Για τo "support art workers"

δεν βαζω την άλλη σπιτι χωρις credentials/


Και πολύ καλά κάνεις κατά την γνώμη μου.

 
Επέτρεψε μου, είμαι 63 και ανήκω σε 3 ταμεία ασφάλισης.

Φαντάσου τι σημαίνει αυτό για να συνταξιοδοτηθώ. ?

Δουλεύω 45 χρόνια, έχω κάνει απ' όλα (υπάλληλος, εργοδότης, ελ. επαγγελματίας και 5 διαφορετικές καριέρες), έχω γνωρίσει κακούς και καλούς εργοδότες, υπαλλήλους και συνεργάτες επίσης.

Συνεχίζω να εργάζομαι.

Και είμαι και ευτυχής καθώς έχω δημιουργήσει τις συνθήκες εργασίας που μου κάνουν, γνωρίζοντας επίσης πως θα μπορούσα να βγάζω πολλαπλάσια εναλλακτικά υπο άλλες συνθήκες.

Τίποτα δεν είναι ιδεατό σε αυτά.

Το τι κάνει ο καθένας στο σπίτι του, είναι στο χέρι του.

Και μη μου πεις για οικογενειακά βάρη κλπ γιατί κι εγώ έχω όλο το πακέτο. Ο καθενας έχει ένα σταυρό να κουβαλάει. Αλλά όπως στρώνει κοιμάται.

Και ναι μεν παίζει ρόλο και η τύχη αλλά και η χώρα αλλά η επιλογές μου με καθορίζουν.

Ιδιαίτερα σε μια ανοιχτή αγορά όπως αυτή που ζούμε, 20 χρόνια τώρα.

Αυτη είναι η εμπειρία μου απο τη ζωή και δεν είναι υποθέσεις.

Το ότι θεωρείς πάντως πως ο αναπτυγμένος κόσμος μετράει ωράριο (αλα βιομηχανική εποχή), καταλαβαίνω πως μάλλον μιλάμε για διαφορετικούς κόσμους σε άλλα πλάτη της γης απο αυτά που εγώ έχω εργαστεί.

Δεν θέλω να είμαι απόλυτος αλλά είμαι εμπειρικός παρατηρητής και μαθαίνω γερνώντας.


Όλοι έχουμε τις εμπειρίες μας, εργασιακές και μη. 

Κατα τα άλλα, δεν καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις για το ωράριο

https://europa.eu/youreurope/business/human-resources/working-hours-holiday-leave/working-hours/index_el.htm

 
Last edited:
Εγώ εκτιμώ πως σε 5-10 χρόνια θα έρθει το μεγάλο RESET (θετικό) στις εργασιακές σχέσεις μετά όμως από σφοδρούς κοινωνικούς αγώνες που έχουν ήδη πυροδοτήσει σε παγκόσμιο επίπεδο οι ανεπαρκείς, αποτυχημένες, αδιέξοδες, ανυπόστατες, αδίστακτες, αδιανόητες, άδικες, αδηφάγες, υποκριτικές,  ισοπεδωτικές στα όρια του κτηνώδους και του απάνθρωπου οικονομικές και κοινωνικές πολιτικές.

 
Κατα τα άλλα, δεν καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις για το ωράριο

https://europa.eu/youreurope/business/human-resources/working-hours-holiday-leave/working-hours/index_el.htm
Μάλλον παρανόησα το κείμενο που είχες γράψει προηγουμένως. 

Και σίγουρα όλοι έχουμε εμπειρίες που δεν ισχύουν για άλλους και όλους και κυρίως δεν πρέπει να μιλάμε εκ μέρους τους. 

 
πριν λίγο καιρό τελείωσα την ανακαίνιση στο νέο (παλιό σπίτι του παππού στο κέντρο) χώρο που μετακόμισα...

ε δεν θέλετε να μάθετε, δεν θέλετε να ξέρετε, ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΘΥΜΑΜΑΙ...?

 
Το απεικονιζόμενο αντικείμενο έχει ηλικία

65-70 χρόνων,είναι αποτέλεσμα εργασίας

και δεν χρειάζεται 3 ταμεία ασφάλισης.

20211223_231220.jpg

 
Πολύ ενδιαφέροντα αυτά που λέτε και με βάσει το πόσες διαφορετικές απόψεις υπάρχουν κρίνει κανείς το πόσο πολύπλοκο είναι το θέμα.

Θα σταθώ σε μερικά σημεία:

Πολλές δουλειές, ειδικά σε πολυεθνικές ή μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων είναι απλά απαράδεκτες. Κυριολεκτικά είναι εργασιακός μεσαίωνας στον οποίο πολλές φορές ο προϊστάμενος βγάζει τα ψυχολογικά του στους υπαλλήλους. Οπότε να είστε ευγενικοί με τα παιδιά που δουλεύουν εκεί και αν δείτε κάποιον πελάτη να παρεκτρέπεται να επεμβαίνετε.

Αυτό μας φέρνει εύλογα στο δεύτερο σκέλος της απάντησης μου, το οποίο απαντά στο ερώτημα "Αν δεν τους αρέσει ας ψάξουν αλλού". Δυστυχώς δεν είναι πάντα θέμα επιλογής, όλοι είμαστε στην ίδια τρικυμία (ζωή) αλλά καθένας έχει διαφορετικό καράβι. Υπάρχουν άνθρωποι που πραγματικά είχαν ελάχιστα εφόδια όταν ξεκίνησαν τον εργασιακό του βίο, δεν είναι όλα ρόδινα και δεν είχαν πάντα την επιλογη, γιατί όταν δεν έχεις κεφάλαιο με οποιαδήποτε μορφή δεν μπορείς να ξεκινήσεις κάτι/να βελτιωθείς κλπ.

Για το δημόσιο το πρόβλημα εντοπίζεται καθαρά σε ένα πράγμα, ότι ο μισθός δεν ανταποκρίνεται στο προϊόν που παράγει ο υπάλληλος, αυτό αυτόματα προκαλεί οικονομική ανισορροπία, όταν λυθεί αυτό θα λυθεί ένα μεγάλο μέρος του προβλήματος.

Ποιος φταίει για όλα αυτά; Φυσικά εμείς με τους πολιτικούς που ψηφίζουμε ή όταν δεν ψηφίζουμε. Που ενώ σπαταλάμε πολύ χρόνο να βρούμε τη καλύτερη προσφορά για να αγοράσουμε κάτι δεν σπαταλάμε καθόλου χρόνο για να δούμε ποιον θα ψηφίσουμε που στη τελική αυτός θα επηρεάσει τη ζωή μας πιο πολύ.

 
Πολλες δουλειες παντως σημερα δεν εχουν προσφορα γιατι με την ολη κατασταση δεν υπαρχουν ουσιαστικα τα τελευταια χρονια, οποτε αυτοι που τις κανανε κανουν τωρα κατι αλλο (γιατι δεν μπορουσαν - ουτε ακομη μπορουν, ουτε στο κοντινο μελλον προβλεπεται  - να ζησουν με αυτες). Και οι μουσικες δουλειες καπως ετσι ειναι πια, παρα πολυς κοσμος απλα εφυγε απο το επαγγελμα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δεν καταφέραμε να ξεφύγουμε ως ανθρωπότητα από την κατάστασή που οι ελάχιστοι πλουτίζουν αδρά από την εκμετάλλευση και την εξαθλίωση των φτωχών, που ο πλούτος και η εξουσία είναι αυτοσκοπός και που η μισαλλοδοξια και η προκατάληψη ακόμα βασιλεύουν. 

 Και επειδή έχουμε iPhone και τόση επιστήμη, ακόμα πρωτόγονο είμαστε. Άγριοι. ? Χαχαχαχαχαχαχα ?

 
Οι δουλειές όπως αυτη του μουσικού μεταξύ άλλων, εδω και δυο χρόνια πλήττεται απο την πανδημία και σίγουρα για να ζήσει κανείς θα πρέπει να κάνει κάτι άλλο εν τω μεταξύ.

Πολύ δύσκολες εποχές για τις καλές τέχνες.

Σε ότι αφορά όμως τις τεχνικές δουλειές η ζήτηση υπερκαλύπτει την προσφορά.

Σκέψου μόνο την Αθήνα που είναι ένα τέρας που γερνάει και θέλει συντήρηση. Ποιος θα τη συντηρήσει; 

Κυρίως οι μετανάστες που κάνουν χρυσές δουλειές και καλά κάνουν οι άνθρωποι, μόνο που πολλοί απο αυτούς προσφέρονται χωρίς να ξέρουν την τέχνη, αφού υπάρχει ζήτηση.

Και για να μη γκρινιάζω άλλο τέτοιες μέρες, να προσθέσω το εξής ρομαντικό μου moto αλλά απόλυτα αληθινό:

Είσαι ελεύθερος.

Το μόνο που εμποδίζει την πραγματοποίησή αυτής της ελευθερίας, είναι η δική σου προσκόλληση στο ποιος είσαι.

Και θυμάμαι επίσης αυτό που έλεγε ο Wolfman Jack όταν έκλεινε τις εκπομπές του στα ραδιοφωνικά 80'ς. Keep reaching for the stars but keep your feet on the ground.

Ένα δημιουργικό, προσωπικό όραμα είναι απαραίτητο.

Υ.Γ. cos_dr κάποια στιγμή θα ήθελα να μιλήσουμε για την ανισότητα και πως δημιουργείται απο την ιεραρχία και την αξία που θέλει να αναπτύξει ο καθένας για το άτομο του. Cheers!

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
cos_dr κάποια στιγμή θα ήθελα να μιλήσουμε για την ανισότητα και πως δημιουργείται απο την ιεραρχία και την αξία που θέλει να αναπτύξει ο καθένας για το άτομο του. Ch
Φυσικά. Και μετά θα μιλήσουμε για την αντιμετώπιση της μέσω της συλλογικότητας και της αλληλεγγύης. Κσι έτσι θα απολαύσουμε μετά το μεγάλο RESET και την αναδιανομή του πλούτου που ΈΡΧΕΤΑΙ!!!!! 

cos_dr είπε:
Φυσικά. Και μετά θα μιλήσουμε για την αντιμετώπιση της μέσω της συλλογικότητας και της αλληλεγγύης. Κσι έτσι θα απολαύσουμε μετά το μεγάλο RESET και την αναδιανομή του πλούτου που ΈΡΧΕΤΑΙ!!!!! 
Χρόνια πολλά με υγεία και χαρά στο noiz μας. 1000 χρόνια NOIZ ❤️?

 
Οι δουλειές όπως αυτη του μουσικού μεταξύ άλλων, εδω και δυο χρόνια πλήττεται απο την πανδημία και σίγουρα για να ζήσει κανείς θα πρέπει να κάνει κάτι άλλο εν τω μεταξύ.

Πολύ δύσκολες εποχές για τις καλές τέχνες.
Και μεσα σε ολα αυτα ερχονται οι "πανεξυπνοι" και λενε οτι για το εποχικο επιδομα του 2020 που μπορει να παρει ενας μουσικος στο τελος του 2021, πρεπει να εχει περισσοτερα ενσημα σαν μουσικος απο οτι σε αλλο επαγγελμα.

Και ας το παρει το ποταμι αυτο (εδω τις "καλες" εποχες δεν συμπληρωναν πολλοι τα μινιμουμ 50 ενσημα για να παρει το εποχικο επιδομα - ασε που δεν πιανονται τα ενσημα του ωδειου αλλα μονο αυτα απο λαιβ και στουντιο λες και στα ωδεια δεν διδασκουν μουσικοι, αλλα μαθηματικοι), και πρεπει να φαινεται οτι το βασικο επαγγελμα πρεπει να ειναι μουσικος και οχι π.χ. ντελιβερας (που πολλοι μουσικοι εκαναν μεροκαματα για να επιζησουν)

Το τρελλο ομως ειναι οτι αυτο (το οτι πρεπει να εχουν περισσοτερα ενσημα ως μουσικοι) πρεπει να ισχυει μεσα στο 2021, ενω μιλαμε για το εποχικο επιδομα των μουσικων του 2020.

Δηλαδη ενας μουσικος που την παλεψε και περεμεινε μουσικος το 2020 και ειχε τα επρισσοτερα του ενσημα του κανονικα ως μουσικος, αλλα αναγκαστηκε το 2021 να γινει ντελιβερας, δεν μπορει να παρει το επιδομα του 2020.
Μιλαμε για πολυ .....

.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Και μεσα σε ολα αυτα ερχονται οι "πανεξυπνοι" και λενε οτι για το εποχικο επιδομα του 2020 που μπορει να παρει ενας μουσικος στο τελος του 2021, πρεπει να εχει περισσοτερα ενσημα σαν μουσικος απο οτι σε αλλο επαγγελμα.

Και ας το παρει το ποταμι αυτο (εδω τις "καλες" εποχες δεν συμπληρωναν πολλοι τα μινιμουμ 50 ενσημα για να παρει το εποχικο επιδομα - ασε που δεν πιανονται τα ενσημα του ωδειου αλλα μονο αυτα απο λαιβ και στουντιο λες και στα ωδεια δεν διδασκουν μουσικοι, αλλα μαθηματικοι), και πρεπει να φαινεται οτι το βασικο επαγγελμα πρεπει να ειναι μουσικος και οχι π.χ. ντελιβερας (που πολλοι μουσικοι εκαναν μεροκαματα για να επιζησουν)

Το τρελλο ομως ειναι οτι αυτο (το οτι πρεπει να εχουν περισσοτερα ενσημα ως μουσικοι) πρεπει να ισχυει μεσα στο 2021, ενω μιλαμε για το εποχικο επιδομα των μουσικων του 2020.

Δηλαδη ενας μουσικος που την παλεψε και περεμεινε μουσικος το 2020 και ειχε τα επρισσοτερα του ενσημα του κανονικα ως μουσικος, αλλα αναγκαστηκε το 2021 να γινει ντελιβερας, δεν μπορει να παρει το επιδομα του 2020.
Μιλαμε για πολυ .....

.
Μαλάκες!!!

 
Να ρωτήσω κάτι Σπύρο αν μου επιτρέπεις για να καταλάβω;

Εσυ δεν είσαι ελεύθερος επαγγελματίας ως μουσικός;

Άρα τα ένσημα σου έρχονται απο τη αυτασφάλισή σου στον ΕΦΚΑ με ΚΑΔ μουσικού ως βασικό επάγγελμα. 

Ή μήπως περιμένεις σε κάθε έργο που αναλαμβάνεις καθε τρεις και λίγο να σε ασφαλίσει ο εργοδότης σαν μισθωτό;

Ο μουσικός όπως το καταλαβαίνω εγώ (μιας και κάνω το ίδιο) πρέπει να είναι ελεύθερος επαγγελματίας και να έχει και δεύτερους κωδικούς ως συνθέτης, δάσκαλος ή ότι άλλο επιθυμεί. Έτσι έχει μόνιμα ένσημα σε συγκεκριμένο επάγγελμα είτε κάνει το ένα, είτε το άλλο, έχει δικαίωμα σε κάθε επίδομα που του αναλογεί και είναι ασφαλισμένος.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Να ρωτήσω κάτι Σπύρο αν μου επιτρέπεις για να καταλάβω;

Εσυ δεν είσαι ελεύθερος επαγγελματίας ως μουσικός;

Άρα τα ένσημα σου έρχονται απο τη αυτασφάλισή σου στον ΕΦΚΑ με ΚΑΔ μουσικού ως βασικό επάγγελμα. 

Ή μήπως περιμένεις σε κάθε έργο που αναλαμβάνεις καθε τρεις και λίγο να σε ασφαλίσει ο εργοδότης σαν μισθωτό;

Ο μουσικός όπως το καταλαβαίνω εγώ (μιας και κάνω το ίδιο) πρέπει να είναι ελεύθερος επαγγελματίας και να έχει και δεύτερους κωδικούς ως συνθέτης, δάσκαλος ή ότι άλλο επιθυμεί. Έτσι έχει μόνιμα ένσημα σε συγκεκριμένο επάγγελμα είτε κάνει το ένα, είτε το άλλο, έχει δικαίωμα σε κάθε επίδομα που του αναλογεί και είναι ασφαλισμένος.
Μπορείς να ασφαλίζεσαι ως μουσικός με διάφορους τρόπους, και ως ελεύθερος επαγγελματίας και ως μισθωτός (με πρόσληψη-απόλυση) κλπ.

Υπάρχουν ΚΑΔ για όλες τις περιπτώσεις. Φυσικά όπως σε κάθε τομέα στην Ελλάδα, δεν είναι δύσκολο να γίνει η πατατιά. Πχ ο εργοδότης να σου κολλήσει ένσημο σερβιτόρου αντί μουσικού, ή το δημόσιο από τη μεριά του να έχει ΚΑΔ μουσικών υπηρεσιών με τίτλο μηχανικός αεροσκαφών (αληθινή περίπτωση) κλπ.

Πολλοί έχασαν το εποχικό, για βλακείες τέτοιες άλλων, και τρέχουν να κάνουν ενστάσεις, το δημόσιο να βγάλει για τον ΟΑΕΔ  διορθωτικές οδηγίες κλπ κλπ

Το κόκκινο φωτάκι έξω από την πόρτα λείπει μόνο.

ΥΓ αυτό το "πρέπει να είναι ελεύθερος επαγγελματίας", σωστό, αλλά με τα έσοδα που έχει ένας μέσος μουσικός, θα πρέπει να βάζει κι από την τσέπη του για να κάνει το επάγγελμα του ως ελεύθερος επαγγελματίας.

.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μετά την κρίση είχα τον χρόνο να κάνω την αυτοκριτική μου και διαπίστωσα ότι έκανα πολλά πράγματα λάθος επαγγελματικά. Προσπάθησα να τα διορθώσω και έφτιαξα μια λίστα την οποία μέχρι σήμερα προσπαθώ να εφαρμόσω και την εμπλουτίζω. Δυστυχώς, ακόμα δεν έχω καταφέρει να είμαι ο επαγγελματίας που θα ήθελα αλλά το προσπαθώ.

Ουσιαστικά, είναι τα πράγματα που θα ήθελα από τους ανθρώπους που συνεργάζομαι. Είτε αυτοί είναι ελεύθεροι επαγγελματίες, ιδιωτικοί υπάλληλοι ή δημόσιοι λειτουργοί. Για εμένα δεν έχει σημασία, όλοι πρέπει να είναι σωστοί επαγγελματίες. 

Προσπαθώ,

Να ξεκινάω κάθε συνεργασία από το μηδέν, να μη φορτώνω τον επόμενο πελάτη με την εμπειρία του προηγούμενου.

Να μη μετράω τα πάντα σε χρήμα και χρόνο. Υπολογίζοντας την παράμετρο "σχέση" στην εξίσωση. Μπορεί να χάσω χρόνο και χρήμα αλλά ο πελάτης που θα φύγει χαρούμενος θα είναι κεφάλαιο.

Να έχω καλή διάθεση, ακόμα και όταν πρέπει να γκρινιάξω (γιατί άνθρωποι είμαστε) να το κάνω με χιούμορ.

Να εξελίσσομαι, είμαι φωτογράφος, μαθαίνω photoshop, ζωγραφική, βίντεο, 3d. Ότι μπορεί να με κάνει καλύτερο και να μου δώσει πλεονέκτημα.

Να ακούω με προσοχή και να μη βιάζομαι να απορρίψω τη γνώμη του άσχετου, δεν είμαι θεός. Τα αυτονόητα για εμένα δεν είναι αυτονόητα για κάποιον που δεν κάνει τη δουλειά μου.

Να προσπαθώ κάθε μέρα να είμαι υπερήφανος για κάτι που έκανα.

Να είμαι ταπεινός, μεθοδικός και τυπικός.

Να μην κοιτάζω το κινητό μου όταν συνεργάζομαι με άλλους.

Είναι πολύ δύσκολο να είναι κάποιος σωστός επαγγελματίας, δεν είναι καθόλου αυτονόητο και σίγουρα κανείς δεν είναι τέλειος.

Προσπαθώντας όμως, κάνουμε καλό στον εαυτό μας και στην κοινωνία. 

Για τον κλάδο των μουσικών το μόνο που μπορώ να κάνω είναι να εκφράσω τη συμπαράστασή μου. Είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα και εύχομαι να γίνει κάτι για να βελτιωθούν. Μέχρι τότε προσπαθήστε να συνεργαστείτε, ανοίξτε Patreon, twitch και ότι άλλο υπάρχει εκεί έξω υπάρχει κόσμος που θα στηρίξει τις καλές προσπάθειες.

Χρόνια πολλά και μια καλύτερη χρονιά για όλους.

 
Σίγουρα στα περισσότερα επαγγέλματα μπορείς να δηλωθείς όπως θέλεις.

Το επάγγελμα του μουσικού και τα παρεμφερή όμως αφού δεν έχουν ένα εργοδότη αλλά πολλούς, δεν κερδίζει τίποτα σαν μισθωτός με ένσημα ΙΚΑ, παρά παρατυπίες και παρεξηγήσεις σαν αυτές που αναφέρεις.

Εκτός βέβαια απο το να αποφεύγει την συνδρομή για αυτασφάλιση του ελ. επαγγελματία και πολλές φορές να καταλήγει χωρίς σύνταξη (ξέρω αρκετούς τέτοιους επαγγελματίες μουσικούς γύρω μου).

Περνούν τα χρόνια όμως και δεν έχει αποδειχθεί σωστή επιλογή.

Ένας μουσικός, σαν ελ. επαγγελματίας έχει πελάτες και όχι εργοδότες.

Και μπορεί να έχει 2 και 3 ιδιότητες όπως μουσικού εκτελεστή, δασκάλου μουσικής, μουσουργού κ.α.

Έχει ασφάλιση γι αυτόν και την οικογένεια του, αυτόματο δικαίωμα σε όποια επιδόματα αλλά και υποχρεώσεις όπως συνδρομή στον πρώην ΟΑΕΕ και την εφορία μιας και είναι καταχωρημένος.

Δεν είναι ήξης αφήξεις μισθωτός μουσικός ή σερβιτόρος κατα περίπτωση και έρμαιο του κάθε μαγαζάτορα για 2 Σ/Κ και μετα τίποτα και μετά 2 βδομάδες κλπ. που όπως αποδείχτηκε στην πανδημία δυσκολεύεται σαν μουσικός να αποδείξει πως ασκεί το επάγγελμα.

Δεν είμαι λογιστής, ούτε φοροτεχνικός απλά φροντίζω τα λογιστικά μονος μου και έχω καταλήξει σε αυτά τα συμπεράσματα και για τον εαυτό μου, που μπορεί να βοηθήσουν πολλά παιδιά που δεν τα γνωρίζουν και βρίσκονται σε δυσάρεστες καταστάσεις.

Αν και έγιναν αρκετές ελαφρύνσεις κυρίως για νέους επαγγελματίες όπως στον ΕΦΚΑ, αλλά και φοροελαφρύνσεις για χαμηλά εισοδήματα, προσωπικά θεωρώ πως εκεί θα έπρεπε να εστιαστεί η προσοχή των μουσικών ώστε να δημιουργηθούν ακόμα καλύτερες και συμφέρουσες συνθήκες για τον αυτοαπασχολούμενο.

Σε ότι αφορά τους κωδικούς ΚΑΔ γύρω απο τη μουσική δεν κατάφερα να βρω κάτι περίεργο μιας και μπήκα στη διαδικασία για να τους αναρτήσω εδω. Οι κύριοι χρήσιμοι για μουσική είναι:

διδασκάλων μουσικής 85.52.12
καθηγητή μουσικής 85.52.12.01
εκτελεστή μουσικών έργων 90.01.10.02
έντυπης μουσικής, παραγωγής 59.20.31
μουσικής έντυπης, παραγωγής 59.20.31
μουσικής καθηγητή 85.52.12.01
μουσικής κάλυψης εκδηλώσεων 93.29.19.03
μουσικής ορχήστρας 90.01.10.12
μουσικής φυσικών μέσων άλλων, παραγωγής 59.20.33
μουσικής, διανομής 59.20.40
μουσικού συγκροτήματος 90.01.10.13
μουσικών αρχείων 91.01.12.04
μουσικών εκδόσεων 59.20.3
μουσικών έργων εκτελεστή 90.01.10.02
μουσικών οργάνων ενοικίασης και χρηματοδοτικής μίσθωσης 77.29.13
μουσικών οργάνων επισκευής και συντήρησης 95.29.13
μουσικών οργάνων κουρδίσματος 95.29.19.06
μουσικών σχολών 85.52.12
μουσουργού 90.03.11.07
ορχήστρας μουσικής 90.01.10.12
συγκροτήματος μουσικού 90.01.10.13
ταινιών μουσικής, παραγωγής 59.20.33 

Ολους θα τους βρείτε εδω: https://www.aade.gr/sites/default/files/2017-01/4g_Evretirio_Ypiresiwn_a1.pdf

Χρόνια πολλά!

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top