Αγγελίες
Γιατί κάνω (και θα συνεχίσω να κάνω) παραγγελίες από Amazon | Noiz Forum
  • Καλώς ήρθατε στο νέο forum! Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε κάποιο πρόβλημα επικοινωνήστε μαζί μας στο [email protected]. Διαβάστε και το σχετικό thread.

Γιατί κάνω (και θα συνεχίσω να κάνω) παραγγελίες από Amazon

  • Thread starter Thread starter menelaos
  • Start date Start date
  • Απαντήσεις Απαντήσεις 63
  • Εμφανίσεις Εμφανίσεις 16K

menelaos

Ενεργό μέλος
22/6/03
3,352
0
36
41
Χαλάνδρι, Αθήνα
Δεν ξέρω πόσοι από εσάς διάβασαν ένα post μου που έλεγε ότι είχα παραγγείλει ένα macbook pro αυτήν την περίοδο. Θα ήθελα όμως να μοιραστώ μαζί σας την εμπειρία μου πρώτα απ'όλα γιατί πιστεύω ότι τέτοια εξυπηρέτηση αξίζει να την διαφημίζει (με την καλή και άκρως αφιλοκερδή έννοια - πράγμα που πιστεύω πως δεν απαγορεύεται από τους κανονισμούς, μια και τη λέξη διαφήμιση τη χρησιμοποιώ με άλλη έννοια) και αφετέρου για να δουν όσοι Έλληνες κάνουν αντίστοιχες δουλειές (με e-shops) τι μπορούν και ΠΡΕΠΕΙ να κάνουν για να φτάσουν σιγά σιγά στα επίπεδα του ανταγωνισμού.

ΜΕΡΟΣ α'

Αποφάσισα να παραγγείλω από ένα μικρό Ελληνικό κατάστημα (το οποίο δεν θα ονοματίσω) για δύο λόγους. Πρωτίστως, η τιμή που έδινε ήταν 1089€ και μάλιστα σε 12 άτοκες δόσεις - πολύ χαμηλότερη από τα 1220€ των δύο μεγάλων ελληνικών καταστημάτων. Η σελίδα ανέφερε ότι πρόκειται για το English μοντέλο (χωρίς να τονίζει όπως θα όφειλε ότι δεν πρόκειται για επίσημη Ελληνική εισαγωγή αλλά για δικιά τους παραγγελία από το εξωτερικό). Παρήγγειλα λοιπόν την Κυριακή, 13 Δεκεμβρίου 2009. Το κατάστημα έγραφε "κατόπιν παραγγελίας, 4-5 εργάσιμες". Δευτέρα βράδυ επικοινώνησαν μαζί μου για να μου ζητήσουν τα στοιχεία της κάρτας μου τα οποία και τους έδωσα τηλεφωνικά και με μεγάλη απογοήτευση καθώς μου φαίνεται ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ οποιοσδήποτε να πιστεύει ότι πρέπει να του εμπιστευθώ τέτοιες πληροφορίες (ακόμα και το 3ψήφιο CVV!!!!!!!!!!!!!) με τις οποίες μπορεί ανά πάσα στιγμή να παραγγείλει μέχρι και... σπίτι με την κάρτα μου! Τέλος πάντων, αφού τους ανέφερα ότι πρέπει να βάλουν ένα σύστημα για online και secure αποστολή των στοιχείων αυτών αποφάσισα να τους δώσω τα στοιχεία. Σε κάθε περίπτωση με ενημέρωσαν ότι θα πρέπει να περιμένω το laptop "Δευτέρα ή Τρίτη" (δηλαδή μία εβδομάδα μετά). Ζητάω επιβεβαίωση ότι το laptop θα έχει παραδοθεί σε εμένα μέχρι τα Χριστούγεννα και την παίρνω.

Έφτασε λοιπόν η πολυπόθητη Δευτέρα και κατά το μεσημεράκι έπρεπε να βγω απ'το σπίτι. Αφήνω τον αδερφό μου να περιμένει (περιττό να σας πω ότι είχα ξυπνήσει χωρίς άλλον λόγο από τις 9 (παραδόσεις 9 με 5, χωρίς πιο συγκεκριμένο schedule "λόγω εορταστικής περιόδου") για να τους περιμένω, αφού συνήθως χτυπάνε το κουδούνι ελάχιστα και μετά από 10 δευτερόλεπτα φεύγουν αφήνοντας χαρτάκι που λέει ότι πέρασαν και δε με βρήκαν >:() και ξεκινάω. Καθώς πήγαινα στη δουλειά μου λοιπόν αποφασίζω να τους πάρω τηλέφωνο να ρωτήσω αν όντως το laptop έχει αποσταλεί ή περιμένω χωρίς λόγο. Τους λέω παιδιά να περιμένω ή ούτε καν; Μου απαντάνε ότι "θα φτάσει σήμερα ή αύριο και θα ελέγξω τώρα με την ACS για να σας πω λεπτομέρειες. Θα ξανακαλέσω εγώ σε μισή ωρίτσα". Δε χρειάζεται πιστεύω να σας αναφέρω ότι το μισάωρο δεν έχει περάσει ακόμα....

Τρίτη μεσημεράκι λοιπόν και μετά από αντίστοιχη αναμονή τους ξαναπαίρνω τηλέφωνο για να ρωτήσω τι γίνεται. Μαθαίνω ότι θα φτάσει "σήμερα ή αύριο" και ότι σε 5 λεπτά αυτή τη φορά θα έχω λεπτομέρειες. Ούτε τα 5 λεπτά έχουν περάσει ακόμα, οπότε και ξανακαλώ μετά από 2-3 ώρες. Μου λένε "κοιτάξτε υπάρχουν καθυστερήσεις λόγω του δρόμου στα Τέμπη" (for future reference έγιναν κατολισθήσεις, σκοτώθηκε ένας άνθρωπος και ο δρόμος έκλεισε εντελώς). Τους ρωτάω τι γίνεται λοιπόν και μου λένε "σήμερα ή αύριο φτάνει η παραγγελία ΣΕ ΕΜΑΣ (!!!) και αύριο θα την έχετε". Μάλιστα λέω, πάντως μέχρι τα Χριστούγεννα θα είναι σίγουρα εδώ έτσι; Και βέβαια.

Τετάρτη το είχα μάθει το κόλπο, στέλνω λοιπόν e-mail 7 το πρωί που συμπτωματικά είχα ξυπνήσει για να τους ρωτήσω αν θα πρέπει να περιμένω και πολύ ενοχλημένος που είχα ήδη σπαταλήσει 2 μέρες στην αναμονή μέσα στο σπίτι μου. Μου απαντάνε τελικά (το μεσημέρι - άλλη μισή μέρα αναμονής στο σαλόνι) ότι ο αριθμός παραλαβής από την ACS είναι ο τάδε και "θα είναι στο σύστημά τους για να σας ενημερώσουν για ώρα παραλαβής αύριο". Ο χρησμός της Πυθίας βέβαια έχει δύο όψεις: αύριο θα με ενημερώσουν ή αύριο θα είναι η παραλαβή; Στέλνω πίσω e-mail ότι εδώ είναι σπίτι και όχι γραφείο και δεν είναι καθόλου αυτονόητο πως κάποιος βρίσκεται εδώ συνεχώς - πόσο μάλλον ότι ακούει και το κουδούνι ανά πάσα στιγμή και ότι πρέπει να ξέρω εάν θα φτάσει την επόμενη μέρα γιατί υπάρχει κόσμος που έχει πάρει άδεια και τελικά τη σπαταλάει περιμένοντας το κουδούνι και χωρίς να μπορεί ούτε για μπάνιο (πιστέψτε με, δεν είναι υπερβολή - αν ακούσεις κουδούνι μέχρι να βγεις απ'το μπάνιο έχουν φύγει και σου λένε "κύριε τώρα πάει αύριο η παραλαβή, να το προλαβαίνατε"). Με παίρνουν τηλέφωνο και μου λένε ότι αισθάνονται άσχημα για την ταλαιπωρία και ότι δε φταινε για τα Τέμπη κλπ. Τους απαντώ ότι προφανώς δε φταίνε για τα Τέμπη και είναι έκτακτες οι συνθήκες κάτι που κατανοώ αλλά θα μπορούσαν να μη μου λένε κάθε μέρα ότι φτάνει αύριο και να χάνω τις ώρες μου περιμένοντας ή εγώ ή κάποιος άλλος από το σπίτι. Τέλος πάντων μου λένε ότι η ACS δεν ξέρει ακόμα πότε θα φτάσει και ότι θα τους πιέσουν για λεπτομέρειες. Τους ευχαριστώ και κατά τις 9 το βράδυ μου στέλνουν μήνυμα ότι το laptop θα παραδοθεί τη Δευτέρα 28/12...

Δευτέρα λοιπόν. Εκτός της προθεσμίας που μου έχουν αναφέρει ΔΥΟ φορές, αλλά τι να κάνουμε, αναμονή. Αφού μου δίνουν νέο αριθμό αποστολής (καθώς ο παλιός προφανώς δεν ίσχυε - αφού ούτε καν είχαν ΠΑΡΑΛΑΒΕΙ το laptop) ελέγχω στο site της ACS και βλέπω πως όντως προγραμματίζεται να παραδοθεί "σήμερα". Περιμένω λοιπόν μέχρι τις 3 το μεσημέρι, οπότε και καλώ την ACS για να επιβεβαιώσω ότι το laptop θα παραδοθεί εντός της ημέρας καθώς είχα να κάνω δουλειές εκτός σπιτιού που ΕΠΡΕΠΕ να γίνουν εκείνη την ημέρα. Μου λένε να επικοινωνήσω με το κατάστημα Χαλανδρίου, το οποίο και κάνω. Μου επιβεβαιώνουν πως μέχρι τις 6 η παραγγελία θα έχει παραδοθεί. Στις 6 (και ενώ προφανώς δεν έχει παραδοθεί τίποτα εκτός από κάτι σουβλάκια που είχα παραγγείλει) τους ξανακαλώ.... και απλά ΔΕΝ ΤΟ ΣΗΚΩΝΟΥΝ! Το κατάστημα κλείνει στις 8 αλλά απλά ΔΕΝ ΤΟ ΣΗΚΩΝΟΥΝ!!! Παίρνω στα κεντρικά και μου λένε περιμένετε να σας συνδέσουμε με Χαλάνδρι όπου προφανώς και πάλι.. ΔΕΝ το σηκώνουν. Μετά από άπειρη ώρα αναμονής στα κεντρικά (και πάλι) τους λέω παίδες δεν...! Το μαγαζί το έχουν κλείσει ή τέλος πάντων δε σηκώνουν τα τηλέφωνα. "Ναι, περιμένετε". 10 λεπτά αναμονή ακόμα... "όντως δεν το σηκώνουν, απίστευτο... Τι να πω, θα σας πάρω σε λίγο - πάντως λογικά το laptop θα έρθει σήμερα". Η ώρα έχει πάει 7:30 και ακόμα περιμένω. Παίρνω τηλεφώνημα από τα κεντρικά της ACS να μου πουν ότι έχει καθυστερήσει η παράδοση λόγω του ότι έκαναν αναδιοργάνωση σε ένα μαγαζί μέσα στην περίοδο των γιορτών και γι αυτό έπεσε όλος ο φόρτος στο Χαλάνδρι κλπ κλπ. Μετά από ΤΡΙΑ ΤΕΤΑΡΤΑ συζήτησης καταλήγω στο ότι "ok, κατανοητό - δε θα σας πω εγώ πώς να διαχειριστείτε την εταιρία σας, αλλά παραλάβατε το laptop Τετάρτη 23/12 για παραλαβή εντός 24 ωρών και είναι δικό σας θέμα να βρείτε τρόπο να μου το παραδώσετε τουλάχιστον σήμερα". Μετά από άααααλλα τηλεφωνήματα (και ενώ περιμένω αστυνομία διότι κάποιος μου έχει σπάσει το τζάμι του αυτοκινήτου μου που ήταν παρκαρισμένο στην πιλοτή και δε μπορώ ΚΑΝ να ασχοληθώ γιατί τρώω την ώρα μου μιλώντας με ACS κλπ) μου λένε "έχετε δίκιο, θα στείλουμε ένα παιδί να σας το παραδώσει ΤΩΡΑ, εκτός ωρών κλπ".

Όντως 9:30 χτυπάει το κουδούνι και μου φέρνουν το πακέτο με πολλά συγνώμη (τι συγνώμη να μου πει ο άνθρωπος, δουλεύει 12ωρο επειδή τα ΖΩΑ που έχουν την εταιρία αποφάσισαν να "αναδιοργανωθούν" μέσα στα Χριστούγεννα). Ανοίγω τη συσκευασία (δηλαδή μία ΣΑΚΟΥΛΑ με το κουτί μέσα) και.... ΤΙ ΧΑΡΑ!!! Ένα ανταπτοράκι από Αγγλικό σε Ευρωπαϊκό βύσμα έχει ΚΑΡΦΩΘΕΙ στο κουτί του laptop με αποτέλεσμα να έχει γδάρει την πάνω επιφάνεια του computer προκαλώντας μάλιστα μέχρι και ΒΑΘΟΥΛΩΜΑ. Πλέον η ώρα όμως είναι τέτοια που δε μπορώ να κάνω κάτι. Το μαζεύω (μαζί με κομμάτια από τα νεύρα μου που βρίσκονται παντού γύρω μετά την έκρηξή μου) και το βάζω πίσω στο κουτί του σε μια κατάσταση απόλυτης φρίκης για το τι θα έπρεπε να επακολουθήσει.

Την επόμενη μέρα λοιπόν αναφέρω το περιστατικό στο αρχικό μαγαζί (e-mail). Ελέγχουν και μου απαντάνε "να μιλήσω με την ACS, διότι αν υπάρχει υπαιτιότητά της θα αποζημιωθώ"!!! Τους παίρνω τηλέφωνο προφανώς και τους λέω ότι κάνω παραγγελίες από internet πάνω από 10 χρόνια (ισχύει) και έχω πάρει πράγματα αξίας από 2€ έως κάποιες χιλιάδες € (ισχύει) και ΠΑΝΤΟΤΕ αν υπήρχε πρόβλημα ο πωλητής με αποζημίωνε και έτρεχε να τα βγάλει πέρα με τις εταιρίες μεταφοράς μόνος του (ισχύει). Μου λένε ναι έχετε δίκιο απλώς το μηχάνημα είναι σπίτι σας οπότε πρέπει να έρθουν να το παραλάβουν. Καλά τους λέω προφανώς, δεν τίθεται θέμα γι αυτό, απλώς εγώ θέλω να μου επιστραφούν τα χρήματά μου από εσάς γιατί θέλω να το ξαναπαραγγείλω το μηχάνημα δίοτι το χρειάζομαι. Ναι μου λέει μην ανησυχείτε. Μιλάω με ACS μου λένε ότι θα στείλουν μια αίτηση στο αντίστοιχο board τους και θα με ενημερώσουν για την παραλαβή "σε μερικές μέρες" :o Ξαναπαίρνω στο μαγαζί, τους λέω παιδιά έτσι κι έτσι, ευχαρίστως να περιμένω να τους το παραδώσω αλλά προφανώς δε γίνεται να περιμένω "μερικές μέρες" για να το ξαναπαραγγείλω, οπότε και μου λένε "έχετε δίκιο, 1000 συγνώμη και θα σας επιστραφούν άμεσα τα χρήματα της πρώτης δόσης σας".

Η τελική συμπεριφορά τους είναι καλή κι έτσι σκέφτομαι μήπως τελικά το ξαναπάρω από αυτούς, αλλά τους ρωτάω αν έχω Ελληνική εγγύηση (τυπικά προφανώς γιατί αφενός το μηχάνημα ήταν εμφανώς από την Αγγλία και αφετέρου σιγά τον πειρασμό να έχω ένα χρόνο εγγύηση από την Rainbow ::)) και μου απαντάνε ότι "η εγγύηση της Apple είναι διεθνής, δεν έχει να κάνει που το μηχάνημά σας το φέραμε από Αγγλία". Όχι ότι δεν το ήξερα, αλλά δε μου άρεσε που δεν το ανέφεραν ποτέ αυτό έως τότε.

ΜΕΡΟΣ β'

Αποφασίζω λοιπόν να το παραγγείλω από Amazon.co.uk. Κάνω την παραγγελία από το κινητό μου την ώρα που ήμουν κινηματογράφο μέσα σε 2 λεπτά (το οποίο το αναφέρω σε αντιπαραβολή με τη μία μέρα που πέρασε για να επικοινωνήσουν, να τους δώσω στοιχεία κάρτας από τηλέφωνο κλπ) και με το laptop σε κατάσταση "awaiting stock". Μου έρχεται mail την ίδια στιγμή ότι το laptop έχει estimated dispatch date 2/1/2010 και delivery 8/1/2010-12/1/2010. 1/1/2010 όμως βλέπω την τιμή να έχει πέσει 20gbp, οπότε αποφασίζω να κάνω cancel και reorder, το οποίο και κάνω. Τονίζω και εδώ (όπως και σε άλλα threads) ότι όταν παίρνουμε κάτι από Amazon.co.uk πρέπει να επιλέγουμε να πληρώνουμε σε ΛΙΡΕΣ και ΟΧΙ σε euro. Αυτόματα το amazon σε χρεώνει σε euro, αν όμως στην οθόνη πριν το confirmation πατήσεις "switch currency" τότε σου το γυρνάει σε gbp. Ο λόγος που είναι προτιμότερο σε gbp είναι ότι τα conversion rates του amazon είναι ΑΘΛΙΑ. Μου έβγαζε 877gbp --> 1028euro. Έκανα την παραγγελία σε gbp και μου ήρθε χρέωση 995€. BTW, τα μεταφορικά ήταν 7gbp, "standard shipping".

Πάμε παρακάτω λοιπόν. Λόγω του ότι έκανα νέα παραγγελία Πρωτοχρονιά 11 το βράδυ το estimated dispatch έχει πάει 5/1 και estimated delivery ακόμα 8/1-12/1. Τελικά, χθες (4/1) στις 2 το μεσημέρι (ώρα Ελλάδας) λαμβάνω mail πως η παραγγελία απεστάλη. Μέσα στο mail υπάρχει και το link για το tracking του πακέτου και βλέπω estimated delivery 6/1. Σήμερα το μεσημέρι στις 12 ακριβώς χτύπησε το κουδούνι και μου έφεραν το laptop από την UPS.

Να αναφέρω ότι μου έφεραν ένα τεράστιο κουτί, μέσα είχε χαρτόνια διπλωμένα γύρω γύρω και στη μέση ένα μικρότερο κουτί. Ανοίγοντας το μικρότερο κουτί υπήρχε μέσα το κουτί του macbook στερεωμένο με μεγάλες χαρτονένιες γωνίες ώστε να έχει 2cm κενό από ΚΑΘΕ πλευρά. Κάντε την αντιπαραβολή με το κουτί του laptop απευθείας σε σακούλα με το ανταπτοράκι καρφωμένο ΠΑΝΩ στο κουτί.

Ο λόγος που γράφω τα παραπάνω είναι πρώτα απ'όλα για να μη φοβάστε να παραγγείλετε ακόμα και ακριβά/ευαίσθητα πράγματα από εξωτερικό και επιπλέον για να τονίσω τι θα πει ΑΨΟΓΗ επαγγελματική συμπεριφορά. Παρεμπιπτόντως, για το amazon θα αναφέρω ξανά ότι όταν μου έφτασε ένα ακριβό (70€ περίπου) βιβλίο με ένα μικρό σκίσιμο στο εξώφυλλο στην πάνω άκρη μου ζήτησαν συγνώμη, μου έστειλαν νέο και μου είπαν να μην τους επιστρέψω το παλιό - όπως γίνεται συνήθως μου είπαν αν θέλω να το κρατήσω, να το δώσω σε κάποιον φίλο μου ή ακόμα καλύτερα να το δωρίσω σε κάποια δημόσια βιβλιοθήκη. Αντίστοιχα όταν μου καθυστέρησαν το box set των Beatles για 2 βδομάδες ΧΩΡΙΣ δική τους υπαιτιότητα (καθυστέρησε το stock) μου έκαναν upgrade το shipping option (μετά από δική μου πρωτοβουλία όμως) at no extra cost. Ελπίζω τα παραπάνω να είναι κατανοητό ότι δε γίνονται με έννοια διαφήμισης παρά μόνο με έννοια καλοπροαίρετης αναφοράς του επιπέδου στο οποίο βρίσκεται ένα από τα μεγαλύτερα (ίσως το μεγαλύτερο) e-shop της παγκόσμιας αγοράς.

Τα συμπεράσματα δικά σας. Καλή χρονιά σε όλους! :)

Μενέλαος

ps. αν κάτι είναι out of stock χωρίς να προβλέπεται να παραληφθεί σύντομα ίσως είναι προτιμότερο να αγοράσετε σε euro γιατί η χρέωση γίνεται όταν αποσταλεί το αντικείμενο και ως τότε τα rates gbp/euro μπορεί να έχουν αλλάξει δραματικά - είτε υπέρ σας είτε εναντίον σας. Αν δε θέλετε να το ρισκάρετε παραγγέλνετε σε euro οπότε γνωρίζετε το ακριβές ποσό που θα χρεωθείτε από την αρχή χωρίς να σας απασχολεί η εξέλιξη της ισοτιμίας των νομισμάτων.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Πολύ καλή περίπτωση και χαρακτηριστική της ποιότητας εξυπηρέτησης του amazon εν αντιθέση του απαράδεκτου μαγαζιού.

Πάντως από την ιστορία σου πρέπει να πέρασες εξαιρετικά Χριστούγεννα. Πολυήμεροι καυγάδες με την ACS  :-X και σπασμένο τζάμι αυτοκινήτου  :o

 
Περαστικά και μεγειά.... Δεν νομίζω να υπάρχει χειρότερος κούριερ από την ACS...

 
Βέβαια χαίρομαι όταν κάποιος αγοράζει Mac...αλλά γιατί το πήρες? Είναι το πρώτο σου?

 
οταν βλεπω/ακουω για καταστασεις και συμπεριφορες μαγαζιων του εξωτερικου καταλαβαινω πως ειμαστε 2000 χρονια πισω!

θα πω και εγω κατι σχετικο με συμπεριφορα καταστηματος, παρ οτι δεν ειναι ισοπ!

οταν ειχα παει γερμανια μπηκα σε ενα δισκαδικο και ψωνισα μερικα πραγματακια!

εδω και χρονια ψαχνω ενα συγκεκριμενο ντιβιντι, οποτε ρωταω στο μαγαζι αν το εχουν!

μου λενε ''δεν το εχουμε, αλλα μπορουμε να το βρουμε και να το εχουμε εδω σε δεκα μερες!''

τους λεω ''ωραια, θελω να το στειλουμε ταχυδρομικα στην ελλαδα''!

μου λενε''οκ, κανενα προβλημα τα μεταφορικα ειναι 6ευρω και σε δεκα μερες περιπου θα εχει ερθει σε μας και σε αλλες δεκα μερες και θα ερθει σε εσας!''

πραγματι,σε 20 μερες περιπου ερχεται ενας φακελος που μεσα εχει το ντιβιντι, ενα 2ευρω και ενα χαρτακι που λεει ''τα εξοδα αποστολης τελικα ηταν 3ευρω και τα εξοδα συσκευασιας 1 ευρω, οποτε σας επιστρεφουμε 2 ευρω''

περιτο να σας πω πως αν ηταν ελληνικο το μαγαζι δεν ξερω καν αν θα το εστελνε...! ;D ;D

 
BigAlejandro είπε:
οταν βλεπω/ακουω για καταστασεις και συμπεριφορες μαγαζιων του εξωτερικου καταλαβαινω πως ειμαστε 2000 χρονια πισω!

θα πω και εγω κατι σχετικο με συμπεριφορα καταστηματος, παρ οτι δεν ειναι ισοπ!

οταν ειχα παει γερμανια μπηκα σε ενα δισκαδικο και ψωνισα μερικα πραγματακια!

εδω και χρονια ψαχνω ενα συγκεκριμενο ντιβιντι, οποτε ρωταω στο μαγαζι αν το εχουν!

μου λενε ''δεν το εχουμε, αλλα μπορουμε να το βρουμε και να το εχουμε εδω σε δεκα μερες!''

τους λεω ''ωραια, θελω να το στειλουμε ταχυδρομικα στην ελλαδα''!

μου λενε''οκ, κανενα προβλημα τα μεταφορικα ειναι 6ευρω και σε δεκα μερες περιπου θα εχει ερθει σε μας και σε αλλες δεκα μερες και θα ερθει σε εσας!''

πραγματι,σε 20 μερες περιπου ερχεται ενας φακελος που μεσα εχει το ντιβιντι, ενα 2ευρω και ενα χαρτακι που λεει ''τα εξοδα αποστολης τελικα ηταν 3ευρω και τα εξοδα συσκευασιας 1 ευρω, οποτε σας επιστρεφουμε 2 ευρω''

περιτο να σας πω πως αν ηταν ελληνικο το μαγαζι δεν ξερω καν αν θα το εστελνε...! ;D ;D
Καλά μη τα ισοπεδώνουμε τώρα όλα! Υπάρχουν και στην Ελλάδα αξιόπιστα και αξιόλογα eshop αλλά και φυσικά καταστήματα και μάλιστα όσο πάει όλο και περισσότερα! Το θέμα είναι τι κάνουμε εμείς για να τα βοηθήσουμε να καθιερωθούν! Γενικεύσεις του τύπου δεν ξανά ψωνίζω από εδώ και όλοι είναι απατεώνες μόνο κακό κάνουν! 

Φυσικά και είναι καλό να επισημαίνουμε τις κακές εμπειρίες όπως είναι καλό να κάνουμε το ίδιο για τις καλές! Γενικευμένες συζητήσεις κάναμε 5-6 χρόνια πριν όταν τα πράγματα ήταν τελείως διαφορετικά! Τώρα η αγορά έχει αλλάξει!

 
Απίστευτο...

Ας πω κ εγώ μια ιστορία έτσι για το κουβέντα να γίνεται.

Το πάσχα που πέρασε πήγα Βαρκελώνη, και μια μέρα έτσι όπως γυρίζαμε βρήκα τα μουσικομάγαζα κ είπα έτσι για το χαβαλέ να μπω μέσα να δω τι έχουν κτλ.

Δηλώνω πως δε ξέρω γρι Ισπανικά, οπότε μισοσυνεννοήθηκα στα Αγγλικά και τη νοηματική, παρ αυτά δοκίμασα χωρίς μα μου ή το παραμικρό ένα Stingray ένα Rickenbacker ένα Fender jazz αμερικάνικο και μια δυο κόπιες γνωστών οργάνων από περιέργεια.

Σκεφτείτε ότι μπήκε στο μαγαζί τους μια άσχετη, επισκέπτρια, η οποία 99% αποκλείεται να αγόραζε το όργανο από εκεί κ όμως με αντιμετωπίσανε κανονικότατα σαν πελάτη με τα ίδια δικαιώματα με τον οποιοδήποτε άλλο και γενικά με ευγένεια.

Λίγο πριν από μένα, είχε μπει ένας τύπος μαλλιάς χίπης σε εμφάνιση καθ όλα, τύπο που στην Ελλάδα θα στραβοκοιτάζαν κ στο δρόμο περαστικό (σκισμένα τζιν, άσπρα μακρια μαλλιά, γυλέκο, κολιέδες παράξενους κτλ) και τον τύπο του δώσανε κιθάρα ενισχυτή κτλ κ ότι γούσταρε να δοκιμάζει επί μισάωρο και μου είπαν κ να περιμένω μέχρι να δοκιμάσει με την ησυχία του αυτός.

Τώρα φανταστείτε το αντίστοιχο σκηνικό στα Ελληνικά μαγαζιά, που πρέπει να κλείσω ραντεβού για να δοκιμάσω ένα μπάσο :)

 
Πιστεύω ότι όλοι μας έχουμε διάφορα περιστατικά να διηγηθούμε σχετικά με θέματα αντιμετώπισης στην Ελλάδα. Και το γενικέυω τόσο γιατί νομίζω ότι είναι θέμα νοοτροπίας που έχει να κάνει με τα πάντα και όχι μόνο με το εμπόριο και την αντιμετώπιση του πελάτη. Είναι θέμα σεβασμού προς τον άλλο. Φυσικά και υπάρχουν εξαιρέσεις. Όμως ο κανόνας είναι ότι στην Ελλάδα, θα σου φερθούν με αγένεια, είτε πας στην εφορία, είτε πας σε κατάστημα οργάνων για να δοκιμάσεις μπάσα.

 
fleamail είπε:
Καλά μη τα ισοπεδώνουμε τώρα όλα! Υπάρχουν και στην Ελλάδα αξιόπιστα και αξιόλογα eshop αλλά και φυσικά καταστήματα και μάλιστα όσο πάει όλο και περισσότερα! Το θέμα είναι τι κάνουμε εμείς για να τα βοηθήσουμε να καθιερωθούν! Γενικεύσεις του τύπου δεν ξανά ψωνίζω από εδώ και όλοι είναι απατεώνες μόνο κακό κάνουν! 

Φυσικά και είναι καλό να επισημαίνουμε τις κακές εμπειρίες όπως είναι καλό να κάνουμε το ίδιο για τις καλές! Γενικευμένες συζητήσεις κάναμε 5-6 χρόνια πριν όταν τα πράγματα ήταν τελείως διαφορετικά! Τώρα η αγορά έχει αλλάξει!
καλα το ''δεν ξερω καν αν θα το εστελνε'' ηταν χιουμοριστικη υπερβολη!

παντως πρεπει να παραδεχθεις πως δεν ειναι πιθανο ελληνικο μαγαζι να επεστρεφε το 2ευρω!

αυτο πρεπει να κρατησεις απο την ιστορια!

και εγω τουλαχιστον δεν ειπα ''δεν θα ψωνισω ποτε απο ελλαδα'' η κατι τετοιο! :)

 
fleamail είπε:
Καλά μη τα ισοπεδώνουμε τώρα όλα! Υπάρχουν και στην Ελλάδα αξιόπιστα και αξιόλογα eshop αλλά και φυσικά καταστήματα και μάλιστα όσο πάει όλο και περισσότερα! Το θέμα είναι τι κάνουμε εμείς για να τα βοηθήσουμε να καθιερωθούν! Γενικεύσεις του τύπου δεν ξανά ψωνίζω από εδώ και όλοι είναι απατεώνες μόνο κακό κάνουν!  

Φυσικά και είναι καλό να επισημαίνουμε τις κακές εμπειρίες όπως είναι καλό να κάνουμε το ίδιο για τις καλές! Γενικευμένες συζητήσεις κάναμε 5-6 χρόνια πριν όταν τα πράγματα ήταν τελείως διαφορετικά! Τώρα η αγορά έχει αλλάξει!
Ηδονιζομαι να απαξιωνω συστηματικα τα ελληνικα μαγαζια (e και μη e) σε οποιαδηποτε συζητηση και θα συνεχισω και στο μελλον, υπο μορφη χομπι, κατα τον ιδιο τροπο που αλλοι κανουν γενικευοντας για την παραγωγικοητα των ελληνων δημοσιων υπαλληλων, τα φακελακια των ιατρων, για το οι υδραυλικοι δεν κοβουν αποδειξεις, για το οτι οι ελληνες εργοδοτες δεν πληρωνουν υπερωριες, για την αγενεια των εφοριακων, το μπαχαλο των εκτελωνισμων, την βρωμια στις κουζινες των εστιατοριων, την οδικη συμπεριφορα των ταξιτζηδων κλπ.

Και πιστευω οτι γενικως εχουν δικαιο στις γενικευσεις τους κιολας.

 
evris είπε:
Ηδονιζομαι να απαξιωνω συστηματικα τα ελληνικα μαγαζια (e και μη e) σε οποιαδηποτε συζητηση και θα συνεχισω και στο μελλον, υπο μορφη χομπι, κατα τον ιδιο τροπο που αλλοι κανουν γενικευοντας για την παραγωγικοητα των ελληνων δημοσιων υπαλληλων, τα φακελακια των ιατρων, για το οι υδραυλικοι δεν κοβουν αποδειξεις, για το οτι οι ελληνες εργοδοτες δεν πληρωνουν υπερωριες, για την αγενεια των εφοριακων, το μπαχαλο των εκτελωνισμων, την βρωμια στις κουζινες των εστιατοριων, την οδικη συμπεριφορα των ταξιτζηδων κλπ.

Και πιστευω οτι γενικως εχουν δικαιο στις γενικευσεις τους κιολας.
+1000

Τα τελευταια 3 χρονια εχω επενδυσει πολλα τελως παντων σε μηχανηματα...(αποφασισα να μην γραψω νουμερα και σκανδαλισω κανενα ευεξαπτο μοντ)

τα περισσοτερα, που τα εδωσα σε ευρωπαικες εταιρειες (ΟΧΙ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ δλδ), θα τα ξαναεδινα ...ο τροπος τους, το σερβις, τους και γενικα η απουσια προβληματων με εκανε καλο τους πελατη...στην πορεια εστειλα και αλλους πελατες αλλα και ο ιδιος εκανα και αλλες αγορες

Eκανα ομως το λαθος  να αγορασω ενα μονο μηχανημα απο ελληνικη εταιρια

Περιτο να σας πω οτι τα λεφτα κλαιω ...και βεβαια κανεις γνωστος μου δεν προκειται να δωσει ξανα λεφτα σε αυτην την εταιρια...

Καλη τους τυχη...ο κοσμος ειναι πια ενα χωριο και οταν εχεις μαγαζι στο ιντερνετ εχεις μαγαζι σε καθε γωνια, καθε δρομου, αρα ο ανταγωνισμος θα σβησει συντομα τους κακους επαγγελματιες...τους διευθυντες και καθηγητες απο τους οποιους εχουμε γεμισει (εχει αρχισει ηδη...στην θεσσαλονικη κλεινουν τα μαγαζια το ενα μετα το αλλο και αφου δεν προσεχαν καλα να παθουν...ωρα να αναλαβουν τα ηνια της αγορας οι καλοι και νεοι επαγγελματιες)

γιορς τρουλι

εντιτ  .... 

αγορασα και κατι ακομα απο ελληνικο μαγαζι που διαφημιζεται κατα κορον στο νοιζ (και δεν πουλαει μουσικα οργανα). Η αληθεια ειναι οτι ειχαν αψογη συμπεριφορα...πραγματικα...και αν δεν ετρεχαν αλλοι λογοι (συγχωρηστε την μυστικοτητα μου σε αυτο το σημειο) θα ημουν καλος τους πελατης. Ομως δυστυχως πρεπει να ειναι οι μοναδικοι...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μα και εγώ κάνω πολύ συχνά παραγγελίες από Ελληνικά καταστήματα. Ούτως ή άλλως αν ενδιαφερόμαστε ΚΑΙ για αυτή τη χώρα όπου ζούμε ο μόνος τρόπος να τη βοηθήσουμε είναι να την υποστηρίξουμε ΟΤΑΝ αυτό όμως είναι και δίκαιο. Διότι ok να δώσω τα 100euro παραπάνω εάν έχω ελληνική εγγύηση και άψογη συμπεριφορά, στο κάτω κάτω θέλω να πιστεύω ότι το κατάστημα θα αποδώσει τους φόρους στο κράτος και θέλω να πιστεύω ότι το μεγαλύτερο μέρος τους θα επιστρέψει σε εμένα μέσω υποδομών και κοινωνικών παροχών (ναι, προφανώς δε συμβαίνει έτσι στην Ελλάδα, αλλά αν θέλουμε να αλλάξει οφείλουμε και εμείς να αλλάξουμε και να ενδιαφερόμαστε και λίγο κατά τη γνώμη μου). Αλλά όταν κάποιος είναι ΚΑΚΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ δε δέχομαι να του δώσω ούτε μισό euro. Τέλος πάντων, πέραν της άθλιας ανοργανωσιάς κατά τα άλλα δε μου φάνηκε κακό το κατάστημα. Αυτό που ήταν πραγματικά ΑΙΣΧΟΣ ήταν το courier. Προσωπικά πραγματικά δεν έχω ξανασυναντήσει τόσο αντιεπαγγελματική συμπεριφορά (κλείνουν τα τηλέφωνα, δεν ενημερώνουν για τπτ κλπ - παρεμπιπτόντως η στιγμή που βγήκα απ'τα ρούχα μου ήταν όταν συνειδητοποίησα ότι είχαν κλείσει και δεν είχαν καν τη "λεπτότητα" να με πάρουν τηλέφωνο να μου πουν ότι δεν πρόλαβαν και να με ενημερώσουν τι θα γίνει παρακάτω) και τους το είπα αρκετές φορές. Ελπίζω να φτάσει και στα αυτιά κάποιου από αυτούς που λαμβάνουν τις αποφάσεις. Τι διάολο, αν 1000 άνθρωποι τους πούνε "κοιτάξτε εμείς από μαγαζιά που στέλνουν με ACS δεν ξαναπαίρνουμε ΤΙΠΟΤΑ και ΠΟΤΕ" κάπου θα αρχίσουν να το σκέφτονται για την ποιότητα υπηρεσιών τους...

Πέραν αυτού, δεν το συζητάω για την ποιότητα υπηρεσιών του Amazon. Ελπίζω σιγά σιγά οι έμποροι της Ελλάδας να παραδειγματίζονται. Φυσικά δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να κάνουν τα πάντα όπως το Amazon, όμως κάτι παραπάνω από το συνηθισμένο σίγουρα το μπορούν....

 
Εγώ απορώ με μερικούς μαγαζάτορες που ακόμα δεν βάλανε μυαλό και φέρονται λες και είμαστε στο '90. Ακόμα δεν καταλάβανε ότι χάνουν πελάτες με τον τρόπο που φέρονται;

Δεν ξέρουν ότι ο κόσμος αγοράζει πλέον και από έξω;

Περιστατικό που μου έτυχε πρόσφατα στην αναζήτηση μου για 12χορδη ακουστική, όταν ο υπάλληλος (καταστηματάρχης;) μου έδωσε  την κιθάρα και έκατσε πάνω από το κεφάλι μου τα 5 λεπτά που έπαιξα το όργανο. Αυτό δεν με πείραξε και τόσο αφού παντού κάπως έτσι γίνεται... Όταν όμως έγειρα την κιθάρα για να δω το μανίκι μήπως έχει την γνωστή "καμπούρα" που έχουν αρκετές ακουστικές στην ένωση με το σώμα, γυρνάει με μια ειρωνεία λες και με ξέρει από χθες και μου λέει "τώρα δηλαδή κατάλαβες αν το μπράτσο είναι ίσιο;"και γελάει. Του απαντάω ότι τσεκάρω για το γνωστό σκέβρωμα που κάνουν οι ακουστικές κλπ και αυτός συνεχίζει με στυλάκι Ο μπομπ ο μάστορας να μου λέει τα δικά του, λες και τον ρώτησα, και συνεχίζει με ύφος που με πρόσβαλε... Μου δίνει και μια τιμή 40% πάνω από την τιμή ίντερνετ και μου πετάει τα γνωστά με την έκπτωση και θήκη δώρο κλπ π@π@ριες... ΟΥΣΤ 

Στο επόμενο μαγαζί οι κιθάρες ήταν τελείως ασετάριστες με τις χορδές στον θεό και μάλιστα μια κιθάρα είχε σκεβρώσει τόσο πολύ και είχαν σηκωθεί και 2-3 τάστα με αποτέλεσμα να έχει σημεία που δεν έπαιζε τίποτα χτυπούσες νότα και άκουγες τζουφ! Και το κορυφαίο; ο μαγαζάτορας πάνω από το κεφάλι μου να λέει τόσο ωραίο όργανο που θα βρεις σε αυτά τα λεφτά και τι ομορφιά είναι αυτή τι ήχος κλπ βλακείες.. Ακόμα και όταν στέγνα του είπα ότι έχουν πέσει οι τιμές πια και βρίσκεις φτηνά και του την είπα για τα τάστα και το σετάρισμα αυτός στον κόσμο του συνέχιζε το ίδιο τροπάριο.

Το άλλο επίσης θέμα είναι ότι από ίντερνετ παίρνεις κιθάρα που ανοίγεις πρώτος εσύ! Μυρίζει βερνίκι, εδώ σου πουλάνε κομμάτια βιτρίνας σε τιμές του κουτιού. Τα κομμάτια βιτρίνας-έκθεσης από ίντερνετ είναι φθηνότερα (στο dv247 το είδα πρόσφατα). Δεν φτάνει που μου πουλάς ασετάριστο κομμάτι βιτρίνας ακριβότερο από κουτιού πουλάς και πρόλογο; Έλεος απλά!

Όσο για τις εμπειρίες μου από έξω; Τέλεια όλα και εγγύηση όταν χρειάστηκα και επικοινωνία και τιμές, σε όλα κύριοι! Και οι Γερμανοί και οι Άγγλοι και οι Αμερικάνοι που έχω αγοράσει.

 
Dolphin music

Φοβερό μαγαζί.

Παρήγγειλα κεφαλή ενισχυτή μπάσσου (ναι θα ανεβάσω κριτική κάποια στιγμή!).

Την πιο φτηνή που βρήκα, γιατί ήμαστε και μπατίρια...

μου ζήτησαν λογαριασμό με στοιχεία μου και μία (ακριβώς) μέρα αφού τα πήραν μου στείλανε το πακέτο με UPS παρακαλώ...

το πακέτο ήρθε παραμονή πρωτοχρονιάς.

δύο μέρες πριν μου στείλαν μέηλ και ρωτούσαν αν έχει παραδωθεί το πακέτο.

μια μέρα μετά με ρωτούσαν πως μου φάνηκε

σημερα με ρωτούσαν αν θέλω να δημοσιεύσω κάποια κριτική για το προιόν...

και η παραγγελία μου ήταν μόλις 160 γιούρια...

 
Έχω αγοράσει από εξωτερικό πολλές φορές, ζώντας στο εξωτερικό και εδώ...

Όταν ήμουν Λονδίνο, αγόρασα από Αμερική μία Lynx καρτα ($500+). Το παρακολουθούσα, φοβόμουν το τελωνείο, κλπ. Δεν άργισε καθόλου. Την ημέρα που ήταν να μου παραδοθεί, ήμουν σπίτι όλη μέρα περιμένοντας. Κάποια στιγμή μπαίνω στη σελίδα της UPS και βλέπω "devlivered to Ahmed Jujuko (<-...)". Παθαίνω συγκοπή! Ποιός είναι, τι είναι, γιατί είναι; Τελικά ήταν ο Πακιστανός στο μαγαζί από κάτω... Ο deliveras βαρέθηκα να χτυπήσει το κουδούνι μου και εμπιστεύτηκε τον Πακιστανο... οκ...

Και κάτι για αντίθεση: Athens Pro Audio. Έχω περάσει ατελείωτες ώρες με τον Χατζιστάμου να μου λέει, να μου εξηγεί, κλπ. Μου έχει δώσει μηχανήματα προς δοκιμή (και προς τιμήν του! ;D), σε θέμα με κάποιο Grace Design, λάμβαναι κι αυτός CC την επικοινωνία μου με την εταιρία. Τιμές 99% ίδιες με έξω (Thomann), και οι παραγγελείες, αν και από Αμερική ήρθαν στην ώρα τους, τη στιγμή που καιγόμουν για την επιδότηση! Μπορεί να έχασα κάποια χρήματα, πιθανώς, αφού δεν έκανα scouting για την καλύτερη τιμή απ'έξω, αλλά δε ρίσκαρα καθυστέρηση και ο άνθρωπός απέδωσε 100%! :)

 
Καλά, αυτό αξίζει από χίλιες μεριές! Όταν έχεις έναν άνθρωπο που του κάνεις τζίρο και τον εμπιστεύεσαι κιόλας είναι ό,τι καλύτερο. Ξέρεις ότι δε θα σε δουλέψει κα έχεις και κάποιον που έχει περισσότερες γνώσεις από εσένα για ορισμένα θέματα να σε βοηθήσει. Προσωπικά αγοράζω από εδώ συνήθως μουσικά, εκτός αν βρω πραγματικά μεγάλη διαφορά (όπως με την ακουστική μου που την βρήκα από 1800 καταλόγου στην Ελλάδα στα 1050 από Αγγλία λόγω ισοτιμίας τα χριστούγεννα 2008).

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα