Yπαρχει τελικα κακο συνθ?

Δεν υπάρχει κακό σύνθ για τον απλούστατο λόγο ότι ¨ΟΛΑ είναι ΚΑΚΑ συνθ. Δεν υπάρχει το τέλειο συνθ. Και θα το τεκμηριώσω αυτό που λέω.

Όπως και στα αυτοκίνητα δεν ψάχνεις το καλύτερο αλλα το καλύτερο ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ. Δεν αναρωτηθήκατε ποτέ: "Καλά, δεν μπορού να φτιάξουν ένα συνθ (η αυτοκίνητο) το οποίο να τα έχει όλα και να είναι τέλειο?"

ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΜΠΟΡΟΥΝ. Και αφού μπορούν γιατι δεν το κάνουν?

Γιατι μετα όλοι θα αγοράζουν όλοι ΜΟΝΟ αυτό το συνθ (και καλά θα κάνουν). Αυτό όμως δεν το θέλουν οι ανταγωνιστικές εταιρίες ούτε η ίδια εταιρία που το θα το έβγαζε. Όλοι θέλουν να πουλάνε ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ προιόντα, ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ανταλλακτικα και ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΑ αξεσουάρ. Έτσι είναι όλοι ευτιχισμένοι.

Συνοψίζοντας καλό συνθ ΔΕΝ υπάρχει. Απλώς συνθ με μειονεκτήματα.. Ο καθένας επιλέγει σύμφωνα με τα λεφτά που έχει, σε σχέση με το τί μειονεκτήματα μπορεί να ανεκτεί ή τί δεν θα τον ενοχλήσει απο τα μειονεκτήματα του συνθ.

 
Δεν είναι μόνο αυτό που λες αλλά και το πόσο θα έκανε το "τέλειο" synth; Γιατί πρακτικά αν δεν μπορούσε να το πάρει κανένας τι νόημα θα είχε να το βγάζανε (γι' αυτό και δεν το βγάζουνε);

 
Η μπουγκατι βεϊρον κοστίζει στη VW 7.5 εκ $ και το πουλάει 1.5 εκ $ (όχι δεν κάνω λάθος, σωστά είναι αυτά που γράφω) και όλα αυτά σαν επίδειξη τεχνικής  ότι κατάφερε και έφτιαξε αυτό που πολλές άλλες εταιρίες με περισσότερη πείρα από αυτήν (δες φεραρι, πορσε), το είχαν ως 1 αδύνατο να πραγματοποιηθεί κονσεπτ. Και όλα αυτά για καμιά 30αριά αυτοκίνητα όλα και όλα (εδώ μπορεί να λέω πατάτες). Το τέλειο εργαλείο, αλλά πόσοι μπορούν να το πάρουν; Ούτε 30 κατά την άποψή μου...

Το ίδιο και με τα συνθ. Πόσοι μπορούν να το αυτό το τέλειο που λες και να χρησιμοποιήσουν το 100% αυτού που δίνει και όχι μόνο κάποιο από τα χαρακτηριστικά του; Ελάχιστοι. Και γιαυτό και κυκλοφορούν συνθια διαφόρων δυνατοτήτων και χρημάτων, ώστε να καλύπτονται οι εκάστοτε ανάγκες.

Πχ κάποιος δεν γουστάρει το nord lead επειδή του λείπουν τα εφε, ενώ άλλοι το εκθειάζουν καθώς βγάζει τρομερό ήχο, που αν περαστεί από καμιά ποιοτική μονάδα εφέ ο ήχος του θα σπάσει κόκκαλα. Αυτοί όμως που δεν το γουστάρουν θα εκθειάσουν κάποιο πολυμηχάνημα σαν το Τριτον.

Σκέψου όμως 1 συνθ το οποίο να ήταν το τέλειο, με τις απίστευτες δυνατότητες και την τιμή στα ύψη και που σίγουρα πάνω από τους μισούς χρήστες, δεν θα χρησιμοποιούσαν ούτε τη μισή του δύναμη. Άκλαφτο θα πήγαινε. Για να μην πω ότι με την αλματώδη πρόοδο της τεχνολογίας, σε λίγα χρόνια θα καθίστατο σχεδόν άχρηστο! Εδώ ούτε το OASYS δεν μπορούν να πάρουν....

 
Συμφωνώ 100% με τον boukaw7...

...και επαυξάνω σχετικά με τη δυνατότητα των users να χρησιμοποιήσουν το synth στο έπακρο των δυνατοτήτων του...(εγώ πάλι θα έλεγα οτι δεν υπάρχει κανείς...)

Όσον αφορά την απάντηση του φίλου skouter γίνεται απόλυτα αντιληπτή όσον αφορα την υβριδικότητα του synth στους analog-digital oscilators.

Aλλά έχω μια επιπλέον ερώτηση όσον αφορά την περαιτέρω "επεξεργασία" του analog oscilator προς την παραγωγή κάποιου ήχου που να βασίζεται μονο σε analog oscilator. Η μονάδα επεξεργασίας (φίλτρα-εφφέ κτλ) ειναι αναλογική ή ψηφιακή? Ο analog oscilator παραμένει πραγματικά αναλογικός σε όλο το chain του synth block diagram  ή έρχεται ως input σε ADC προς επεξεργασία...? 

Ρωτάω διότι αν ισχύει αυτό που λέω τότε δεν έχει και πολύ σημασία ο πιεζοηλεκτρικός που δημιουργεί τη διέγερση για την ταλάντωση εφόσον αυτή υπεισέρχεται σε ADC έχοντας προφανώς απώλειες μετατροπής...

Αν ο oscilator διατηρείται αναλογικός σε όλο το φάσμα επεξεργασίας τότε πάσο...

Σε γενικές γραμμές δεν πήγα να συγκρίνω τα 2 synth...είναι σαφές οτι το evolver είναι απείρως πιο εξειδικευμένο όργανο...απλά κουβέντα να γίνεται :)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
boukaw7 είπε:
Η μπουγκατι βεϊρον κοστίζει στη VW 7.5 εκ $ και το πουλάει 1.5 εκ $ (όχι δεν κάνω λάθος, σωστά είναι αυτά που γράφω)
λάθος κάνεις  ;D

δε κοστίζει προφανώς το 1 αμάξι τόσο αλλά το batch,,περιμένει να συμπληρωθεί συγκεκριμένος αριθμός παραγγελιών (δε ξέρω ποιος αριθμός είναι αυτός),και μετά τα κατασκευάζει.

την είδα απο κοντά στο Βερολίνο το καλοκαίρι και έπαθα πλάκα,ξαφνικά οι ferrari έμοιαζαν με κοινά αμάξια....

 
Εγώ θα σας εκπλήξω δηλώνοντας ότι τα περισσότερα από τα synth που κυκλοφορούν στις μέρες μας είναι πράγματι "κακά synth" με την έννοια ότι κάπου αυτή η βιομηχανία έχει χάσει τον προσανατολισμό της.

Η ιδέα πίσω από την ανάπτυξη των synthesizers ήταν η έρευνα για νέες ηχητικές και εκφραστικές δυνατότητες. Αυτή η ιδέα εξυπηρετήθηκε από διάφορους ανθρώπους και διάφορα μοντέλα, αλλά στις μέρες μας έχει υποβαθμιστεί σε όφελος μίας προσπάθειας να κάνεις τα synths να ακούγονται σαν παραδοσιακά ακουστικά όργανα.

Έτσι, αυτό που ξεκίνησε σαν πρωτοποριακή στάση, έχει εκφυλιστεί. Υπάρχουν βέβαια εταιρείες που στοχεύουν στην πρωτοπορία (η Nord π.χ.) αλλά η Korg/Roland/Yamaha είναι κυρίως στραμένες σε all-round όργανα για την εξυπηρέτηση live καταστάσεων ή την μείωση του κόστους παραγωγής (φθηνότερο ένα σαμπλαρισμένο πιάνο από ένα πραγματικό και καλά ηχογραφημένο πιάνο).

Πιστεύω ότι πολύ σοβαρότερη δουλειά γίνεται σε ορισμένα software synths (όπως το Tassman και το Reaktor) απ' ότι σε μεγαθήρια όπως το Oasys. Επίσης πιστεύω ότι τέτοια (soft) είναι τα εργαλεία που πραγματικά χρειάζεται όποιος θέλει να προσπαθήσει για κάτι καινούργιο και ενδιαφέρον.

:)

 
johnnyk είπε:
Η μπουγκατι βεϊρον κοστίζει στη VW 7.5 εκ $ και το πουλάει 1.5 εκ $ (όχι δεν κάνω λάθος, σωστά είναι αυτά που γράφω)
λάθος κάνεις  ;D

δε κοστίζει προφανώς το 1 αμάξι τόσο αλλά το batch,,περιμένει να συμπληρωθεί συγκεκριμένος αριθμός παραγγελιών (δε ξέρω ποιος αριθμός είναι αυτός),και μετά τα κατασκευάζει.

την είδα απο κοντά στο Βερολίνο το καλοκαίρι και έπαθα πλάκα,ξαφνικά οι ferrari έμοιαζαν με κοινά αμάξια....
Όχι εσύ κάνεις λάθος. Εκτός από την ίδια την εταιρία, ψάξε στο youtube που έχουν από το top gear την εκπομπή με τον αγώνα μπουγκάτι-αεροπλάνου και εκεί το λέει ξεκάθαρα και ο Clarkson (ότι δλδ πρόκειται στην ουσία για μια επίδειξη τεχνολογία, αλλά ουσιαστικής οικονομικής καταστροφής). Α ναι επίσης λέει ότι τα αυτοκίνητα έχουν προπαραγγελθεί τα περισσότερα από αυτά και σκέφτονται ίσως να επεκτείνουν την παραγωγή σε άλλα τόσα. Μάλιστα για να καταλάβεις το μέγεθος του κόστους έδειξε 1 λεβιέ αλουμινένιο για τα φλας που κάνει 30.000€ κοντά. Και αν το Εnzo κοστίζει  650.000$ κοντά, φαντάσου πόσο πάει η Μπουγκάτι των 12 ψυγείων, 1000 αλόγων και 450 χλμ τελική.

Α να και από wikipedia:

Each Veyron is being sold for €1,100,000 (net pay, without taxes), prices vary by exchange rates and local taxes (like value added taxes). The production costs of the car are approximately £5 million per vehicle[citation needed].
βάλε πόσο είναι 1,1 εκατομμύρια ευρώ (και αυτά δίχως φόρους) και 5 εκατομμύρια λίρες. Τελικά όντως στο νούμερο αυτοκινήτων έκανα λάθος καθώς θα είναι 300 αυτά που θα κατασκευαστούν, με πάνω από τα μισά να έχουν ήδη προπαραγγελθεί.  Αν και αυτή είναι η τιμή των 2 πρωτοτύπων...**
http://en.wikipedia.org/wiki/Bugatti_Veyron

Πω στο μεταξύ πόσο πιο άκαιρο είναι αυτό το ποστ μου για την κουβέντα......

**Γιατί μου φίνεται όμως ότι κι εσύ αυτό είπες, αλλά εγώ κατάλαβα στην αρχή ότι εννόησες ότι όλα τα αμάξια σύνολο κοστίζουν τόσο;

Στο θέμα τώρα, κάπου συμφωνώ με τον eye σε αυτό που λέει με τα soft synths και ότι όντως τα κονσεπτ σαν το reaktor κάτι έχουν να πουν καινούριο. Τώρα αυτό που δεν κατάλαβα όμως με τα vst, είναι γιατί να πρέπει οπωσδήποτε, είτε να εξομοιώνουν παλαιότερα αναλογικά συνθς (minimoog, arp, κτλ κτλ), είτε ακόμη και αν δεν το κάνουν αυτό να συγκρίνονται με αναλογικά; Γενικότερα η άποψή μου είναι ότι πρόκειται για παρόμοια περίπτωση σχετική με αυτή των κιθάρων, που τα τελευταία χρόνια εμφανίστηκε μια τάση-μόδα για vintage όργανα, ενώ παλιότερα αποτελούσαν μάλλον έκθεμα για μουσεία. Απλά τα vst δεν πρόλαβαν την προ-vintage αναθέρμανση της μουσικής σκηνής! 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Και θέτω το άλλο ερώτημα:

Το κόστος κατασκευής του ΤΕΛΕΙΟΥ synth πιστεύετε ότι θα είναι μεγαλύτερο απο ένα κοινό synth των 3000 ευρώ? Εγω είμαι κάθετος στο ΟΧΙ. Πιστεύω ότι θα μπορούσαν να πουλάνε το φανταστικό ΤΕΛΕΙΟ συνθ (που δεν υπάρχει για τους λόγους που προανέφερα) κάτω απο 4000 ευρώ και να είναι πολύ κερδισμένοι.

Αυτό όμως δεν ταιριάζει στην καπιταλιστική μας κοινωνία (ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΑΥΤΟ). Κανένας δεν θέλει να κυκλοφορεί 1 αυτοκίνητο, 1 συνθ, 1 κινητο ακόμη και αν είναι ό,τι καλύτερο έχει να προσφέρει η τεχνολογία. Η διαφορετικότητα, ο ανταγωνισμός πρέπει να υπάρχουν ανάμεσα στις εταιρίες.

 
Wow! είπε:
Εγώ θα σας εκπλήξω δηλώνοντας ότι τα περισσότερα από τα synth που κυκλοφορούν στις μέρες μας είναι πράγματι "κακά synth" με την έννοια ότι κάπου αυτή η βιομηχανία έχει χάσει τον προσανατολισμό της.

ΤΣΑΑΑ  ;D ;D ;D ;D

Ωραία έκπληξη. Τι λέω μόλις 4 post πιο πάνω?

 
Καλά και πάλι τι εννοείς τέλειο συνθ; Άλλος προτιμά το ηχόχρωμα της ρολαντ, άλλος τη φιλοσοφία της Yamaha, άλλος τον ελβετικό σουγιά της korg. Το τέλειο είναι υποκειμενικότατο μέχρι και στον ήχο που θα βγάζει.

Άλλος θεωρεί τέλεια την μπουγκατι και άλλος τη ρολς ρους. Δεν υπάρχει τέλειο σε κάτι καθαρά υποκειμενικό!

 
lambrosgg είπε:
Και θέτω το άλλο ερώτημα:

Το κόστος κατασκευής του ΤΕΛΕΙΟΥ synth πιστεύετε ότι θα είναι μεγαλύτερο απο ένα κοινό synth των 3000 ευρώ? Εγω είμαι κάθετος στο ΟΧΙ. Πιστεύω ότι θα μπορούσαν να πουλάνε το φανταστικό ΤΕΛΕΙΟ συνθ (που δεν υπάρχει για τους λόγους που προανέφερα) κάτω απο 4000 ευρώ και να είναι πολύ κερδισμένοι.

Αυτό όμως δεν ταιριάζει στην καπιταλιστική μας κοινωνία (ΧΩΡΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΑΥΤΟ). Κανένας δεν θέλει να κυκλοφορεί 1 αυτοκίνητο, 1 συνθ, 1 κινητο ακόμη και αν είναι ό,τι καλύτερο έχει να προσφέρει η τεχνολογία. Η διαφορετικότητα, ο ανταγωνισμός πρέπει να υπάρχουν ανάμεσα στις εταιρίες.
Φιλε lambrosgg δεν ξέρω με τι κριτήρια κάνεις αυτές τις "αυθαίρετες κοστολογήσεις" 3000-4000 του στιλ του μπακάλικου "είναι καλά να το αφήσω ή να βγάλω λίγο...?"

Θα πρέπει να αναρωτηθείς πρώτα τι πληρώνεις όταν αγοράζεις ενα synth...

Σίγουρα δεν είναι μόνο η αξία του synth σαν υλικά και πνευματικά δικαιώματα των εργαζόμενων μηχανικών και επιστημόνων του R&D department της κάθε εταιρείας.

Εχεις αναρωτηθεί τι έξοδα μπορεί να έχουν όλες οι εταιρείες για να διατηρούν αντιπροσωπείες και εργοστάσια σε ξένες χώρες? Εχεις αναρωτηθεί ποτέ τι έξοδα πληρώνει μια εταιρεία για να συμμετέχει σε μια έκθεση (βλέπε NAMM) στην οποία πρέπει να έχει ένα φανταχτερό περίπτερο...

Επίσης τα σεμινάρια πωλήσεων και technical support που διοργανώνουν συνεχώς για να εκπαιδεύουν τους αντιπροσώπους τους και ένα κάρο άλλα έξοδα.

Το OASYS για παράδειγμα είναι ένα project που είχε ξεκινήσει 10 χρόνια πριν βγει στην παραγωγή και είχαν πέσει πολλά χρήματα σαν επένδυση...

Όσο για το σχόλιο σου περί κυκλοφορίας ενός synth μόνο και όχι άλλου πιστεύω οτι αυτό είναι που κινητοποιεί την κάθε εταιρεία να εξελίξει και να βελτιώσει τα μηχανήματά της...

Αν δεν υπήρχε ανταγωνισμός μεταξύ των εταιρειών τότε θα ήταν πολύ πιθανόν να είμασταν πολύ πίσω...

Και αυτό φυσικά ισχύει για όλα τα είδη και προϊόντα...

Φιλικά

Νίκος

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Για να μην πω για τελωνεία και φόρους και άλλα τέτοια κόστη εισαγωγής...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
boukaw7 είπε:
Η μπουγκατι βεϊρον κοστίζει στη VW 7.5 εκ $ και το πουλάει 1.5 εκ $ (όχι δεν κάνω λάθος, σωστά είναι αυτά που γράφω)
λάθος κάνεις  ;D

δε κοστίζει προφανώς το 1 αμάξι τόσο αλλά το batch,,περιμένει να συμπληρωθεί συγκεκριμένος αριθμός παραγγελιών (δε ξέρω ποιος αριθμός είναι αυτός),και μετά τα κατασκευάζει.

την είδα απο κοντά στο Βερολίνο το καλοκαίρι και έπαθα πλάκα,ξαφνικά οι ferrari έμοιαζαν με κοινά αμάξια....
Όχι εσύ κάνεις λάθος. Εκτός από την ίδια την εταιρία, ψάξε στο youtube που έχουν από το top gear την εκπομπή με τον αγώνα μπουγκάτι-αεροπλάνου και εκεί το λέει ξεκάθαρα και ο Clarkson (ότι δλδ πρόκειται στην ουσία για μια επίδειξη τεχνολογία, αλλά ουσιαστικής οικονομικής καταστροφής). Α ναι επίσης λέει ότι τα αυτοκίνητα έχουν προπαραγγελθεί τα περισσότερα από αυτά και σκέφτονται ίσως να επεκτείνουν την παραγωγή σε άλλα τόσα. Μάλιστα για να καταλάβεις το μέγεθος του κόστους έδειξε 1 λεβιέ αλουμινένιο για τα φλας που κάνει 30.000€ κοντά. Και αν το Εnzo κοστίζει  650.000$ κοντά, φαντάσου πόσο πάει η Μπουγκάτι των 12 ψυγείων, 1000 αλόγων και 450 χλμ τελική.

Α να και από wikipedia:

Each Veyron is being sold for €1,100,000 (net pay, without taxes), prices vary by exchange rates and local taxes (like value added taxes). The production costs of the car are approximately £5 million per vehicle[citation needed].
βάλε πόσο είναι 1,1 εκατομμύρια ευρώ (και αυτά δίχως φόρους) και 5 εκατομμύρια λίρες. Τελικά όντως στο νούμερο αυτοκινήτων έκανα λάθος καθώς θα είναι 300 αυτά που θα κατασκευαστούν, με πάνω από τα μισά να έχουν ήδη προπαραγγελθεί.  Αν και αυτή είναι η τιμή των 2 πρωτοτύπων...**
http://en.wikipedia.org/wiki/Bugatti_Veyron

Πω στο μεταξύ πόσο πιο άκαιρο είναι αυτό το ποστ μου για την κουβέντα......

**Γιατί μου φίνεται όμως ότι κι εσύ αυτό είπες, αλλά εγώ κατάλαβα στην αρχή ότι εννόησες ότι όλα τα αμάξια σύνολο κοστίζουν τόσο;

Στο θέμα τώρα, κάπου συμφωνώ με τον eye σε αυτό που λέει με τα soft synths και ότι όντως τα κονσεπτ σαν το reaktor κάτι έχουν να πουν καινούριο. Τώρα αυτό που δεν κατάλαβα όμως με τα vst, είναι γιατί να πρέπει οπωσδήποτε, είτε να εξομοιώνουν παλαιότερα αναλογικά συνθς (minimoog, arp, κτλ κτλ), είτε ακόμη και αν δεν το κάνουν αυτό να συγκρίνονται με αναλογικά; Γενικότερα η άποψή μου είναι ότι πρόκειται για παρόμοια περίπτωση σχετική με αυτή των κιθάρων, που τα τελευταία χρόνια εμφανίστηκε μια τάση-μόδα για vintage όργανα, ενώ παλιότερα αποτελούσαν μάλλον έκθεμα για μουσεία. Απλά τα vst δεν πρόλαβαν την προ-vintage αναθέρμανση της μουσικής σκηνής!   
απο wikipedia (αυτό που έγραψες + 1 πρόταση)

Each Veyron is being sold for €1,100,000 (net pay, without taxes), prices vary by exchange rates and local taxes (like value added taxes). The production costs of the car are approximately £5 million per vehicle[citation needed]. This is not the price to produce one vehicle, but rather the cost of the entire Veyron project divided by the number of vehicles produced at that time.
απο αυτό δλδ εσύ τι συμπέρασμα βγάζεις?

ασε που η wikipedia δεν είναι και το πλέον αξιόπιστο μέρος. την ερώτηση το ποσο στοιχίζει πραγματικά στην εταιρεία την έκανα σε έναν υπάλληλο της volkswagen στην έκθεση και παρόλο που δε θυμάμαι να μου είπε συγκεκριμένο νούμερο θυμάμαι το "depends on the batch".

σορυ για το ανελέητο offtopic

ps:πολύ γέλιο το βιντεάκι με το αεροπλάνο  :)

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
ε καλά τώρα δες αυτό:

boukaw7 είπε:
Αν και αυτή είναι η τιμή των 2 πρωτοτύπων...**

http://en.wikipedia.org/wiki/Bugatti_Veyron

Πω στο μεταξύ πόσο πιο άκαιρο είναι αυτό το ποστ μου για την κουβέντα......

**Γιατί μου φίνεται όμως ότι κι εσύ αυτό είπες, αλλά εγώ κατάλαβα στην αρχή ότι εννόησες ότι όλα τα αμάξια σύνολο κοστίζουν τόσο;
Μάλλον το ίδιο πράμα λέμε

 
Παντως ειλικρινα δεν μπορω να καταλαβω ρε lambrosgg απο ποτε χαλασε μια εταιρεια να χει το μονοπωλιο. Εχει ο προβλημα ο Gates που σχεδον ολοι εχουν Windows ή μηπως χαλαστηκε η Yamaha οταν εβγαλε το DX-7 που το πηρανε ολοι?

Ο μονος λογος που υπαρχουν διαφορετικα προιοντα ειναι επειδη εξυπηρετουν διαφορετικες αναγκες, που δεν ικανοποιουνται με ενα και μονο προιον. Αν καποιος εβρισκε αυτο το προιον, πιστεψε με θα το εβγαζε. Απλα η διαφορετικοτητα πλεον, ειδικα στη μουσικη, ειτε μιλαμε για αισθητικη ειτε μιλαμε για το budget του καθενος ειναι πλεον μεγαλη.

 
lambrosgg είπε:
Εγώ θα σας εκπλήξω δηλώνοντας ότι τα περισσότερα από τα synth που κυκλοφορούν στις μέρες μας είναι πράγματι "κακά synth" με την έννοια ότι κάπου αυτή η βιομηχανία έχει χάσει τον προσανατολισμό της.

ΤΣΑΑΑ  ;D ;D ;D ;D

Ωραία έκπληξη. Τι λέω μόλις 4 post πιο πάνω?
Κατ' αρχήν, δε λες αυτό.

Κατά δεύτερον, όταν λέω "θα σας εκπλήξω" δεν εννοώ ότι θα πω κάτι που δεν έχει σκεφτεί κανένας άλλο ποτέ στην ιστορία του κόσμου - εννοώ ότι θα πω κάτι έξω από τα πλαίσια του συνήθους θαυμασμού μου για τις νέες τεχνολογίες.

Όπως και αν έχει, νομίζω ότι η συζήτηση έτσι όπως έχει εξελιχθεί δεν έχει κανένα νόημα: άλλη μία μάταιη προσπάθεια να συζητήσουμε κάτι σοβαρά.

 
lambrosgg είπε:
korg_nikos πιστεύεις ότι το triton tr που έχει 1200 ευρώ,  κοστίζει πάνω απο 400-500 ευρώ για να κατασκευαστεί?
Είπα εγώ οτι πληρώνεις μόνο κόστος κατασκευής?

Το κόστος της κατασκευής ενός κοματιού κοστίζει στο εργοστάσιο κάτω και απο 100€/κομμάτι ειδικά αν η διαδικασία είναι αυτοματοποιημένη.

Εγώ όμως δεν μίλησα για κόστος κατασκευής μόνο αλλά για όλα τα καπέλα που επιβαρύνουν τελικά τον end customer...

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top