Roland GAIA 2

Σας λείπουν οι κιθαρίστες και αισθανόσαστε μοναξιά με τα πλήκτρα.


Να εκτιμάτε τους καλούς συνεργάτες όταν σας τύχουν
Συμφωνώτατα και στα 2. Όσες φορές έχω βάλει κιθάρα μέσα σε κομμάτι μου, μόνο καλά πράγματα συμβαίνουν. Το ίδιο το κομμάτι γίνεται καλύτερο και η συμμετοχή των συνεργατών δίνει περισσότερη αξία στο πόνημα. Δυστυχώς δεν ξέρω να παίζω κιθάρα ώστε να την έχω όσο συχνά θέλω, αλλά οι λίγες φορές που είχα την ευκαιρία/τύχη/τιμή να έχω κιθαρίστα σε κομμάτι μου είναι cherished moments στα μυαλό μου και τους ευχαριστώ εκ βαθέων και απο εδώ. Και πάντα τέτοια και πάμε για άλλα.

 
οι λίγες φορές που είχα την ευκαιρία/τύχη/τιμή να έχω κιθαρίστα σε κομμάτι μου είναι cherished moments στα μυαλό μου
Είναι που τους χρησιμοποίησες ελάχιστα και σε λίγα δικά σου κομμάτια. Φτιάξε μια μπάντα, φάτους στη μάπα για μερικούς μήνες σε studio/live περιβάλλον και έλα να ξανασυζητήσουμε για "cherished moments".?

 
Στις 3 μπάντες που έχω υπάρξει δε χαλούσαν τη μαγιά οι κιθαρίστες, αλλά αυτοί που έγραφαν τα κομμάτια, ασχέτως του τί όργανο έπαιζαν. Την είχανε δεί Roger Waters και άρα η ψήφος τους μετρούσε πάντα για 2 γιατί αυτοί ήταν οι αρχηγοί.. Και στο τέλος έμειναν αρχηγοί του εαυτού τους.

ΕΔΙΤ (Στις μπάντες που έχω υπάρξει ήμουν ντράμερ)

 
Last edited:
Είναι που τους χρησιμοποίησες ελάχιστα και σε λίγα δικά σου κομμάτια. Φτιάξε μια μπάντα, φάτους στη μάπα για μερικούς μήνες σε studio/live περιβάλλον και έλα να ξανασυζητήσουμε για "cherished moments".?
Τωρα καταλαβα γιατι ο Καταρρακτης εχει πολλα χαρντγουερ συνθς ολα συνδεδεμενα με χαρντγουερ ρηκορντερ..

Θελει να φτιαξει μπαντα με αλλους πληκτραδες (μονο) κ εχει το στουντιο ετοιμο για να παιξουνε ρηαλ ταημ ολα

 
Στις 3 μπάντες που έχω υπάρξει δε χαλούσαν τη μαγιά οι κιθαρίστες, αλλά αυτοί που έγραφαν τα κομμάτια,
Ήσουν τυχερός, εμείς δεν παίζαμε δικό μας υλικό, οπότε ο κιθαρίστας είχε όλο το ελεύθερο να κάνει τα "ακροβατικά" του...

Θελει να φτιαξει μπαντα με αλλους πληκτραδες (μονο)
Καλή, κάλλιστη ιδέα....?

 
είχε όλο το ελεύθερο
Πιστεύω πως αν είχατε 2 κιθαρίστες θα ήταν καλύτερα. Θα δημιουργούταν μια σχέση μεταξύ τους τύπου "Φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό τον Γιάννη", θα παγιωνόταν ένα αλληλο-respect και θα ήταν κι οι δυο πιό μετρημένοι, προς κέρδος των υπολοίπων.. Το έχω δεί ως ηχολήπτης πάμπολλες φορές σε μπάντες που έχω στήσει/ηχογραφήσει.

 
Πιστεύω πως αν είχατε 2 κιθαρίστες θα ήταν καλύτερα.
Too many. Εδώ έναν είχαμε και τον είχαμε αλλάξει τρεις φορές μέσα σε μισό χρόνο. Αυτά παθαίνεις όταν μπαίνουν στην μπάντα ψωνάρες που την έχουν δει Steve Morse (τρομάρα τους...?). Ο προτελευταίος δε δεν ήθελε να κάνει ούτε πρόβες, τόσο γαμάουα κιθαρίστας νόμιζε ότι ήταν.? Ένα live κάναμε μαζί και έφαγε σούτο.

 
Από μια γενική ματιά του πράγματος πάντως, το να δουλεύεις μαζί με κάποιον ο οποίος έχει την αντίληψη για να κρίνει και το τσαγανό να σου πει πότε κάνεις λάθος είναι μεγάλο πράγμα. Βρε δε πα να είναι ο άλλος ο Elon Musk, κάποια στιγμή θα κάνει λάθος σε κάτι και εκεί θες κάποιον να το φιλτράρει για εσένα.

Ειδικά αν κρίνω από τη δουλειά μου τουλάχιστον (IT τομέας) είναι σοβαρό ατού να έχεις ένα team που μπορεί να βγάλει το εγώ από τη μέση και να συνεννοηθεί. Και βελτιώνεται η ποιότητα της δουλειάς (κάθετα) αλλά και η ποιότητά του χαρακτήρα του καθένα ξεχωριστά. Όλοι μας τυφλωνόμαστε ως προς την ποιότητα/αποτέλεσμα κάποια στιγμή από τις απόψεις μας. Ειδικά αν την έχουμε δει κάπως. 

Βέβαια, οι μπάντες έχουν μια βαθμίδα πολυπλοκότητας παραπάνω. Καταρχάς, όπως προανέφερε ο φίλος Waterfall, οι περισσότεροι μουσικοί, λόγω φύσης, είμαστε καραψωνάρες του κερατά. Άντε να δεχτείς τώρα να συζητήσεις με τον άλλο για το αν το "αριστούργημα" σου δεν ακούγεται καλά σε κάποια σημεία, και ακόμη χειρότερα, άντε να δεχτείς ότι ο άλλος μπορεί να έχει δίκιο ? 

Σε κάθε περίπτωση πάντως το να αλληλοφιλτράρονται οι μουσικοί δίνει άλλη δυναμική στα κομμάτια. Σίγουρα οι Pink Floyd πχ δε θα είχαν βγάλει αυτά τα αριστουργήματα αν έγραφε ο καθένας μόνος του ότι ήθελε χωρίς κριτική από του άλλους. Άσχετα με το ότι κόντεψαν να σφάξουν ο ένας τον άλλο πριν το διαλύσουν εντελώς  ?

 
ερωτηση:  αν εχεις 1 KORG wavestation και 1 modwave, ποσο συμπληρωματικο κλπ κλπ γνωμες, μπορει να ειναι το Gaia 2? 

 
ποσο συμπληρωματικο
Το Gaia συνδυάζει Wavetable synthesis & Virtual Analogue synthesis. Για το πρώτο είσαι ήδη καλυμμένος με το Modwave. Για το δεύτερο οχι, διότι το Wavestation είναι κατα βάση Wave sequencing synth & Vector synthesis. Οπότε, ΑΝ θέλεις να έχεις όσο το δυνατόν περισσότερους τύπους synthesis, το Gaia σου δίνει και τον Virtual analogue. Αλλά για αυτόν, υπάρχουν κατα τη γνώμη μου καλύτερες επιλογές (καί πρακτικά καί οικονομικά). Όπως π.χ. το Modal Cobalt, ή ακόμα καλύτερα το Behringer DeepMind 12 που είναι αληθινό analogue σε πολύ συμφέρουσα τιμή.

 
Σχολή Θεοδωράκη?
Εστιαζεις σε λαθος πραγματα Σελτερ.

Πρεπει να εστιασεις πως ο Καταρρακτης εχει τετοια τρελα με Ντηπερπολ, που βρηκε κιθαριστα για τη μπαντα του που νομιζει πως ειναι ο Τουμενι Νοουτς

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Σχολή Θεοδωράκη?
Ο τύπος είχε βγάλει κάποια μουσική σχολή στο εξωτερικό, δεν θυμάμαι τώρα ποια, και νόμιζε ότι είχε γ@%^$ει τον Πάπα. Κατά βάση μεταλάς ήταν, πολύ γρήγορος μεν, αλλά για μπάντα δεν έκανε. Ήταν μάλλον της Malmsteen σχολής, 3 λεπτά solo κιθάρα σε τετράλεπτο κομμάτι.? Στις πρόβες δε, στις λιγοστές που ήρθε, ήθελε break για τσιγάρο σχεδόν μετά από κάθε κομμάτι. Ευτυχώς που ο χώρος που προβάραμε είναι σπίτι μου, γιατί αν πληρώναμε προβάδικο τώρα θα ζητιανεύαμε.?

Για τον Μορς τα λες αυτα?

Κατσε να σε αναλαβει ο ΚαταρρακτηςΚ σε λιγο κ θα δω μετα τι θα λες ?
Τον Morse τον ήξερα καλά πριν πάει στους DP γιατί είχα δισκογραφία Dixie Dregs, και όταν πήρε τη θέση του ακατανόμαστου έκανα πάρτυ. Για μένα ο Morse είναι ο κιθαρίστας που θα έπρεπε να έχουν οι DP από την πρώτη μέρα, ο Blackmore κιθαριστικά ποτέ δεν μου κόλλησε στο αυτί σε αυτή την μπάντα, ζήτημα να μου αρέσουν 2-3 σόλο του από ολόκληρη τη δισκογραφία τους, με κούραζε ο ήχος και το παίξιμο του όταν έκανε σόλο. Όταν μπήκε ο Morse και πρωτοάκουσα το "Purpendicular", το πρώτο τους άλμπουμ με αυτόν, έπαθα μεγάλη πλάκα. "Εδώ είμαστε" είπα, οι Deep Purple όπως ακριβώς πρέπει να ακούγονται.????
Κρίμα που άφησε την μπάντα για τους λόγους που όλοι ξέρουμε, είχε δηλώσει ότι θέλει να τελειώσει σαν κιθαρίστας στην μπάντα αυτή, κι αυτό λέει πολλά.?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Τώρα για τη σύγκριση των δύο δε γράφω άστο καλύτερα....
Μα γιατί? Πες μας τη γνώμη σου ελεύθερα, δημοκρατία έχουμε, το δικαίωμα της γνώμης είναι συνταγματικά κατοχυρωμένο...

  image.png

 
Μα γιατί? Πες μας τη γνώμη σου ελεύθερα, δημοκρατία έχουμε, το δικαίωμα της γνώμης είναι συνταγματικά κατοχυρωμένο...

 Προβολή συνημμένου 40784


Ο Μορς είναι ένα τέρας. Πολύ πιο ολοκληρωμένος μουσικός. Σε όποιο είδος κ να τον βάλεις εκτός από ροκ η σύγκριση με το Ρίτσι είναι αστεία.

Ο Ρίτσι είναι ένας από τους 5 μεγαλύτερους κ με τη μεγαλύτερη επιρροή χαρντ/χεβυ ροκ συνθέτες/κιθαρίστες εβερ. Ευτυχώς δε δοκίμασε να κάνει κάτι άλλο κ θα τον κρίνω για αυτό (κάνει κάτι άλλο μετά το 94; δε ξέρω ειλικρινά....?).

Αυτοί οι μουσικοί πουλάνε την προσωπικότητα τους στο παίξιμο κ στο γράψιμο . Τα χαρακτηριστικά/συστατικά που σου τρίβουν στη μούρη λοιπόν, είναι πολύ λιγότερα απ'ότι ενός Μορς κ ακριβώς επειδή είναι πολύ λιγότερα, τα χρησιμοποιούν σε πολύ μεγαλύτερες ποσότητες. Ή σου κάνει η προσωπικότητα αυτή, ή δεν την παλευεις να ακούς κάποιον.

Η σύγκριση με έναν μουσικό τύπου Μορς είναι άστοχη .

Η ιστορία τον ένα θα τον έχει ως συνθετικό γίγαντα ενός ύφους, τον άλλο όχι . 

Μη μπούμε σε λεπτομέρειες κ απαντήσεις.

Δεν ανέφερα καν προσωπικό γούστο .

Μιλάω πως αντικειμενικά κ όταν γραφόταν η ιστορία ο ένας ήταν εκεί κ πρώτη μούρη .

Αν με ρωτάς προσωπικά, μέχρι πριν δεκαπέντε χρόνια θα έλεγα τα ίδια κ θα προτιμούσα Μορς. Σήμερα δεν υπάρχει σύγκριση. Ρίτσι εύκολα με 4-0. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top