είναι εύκολο να είσαι επαγγελματίας? (και σόλο τρομπόνι)

Ο Kevin Eubanks που το εκανε αυτο στο Tonight Show για χρονια, επαιρνε 2000$ τη μερα. Φανταστειτε στα Grammys $$$ .. Οποτε η δουλεια απαιτειται, αλλα πληρωνεται επισης.

Πηγαινουν το πρωι, προβαρουν, ηχογραφουν ολο το show, το βλεπουν, το ξαναπροβαρουν και το βιντεοσκοπουν μετα, η ζωντανα. Τους παιρνει ολη μερα. Το αντιστοιχο στην Ελλαδα, πηγαινεις καμμια ωρα πριν, και παιζεις.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Με τέτοιο τίτλο και υπότιτλο που έγραψες, περίμενα παραπάνω από το βίντεο. Αλλά και πάλι μέσα από ένα απλό backstage βίντεο βλέπεις πόσο διαφορετικά (και πόσο οργανωμένα) είναι τα πράγματα. Και εδώ στα MAD στείλανε DJ να παίζει με αόρατη κονσόλα.

Πάντως όταν βλέπω όλα αυτά τα BTS βίντεο, με πιάνει μια ζήλια με την μορφή μελαγχολίας. Θα ήθελα πολύ να ζω σε μια κοινότητα με μουσικούς, να παίρνω το όργανό μου, να παίζω έτσι όπου να ναι - και ας μη μπορούσα να βγάλω το μήνα που λέει ο λόγος. Η ιδέα του να έχω αφιερώσει ΟΛΗ μου τη ζωή στη μουσική μου φαντάζει απλά υπέροχη, αν και προφανώς, στη θεωρία όλα υπέροχα είναι.

 
Εγώ νομίζω ότι η ζωή του Έλληνα μουσικού ήταν τουλάχιστον (πλέον δεν υπάρχουν μαγαζιά) πολύ πιο δύσκολη.

Ξενύχτι βάρβαρο κάθε μέρα σε νυχτερινά κέντρα....με πελάτες πιωμενους....τσιγαριλα... 

Επαγγελματίες ήταν καί αυτοί και μάλιστα χωρίς βαρέα και ανθυγιεινά.

Πολύ πιο δύσκολα από μια (έστω και πολύωρη) πρόβα.

 
Ξενύχτι βάρβαρο κάθε μέρα σε νυχτερινά κέντρα....με πελάτες πιωμενους....τσιγαριλα...


Μόλις περιέγραψες την Νέα Υόρκη των 50s.

 
Ωραίος ο θείος πάντως με το τρομπόνι, καλά το λάλαγε. Άλλα μεγέθη.

 
Τι γκρουβα ρε π**στη παντως. ΟΚ, οχι σε ολα τα τρακς, αλλα στα περισσοτερα γκρουβαρανε εκπληκτικοτρομερα.

 
νομίζω το πιό σημαντικό στην όλη ιστορία είναι να παίζεις ακουλουθώντας τα events δηλαδή το τι παίζεις στην αναγγελία του καθενός, τις υποψηφιότητες και φυσικά τον νικητή που φαντάζομαι δεν τον ξέρουν και περιμένουν να βγεί αποτέλεσμα για να παίξουν.

Όλοι βλέπουν τον μαέστρο πχ στο 10.10 που έρχεται και έρχεται η Ροζαλία...

το πιό ωραίο είναι ο πιτσιρικάς του μαέστρου. Αν δεν γίνει μουσικός αυτός να μου τρυπήσετε τη μύτη

 
πάντως έχει στο κανάλι του δυο τρια τέτοια βίντεο και εκείνο που μου κάνει εντύπωση είναι ότι σε όλα χρησιμοποιεί μια "μη συμβατική κιθάρα" που πάντα σνόμπαρα...




 
πάντως έχει στο κανάλι του δυο τρια τέτοια βίντεο και εκείνο που μου κάνει εντύπωση είναι ότι σε όλα χρησιμοποιεί μια "μη συμβατική κιθάρα" που πάντα σνόμπαρα...
Τι εννοεις? Τη μαρκα? Μια στρατ ειναι με διπλο πισω δε μου φαινεται κ τοσο περιεργο για αυτο ρωταω

 
Μια στρατ ειναι παντα sss
Ααααα. 

Πολυ χρησιμος συνδυασμος το h-s-s. Ασχημος στο ματι αλλα χρησιμος. Ο Τιμ βρηκε τη λυση. Παιρνεις μια στρατ ( απο μπουτικα) με αθλιο headstock κ ετσι δε σε ενοχλει στο ματι το h-s-s ?

Περα απο την πλακα ο μπριτζ στη στρατ πολλες φορες εχει μεγαλο προβλημα. Σε πολυ μεγαλο ποσοστο ηταν  ή αναιμικος ή το ακριβως αντιθετο (harsh κ με πολλα κ περιεργα ψηλα). Ενω στην τελε ειναι απιστευτος μαγνητης στην στρατ ειναι το αδυνατο σημειο. Κ τελε style μαγνητη να βαλεις στην στρατ παλι δεν ειναι ο ηχος ιδιος (χωρις το plate που εχει η τελε στην γεφυρα). Οποτε η πιο ευκολη μοντα ηταν παντα humbucker στο bridge. Μετα με τους κατασκευαστες μαγνητων αρχισε ν'αλλαζει η κατασταση.  Απορω πως δε το εχεις συνηθισει σα μοντα μιας κ ειναι απο τις πιο παλιες που αρχισαν να γινονται. Τοσο ωστε να εχει καθιερωθει ενα (μικρο μεν) μερος της αγορας της στρατ να ειναι h-s-s.

Σε καταλαβαινω ομως. Εγω ας πουμε το οριο σε στρατ το εχω βαλει στο neck. Εκει αν δω διπλο παυω να τη θεωρω στρατ αλλα προς σουπερστρατ μερια. 

 
Εμ υπαρχει λογος που η H/S/S strat και το P/J μπασο ειναι μεν μη-κλασσικα αλλα το bread and butter των επαγγελματιων απο το '80 και μετα.

 
Απορω πως δε το εχεις συνηθισει σα μοντα μιας κ ειναι απο τις πιο παλιες που αρχισαν να γινονται. Τοσο ωστε να εχει καθιερωθει ενα (μικρο μεν) μερος της αγορας της στρατ να ειναι h-s-s.

Σε καταλαβαινω ομως. Εγω ας πουμε το οριο σε στρατ το εχω βαλει στο neck. Εκει αν δω διπλο παυω να τη θεωρω στρατ αλλα προς σουπερστρατ μερια. 


το μάτι είπαμε

 
Αυτό το καταλαβαίνω ακόμα περισσότερο ?
κοίτα επαγγελματίες δεν είμαστε ούτε ήμασταν ποτέ. Και πάλι επαγγελματίας σεσιονάς από επαγγελματία μέλος γκρουπ έχει μεγάλη διαφορά.

Το σχόλιο το έκανα γιατί είδα ότι ο Τιμ έβγαλε όλο το σοου με 75 κομμάτια με μια κιθάρα.

Αυτό κάτι λεει

 
κοίτα επαγγελματίες δεν είμαστε ούτε ήμασταν ποτέ. Και πάλι επαγγελματίας σεσιονάς από επαγγελματία μέλος γκρουπ έχει μεγάλη διαφορά.

Το σχόλιο το έκανα γιατί είδα ότι ο Τιμ έβγαλε όλο το σοου με 75 κομμάτια με μια κιθάρα.

Αυτό κάτι λεει
Ναι . Πως οι σεσιοναδες παίζουν πίσω κ κανείς δε βλέπει το h-s-s ?  (ούτε το headstock γι'αυτό Anderson, Tyler κλπ είναι καθεαυτού κιθάρα σεσιοναδων)

 
κοίτα επαγγελματίες δεν είμαστε ούτε ήμασταν ποτέ. Και πάλι επαγγελματίας σεσιονάς από επαγγελματία μέλος γκρουπ έχει μεγάλη διαφορά.

Το σχόλιο το έκανα γιατί είδα ότι ο Τιμ έβγαλε όλο το σοου με 75 κομμάτια με μια κιθάρα.

Αυτό κάτι λεει
Αυτό λέει ότι είναι σεσιονάς και στη συγκεκριμένη φάση τον ενδιαφέρει ένας generic ήχος χωρίς πολλά πολλά κουβαληματα, αφού η μουσική στο συγκεκριμένο event έχει συνοδευτικό χαρακτηρα.... Αν ήταν με τη μπάντα του μπροστα σε ένα μπαρ, δε νομίζω να την έβγαζε με μια κιθαρα

 
Αυτό λέει ότι είναι σεσιονάς και στη συγκεκριμένη φάση τον ενδιαφέρει ένας generic ήχος χωρίς πολλά πολλά κουβαληματα, αφού η μουσική στο συγκεκριμένο event έχει συνοδευτικό χαρακτηρα.... Αν ήταν με τη μπάντα του μπροστα σε ένα μπαρ, δε νομίζω να την έβγαζε με μια κιθαρα
το θέμα είναι to get the job done

Νομίζω κάπου στο ίδιο ή στο δεύτερο βίντεο λέει για το foxy lady που προτίμησε να το παίξουν σε άλλο κλειδί για να μην χρειαστεί να αλλάξει κιθάρα και να καθυστερήσει.

Όταν παίζεις από μισό λεπτό από το καθένα και πετάγεσαι στο επόμενο τσακ μπαμ, ακόμα και αλλαγή πεταλιών μπορεί να είναι θέμα

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top