- Μηνύματα
- 2,975
- Πόντοι
- 963
Οι λαμπάτοι ενισχυτές υπήρξαν για δεκαετίες “ιερό δισκοπότηρο”. Όμως, θεωρώ ότι σιγά σιγά μπαίνουμε σε μια εποχή όπου σταδιακά θα μετατραπούν σε προϊόν πολυτελείας
Οι κυριότεροι λόγοι γι αυτό είναι:
-Μεγάλες αυξήσεις σε κόστη υλικών.
-Πλήθος ψηφιακών λύσεων με αυξανόμενο κοινό που τις προτιμά.
-Αύξηση σε προσφορά μεταχειρισμένων ενισχυτών / μείωση των τιμών τους.
Όλα τα παραπάνω πιέζουν τους κατασκευαστές. Από τη μία πρέπει να αυξήσουν τιμές για να διατηρήσουν τα περιθώριά τους από την άλλη έχουν να αντιμετωπίσουν μια διαρκώς συρρικνούμενη αγορά και των ανταγωνισμό των μεταχειρισμένων.
Η αγορά όμως απ' ότι φαίνεται δε θα αλλάξει. Η πρόσφατη εμπειρία με εταιρείες όπως η Mesa Boogie και η Marshall να προσπαθούν να μειώσουν τιμές, να μην τους βγαίνει σε πωλήσεις και να τις αυξάνουν ξανά για να καλύψουν τα κόστη, αυτό κατέδειξε.
Άρα ο μόνος δρόμος για όσους κατασκευαστές επιβιώσουν πιθανότατα θα είναι να συνεχίζουν να κατασκευάζουν ένα ακριβό προϊόν, απευθυνόμενοι πλέον σε ένα μικρό κοινό.
Ο ορισμός του προϊόντος πολυτελείας.
Οι κυριότεροι λόγοι γι αυτό είναι:
-Μεγάλες αυξήσεις σε κόστη υλικών.
-Πλήθος ψηφιακών λύσεων με αυξανόμενο κοινό που τις προτιμά.
-Αύξηση σε προσφορά μεταχειρισμένων ενισχυτών / μείωση των τιμών τους.
Όλα τα παραπάνω πιέζουν τους κατασκευαστές. Από τη μία πρέπει να αυξήσουν τιμές για να διατηρήσουν τα περιθώριά τους από την άλλη έχουν να αντιμετωπίσουν μια διαρκώς συρρικνούμενη αγορά και των ανταγωνισμό των μεταχειρισμένων.
Η αγορά όμως απ' ότι φαίνεται δε θα αλλάξει. Η πρόσφατη εμπειρία με εταιρείες όπως η Mesa Boogie και η Marshall να προσπαθούν να μειώσουν τιμές, να μην τους βγαίνει σε πωλήσεις και να τις αυξάνουν ξανά για να καλύψουν τα κόστη, αυτό κατέδειξε.
Άρα ο μόνος δρόμος για όσους κατασκευαστές επιβιώσουν πιθανότατα θα είναι να συνεχίζουν να κατασκευάζουν ένα ακριβό προϊόν, απευθυνόμενοι πλέον σε ένα μικρό κοινό.
Ο ορισμός του προϊόντος πολυτελείας.