτα σεβαστό, αλλά θα πρόσεξες ότι δεν έκανα αρχικά λόγο περί οποιασδήποτε "ποιοτικής" βελτίωσης, μόνο επαύξησης της ισχύος για το live. Πιστεύω ότι μόνο με περαιτέρω ενισχυτική μονάδα (ή ισχυρότερο ενισχυτή, βλ. Cube 40?) θα μπορούσε με ασφάλεια να καλυφθεί αυτή η ανάγκη.Γι αυτό έχω καταλήξει πως τα πράγματα είναι απλά. Ακούω συνδυασμό ενισχυτή, καμπίνας και είτε μ' αρέσει είτε δεν μ' αρέσει σε συνδυασμό με την κιθάρα και το παίξιμο μου. Τα πολλά - πολλά τα βαρέθηκα. Ισως να φταίει και η ηλικία που πλησιάζω τον Μάραθον... ;D