Ξύλα ηλεκτρικης κιθάρας. Μας κοροιδευουν η οχι;

longshadow είπε:
Ανταλλάσεται Baja telecaster made in mexico με '52 reissue usa telecaster ή G.E.Smith usa telecaster.

Η συγκεκριμένη baja ανήκει στην κατηγορία των φτηνών που ακούγονται καταπληκτικά.

Όποιος έχει κάποιο απο τα παραπάνω μοντέλα και ενδιαφέρεται για άμεση ανταλλαγή ας μου στείλει πμ.  ;)
εχω μια μπαχα-τελε και μου εχει φυγει το νεφρι απο το βαρος.

την ανταλλασω με μια απο της παραπανω.  ;D

επισης ενα γραμματοσημο των 5 λεπτων με την κεφαλη του ερμη , ανταλλασω με γραμματοσημο ιδιου μεγεθους τουλαχιστον 2 ευρω .  ;D

;D

 
Don_Pasquale είπε:
Εγώ για να αφήσω την ασαφολογία (η οποία όμως είναι και η πιο αληθινή) πιστεύω οτι η ιεράρχηση επιρροής στον ήχο κατα σειρά είναι:

setup-δάχτυλα-ενισχυτής-μαγνήτες-ηλεκτρικά-γέφυρα-ξύλα-nut
θες και αλλα;παρε ενα copy paste απο παλιο μου ποστ:(τυχαια σειρα)

Guitar Player

Speakers

Pickups

Power and Preamp tubes

Neck joint

Bridge

Body Wood

Fingerboard Wood

Nut

Strings

Cables

pick

cab

amp eq

pedals eq

acoustic of the room

γενικα παντως τα ξυλα παιζουν ρολο στον ηχο και ειναι λογικο...

αλλα απο ενα σημειο και μετα δεν κοιτας αυτο..αν σου καθεται καλα το ..μανικακι της κιθαρας και εχει ωραιο feel ολα τα αλλα ειναι ευκολα! Wink

απλα η δικη μου εμπειρια ειναι οτι αυτο το εβρισκα πιο ευκολα σε πιο ακριβες κιθαρες..μπορει και να ειναι τυχαιο τι να πω...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
stratocasterakias είπε:
ΣΙΧΑΙΝΟΜΑΙ ΤΟΝ ΗΧΟ της shur.Ειπαμε,καλυτερη ποιοτητα δε σημαινει καλυτερος ηχος.
αληθεια ποιος ειναι ο ηχος της;εχω παιξει με πανω απο 10 suhr και ολες ακουγονται διαφορετικα...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
faltsoo είπε:
εχω μια μπαχα-τελε και μου εχει φυγει το νεφρι απο το βαρος.

την ανταλλασω με μια απο της παραπανω.  ;D

επισης ενα γραμματοσημο των 5 λεπτων με την κεφαλη του ερμη , ανταλλασω με γραμματοσημο ιδιου μεγεθους τουλαχιστον 2 ευρω .   ;D

;D
Mια σειρά Ερμήδες μου άφησε ο πατέρας μου..... αξίζουν τίποτα?

 
Aν θελεις και μια ακομη (καθυστερημενη) γνωμη ,κανε το εξης.

Παρε διαφορες κιθαρες ιδιας η διαφορετικης μαρκας και παιξε χωρις να τις βαλεις σε ενισχυτη.Αυτες οι διαφορες που θ ακουσεις (αν ακουσεις) ειναι οι διαφορες των ξυλων.Μερος αυτου του ηχου περναει και ηλεκτρικα .Μικρο μερος ομως.ΟΛΑ τ αλλα ειναι ολα τα υπολοιπα ;)

Απλως για ν ακουσεις τις διαφορες και ηλεκτρικα πρεπει να ειναι ΙΔΙΑ μια σειρα απο πραματα και θαματα!Προσωπικα μου ετυχε μια φορα και καταφερα (επιτελους) ν ακουσω διαφορα μεταξυ  maple και rosewood ταστιερας...Tρεχα γυρευε δηλαδη 8)

 
Nα τα πάρουμε ένα - ένα... (πώς γίνεται να λέμε 50.000 φορές τα ίδια πράγματα και να προσπαθούμε ανέκαθεν σώνει και καλά να πείσουμε ο ένας τον άλλο, ακόμη να το καταλάβω).

jimmy boy είπε:
Γενικά μετά τα μέσα της δεκαετίας του 50 (΄βλέπε fender strat n tele) το σύνολο ελαφριών ξύλων με έντονο συντονισμό  - ressonance -μετά τον ερεθισμό τους από τις παλλόμενες χορδές -  vibrations-  και η χρήση μαγνητών με υλικά απαγορευμένα σήμερα λόγο υποψιών για καρκινογενέσεις - κοβάλτιο - κλπ, έδιναν έναν ήχο δεν θα πω καλό ή όχι, είναι όμως ο ήχος που ακούμε τόσα χρόνια από ηχογραφήσεις και για τους περισσότερους από εμάς η βασική επιδίωξη και στόχος ζωής (the holy graal tone...).
Ο "holy grail tone" ανέκαθεν προερχόταν από ένα τεράστιο σύνολο ενεργειών επεξεργασίας του ήχου στις ηχογραφήσεις, από το tracking και την παραγωγή μέχρι το mastering. Αν τώρα κάποιος ακούει παλιές (ή εδώ που τα λέμε, ΟΠΟΙΕΣΔΗΠΟΤΕ ηχογραφήσεις) και πείθει τον εαυτό του ότι ακούει πχ. τις 59ers Les Paul να κελαηδάνε, βρίσκεται σε πολύ επικίνδυνα μονοπάτια.

anyway, καλυτερα να μην το συνεχισω αλλο το θεμα γιατι απο οτι φαινεται η μονη λυση παραμενει η δοκιμη και του ακριβου και του φθηνου για να καταλαβει κανεις εαν η διαφορα αξιζει. Σε καθε περιπτωση πρεπει να δοκιμαζουμε τα οργανα προτου τα αγορασουμε γιατι μονο τα αυτια θα μας λυσουν τις αποριες, οχι οι θεωριες...
Αυτό δεν το γνώριζες από την αρχή; Συγγνώμη που στο λέω έτσι αλλά είναι ευκόλως εννοούμενο...

 
ffmakis είπε:
Μια πολυ καλη κιθαρα εαν δεν την βαλεις σε ενα πολυ καλο ενισχυτη ειναι πεταμενα χρηματα.

και μιλαμε για καθαρο ηχο εαν ειναι να βαλεις τερμα τα γκαζια ολες καλα παιζουν.
Αυτό είναι σωστό και συμφωνώ απολύτως... έχει ξαναειπωθεί (κι από μένα, και από άλλους) ότι ο ενισχυτής είναι πάντα η "φωνή" της κιθάρας, και ότι είναι χίλιες φορές καλύτερο να έχεις ενισχυτή πραγματικά της προκοπής και μέτρια-κακή κιθάρα, παρά το αντίθετο.

Επισης,για να καταλαβεις τη διαφορα απο maple σε maple για παραδειγμα ειναι ή να εχεις φαει τα χρονια σου προσπαθωντας να ακουσεις διαφορες ή να εχεις ευαισθητα αυτια στις σχεσεις ηχων,κατι που πολλοι εχουν.
Ξέχασες το σημαντικότερο: την ΑΥΘΥΠΟΒΟΛΗ... τα φαντάσματα που υπάρχουν στο μυαλό του καθενός, και που εκλογικεύουν εξωφρενικές απόψεις. Τα ψυχολογικά - υπαρξιακά βαθύτερα αίτια δεν είναι της παρούσης (άσε που μπορεί πολλοί να προσβληθούν).

Ξέρεις για παράδειγμα πόσοι δίνουν μια περιουσία για πανάκριβα high-end καλώδια οικιακών στερεοφωνικών συστημάτων hi-fi, και ΟΡΚΙΖΟΝΤΑΙ ότι ακούν πχ. τον τάδε τενόρο στο τρίτο δεξιά στασίδι να έχει πάρει μια καραμέλα Halls παραπάνω και να έχει κάνει γαργάρες 2,37 δευτερόλεπτα περισσότερο από τον αριστερό του; Θα εκπλαγείς.

 
Don_Pasquale είπε:
Εγώ για να αφήσω την ασαφολογία (η οποία όμως είναι και η πιο αληθινή) πιστεύω οτι η ιεράρχηση επιρροής στον ήχο κατα σειρά είναι:

setup-δάχτυλα-ενισχυτής-μαγνήτες-ηλεκτρικά-γέφυρα-ξύλα-nut
Κι εγώ συμφωνώ απολύτως, μόνο που επίσης θα έβαζα τα δάχτυλα πρώτα. Πολλοί κορυφαίοι παίχτες ούτε καν κοιτούσαν το σετάπ τους... μέχρι τη στιγμή που κάποιος χριστιανός προσφέρθηκε από φιλοτιμία να τους περιποιηθεί λίγο την κιθάρα...

θες και αλλα;παρε ενα copy paste απο παλιο μου ποστ:(τυχαια σειρα)

Guitar Player

Speakers

Pickups

Power and Preamp tubes

Neck joint

Bridge

Body Wood

Fingerboard Wood

Nut

Strings

Cables

pick

cab

amp eq

pedals eq

acoustic of the room
Νομίζω ότι δεν χρειάζονταν πιο πολλά από αυτά που ειπώθηκαν πιο πριν. Και επιπλέον, σε ένα υποθετικό τεστ θα βάζαμε διάφορες κιθάρες στον ίδιο ενισχυτή, στο ίδιο δωμάτιο, στην ίδια καμπίνα, με το ίδιο eq και πετάλια, με τα ίδια μεγάφωνα, με τις ίδιες χορδές και με τον ίδιο παίκτη.

 
το πηγα λιγο ..ακραια το θεμα bloody για να δειξω ποσες υπερβολες λεμε μερικες φορες. ;)

 
Βασικα, για να ειμαστε πιο ακριβεις, το ξυλο παιζει ρολο, αλλα δεν παιζει ο τυπος του ξυλου

Θελω να πω οτι μια βαρια κιθαρα, θα ακουγεται διαφορετικα απο μια ιδια κιθαρα, αλλα πιο ελαφρια.

Οχι ομως οτι μια les paul με flame maple καπακι θα ακουγεται καλυτερα απο μια με plain maple καπακι...

 
Πάντως το ξύλο σαν πρώτη ύλη δεν παίζει σίγουρα κανένα ρόλο (ίσως κανα 5%) στο κόστος μιας κιθάρας......ενός καναπέ, μιας πόρτας, μιας ψαροκασέλας κλπ

Οτιδήποτε άλο μπορεί να ανεβάσει το κόστος. Ακόμα και ο χρόνος που μπορεί να περνά σε μια αποθήκη για καμια διετία μέχρι να κουρδιστεί κοστίζει

 
Μεγαλύτερο ρόλο μάλλον παίζουν τα αυτιά ...

Αλλοι ακούνε, άλλοι μπερδεύονται, άλλοι δεν ακούνε αλλα πιστεύουν το αντίθετο, και όλοι μαζί αντι να κάτσουν να παίξουν μουσική κάθονται και το κουβεντιάζουν.

Θες να μάθεις αν σε κοροιδεύουν ? Ναι, σε κοροιδεύουν. Αν εγώ σου πώ οτι τα ξύλα πάιζουν ρόλο εσύ πώς θα το ακούσεις ?

Αν 1000 posts σου πουν το αντίθετο (πως δεν εχουν καμμία συμμετοχή στον ηχο) εσυ πως θα είσαι 100% σίγουρος πως αυτη ειναι η αλήθεια ?

 
Εγω παντως ακουσα προσφατα μια ibanez και μια Dean  στον ισιο ενισχυτη και με τα ιδια καλωδια, και ειλικρινα δεν μπορεσα να καταλαβω διαφορα στα βρωμικα, ενω στα καθαρα η ibanez ειχε πιο γεματο και μπασο ηχο ( ειδικα στο λαιμο) αλλα αυτο δικαιολογειται μαλλον διοτι φοραγε emg 85/81 ενω η dean ηταν με stock μαγνητες.

Η DEAN κοστιζε 300

Η IBANEZ 800, μαζι με τα emg

Οι δοκιμες εγιναν σε λαμπατο laney lc 30.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
longshadow είπε:
Ανταλλάσεται Baja telecaster made in mexico με '52 reissue usa telecaster ή G.E.Smith usa telecaster.
;D

Μεγαλύτερο ρόλο μάλλον παίζουν τα αυτιά ...
Γράφτηκαν 6 σελίδες, αλλά επιτέλους κάποιος το επισήμανε. :)

...και η χρήση μαγνητών με υλικά απαγορευμένα σήμερα λόγο υποψιών για καρκινογενέσεις - κοβάλτιο - κλπ...
Δηλαδή οι alnico μαγνήτες φτιάχνονταν από ραδιοϊσότοπα του κοβαλτίου;  :o :o Αν είναι αλήθεια, θα τρέξω να βάλω κεραμικούς μαγνήτες στην 335 για να ησυχάσω. ;D

 
sayan είπε:
Εγω παντως ακουσα προσφατα μια ibanez και μια Dean  στον ισιο ενισχυτη και με τα ιδια καλωδια, και ειλικρινα δεν μπορεσα να καταλαβω διαφορα στα βρωμικα,
μα δεν τις ακουν ολοι τις διαφορες...

 
takis είπε:
μα δεν τις ακουν ολοι τις διαφορες...
Aν ειναι να πρεπει για να ακουσω διαφορες σε τετοιες περιπτωσεις να πρεπει να επεξεργαστω τον ηχο με ειδικο τροπο με ειδικη λεπτομερεια ωστε να αντιληφθω την ασημαντη διαφορα, τοτε προτιμω να λεω οτι δεν αντιληφθηκα διαφορα.

 
Είναι γνωστό ότι το κοβάλτιο, το nitro και λοιπά υλικά που ναι χρησιμοποιούνται και σήμερα κατηγορήθηκαν για καρκινογενέσεις...ΠΡΟΣΟΧΗ..ΟΧΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΕΚΕΙΝΟΥΣ ΠΟΥ ΤΑ ΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ Ως ΠΡΩΤΗ ΥΛΗ ΣΕ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ, ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ κλπ.

ΑΝ δεν είχαμε αγαπήσει τις blues rock ηχογραφήσεις από το 50-60μ και μετά ...και αμέσως μετά καποιοι φίλοι, περιοδικά κλπ δεν μας έλεγαν -έδειχναν ότι px ο Page με τον clapton (των bluesbreakers)επαιζαν με lespaul κι ο hendrix με τον srv με fender stratocaster , πιθανόν τα 2 αύτά μεγάλα εργοστάσια να είχαν κλείσει σήμερα.

Ολοι έχουμε μουσικά πρότυπα, είμαστε αν μη τι άλλο fans κάποιων κιθαριστών κι αυτό επηρρεάζει τους πιο πολλούς λίγο ή περισσότερο στις αγορές μας και στην τελική διαμόρφωση άποψης.

Σχετικά με το ρόλο που παίζει το ξύλο και ιδιαίτερα το βάρος του στην δόνησή του κλπ...ασ μιλήσει κάποιος κατασκευαστής αν υπάρχει σε αυτό το forum.....παρακαλώ

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top