Solaris

  • Thread starter Thread starter OurDarkness
  • Start date Start date
  • Last post Πρόσφατη δραστηριότητα Πρόσφατη δραστηριότητα:
  • Απαντήσεις Απαντήσεις: Απαντήσεις 48
  • Εμφανίσεις Εμφανίσεις: Εμφανίσεις 10K
OurDarkness είπε:
Και ένα φρέσκο video από Frankfurt:

http://www.delamar.de/solaris-video/

σκρολάρετε κάτω για να το δείτε.
Ερωτήσεις:

1) Πόση πολυφωνία έχει

2) Πόσα timbres

3) Τι μηχανές σύνθεσης. CEM ? VS ? Τι είνσι συτά? 2 Vector Mixers?

4) γιατι η ιστοσελίδα λέει τόσα λίγα για το συνθ?

 
Απαντήσεις:

1. Στο site δεν λέει, υπολογίζω 24 τουλάχιστον. Τα synthesizers που είδαμε στη NAMM και στην Musikmesse είναι προτότυπα, αλλά λαμβάνοντας υπόψη ότι έχει μέσα του 6 DSP επεξεργαστές της Analog Devices, δε νομίζω να υστερεί.

2. Επίσης στο site δεν λέει, αλλά σε ένα άλλο video τον άκουσα να λέει ότι θα είναι 4-parts multi-timbral. Αυτό για μένα προσωπικά, από μόνο του δεν αποτελεί μειονέκτημα. Αν λάβει κανείς υπόψη του, ότι υπάρχουν μίκτες μετά τους ταλαντωτές, μίκτες πριν τα φίλτρα και ότι αυτά είναι προγραμματιζόμενα και δρομολογήσιμα, τότε καταλαβαίνουμε ότι η έννοια multi-timbral ψιλο-ακυρώνεται.

3. Ουσιαστικά είναι subtractive synthesis, με 4 ταλαντωτές. Απο κει και ύστερα επειδή σε κάθε ταλαντωτή μπορεί να φορτωθεί ένα μικρό wav μπορεί να γίνει και additive synthesis (φυσικά όσο additive μπορεί να υφίσταται με 4 ταλαντωτές). Το VS είναι single-cycle waves, όπως και στο Sequential Circuits Prophet VS, είναι δηλαδή με άλλα λόγια vector synthesis, εξού και το joystick, το οποίο δεν υπάρχει στα προτότυπα αλλά θα υπάρχει στα μοντέλα παραγωγής. Στην Vector Synthesis, πολύ συνοπτικά, υπάρχει το joystick και σε κάθε θέση του, π.χ. Βοράς, Νότος, Ανατολή Δύση, υπάρχει μία ανεξάρτητη κυματομορφή. Το πόσο τοις εκατό συνεισφέρει κάθε κυματομορφή στο τελικό ηχητικό αποτέλεσμα, εξαρτάται και ρυθμίζεται από την θέση του joystick (φυσικά είναι και προγραμματιζόμενη από το software).

CEM είναι h εξομοίωση του αντίστοιχου chip της Curtis το οποίο υπήρχε στα Prophet 5. Γιατί τόσο Prophet? πολύ απλά γιατί ο Bowen είναι ο δεύτερος ουσιαστικά συν-σχεδιαστής αυτών των synthesizers ;)

Αυτές οι εξομοιώσεις υπάρχουν και στα φίλτρα και επίσης κάθε φίλτρο έχει υποκατηγορίες.

4. Προφανώς γιατί είναι σε στάδιο πριν την παραγωγή. Πολύ περισσότερα στοιχεία μπορούν να βρεθούν στο αντίστοιχο forum.

 
24 πολυφωνία και ειδικά 4timbres όσο και πολύπλοκη να είναι η μηχανή σύνθεσης είναιο απαγορευτικά λίγο για ένα συνθ που θα κοστίζει 3000 ευρώ χωρίς το ΦΠΑ.

 
OurDarkness είπε:
Ουκ εν τω πολλω το ευ. ;)
ελπίζω αυτό να μην είναι το σήμα της διαφημιστικής του καμπάνιας.

 
Ναι, προσπαθώ να πείσω τον εαυτό μου ότι δεν το χρειάζομαι και ελπίζω να τα καταφέρω. :P

 
O θεός εμίλησε.... (χωρίς καμμία δόσης ειρωνίας μια και λατρέυω τον Hans Zimmer)

Hans Zimmer

Hans Zimmer is one of the most successful and influential film composers in Hollywood. 

"If anyone out there can take what we love about the elusive quality of analogue synthesizers and add the inventiveness and versatility that we get from digital, it'll be John. There is no question in my mind he understands that fundamentally the sound has to be true and uncompromised for a bunch of circuits to turn into a musical instrument. There are many synths out there that are fun and even inspiring. But it takes a certain magic and voodoo, a certain set of ears and sonic heart to build something lasting, something timeless."

Ευχαριστώ για το λινκ.

Πάντως απο τον ήχο που είχε το βιντεάκι ακούγεται αρκετά ενδιαφέρον.

 
Ευπρόσδεκτη πάντα η γνώμη του Hans Zimmer, και ελπίζω το Solaris να έχει καλύτερη μοίρα από το Neuron.

 
OurDarkness είπε:
Ουκ εν τω πολλω το ευ. ;)
Xρυσόστομε OurDarkness, κάθε μέρα σε εκτιμώ και περισσότερο. Είναι μάλλον δύσκολο να γίνει αντιληπτή η φοβερή σημασία ενός πραγματικά καλού hi-end φίλτρου. Δεν είναι ανάγκη να έχουμε όλο την DSP ισχύ ενός mainframe, ούτε όλες τις φωνές μιας συμφωνικής χορωδίας για να έχουμε ωραίο ήχο.

Kι εσύ κilon που εξέφρασες το θαυμασμό σου για το μονοφωνικό Dave Smith Evolver (αν δεν απατώμαι), δεν το έχεις ακούσει για να δεις τι απίστευτο που είναι; Κι όμως, no bells and whistles, μόνο απλός αλλά πολύ ποιοτικός σχεδιασμός.

Όσον αφορά στον Ζίμερ, πράγματι, θα το ανέφερα κι εγώ, είναι κάτοχος ενός Neuron και το έχει χρησιμοποιήσει μερικές φορές, όχι ιδιαίτερα όμως.

 
bloody_sunday είπε:
Ουκ εν τω πολλω το ευ. ;)
Xρυσόστομε OurDarkness, κάθε μέρα σε εκτιμώ και περισσότερο. Είναι μάλλον δύσκολο να γίνει αντιληπτή η φοβερή σημασία ενός πραγματικά καλού hi-end φίλτρου. Δεν είναι ανάγκη να έχουμε όλο την DSP ισχύ ενός mainframe, ούτε όλες τις φωνές μιας συμφωνικής χορωδίας για να έχουμε ωραίο ήχο.

Kι εσύ κilon που εξέφρασες το θαυμασμό σου για το μονοφωνικό Dave Smith Evolver (αν δεν απατώμαι), δεν το έχεις ακούσει για να δεις τι απίστευτο που είναι; Κι όμως, no bells and whistles, μόνο απλός αλλά πολύ ποιοτικός σχεδιασμός.

Όσον αφορά στον Ζίμερ, πράγματι, θα το ανέφερα κι εγώ, είναι κάτοχος ενός Neuron και το έχει χρησιμοποιήσει μερικές φορές, όχι ιδιαίτερα όμως.
Ένας απο τους αγαπημένους μου ήχους , ο πρώτος ήχος απο το spiral του Βαγγελη , έχει γίνει με ένα oscilator και ένα φίλτρο. Απλός αλλά φανταστικός ήχος.

Ο Hans φυμολογείται ότι έχει ένα ολοκληρο μεγαθήριο απο setup. Όπως και όλοι οι μεγάλοι ηλεκτρονικοί. Αν αλήθευε οτι το λίγο αρκει δεν θα σκάγανε εκαντονταδες εκαταμύρια για να φτίαξουν ένα υπερπολυτελές στούντιο.

Δυστηχώς αγαπητέ φίλε , ισχύουν και τα δύο.

Για ρίξε μια ματιά στο στούντιο των Enigma

http://www.enigmamusic.com/studio/index.html

euphonix1.jpg


studio-1.jpg


studio-2.jpg


studio-6.jpg


 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ένας απο τους αγαπημένους μου ήχους , ο πρώτος ήχος απο το spiral του Βαγγελη , έχει γίνει με ένα oscilator και ένα φίλτρο. Απλός αλλά φανταστικός ήχος.
Αν έπρεπε να διαλέξω έναν ήχο και να πω ότι είναι ο αγαπημένος μου, είναι το πρώτο όργανο που ακούγεται στο Shine On You Crazy Diamond (Part I) - και μπράβο σε όποιον βρει τι είναι.

Ο Hans φυμολογείται ότι έχει ένα ολοκληρο μεγαθήριο απο setup. Όπως και όλοι οι μεγάλοι ηλεκτρονικοί. Αν αλήθευε οτι το λίγο αρκει δεν θα σκάγανε εκαντονταδες εκαταμύρια για να φτίαξουν ένα υπερπολυτελές στούντιο.
Εκτιμώ και τον Zimmer, και τον Jarre, και τον Παπαθανασίου (ιδιαίτερα τον τελευταίο). Αλλά δυστυχώς, όταν βλέπω τα super wow studio τους η αίσθηση που μου μένει είναι ότι είναι απλά too much. Τις προάλλες συ ο ίδιος ανέφερες για την original ηχογράφηση του Oxygene, και δυστυχώς όταν διάβασα την συνέντευξη του Jarre στο SOS βρήκα πολλά μαργαριτάρια και πολλές αναλήθειες. Για τον Zimmer, και ως προς το Solaris και ως προς το Neuron, είναι καθαρά θέμα γνωριμιών - marketing. Ίσως να είμαι λίγο κυνικός σε αυτό, αλλά ο Zimmer με το Roland System 700 που πιάνει 10 μέτρα μήκος δεν έχει ανάγκη από το Solaris. 'Η διαφορετικά λεγμένο, είπε έναν καλό λόγο, και επειδή αυτός ο λόγος κουβαλάει το όνομα Zimmer έχει διαφορετική βαρύτητα.

Προσωπικά, ηδονίζομαι από τις άπειρες δυνατότητες που δίνουν κάποια synthesizers αλλά ποτέ δεν έπαψα να πιστεύω ότι ο περιορισμός μερικές φορές είναι απίστευτα δημιουργικός. Και ποτέ μα ποτέ δεν θεώρησα την μικρή πολυφωνία ως ελάττωμα. Αν ήταν ελάττωμα, τότε ελάττωμα θα ήταν και το σαξόφωνο και το φλάουτο και... η ίδια η ανθρώπινη φωνή. Ακούστε π.χ. το solo του Minimoog στο Illuminations των Eloy και δείτε τι μπορεί να γίνει εάν καθίσεις σε ένα πολύ περιορισμένο σε σύγκριση με τα σημερινά δεδομένα synthesizer, και βάλεις φαντασία, τεχνική, υπομονή κ.λ.π. Αντ' αυτού βλέπω σε διάφορα forum, κυρίως στο εξωτερικό, όχι 15χρονα αλλά ενήλικες με super duper synthesizers που το μόνο που ξέρουν να κάνουν πολύ καλά είναι να φωτογραφίζουν το studio τους και να μοιράζουν πικρόχολους μανιερισμούς γιατί το synth A δεν είναι σαν το B, γιατί το Β είναι φτηνότερο από το Γ, γιατί το Γ είναι διαφορετικό από το Α κ.λ.π. Και όσο αυτοί μαλώνουν, κάποιοι άλλοι γράφουν μουσική και περνάνε καλά.

Ως προς το marketing του Neuron, τι να πω... ειλικρινά... ας πρόσεχαν. Ελπίζω, επειδή η εταιρεία του John Bowen είναι νεοσυσταθείσα, να μην κάνει τα ίδια τραγικά σφάλματα που έκανε η Hartmann.

@bloody_sunday: ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.

:)

 
........αλλά ποτέ δεν έπαψα να πιστεύω ότι ο περιορισμός μερικές φορές είναι απίστευτα δημιουργικός. Και ποτέ μα ποτέ δεν θεώρησα την μικρή πολυφωνία ως ελάττωμα. Αν ήταν ελάττωμα, τότε ελάττωμα θα ήταν και το σαξόφωνο και το φλάουτο και... η ίδια η ανθρώπινη φωνή.................quote]


Μια πικρή αλήθεια την οποία δεν θέλουμε να πιστέψουμε ή την έχουμε ξεχάσει και ξοδευόμαστε τις περισσότερες φορές χωρίς λόγο, σπαταλώντας τον πολύτιμο χρόνο μας μεταξύ των φοβερών χαρακτηριστικών και των manuals.
 
kilon είπε:
Ο Hans φυμολογείται ότι έχει ένα ολοκληρο μεγαθήριο απο setup. Όπως και όλοι οι μεγάλοι ηλεκτρονικοί. Αν αλήθευε οτι το λίγο αρκει δεν θα σκάγανε εκαντονταδες εκαταμύρια για να φτίαξουν ένα υπερπολυτελές στούντιο.

Δυστηχώς αγαπητέ φίλε , ισχύουν και τα δύο.

Για ρίξε μια ματιά στο στούντιο των Enigma
Δυστυχώς, δεν επαληθεύει την αλήθεια του συλλογισμού σου αυτό. Όλοι όσοι έχουν τεράστιο εξοπλισμό εκατομμυρίων τον έχουν απλά γιατί μπορούν να τον έχουν, λόγω οικονομικής δυνατότητας. Έχω διαβάσει άπειρες ιστορίες περί καλλιτεχνών (ας μιλήσουμε για ηλ. μουσική) που το πολύ gear τους εμπόδισε να εκφραστούν, ακριβώς λόγω των χαοτικών δυνατοτήτων που ανοίγονται μπροστά τους, που κατά κάποιο περίεργο τρόπο συνθλίβουν την δημιουργικότητα. Δεν μπορώ να στο εξηγήσω επακριβώς, και είναι κρίμα που δεν το αντιλαμβάνεσαι...  :(

Δημιουργεί ένα είδος writer's block. Πχ. αυτό ακριβώς είχε πάθει ο Liam Howlett των Prodigy: στις πρώτες μέρες της σταδιοδρομίας του με την μπάντα, μεγαλουργούσε μονάχα με ένα Akai sampler, ένα Roland W-30 και δυο sound modules. Μετά, λόγω GAS γέμισε 3 δωμάτια του σπιτιού του (σε σημείο που να μην ανοίγει η πόρτα του ενός!) με ό,τι μπορείς να φανταστείς.

Το εκφοβιστικό χάος των επιλογών, τα διλήμματα για το αν έπρεπε να βάλει εκείνο ή το άλλο, η αυτογνωσία για την αλλοτρίωση που επέφερε αυτή η καταναλωτική κρίση και η συνεπαγόμενη αποξένωση από την καρδιά της δημιουργίας κι έκφρασης τον έφεραν σε αδιέξοδο. Μέχρι που τα παράτησε όλα, έφυγε από το σπίτι του, ένας φίλος του τον έμαθε να χρησιμοποιεί το... Reason, και σε συνδυασμό με 2-3 μηχανήματα συν μια παλιά Mackie 32-8 κονσόλα του και το αγαπημένο του για μπασογραμμές Oberheim 4 Voice συνήλθε...

Είναι αυτό που βλέπω ότι τονίστηκε με bold από πάνω. Την ηθική ότι είναι χίλιες φορές προτιμότερο να αξιοποιείς τον λίγο σου εξοπλισμό και να βασανίζεσαι ξεζουμίζοντάς τον παρά να αποκτάς καινούργιο και άνετο, την έχω δει και εκτός ηλ. μουσικής. Η άνεση σε απομακρύνει από τη μουσική - θα παράγεις αυθεντική και θα πηγάζει από την καρδιά σου μόνο όταν βασανιστείς.

OurDarkness για την συνέντευξη του Zarre ήθελα να ανοίξω θρεντ αλλά δεν έχω πολύ χρόνο. Τρομερά ενδιαφέρουσα. Τώρα το αν θα έχει περιπέτειες (ξεκουρδίσματα κλπ) με την αποφασιστική του στροφή πάλι προς τις ρίζες (όλο του τον αναλογικό εξοπλισμό δλδ) θα σας το πω από βδομάδα γιατί θα τον δω στις Βρυξέλλες τη Δευτέρα το βράδυ...  8)

 
Ευπρόσδεκτη πάντα η γνώμη του Hans Zimmer, και ελπίζω το Solaris να έχει καλύτερη μοίρα από το Neuron

αυτό είναι σίγουρο ότι θα έχει καλύτερη μοίρα.

 
Δυστυχώς, δεν επαληθεύει την αλήθεια του συλλογισμού σου αυτό. Όλοι όσοι έχουν τεράστιο εξοπλισμό εκατομμυρίων τον έχουν απλά γιατί μπορούν να τον έχουν, λόγω οικονομικής δυνατότητας. Έχω διαβάσει άπειρες ιστορίες περί καλλιτεχνών (ας μιλήσουμε για ηλ. μουσική) που το πολύ gear τους εμπόδισε να εκφραστούν, ακριβώς λόγω των χαοτικών δυνατοτήτων που ανοίγονται μπροστά τους, που κατά κάποιο περίεργο τρόπο συνθλίβουν την δημιουργικότητα.
Έτσι ακριβώς.

OurDarkness για την συνέντευξη του Zarre ήθελα να ανοίξω θρεντ αλλά δεν έχω πολύ χρόνο. Τρομερά ενδιαφέρουσα. Τώρα το αν θα έχει περιπέτειες (ξεκουρδίσματα κλπ) με την αποφασιστική του στροφή πάλι προς τις ρίζες (όλο του τον αναλογικό εξοπλισμό δλδ) θα σας το πω από βδομάδα γιατί θα τον δω στις Βρυξέλλες τη Δευτέρα το βράδυ... 
Δεν μπορώ να πω ότι δεν ζηλεύω, δεν τον έχω δει ποτέ live  :-\.. Έλπίζω να περάσεις πολύ καλά, βγάλε καμμία φωτογραφία αν μπορείς.. Την Δευτέρα θα ανοίξουμε καινούριο thread για να συζητήσουμε διάφορα!  :)

 
OurDarkness είπε:
Αν έπρεπε να διαλέξω έναν ήχο και να πω ότι είναι ο αγαπημένος μου, είναι το πρώτο όργανο που ακούγεται στο Shine On You Crazy Diamond (Part I) - και μπράβο σε όποιον βρει τι είναι.
Mellotron ?

 
Wow! είπε:
Αν έπρεπε να διαλέξω έναν ήχο και να πω ότι είναι ο αγαπημένος μου, είναι το πρώτο όργανο που ακούγεται στο Shine On You Crazy Diamond (Part I) - και μπράβο σε όποιον βρει τι είναι.
Mellotron ?
Yes!...(το πρώτο sampler στην ιστορία αν θυμάμαι καλά?)..

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top