Greece's Eurovision 2024 - Μια νέα εποχή για το ελληνικό τραγούδι - Μετα-Τραπ εποχή

Status
Not open for further replies.
Διακόπτω την ροή του νήματος, διότι οι εξελίξεις είναι καταιγιστικές. Στην αντεπίθεση πέρασε η στιχουργός Εύη Δρούτσα για τους στίχους της "τα τα τα" που σύμφωνα με την καταγγελία της, υπεξαιρέθηκαν από την καλλιτέχνιδα Μαρίνα Σάττι.

«Εκείνοι να προβληματιστούν, γιατί τώρα πια ούτε εγώ, ούτε η εταιρεία μου, ούτε ο Ψιμόπουλος προβληματιζόμαστε. Αυτό που έκανε η ΕΡΤ, αλλά και αυτή (η Μαρίνα Σάττι), είναι το μεγαλύτερο λάθος που έχουν κάνει ποτέ και θα το αλλάξουν αμέσως. Το "τα τα τα" και ο Ραμαντάν αυτή τη στιγμή με τον Πιτσίνιαγκα χαλάνε κόσμο σε όλα τα κράτη του κόσμου, με αυτόν τον στίχο. Ας πάει η κυρία Σάττι με το "τα τα τα".... Να ενημερώνονται, όταν γράφουν στίχο!».

Μάλιστα πρόσθεσε ότι: «δεν τους ανήκει αυτή τη στιγμή, διότι κυκλοφορεί σε όλο τον κόσμο και δεν είναι σωστό για την ΕΡΤ. Το αν θα κινηθώ νομικά είναι κάτι που θα αποφασίσει η εταιρεία, η οποία και έχει νευριάσει. Τι είναι αυτό τώρα ξαφνικά; Εμείς κυκλοφορούμε αυτό το τραγούδι, πάει πολύ καλά και έρχεται κάποιος και γράφει "τα τα τα"; Τι ανέμπνευστα πράγματα είναι αυτά; Να αλλάξει τον στίχο, να βάλει κάτι άλλο, δεν με αφορά καθόλου».

Πάντως έχει ένα δίκιο. Να έχεις στύψει το κεφάλι σου με τις ώρες για να βγάλεις ένα "τα τα τα" της προκοπής και να το οικειοποιείται ο άλλος... Είναι σκληρό.

 
Η μουσική (γενικότερα η τέχνη) δεν υπάρχει για να κολακέψει ή να εναντιωθεί στις προϊδεάσεις μας, αλλά να τις διαμορφώσει. Την ημέρα που λήγουμε αυτό σύνδεσμο διότι αγαπάμε πολύ τις προϊδεάσεις μας και δεν θέλουμε με τίποτε να τις αλλάξουμε, δεν υπάρχει λόγος να ερχόμαστε σε επαφή με τέχνη.


"Ο ένας θέλει να απολαύσει την ίδια του τη φύση μέσω της τέχνης,ο άλλος θέλει με τη βοήθεια της να ανέβει πάνω και μακριά από τη φύση του προσωρινά.

Ανάλογα μ' αυτές τις δύο ανάγκες,υπάρχει ένα διπλό είδος τέχνης και καλλιτεχνών."

                                                                                                                                 Friedrich Nietzche

 
Υπάρχει και άλλη Ελλάδα; Βεβαίως, αλλά όσο περιορίζεται στην κριτική και μόνο, είναι σα να μην υπάρχει (να και το δικό μου βαρύ συμπέρασμα).


Μεγαλείο.

 
Εσύ "Αργύρη Ζήλε" του τίμιου forum μας, νομίζω ότι δεν έχεις εκφράσει άποψη για το άσ(θ)μα...

Θα έχεις κάποια... συμμετοχή στην ελληνική αποστολή και δεν εκφέρεις άποψη;  Κάτι σαν the Greek liaison, καθότι έχεις τα κονέ σου στο Sweden; ?
Δεν δύναμαι ν’ απαντήσω διότι. 1) Μ’ αρέσει η Σαττι. 
2) Παίζει ο φίλος μου στο κλιπ. 
3) Έχω δεσμούς με το Malmo. 

 
πάντως ευκαιρίας δοθείσης κάποιοι αισθάνονται ανακλαστικά πλέον τύψεις για την τότε στάση τους απέναντι στην συμμετοχή μας...?

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=3624478684535182&set=p.3624478684535182&type=3

429074953_1095166881634589_4152330089384869075_n.jpg


 
Δεν με απασχολεί για ποιο σκοπό γράφτηκε,σε ποιο πλαίσιο κινείται και πού απευθύνεται.Το κομμάτι είναι κακόγουστο.Το κλιπ ακόμα πιο πολύ...Και γίνεται χειρότερο αν σκεφτείς ότι μάλλον,όπως ήδη ειπώθηκε,αυτή είναι όντως η εξωτερική εικόνα της σύγχρονης Ελλάδας.

 
πάντως ευκαιρίας δοθείσης
Αυτός είναι ο λόγος που κάθε χρόνο τέτοιες μέρες (και κυρίως τον Μάιο) σκέφτομαι "υπομονή, λίγο ακόμη και θα περάσει" ?

Βέβαια, θα πει κανείς, αφού πήγες, κάθε χρόνο θα σε... τρως στη μάπα. Πάντως τότε δεν είχα σκεφτεί ότι θα ζω την ημέρα της... Μαρμότας σε ετήσια βάση. Αλλά όπως λέει το τραγούδι thats life and I cant deny it ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Εντάξει του χρόνου να το κάνουμε στο Μέγαρο με υπόκρουση Βιβάλντι και βολαβαν...για να βγούμε πΓιο πολιτιΖμενοι
Α εγω λατρευω το μεγαρο. Καλη ιδεα. Και με εναν παιδαρο

 
Αυτός είναι ο λόγος που κάθε χρόνο τέτοιες μέρες (και κυρίως τον Μάιο) σκέφτομαι "υπομονή, λίγο ακόμη και θα περάσει" ?


πάντως Τέρρυ μου απ ότι θυμάμαι ο ντόρος τότε δεν έγινε τόσο για το τραγούδι (το οποίο παρεμπιπτόντως αν ρίξεις μια ματιά σήμερα στα σχόλια στο youtube οι νεότερες γενιές το εκθειάζουν και λένε ότι ήταν μπροστά από την εποχή του) όσο για την εμφάνιση (την οποία προσωπικά θεωρούσα και θεωρώ ατυχή έμπνευση)... αλήθεια θυμάσαι ποιανού ιδέα ήταν; του Μιχάλη ή κάποιου χορογράφου;

 
Περαν της πλάκας ο ζουρνάς και το πίκολο επρεπε να ειναι παράνομα και η χρήση τους να επιτρέπει πυροβολισμό άνευ προειδοποιήσεως.
Και η γκάιντα στα ελληνικά παραδοσιακά 

 
29 σελίδες...29 σελίδες για μια κακόγουστη/κιτς/ανέμπνευστη βλακεία που κάποιοι έφτιαξαν για να στείλουμε στον "μουσικό θεσμό" της Eurovision.? Μέσα βέβαια σε αυτές τις 29 σελίδες μάθαμε και 5 πράγματα, όπως ότι τόσες δεκαετίες κακώς ακούμε Blues/Disco/Αμερικανικό Gospel... στο σπίτι μας.? Από αύριο αρχίζω να ψάχνω στη γειτονιά μπας και βρω καμιά βαμβακοφυτεία, καμιά Αμερικανική εκκλησία ή έστω κάποια Disco που να'χει ξεμείνει απ'τα '80s. image.gif

Μάθαμε επίσης τον Πιτσίνιαγκα (wtF), ότι όλη η Ελλάδα μοιάζει σαν την (Ασιατική πλέον) Ομόνοια, ότι η Δρούτσα θεωρείται στιχουργός και το "τα-τα-τα" στίχος. Το κερασάκι στην τούρτα η κλασική νοοτροπία/συνήθεια/σύνδρομο κάποιων μελών του ΝΟΙΖ να βρίσκουν πάντα "επιχειρήματα" για να δικαιολογήσουν οποιαδήποτε μουσική παπαριά κυκλοφορεί στα πέριξ.?

Δεν υποφέρεστε λeμαι, πάω να κατεβάσω δισκογραφία Στέφανου Πιτσίνιαγκα και να πιω και κάνα Gordon's/tonic, μπας και περάσει κι αυτό το βράδυ. image.gif

ΥΓ: ρε π.... μου, δεν το πιστεύω. Πριν πατήσω Υποβολή ανοίγω την tv στον ΣΚΑΙ και πέφτω πάνω στον Σεφερλή να τραγουδάει ντυμένος παπάς το "Δυνατά Tα Tα Tα" του Πιτσίνιαγκα.?  

 
Μέσα βέβαια σε αυτές τις 29 σελίδες μάθαμε και 5 πράγματα, όπως ότι τόσες δεκαετίες κακώς ακούμε Blues/Disco/Αμερικανικό Gospel... στο σπίτι μας.
Εγώ πάντως δεν έγραψα αυτό.

Δεν μου αρέσουν οι μπηχτές, διότι δεν είναι απαραίτητες. Εδώ είμαι, αν έχεις κάποιο επιχείρημα, γράψε το. Μην ξεχάσεις ότι ρώτησα (τον υποθετικό συνομιλητή μου) πότε αγόρασε τελευταία φορά μουσική.

29 σελίδες...


Μάλλον δεν έχεις επίγνωση του πόσους αφορά (πλανητικώς) το ζήτημα. Αν η αντιστοιχία σελίδων συναρτάται με κάτι, λογικές είναι οι 50 σελίδες (κάπου εκεί θα φτάσει). Επίσης, πολλαπλασίασέ τες με όσα χρόνια υπάρχει το φόρουμ.

 
πάντως Τέρρυ μου απ ότι θυμάμαι ο ντόρος τότε δεν έγινε τόσο για το τραγούδι (το οποίο παρεμπιπτόντως αν ρίξεις μια ματιά σήμερα στα σχόλια στο youtube οι νεότερες γενιές το εκθειάζουν και λένε ότι ήταν μπροστά από την εποχή του) όσο για την εμφάνιση (την οποία προσωπικά θεωρούσα και θεωρώ ατυχή έμπνευση)... αλήθεια θυμάσαι ποιανού ιδέα ήταν; του Μιχάλη ή κάποιου χορογράφου;
Ο ντόρος έγινε από έναν ηχολήπτη που πάτησε το pause πριν λήξει το κομμάτι (στον ελληνικό τελικό) και μετά το play δημιουργώντας μια "ουρά"- με αποτέλεσμα να γίνει το σύστριγγλο περί play back - σε έναν διαγωνισμό που τα πάντα πλην φωνών είναι play back ? Ο ορισμός του ότι να 'ναι... 

Το ενδυματολογικό ήταν δική μας έμπνευση και εκτέλεση- Star Wars, Blade και διάφορες άλλες κατακούτελες Sci Fi  πετροβολιές που έχουμε φάει κατά καιρούς.  ?

Για την χορογραφία πήγαμε για... ταχύρυθμα (μαθήματα) σε χορογράφο- Τι θυσίες έχουμε κάνει για την τέχνη ?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Τις αποψεις αυτων των νεοτερων γενιων παντως τις συμμεριζομαστε α λα καρτ


εν προκειμένω προσωπικά δεν τις συμμερίζομαι, τις διαπιστώνω...

 
Εγώ πάντως δεν έγραψα αυτό
Η "μπηχτή" ήταν απάντηση στο «Το μόνο "τρομακτικό" στην υπόθεση, είναι ότι βρίθουμε ακροατηρίου που δεν συνειδητοποίησε (μάλλον ποτέ) ότι η μουσική ανέκαθεν υπάρχει και λειτουργεί σε κάποιο χώρο, σε κάποιο φυσικό ή τεχνητό χώρο, έξω από τον οποίο δεν λειτουργεί και δεν έχει κανένα νόημα.

Π.χ. τα gospel δεν γράφτηκαν για να τα ακούει κάποιος στον υπολογιστή του, αλλά για να τα τραγουδάει, μαζί με άλλους Χριστιανούς αδελφούς, σε κλίμα δέους και κατάνυξης. Τα blues έχουν τον αντίστοιχο φυσικό τους χώρο, η ντίσκο επίσης, το πανκ επίσης» που έγραψες, και που φυσικά δεν ισχύει.

Μην ξεχάσεις ότι ρώτησα (τον υποθετικό συνομιλητή μου) πότε αγόρασε τελευταία φορά μουσική.
Προσωπικά η τελευταία φορά ήταν την προηγούμενη εβδομάδα. Έχω ξοδέψει πάρα πολλά χιλιάρικα σε αγορά μουσικής, σε φυσική ή μη μορφή και έχω επίσης κατεβάσει τζάμπα άλλη τόση. 

Μάλλον δεν έχεις επίγνωση του πόσους αφορά (πλανητικώς) το ζήτημα.
Πολλούς φαντάζομαι. Το λες και κατάντια...?

ΥΓ2: Ποστάρω το προηγούμενο μήνυμα και πάω στην κουζίνα να φτιάξω δύο τοστ. Ανοίγω την tv δίπλα στο καθιστικό να ακούγεται κάτι, και πέφτω στο Blue Sky (από ΣΚΑΙ σε ΣΚΑΙ το πάω) που εκέινη τη στιγμή έπαιζε το κομμάτι της Satti...? 

image.png

 
φυσικά δεν ισχύει
Ισχύει ρε τρελέ.

Δεν υπάρχει νότα στην ιστορία της ανθρωπότητας που δε συνδέεται με κάποιο φυσικό ή τεχνητό χώρο.

Αλλά (και εγώ δηλαδή) είμαστε κακομαθημένοι, νομίζουμε ότι επειδή έχουμε δίσκους ή κατεβάζουμε δισκογραφίες ολόκληρες σε είκοσι λεπτά, μετέχουμε σε κάποιο μουσικό timeline που βρίσκεται κάπου εκτός context.

Αν έχεις αμφιβολίες, φαντάσου (μια και αναφέρθηκε πρόσφατα) να πήγαινες στην εκκλησία ή στο δημαρχείο και να έπαιζε μέσα Ρόρυ Γκάλαχερ, ή να πήγαινες να δεις τον Ρόρυ ζωντανά και να άνοιγαν το σώου οι Μπόνυ-Μ ή ο Κολτραίην.

Μην το επιμένεις αυτό το θέμα, δυστυχώς είναι πέραν συζητήσεως.

 
Status
Not open for further replies.

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top