ανταπόκριση 34ο Διεθνές Φεστιβάλ Κιθάρας Brno

Kanimothrios

Δυνατό μέλος
Μηνύματα
1,041
Πόντοι
688
Καλησπέρα από το 34ο Διεθνές Φεστιβάλ Κιθάρας στο Brno

Χθες ήταν η πρώτη βραδιά του φεστιβάλ,όπου εμφανίστηκε ο Oscar Herrero, μια γνωστή φυσιογνωμία στο χώρο του Flamenco κυρίως εξαιτίας της βιβλιογραφίας του.


Καθ' όλη τη διάρκεια της ημέρας υπάρχουν παράλληλα δρώμενα.



Το φεστιβάλ συνεχίζεται μέχρι και τις 02.08, αν παρελπίδα βρεθεί κανείς εδώ μέχρι τότε,ας στείλει να μοιραστούμε τις θερμίδες του φεστιβάλ 😅

IMG_20250727_183701.jpg


Γενικά είμαι παρών σε όλα τα μεγάλα φεστιβάλ,μπορώ να ανεβάσω πράγματα αν υπάρχει ενδιαφέρον.
Αλλιώς θα ανεβάσω ξανά αρχές Αυγούστου από Smashing Pumpkins
 
Είχα την εντύπωση ότι ήσουν σε άλλη χώρα της κεντρικής Ευρώπης, από Αυστρία έφτασες εκεί; Απαντάς αν δεν είσαι φυγάς βέβαια
 
Είχα την εντύπωση ότι ήσουν σε άλλη χώρα της κεντρικής Ευρώπης, από Αυστρία έφτασες εκεί; Απαντάς αν δεν είσαι φυγάς βέβαια

Ζυρίχη-> ✈️ Πράγα-> 🚂 Μπρνο

Και πέρυσι ήμουν εδώ στο φεστιβάλ, όμως δε θυμάμαι να είχα ποστάρει κάτι
 
Το έχει γυρίσει το Brno το μακρινό 2005, δεν είναι σαν την Πράγα που είναι σαν ένα γλυπτό όπου ο κόσμος ζει μέσα, το Brno έχει ένα πρώην κομουνιστικό αέρα αλλά μου άρεσε που τα λεφτά μου απέκτησαν αξία όταν τα έκανα τσέχικα λεφτά... Και εγώ για φεστιβάλ είχα πάει, παραδοσιακό φολκλόρ φεστιβάλ στα δάση εκεί γύρω
 
Το έχει γυρίσει το Brno το μακρινό 2005, δεν είναι σαν την Πράγα που είναι σαν ένα γλυπτό όπου ο κόσμος ζει μέσα, το Brno έχει ένα πρώην κομουνιστικό αέρα αλλά μου άρεσε που τα λεφτά μου απέκτησαν αξία όταν τα έκανα τσέχικα λεφτά... Και εγώ για φεστιβάλ είχα πάει, παραδοσιακό φολκλόρ φεστιβάλ στα δάση εκεί γύρω

Έχει στα πέριξ αυτά τα άθλια πανελάκ όπως το λένε οι Τσέχοι και τα βρίσκεις με διαφορετικά ονόματα και παραλλαγές παντού στο πρώην μπλοκ

DAJ512d61_porlesn1.jpg


αλλά το κέντρο έχει άλλη αρχιτεκτονική με πολύ ωραία κτίρια.

Ο Έλληνας δυστυχώς έχει εδώ και πάρα πολλά χρόνια λιγότερη αγοραστική δύναμη από τον αντίστοιχο Τσέχο
 
Εμένα για κάποιο λόγο μου αρέσουν περισσότερο αυτά τα τελείως χρηστικά κτίρια στο Brno από τις πολυκατοικίες της Αθήνας, μπορεί το γρασίδι του γείτονα να είναι πάντα πιο πράσινο... Έμενα εκεί μετά χαράς αν είχα διαμέρισμα δικό μου και δουλειά. Δεν ξέρω, έχω κάπως μπουχτίσει εδώ πέρα, θυμάμαι να μετακινούμαι με το λεωφορείο και με κάποιο μαγικό τρόπο το λεωφορείο να είναι στη στάση μια συγκεκριμένη ώρα με απόκλιση δευτερολέπτου και μέσα ήταν μερικοί Τσέχοι... το 2005, ελπίζω να είναι ακόμα έτσι
 
Εκεί μέσα την αφήνεις και σε ακούν άλλα 4 διαμερίσματα.

Και στην πράγα έχει,στην ουγγαρία κ.α και την γερμανική τους έκδοση,πιό χαμηλά αλλά με μεγαλύτερο μήκος,με αποθήκες για κάθε διαμέρισμα σε υπόγειο κ.α θα βρείτε και στους γερμανόφωνους.
Η πρώτη μου απόπειρα να παίξω μουσική σε ανθρώπους με αυτή την εικόνα στην καθημερινότητα τους,οπου το βράδυ είναι ακόμη χειρότερη αν την παρατηρήσεις από μιά ταράτσα,με τα φώτα και τους καπνούς να βγαίνουν από τα εργοστάσια,ήταν βάση αυτού που έβλεπα.

Δέν κάνω καμία πλάκα.
Στην ταράτσα η το μπαλκόνι με το ipod και άκουγα τα κομμάτια ένα - ένα,ότι δέν ταίριαζε με την εικόνα που είχα μπροστά μου,σουτ από το set.

Αυτό δέν έχανε πουθενά,καπνοί ξε καπνοί,βιομηχανική πόλη η αστικό κέντρο έδειχνε κατευθείαν τις προθέσεις μου γι αυτό που θα ακολουθούσε,γι αυτό ήταν και το πρώτο.
 
Αυτά τα κτίρια, που αντίστοιχα έχουν υλοποιηθεί σε όλη σχεδον την Ευρώπη είναι προσπάθειες των πολεοδόμων να αντιμετωπισουν το οικιστικο/στεγαστικο πρόβλημα. Εννοειται οτι προκειται για λαικές πολυκατοικίες ή πιο σωστά housing blocks οπου στόχος δεν ήταν να κατασκευαστεί κάποιο μνημείο αισθητικής αλλά να λυθούν πρακτικά ζητηματα και γρήγορα και σχετικα οικονομικά.

Δηλαδη υπο την επιδραση του μοντέρνου κινήματος (γιατι τα πιο πολλα εγιναν περιπου αμεσως μετα τον 2ο ππ ή τη δεκαετια του 50. Ακολουθηθηκε καθαρη γεωμετρική πλαστική με επαναλαμβανόμενα μοτιβα και αξονική σχεδίαση για ευκολία και ταχύτητα στο σχεδιασμο και την κατασκευή. Δηλαδή φτιάξε γρήγορα σπιτια να βαλουμε τον κοσμο μέσα. Τα διαμερισματα ήταν πανομοιότυπα κατα τυπολογίες (2αρια, 3άρια κ.ο.κ). Εχουμε και εδώ μερικά αντιστοιχα αν και πιο μικρά απο αυτα. Ενδιαφέρον έχει οτι μερικα απο αυτα σχεδιάστηκαν απο πολύ γνωστούς αρχιτέκτονες που οποίοι έχουν αφήσει στο πορτφολιό τους και αντιδιαμετρικά σε στυλ κτίρια.

Τα θεωρώ πολύ καλή κίνηση (ως προς την εποχή τους και τη λύση) και όντως έλυσαν τεράστια προβλήματα. Το οτι δημιουργούν ένα μονοτονο οικιστικα τοπίο ειναι ενα παράπλευρο πρόβλημα που η αρχιτεκτονική θα έπρεπε να δουλέψει εκ νέου.
 
Κοιτάξτε πόση απόσταση έχει το ένα από το άλλο στη φωτογραφία... Ένα βαψιματακι θέλουν κατά τη γνώμη μου
Ναι γιατι οταν εχεις τοσο μεγαλα κτιρια θελει μεγαλες αποστάσεις για να υπάρχει σωστός αερισμός (που συμβαλει μεγιστα και στην σωστή ψύξη του σώματος το καλοκαίρι) και ηλιασμός.
 
Τα θεωρώ πολύ καλή κίνηση (ως προς την εποχή τους και τη λύση) και όντως έλυσαν τεράστια προβλήματα.
Και δέν πάγωνε ο κόσμος μέσα,σαν τα δικά μας.
Ξεχωριστό μπάνιο και ξεχωριστή τουαλέτα,ζεστό νερό πάντα απο το δίκτυο η μέσω του συστήματος θέρμανσης κ.α
Τιμές ενοικίασεις καλύτερα να μήν αναφέρουμε,γιατί θα αρχίσουν να πηδάνε από τα μπαλκόνια εδώ στην ελλάδα.
Και λέω βάση μισθού ανειδίκευτου εργάτη.
Υπολόγισε περίπου το 1/4,αν και αυτό θα ήταν καλύτερα να ενημερωθεί από κάποιον που είναι τώρα σε ένα από αυτά.
Κοιτάξτε πόση απόσταση έχει το ένα από το άλλο στη φωτογραφία... Ένα βαψιματακι θέλουν κατά τη γνώμη μου
Αρκετά στην μέση έχουν παιδικές χαρές,πάρκινγκ με αριθμημένες θέσεις,γηπεδάκια απο μπάσκετ εως μικρά ποδοσφαίρου και όλες οι συγκοινωνίες έχουν στάση αρκετά κοντά.
 
Αρκετά στην μέση έχουν παιδικές χαρές,πάρκινγκ με αριθμημένες θέσεις,γηπεδάκια απο μπάσκετ εως μικρά ποδοσφαίρου και όλες οι συγκοινωνίες έχουν στάση αρκετά κοντά.
Σωστο συνηθως επειδή καταλαμβάνανε ολο το οικοδομικο τετράγωνο, μάζευαν τα ποσοστά που προεβλεπε ο νομος για ακαλυπτο και τα τοποθετούσανε ως αδόμητο χώρο στο κέντρο. Έτσι είχαν κάτι σαν τρυπα στο κέντρο του κτιριου οπου πετυχαίνανε και ηλιασμο-αερισμο στο πισω μέρος, και φιλοξενουσαν χωρους προστατευμένους απο αυτοκινητα για τα παιδιά και τους ηλικιωμένους. Πολύ συχνά επίσης είχαν πλυντήρια στα υπόγεια.
 
Κάπου στο youtube ειχα πετύχει ένα βίντεο σχετικα με αυτές τις κατοικίες και μου φάνηκαν πολύ ενδιαφέρουσες αλλά με το κυριότερο πρόβλημα ότι τα παλιά έχουν πολλά προβλήματα στην θέρμανση και το ζεστό νερό. Τα πιο καινούργια ήταν τέλεια (ή τουλάχιστον αυτό δείχνει το βίντεο). Από κοντά είχα δει στα προάστια της Σόφιας και ήταν εντυπωσιακό θέαμα.
 
Κοιτάξτε πόση απόσταση έχει το ένα από το άλλο στη φωτογραφία... Ένα βαψιματακι θέλουν κατά τη γνώμη μου
Αυτή είναι η διαφορά με τις δικές μας πολυκατοικίες που είναι κολλημένες μεταξύ τους και δημιουργούν αυτη την αίσθηση της τσιμεντοποίησης των πάντων αλλά και την αποπνικτική ζέστη το καλοκαίρι.
Απο αυτό και μόνο τις προτιμώ χίλιες φορές.
 
Κάπου στο youtube ειχα πετύχει ένα βίντεο σχετικα με αυτές τις κατοικίες και μου φάνηκαν πολύ ενδιαφέρουσες αλλά με το κυριότερο πρόβλημα ότι τα παλιά έχουν πολλά προβλήματα στην θέρμανση και το ζεστό νερό.

Επειδή έχω μπει σε τέτοιες κατοικίες σε διάφορες χώρες, πρόκειται για φθηνοκατασκευές.
"Πανελάκ" τα είπαν οι Τσέχοι γιατί είναι ότι λέει η λέξη.
Panelák (plural: paneláky) is derived from the standard panelový dům (in Czech) or panelový dom (in Slovak) meaning, literally, "panel house / prefabricated-sections house".

Αν πάτε Πράγα,έχει ολόκληρα μπλοκ στα πέριξ..
Μέσα στην πόλη μπορείτε να δείτε ένα στον τομέα Πράγα 3 απέναντι από το ξενοδοχείο Olsanka

Στη Ρωσία τα λένε κυρίως χρουστσόφκα από τον πολιτικό.
Αν googlάρετε Khrushchyovka θα δείτε πολλές φωτογραφίες.
Με βάση αυτές τις κατασκευές,έγιναν και οι αντίστοιχες στο υπόλοιπο πρώην μπλοκ.
Έχει στη Βαρσοβία,στο πρώην ανατολικό Βερολίνο,κ.α.

Μια μεγάλη διαφορά με τα ελληνικά εκτρώματα της εποχής της αντιπαροχής,ήταν ότι ο Έλληνας επέλεξε να μείνει σε αυτές τις πολυκατοικίες.
Σε αντίθεση με τα κτίρια των φωτογραφιών όπου οι άνθρωποι αναγκάστηκαν να μείνουν σε αυτά,χωρίς φυσικά να έχουν επιλέξει ούτε το κτίριο,ούτε φυσικά το διαμέρισμα.

Στη Ρωσία έχω μείνει στον 11ο όροφο τέτοιου κτιρίου,που ήταν μέρος ενός συγκροτήματος 24 ίδιων κτιρίων.
Όλα ίδια,γκρίζα,απλά είχαν άλλο αριθμό.
Φυσικά τίποτε δεν κατασκευάστηκε έτσι τυχαία..
 
Μια μεγάλη διαφορά με τα ελληνικά εκτρώματα της εποχής της αντιπαροχής,ήταν ότι ο Έλληνας επέλεξε να μείνει σε αυτές τις πολυκατοικίες.
Σε αντίθεση με τα κτίρια των φωτογραφιών όπου οι άνθρωποι αναγκάστηκαν να μείνουν σε αυτά,χωρίς φυσικά να έχουν επιλέξει ούτε το κτίριο,ούτε φυσικά το διαμέρισμα.
Όμως το ελληνικό αντίστοιχο δεν ειναι η πολυκατοικία της αντιπαροχής που ειναι custom κατασκευή με "εσωτερικο" σύστημα χρηματοδότησης, αλλά οι προσφυγικοι οικισμοί του 33-36 και διάφορες μπρουταλιστικές κατασκευές που εγιναν μέσα στην 7ετία στο πλαίσιο του προγράμματος της υπηρεσίας οικισμού του τότε ΥΔΕ.

Τα μεν πρώτα ήταν γρήγορες στεγαστικές λύσεις για ένα άμεσο οικιστικο πρόβλημα που είχε ήδη τρενάρει πολύ καθώς είχαν τους ανθρώπους σε γήπεδα και γούβες και τους περιφέρανε μέχρι που οι ίδιοι άρχισαν να στήνουν παράγγες όπως όπως και όπου να 'ναι δημιουργώντας νέο πολεοδομικό πρόβλημα (που ειναι ορατο ως τις μέρες μας). Στην περιπτωση αυτη κανεις δεν επελεξε τιποτα.

Τα δε δεύτερα ήταν αποτοκα της "λαικής" πολιτικής του τότε καθεστωτος.

Σε καμια απο τις δυο περιπτωσεις δεν μπορούμε να συζητήσουμε αποφεύγοντας την πολιτική συζήτηση. Καθως το πρώτο ειναι αποτελεσμα πολιτικής ολιγορίας. Το δέυτερο μελάνι στο νερό...

Ενας μηχανικός, όταν του αναθέτουν να λύσει ένα πρόβλημα σε συγκεκριμένο χρόνο, εχει πολύ αυστηρό πλαίσιο δράσης και περιορισμένες επιλογές. Επίσης όλα τα τεχνικά έργα σχεδιαζονται και εξυπηρετούν σωστά σε ενα συγκεκριμενο χρονικο διαστημα. Όταν αυτο παρελθει, δεν λειτουργει οπως πρεπει.
 
Όμως το ελληνικό αντίστοιχο δεν ειναι η πολυκατοικία της αντιπαροχής που ειναι custom κατασκευή με "εσωτερικο" σύστημα χρηματοδότησης, αλλά οι προσφυγικοι οικισμοί του 33-36 και διάφορες μπρουταλιστικές κατασκευές που εγιναν μέσα στην 7ετία στο πλαίσιο του προγράμματος της υπηρεσίας οικισμού του τότε ΥΔΕ.

Όντως δεν είναι το αντίστοιχο, η δική μου αναφορά είχε να κάνει με το γεγονός ότι ο Έλληνας με τη θέληση του γκρέμισε μονοκατοικίες/νεοκλασικά για να σηκώσει κουτάκια και να ζήσει μέσα σε αυτά.
Δεν τον έβαλε κανένα καθεστώς μέσα σε κουτάκια.
Η Αθήνα βλέποντας την από τον Λυκαβηττό είναι ένα έκτρωμα.

Τα προσφυγικά που ανέφερες,έγιναν μόνο για να στεγάσουν και μάλιστα σε κεντρικό σημείο και όχι για να ομογενοποιησουν/ισοπεδώσουν πολίτες στην άκρη της πόλης

Σε καμια απο τις δυο περιπτωσεις δεν μπορούμε να συζητήσουμε αποφεύγοντας την πολιτική συζήτηση.

Η οποία πολιτική συζήτηση στην Ελλάδα,, για θέματα που έχουν συμβεί/συμβαίνουν στο εξωτερικό είναι μάταιη γιατί ο καθένας φοράει τον παραμορφωτικό του φακό και ερμηνεύει τα πράγματα κατά το δοκούν.

Εγώ δε διεκδικώ καμιά αλήθεια,απλά η μουσική μου έχει δώσει την ευκαιρία να ταξιδεύω σε όλες αυτές τις χώρες και να έρχομαι σε άμεση επαφή με όσους έχουν ζήσει όλα αυτά.
Αυτούς ακούω μονάχα και η εμπειρία μου είναι ότι οι άνθρωποι εξιστορούν γεγονότα τελείως διαφορετικά από όσα θελησαν κάποιοι να νας περάσουν στην Ελλάδα.

Και σε μουσικό πλαίσιο,έχω συνεργαστεί με καλλιτέχνες που έχουν τραβήξει τα πάνδεινα ανά περιόδους,π.χ.ξυλο, κούρεμα και φυλάκιση για κατοχή ενός δίσκου....rolling stones..και φυσικά μόνο αυτούς θα ακούσω που τα έζησαν και όχι κάθε όψιμο ξέρετε όλοι τι που αυτά τα μέρη τα έχει δει μόνο από φωτογραφία..
 
Όντως δεν είναι το αντίστοιχο, η δική μου αναφορά είχε να κάνει με το γεγονός ότι ο Έλληνας με τη θέληση του γκρέμισε μονοκατοικίες/νεοκλασικά για να σηκώσει κουτάκια και να ζήσει μέσα σε αυτά.
Αυτο είναι διαφορετικής φύσης πρόβλημα.

Η προστασία της αρχιτεκτονικής κληρονομιάς στην οποία αναφέρεσαι σε άλλες χώρες είναι θεσμοθετημένη και προστατευμένη. Εδω όχι και τόσο. Εκ παραλλήλου ενα προβλημα που συχνα συμβαινει ειναι το εξης. Καποιος παλαιότερος προγονος χτιζει κτιριο υπερπαραγωγή, και εσυ το κληρονομεις μετά απο 2-3 διαδοχές. Εσύ (ή εγω) δεν εχεις την ιδια οικονομική επιφάνεια με αυτον που το εχτισε και δεν μπορεις να συντηρησεις ενα κτιριο που εχει φθορες 100 ετών. Συγγχρονως εχει αυξημενες οικιστικές ανάγκες γιατι είστε 3-4 κληρονομοι με 4μελείς οικογένειες. Ε καπου εκει έρχεται η λύση της ανέξοδης αντιπαροχής. Αν παρατηρήσεις μάλιστα πολλες μονοκατοικίες που κατεδαφιζονται για αντιπαροχή περνανε ενα σταδιο περιπου 1 έτους (απο δικη μου εμπειρική παρατηρηση) που βρισκονται σε αγγελια πωλησης.

Είναι σπανιότατο να βρεθει σήμερα ανθρωπος με αρκετά χρήματα ο οποίος να ενδιαφερθει να διασώσει ενα παλιό κτίριο γιατι ειναι εργο καποιου καλου αρχιτεκτονα, οταν μπορει να αγορασει νεοδμητο.

Δεν διαφωνώ μαζι σου αλλά δεν μπορω να παραβλέψω και την πρακτική οπτικη.

Τα προσφυγικά που ανέφερες,έγιναν μόνο για να στεγάσουν και μάλιστα σε κεντρικό σημείο και όχι για να ομογενοποιησουν/ισοπεδώσουν πολίτες στην άκρη της πόλης
Όχι ακριβως. Μάλλον αναφέρεσαι μονο στα προσφυγικά της Αλεξάνδρας αλλά αυτά ήταν μονο ενα block. Υπάρχουν προσφυγικές κατοικιακές μονάδες σε όλη την Αττική και άλλες πόλεις της Ελλάδας. Μιλάμε για πάρα πολύ πληθυσμό που μεταφέρθηκε απο την μικρά Ασία στην Ελλάδα με τις ανταλλαγές πληθυσμών που προέβλεπε η Λωζάνη αλλά και αργότερα τους ανθρώπους που εκδιώχθηκαν απο τις περιοχές που εξαιρούνταν.

Τόσο δραστικές πολεοδομικές παρεμβάσεις (δηλαδη στέγαση μεγαλου αριθμου ανθρώπων ειναι μια πολύ δαπανηρη δραση τοσο σε γη όσο και χρήμα και δεν μπορεις να την βαλεις στο κεντρο της πολης γιατι δεν ειναι μονο η κατοικια. Αυτοι οι ανθρωποι χρειαζονται αναλογικα κοινοχρηστους χωρους και λοιπες κοινοφελείς υποδομές (σχολεια, χωρους πρασινου, υποδομες υγειας, αθλητικους χώρους κλπ). Υποτειθεται δε οτι το σχεδιο πολης ειναι υλοποιημένο και κλειστο σε μια πολη που εχει οριθετημενο πληθυσμιακο οριο γιατι αυτο συνδέεται με την εκτασή της άρα και τα όρια της (εδώ μην κοιτας τις Ελληνικές πολεις, αλλά σε αλλες χωρες τις ευρωπης αλλάζει).

Η ποιότητα ζωής είναι ζητούμενο αλλά το καλύτερο δυνατο δεν ειναι πάντα εύκολα υλοποιήσιμο για λόγους που ευχαριστως συζητάμε αλλά φοβάμαι οτι θα καταχραστούμε το χώρο.

Η οποία πολιτική συζήτηση στην Ελλάδα,, για θέματα που έχουν συμβεί/συμβαίνουν στο εξωτερικό είναι μάταιη γιατί ο καθένας φοράει τον παραμορφωτικό του φακό και ερμηνεύει τα πράγματα κατά το δοκούν.
Ματαιη δεν ειναι γιατί αντιθετα με οτι μάλλον εχεις υποθέσει δεν επιθυμω να προβαλω τις δικές μου πολιτικες αποψεις. Όμως μιλώντας για πολεοδομία και όχι αυστηρα αρχιτεκτονική, μιλάμε κυριως για νομους και ειδικα νομους που γράφονται και κηρώνονται για να εξυπηρετήσουν πρακτικά προβλήματα σαν αυτα που συζητάμε. Αυτα εχουν τεχνικές και κυριως οικονομικές παραμέτρους όπως και συχνά ρυθμιστικές παρεμβάσεις στον ήδη υπάρχοντα αστικο ιστό που φέρνουν στην επιφάνεια και άλλα προβλήματα που απαιτούν πολιτικές λύσεις. Απαλοτριώσεις λόγου χάρη...

Να σου θυμήσω ότι τα προσφυγικά της Αλεξάνδρας ειναι χτισμένα σε χώρο που αρχικά προοριζόταν για να οικοδομηθεί το γηπεδο του Παναθηναικού και μάλιστα αν θυμαμαι καλά απο τα φοιτητικα μου χρονια, ειχα ξεκινησει και εργασιες για αυτο, οι οποιες διακοπηκαν και αναγκαστηκε ο δημος αθηναιων να παραχωρήσει τα οικοπεδα απεναντι για να γινει το γηπεδο που ξερουμε. Ή αντιστοιχα ενα τεραστιο συστημα απαλωτριώσεων που εγινε παραπλεύρως της Αττικης οδου, σε δεύτερο χρονο για να κατασκευαστει ο αγωγός μεταφοράς καυσιμου στον ΔΑΑ. Ειναι πολιτικό το θέμα της εφαρμογής αυτών των λύσεων γιατι η αναγκη ειναι άμεση και δεν μπορεις να του εχεις ολους ευχαριστημενους. Και κανενας πολιτικος δεν επιθυμει πόλωση ανεξαρτητα απο πιο χώρο έρχεται.
Εγώ δε διεκδικώ καμιά αλήθεια,απλά η μουσική μου έχει δώσει την ευκαιρία να ταξιδεύω σε όλες αυτές τις χώρες και να έρχομαι σε άμεση επαφή με όσους έχουν ζήσει όλα αυτά.
Αυτούς ακούω μονάχα και η εμπειρία μου είναι ότι οι άνθρωποι εξιστορούν γεγονότα τελείως διαφορετικά από όσα θελησαν κάποιοι να νας περάσουν στην Ελλάδα.

Και σε μουσικό πλαίσιο,έχω συνεργαστεί με καλλιτέχνες που έχουν τραβήξει τα πάνδεινα ανά περιόδους,π.χ.ξυλο, κούρεμα και φυλάκιση για κατοχή ενός δίσκου....rolling stones..και φυσικά μόνο αυτούς θα ακούσω που τα έζησαν και όχι κάθε όψιμο ξέρετε όλοι τι που αυτά τα μέρη τα έχει δει μόνο από φωτογραφία..
Εδω δε σε καταλαβαινω καθολου.

Αν ανατρέξεις θα δεις οτι μιλάω τεχνικά και απλα ανέφερα οτι στην πολεοδομια υπάρχει πολιτική παράμετρος οσον αφορά τις αποφάσεις που λαμβάνονται γιατι το εκαστωτε υπουργείο υπογράφει. Αυτό ειναι γεγονος που ισχύει παγκόσμια και δεν εχει να κανει ουτε με αποψεις ουτε με θεωριες και συνομωσιες.

Δικαιωμά σου να ακούσεις και να πιστέψεις ότι θες. Κουβεντα κάνουμε. Μην υποθέτεις πράγματα που δε γνωριζεις μονο.
 
Ματαιη δεν ειναι γιατί αντιθετα με οτι μάλλον εχεις υποθέσει δεν επιθυμω να προβαλω τις δικές μου πολιτικες αποψεις.

Δεν έγραψα επί προσωπικού.
Είναι απλά σύνηθες στην Ελλάδα να εκφέρει κάποιος γνώμη κατά το δοκούν, για γεγονότα σε άλλες χώρες, αγνοώντας τη μαρτυρία αυτών που τα έζησαν.
Στην περίπτωσή μας αν τα συγκεκριμένα κτίρια ήταν καλά για να ζεις,δε θα μου το πει ο Μπάμπης από το Κιλκίς που το πιο κοντινό σε Ρωσία είναι να έχει φάει ένα πιροσκί,αλλά οι άνθρωποι εκεί και η προσωπική εμπειρία πάλι εκεί.

Αν ανατρέξεις θα δεις οτι μιλάω τεχνικά και απλα ανέφερα οτι στην πολεοδομια υπάρχει πολιτική παράμετρος οσον αφορά τις αποφάσεις που λαμβάνονται γιατι το εκαστωτε υπουργείο υπογράφει. Αυτό ειναι γεγονος που ισχύει παγκόσμια και δεν εχει να κανει ουτε με αποψεις ουτε με θεωριες και συνομωσιες.

Μιλάω για τα συγκεκριμένα σοβιετικά κτίρια,επί του καθεστώτος,όχι για την Ελλάδα και άλλες δημοκρατίες.
Τα κτίρια αυτά,δεν σχεδιάστηκαν απλά για να στεγάζουν κόσμο. Αγάλματα,προτομές,σφυροδρέπανα, σοβιετικά μωσαϊκά,ενώ μάλιστα το κτίριο είναι πάνελ,δεν είναι νορμάλ σε κατοικίες ελεύθερων χώρων.

Δικαιωμά σου να ακούσεις και να πιστέψεις ότι θες. Κουβεντα κάνουμε. Μην υποθέτεις πράγματα που δε γνωριζεις μονο.

Δε μίλησα επί προσωπικού.
Και μιλάω για μέρη που έχω επισκεφτεί,για κτίρια που έχω διανυκτερεύσει και μάλιστα με τους ανθρώπους τους μέσα.
Εσύ πόσο πολύ γνωρίζεις για αυτά τα κτίρια που έκανα εξ'αρχής λόγο,πέρα από ένα κλικ στο Internet;
Κι όμως μου επισημαίνεις να μην υποθέτω πράγματα που δεν γνωρίζω..
 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top