Το μόνο "τρομακτικό" στην υπόθεση, είναι ότι βρίθουμε ακροατηρίου που δεν συνειδητοποίησε (μάλλον ποτέ) ότι η μουσική ανέκαθεν υπάρχει και λειτουργεί σε κάποιο χώρο, σε κάποιο φυσικό ή τεχνητό χώρο, έξω από τον οποίο δεν λειτουργεί και δεν έχει κανένα νόημα.
Π.χ. τα gospel δεν γράφτηκαν για να τα ακούει κάποιος στον υπολογιστή του, αλλά για να τα τραγουδάει, μαζί με άλλους Χριστιανούς αδελφούς, σε κλίμα δέους και κατάνυξης. Τα blues έχουν τον αντίστοιχο φυσικό τους χώρο, η ντίσκο επίσης, το πανκ επίσης. Κοινώς, δεν υπάρχει η μουσική για να την αναλύουμε, αλλά για να τη ζούμε. Ειδικά όσοι δηλώνουν μουσικοί.
Γράφει ο άλλος ότι κρίντζαρε με Σάττι (δεν το λέω για να τον υποτιμήσω, καθόλου, ίσα-ίσα μου είναι συμπαθέστατος). Κρίντζαρες επειδή περίμενες τι; Κάτι σαν Βίκυ Λέανδρος; Κάτι σαν Μαρινέλλα; Κάτι σαν Κοντσίτα; Κάτι σαν τη τρελάρα τη Σουηδέζα (δε θυμάμαι τώρα πως τη λένε); Κάτι σαν το αγαπημένο σου προγκ άλμπουμ; Κάτι σαν Χατζηδάκις; Μα δεν καταλαβαίνεις ότι όλα αυτά είναι άσχετα; Ή άραγε, σου άρεσε κάτι απ'όλα αυτά;
Επίσης, πότε αγόρασες τελευταία φορά μουσική; (Λέω "αγόρασες" διότι το τζαμπέ κατέβασμα δεν είναι πραγματικά επιλογή, είναι "μπήκα σε ξένο λεμονόκηπο και ψάχνω μήλα"). Ήταν πριν ή μετά το 1990; Έχεις κατα νου πόσο άλλαξε ολόκληρος ο πλανήτης από τότε;
Και - το ωραίο, που έγραψε ο άλλος φίλος - ότι το βίντεο του θύμησε Πακιστάν, μάλλον ήθελε να δει κάτι σε στυλ "Πανθέοι"; Ή μήπως κάτι σα βίντεο της Βανδή; Ή τι ακριβώς τέλος πάντων; Και τι πρόβλημα έχεις ακριβώς με την κινηματογραφική αισθητική αλά Πακιστάν; Έτσι είναι η Ελλάδα που βλέπω όταν βγαίνω έξω, δεν είναι γυμνασμένοι Ρουβάδες να θαυμάζουν τα "αρχαία" στο Μουσείο Ακρόπολης.
Η μουσική (γενικότερα η τέχνη) δεν υπάρχει για να κολακέψει ή να εναντιωθεί στις προϊδεάσεις μας, αλλά να τις διαμορφώσει. Την ημέρα που λήγουμε αυτό σύνδεσμο διότι αγαπάμε πολύ τις προϊδεάσεις μας και δεν θέλουμε με τίποτε να τις αλλάξουμε, δεν υπάρχει λόγος να ερχόμαστε σε επαφή με τέχνη. Ας μείνουμε να θυμόμαστε την εποχή που είμαστε ακροατές, μπορεί να μας ξανασυμβεί στο μέλλον.