- Μηνύματα
- 1,826
- Πόντοι
- 1,038
Δεν το παρακολουθώ, έκατσα και είδα όμως πριν λίγο τα δυο κορίτσια του τελικού και άκουσα τα τραγούδια που ερμήνευσαν.
Είμαι ο τελευταίος που θα ακυρώσει την προσπάθεια, τον κόπο και το ταλέντο όλων, συμμετεχόντων και συντελεστών, όμως λυπάμαι να πω οτι καθημερινά σε αμέτρητα πάλκα του κόσμου (τουλάχιστον προ πανδημίας) θα μπορούσες ν' ακούσεις αυτά τα 2 κομμάτια πολύ καλύτερα εκτελεσμένα απο γνωστούς και άγνωστους μουσικούς και τραγουδιστές. Τα κορίτσια μου είναι συμπαθέστατα και θεωρώ πως έχουν τα φόντα να προχωρήσουν καλλιτεχνικά (την Αλεξάνδρα που είναι και συντοπίτισα μου την γνωρίζω και προσωπικά), όμως όλο αυτό το χυδαία φτιαγμένο σύστημα είναι το τελευταίο που θα τις βοηθήσει στους στόχους τους. Εκτός φυσικά αν επιδίωξη τους είναι να γνωριστούν με πρόσωπα και καταστάσεις και να γίνουν ένα ακόμα γρανάζι της φτηνιαδούρας και της ελαφρότητας που παρελαύνει τα σαββατόβραδα (και όχι μόνο) στις οθόνες της ελληνικής τηλεόρασης ("Στην υγειά μας βρε παιδιά" κλπ.). Και κάτι τελευταίο. Με ξενίζει κάπως και με προβληματίζει η απουσία του ελληνικού στίχου σε μια τέτοια "τελική" δοκιμασία.
Είμαι ο τελευταίος που θα ακυρώσει την προσπάθεια, τον κόπο και το ταλέντο όλων, συμμετεχόντων και συντελεστών, όμως λυπάμαι να πω οτι καθημερινά σε αμέτρητα πάλκα του κόσμου (τουλάχιστον προ πανδημίας) θα μπορούσες ν' ακούσεις αυτά τα 2 κομμάτια πολύ καλύτερα εκτελεσμένα απο γνωστούς και άγνωστους μουσικούς και τραγουδιστές. Τα κορίτσια μου είναι συμπαθέστατα και θεωρώ πως έχουν τα φόντα να προχωρήσουν καλλιτεχνικά (την Αλεξάνδρα που είναι και συντοπίτισα μου την γνωρίζω και προσωπικά), όμως όλο αυτό το χυδαία φτιαγμένο σύστημα είναι το τελευταίο που θα τις βοηθήσει στους στόχους τους. Εκτός φυσικά αν επιδίωξη τους είναι να γνωριστούν με πρόσωπα και καταστάσεις και να γίνουν ένα ακόμα γρανάζι της φτηνιαδούρας και της ελαφρότητας που παρελαύνει τα σαββατόβραδα (και όχι μόνο) στις οθόνες της ελληνικής τηλεόρασης ("Στην υγειά μας βρε παιδιά" κλπ.). Και κάτι τελευταίο. Με ξενίζει κάπως και με προβληματίζει η απουσία του ελληνικού στίχου σε μια τέτοια "τελική" δοκιμασία.