Why the DX7 was the most important synth release of all time

Ένα συνολάκι δηλαδή από 128 operators ανά performance, έτσι να έχετε να κάνετε πειράματα για τα επόμενα...150 χρόνια.?
δεν έχω προλάβει να διαβάσω το άρθρο, το χαιρετίζω φυσικά και θα του δώσω την ανάλογη προσοχή για να τιμήσω και την επέτειο των 40 ετών και φυσικά θα ακούσω και το βίντεο με την ησυχία μου να απολαύσω τους ήχους. 

 Ένα σχόλιο γι αυτό το operators ανα performance γιατί ίσως εγώ δεν το καταλαβαίνω μιας και υπάρχει και η λανθάνουσα μνήμη των πληροφοριών που έχω μέσα μου. 

 Η yamaha έχει την ορολογία της, ουσιαστικά λέμε τους oscillators operators, που είτε είναι waveform based είτε sampled based είναι το ένα θέμα. 

 Δεν μπορεί όμως να έχει 128 ταλαντωνές ανά performance .

 Mήπως εννοούμε πως κάθε voice, part της FM "μηχανής" έχει 8 operators  και όλα μοιράζονται μια πολυφωνία 128 νοτών στο ............ multitimbrality τους? 

 Anyway, θα δω το άρθρο μετά και το παράδειγμα με την ησυχία μου και είμαι σίγουρος πως θα ικανοποιηθώ πάρα πολύ. ❤️

 
Δε διάβασα όλο το κατεβατό των ποστ, αλλά τώρα αυτό εδώ μου θυμίζει λίγο τη τρέλα γύρω από το Minimoog με τη διαφορά ότι είναι ψηφιακό και FM.

Προσωπικά, δε κατάλαβα ποτέ προς τι η τρέλα γύρω από το DX7. Δύο πράγματα μπορώ να πω για το DX7 έχοντας δοκιμάσει ένα με μισοσπασμένο σασί αλλά κατά τα άλλα λειτουργικό πριν καμιά δεκαετία. Είναι δύσχρηστο και ακούγεται επιεικώς χάλια. Ακούω συνέχεια  για το Minimoog και το Minimoog εδώ τριγύρω. Άσχετα με την υπερ-υπερβολική τιμή του, το Mini-Moog τουλάχιστον μπορεί να κάνει ένα πράγμα μόνο ( ή mono ?), αλλά το κάνει καλά. Από την άλλη το DX7 κάνει 128 αλλά με λίγη επιτυχία. 

Οπότε το "the most important synth release of all time"? Hell no, λέω εγώ! 

Αυτά! Πέσετε να με φάτε τώρα οι εραστές των digital να γίνεται και κουβέντα στο φόρουμ ?

 
Δεν μπορεί όμως να έχει 128 ταλαντωνές ανά performance.
Η Yamaha μιλάει για operators όταν αναφέρεται στην FM σύνθεση και για oscillators όταν αναφέρεται στην sample-based AWM2 engine και την ΑΝΧ (VA) engine. Oscillators είναι λοιπόν και οι operators που βρίσκουμε στα DX/Montage/MODX synths. Τώρα, τα Montage/MODX είναι 16-part multitimbral και δουλεύουν μονίμως σε performance Mode. Το κάθε performance αποτελείται από ως και 16 parts (ήχους), τα οποία μπορεί να είναι AWM2, FM-X ή συνδυασμός και των δύο. To Montage Μ διαθέτει όπως ξέρεις και μια τρίτη VA engine, οπότε τα performances του μπορεί να αποτελούνται από AWM2, FM-X & ANX parts, 16 parts συνολικά ανά performance.

H FM-X engine των Montage/MODX αποτελείται από 88 αλγόριθμους των 8 operators (oscillators) ο καθένας. 16 FM-X parts μπορούν να φτιάξουν ένα performance το οποίο θα αποτελείται ουσιαστικά από 128 operators/oscillators (16 parts x 8 operators each), και παρ'όλ'αυτά το συγκεκριμένο performance θα έχει 8-voice πολυφωνία! Αυτό γίνεται γιατί στην FM-X engine, και γενικώς στις FM engines όλων των Yamaha FM synths, η πολυφωνία μετριέται ανά ήχο/patch/part, όχι ανά operator. Έτσι το DX7 πχ, που είναι ένα 6-operator synth, διατηρεί πάντα την ίδια πολυφωνία (16-voice) και ασχέτως αν ένας ήχος του χρησιμοποιεί 1,2,4 ή 6 operators. 

Η πολυφωνία της FM-X engine στα Montage/MODX+/Montage M έχει 128-voices (στο MODX είναι 64-voices), έτσι όταν ένα performance αποτελείται από μόνο ένα FM-X part, η πολυφωνία είναι στις 128-voices και μειώνεται με την προσθήκη επιπλέον FM-X parts. Αν τα επιπλέον parts δεν είναι πάλι FM-X αλλά AWM2 (ή και ANX στο Montage M), τότε η πολυφωνία του FM-X part παραμένει στις 128 voices, μια και η κάθε engine έχει τη δική της ξεχωριστή πολυφωνία (άλλη μια μαγκιά της Yamaha?).

 
Προσωπικά, δε κατάλαβα ποτέ προς τι η τρέλα γύρω από το DX7.
Πως να καταλάβεις? Με την μία φορά που έπιασες ένα στα χέρια σου και έπαιξες κάνα τέταρτο με 10 presets?  Μην μας τρελαίνεις ωρέ Ioan Eko πρωί πρωί. image.gif

Για το Minimoog μη σχολιάσω καλύτερα... image.gif

 
Η Yamaha μιλάει για operators όταν αναφέρεται στην FM σύνθεση και για oscillators όταν αναφέρεται στην sample-based AWM2 engine και την ΑΝΧ (VA) engine. Oscillators είναι λοιπόν και οι operators που βρίσκουμε στα DX/Montage/MODX synths. Τώρα, τα Montage/MODX είναι 16-part multitimbral και δουλεύουν μονίμως σε performance Mode. Το κάθε performance αποτελείται από ως και 16 parts (ήχους), τα οποία μπορεί να είναι AWM2, FM-X ή συνδυασμός και των δύο. To Montage Μ διαθέτει όπως ξέρεις και μια τρίτη VA engine, οπότε τα performances του μπορεί να αποτελούνται από AWM2, FM-X & ANX parts, 16 parts συνολικά ανά performance.

H FM-X engine των Montage/MODX αποτελείται από 88 αλγόριθμους των 8 operators (oscillators) ο καθένας. 16 FM-X parts μπορούν να φτιάξουν ένα performance το οποίο θα αποτελείται ουσιαστικά από 128 operators/oscillators (16 parts x 8 operators each), και παρ'όλ'αυτά το συγκεκριμένο performance θα έχει 8-voice πολυφωνία! Αυτό γίνεται γιατί στην FM-X engine, και γενικώς στις FM engines όλων των Yamaha FM synths, η πολυφωνία μετριέται ανά ήχο/patch/part, όχι ανά operator. Έτσι το DX7 πχ, που είναι ένα 6-operator synth, διατηρεί πάντα την ίδια πολυφωνία (16-voice) και ασχέτως αν ένας ήχος του χρησιμοποιεί 1,2,4 ή 6 operators. 

Η πολυφωνία της FM-X engine στα Montage/MODX+/Montage M έχει 128-voices (στο MODX είναι 64-voices), έτσι όταν ένα performance αποτελείται από μόνο ένα FM-X part, η πολυφωνία είναι στις 128-voices και μειώνεται με την προσθήκη επιπλέον FM-X parts. Αν τα επιπλέον parts δεν είναι πάλι FM-X αλλά AWM2 (ή και ANX στο Montage M), τότε η πολυφωνία του FM-X part παραμένει στις 128 voices, μια και η κάθε engine έχει τη δική της ξεχωριστή πολυφωνία (άλληη μια μαγκιά της Yamaha?)
Το ότι στη μια μηχανή έχει 128 νότες πολυφωνία ανεξάρτητη από τις άλλες που έχουν τη δική τους είναι κατανοητο και από ότι θυμάμαι ανάλογα γίνεται και στα αλλα σύγχρονα, όπως της Korg. Μπορεί να διαφέρει η ποσότητα. 

 Το θέμα είναι πως αν έχει 8 operators και part και έχει 16 parts δυνατότητα η engine το 128 μοιράζεται αντίστοιχα. Αν φτιάξεις τέτοιο patch με την ουρά του ήχου θα κόβει. Πρέπει να πατάς μια νότα και να περιμένεις το fade out αλλιως αμα πατήσεις την άλλη θα κόβεται. 

 Επίσης δεν ξέρω αν ολα τα operators του part μπορεί να είναι είτε carriers κσι modurators κάποια ή όλα πλήρως ελεύθερα στην επιλογή αλλα αυτό δεν έχει τόσο σημασία. 

 Θα δω μόλις μπορέσω το άρθρο και το βίντεο. Χρόνια πολλά DX7?

 
έχοντας δοκιμάσει ένα με μισοσπασμένο σασί


Σα να λες "βγήκα για καφέ με την Μάρθα Καραγιάννη, πέντε χρόνια πριν το θάνατό της, έφυγα στο πεντάλεπτο γιατί είχα να πάω στο κουρείο, και δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο θεωρείτο sex bomb".

 
 Για να καταλαβεις γιατι εγινε Ο ΧΑΜΟΣ οταν βγηκε το DX7 πρεπει να το δεις στο πλαισιο της εποχης του. Οι ηχοι του ηταν πολυ μπροστα σε σχεση με το τι υπηρχε πριν. Σημερα, 40 χρονια μετα, και με την επανασταση των ψηφιακων που αυτο ουσιαστικα ξεκινησε, πραγματι δεν μπορει να εντυπωσιασει.

 Παρολα αυτα μπορει να δωσει ωραιους ηχους, ΠΟΛΥ ωραιους ηχους, ΑΛΛΑ με τη βασικη προυποθεση οτι 1ον) θα ξερουμε πως να τους ενταξουμε στο κομματι γιατι οι FM ηχοι μπορουν να γινουν πολυ ιδιαιτεροι και 2) ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ πρεπει να εχουμε βαλει 2-3 εφεδακια πανω, ετσι ξερο το μηχανημα δεν ειναι να τρελαινεσαι, αλλα ο χαρακτηρας του "σηκωνει" τρελα τα εφε, και αυτα το μεταμορφωνουν κυριολεκτικα.

 Γενικα, πολλα synth μηχανηματα που μονα τους δεν εντυπωσιαζουν μεσα στο κομματι κανουν τρελη διαφορα, σε σχεση με μηχανηματα που εχουν περιπλοκα και εντυπωσιακα performances που οταν ακουμε μονο του το synth μας τρελαινουν, ομως μεσα στο κομματι "μουτζουρωνουν".

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Το ότι στη μια μηχανή έχει 128 νότες πολυφωνία ανεξάρτητη από τις άλλες που έχουν τη δική τους είναι κατανοητο και από ότι θυμάμαι ανάλογα γίνεται και στα αλλα σύγχρονα, όπως της Korg. ?
Στην Korg δεν γίνεται, τουλάχιστον όχι στα Kronos/Nautilus, τα περισσότερα flagship workstations έχουν μια standard πολυφωνία η οποία μοιράζεται από την CPU στις engines και στα εφέ. Αυτό δεν παίζει στα Yamaha, ευτυχώς.

Το θέμα είναι πως αν έχει 8 operators και part και έχει 16 parts δυνατότητα η engine το 128 μοιράζεται αντίστοιχα.
Είπαμε, στην FM engine η πολυφωνία μετριέται ανά part/ήχο, όχι ανά operator/oscillator, έτσι ένα performance με 16 parts/ήχους των 8 operators/oscillators ο καθένας μάς βγάζει μια 8-voice πολυφωνία, οπότε κοψίματα νοτών δεν έχεις, εκτός κι αν ανεβάσεις το release στον Θεό. Γίνεται ό,τι γίνεται σε κάθε 8φωνικό synth με απλά λόγια, με την διαφορά ότι το συγκεκριμένο 8φωνικό παίζει ταυτόχρονα με 128 oscillators.? 

Επίσης δεν ξέρω αν ολα τα operators του part μπορεί να είναι είτε carriers κσι modurators κάποια ή όλα πλήρως ελεύθερα στην επιλογή αλλα αυτό δεν έχει τόσο σημασία. 
Αναλόγως τον αλγόριθμο. Ο αλγόριθμος 1 πχ έχει 8 carriers, δηλαδή 8 oscillators που ακούγονται ταυτόχρονα, οι αλγ. 7 & 8 έχουν 7 carriers και πάει λέγοντας. Οι αλγ. 66 & 68 απ'τη άλλη έχουν 1 carrier και 7 modulators, αλλά είπαμε, η πολυφωνία δεν επηρεάζεται από τον αριθμό των carriers/modulators. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Τέλος πάντων, το θέμα είναι για το DX7. 

 Θα γράψω μετά τις αποψής μου στο thread του Montage για τα υπόλοιπα και το τι μοιράζονται. 

 
 Πραγματι το kronos δεν εχει ανεξαρτητη πολυφωνια των μηχανων.

 Αυτο για μενα ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ ειναι καλυτερο. Το dynamic allocation, το να προσαρμοζεται το cpu power στο τι κανει ο χρηστης, αξιοποιει καλυτερα τον επεξεργαστη μας, δεν "καθεται" ας πουμε αυτος οταν δε χρησιμοποιουμε FM ηχους.

 Το θεμα ειναι ομως ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ τι γινεται. Στην πραξη λοιπον, εφοσον χρησιμοποιουμε μια μιξη απο τις synth μηχανες της yamaha το montage εχει τρομερες πολυφωνικες δυνατοτητες. Αν ομως η korg ειχε βαλει εναν απλως αξιοπρεπη επεξεργαστη στο μηχανημα, το dynamic allocation σαν αρχιτεκτονικη θα εδινε πονο. Αποδειξη οτι κατι DIY αρρωστακια του ειχαν βαλει ενα νορμαλ icore cpu, και η πολυφωνια ειχε παει 400 ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ το τι μηχανη χρησιμοποιουσες, 400 φωνες virtual analog ας πουμε ? τη στιγμη που το ΠΟΛΥ νεωτερο montage m εχει 16 ?

  Ενα θετικο παντως ειναι οτι με τη fixed αρχιτεκτονικη what you see is what you get, ξερεις τι πολυφωνια θα εχεις, τιμιοτητα, με την αλλη ειναι λιγο φλου η κατασταση.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
 Για να καταλαβεις γιατι εγινε Ο ΧΑΜΟΣ οταν βγηκε το DX7 πρεπει να το δεις στο πλαισιο της εποχης του. Οι ηχοι του ηταν πολυ μπροστα σε σχεση με το τι υπηρχε πριν. Σημερα, 40 χρονια μετα, και με την επανασταση των ψηφιακων που αυτο ουσιαστικα ξεκινησε, πραγματι δεν μπορει να εντυπωσιασει.
Θα συμφωνήσω απόλυτα! Και εδώ θα αναφέρω το αγαπημένο synth του φίλου Καταρράκτη το Mini, και θα πω πως, είτε μας αρέσει είτε όχι, εδώ είναι η διαφορά τους. Το Mini ακόμη εντυπωσιάζει πολύ κόσμο σαν αίσθηση οργάνου και ήχος, ενώ κατά τη γνώμη μου πάντα, το DX7 είναι καθαρά ένα κομμάτι που αφορά τη νοσταλγία των εποχών του τότε. 

Σα να λες "βγήκα για καφέ με την Μάρθα Καραγιάννη, πέντε χρόνια πριν το θάνατό της, έφυγα στο πεντάλεπτο γιατί είχα να πάω στο κουρείο, και δεν μπορώ να καταλάβω για ποιο λόγο θεωρείτο sex bomb".
Ξέχασες το ότι ανέφερα ότ ι ήταν πλήρως λειτουργικό, δε κάνουμε πολιτική εδώ να πιανόμαστε από μια έκφραση :D Επίσης αν ο ηχητικός χαρακτήρας του συνθ είναι μέτριος έως κακός (προσωπική άποψη ξαναλέω), όσο και να ασχοληθείς, sweet spots, δύσκολα θα βρεις.

Πως να καταλάβεις? Με την μία φορά που έπιασες ένα στα χέρια σου και έπαιξες κάνα τέταρτο με 10 presets?
Ασχολήθηκα αρκετά βασικά, και σχεδόν ποτέ δε χρησιμοποιώ preset, το έχω σα νόμο. Το είχαμε στο τότε στούντιο για καιρό. Ίσως απλά να μη μου έκανε? Γενικά με ενδιέφερε πάντα ο ήχος μου να ακούγεται "οργανικός" με την έννοια της "ζωής", το συγκεκριμένο είχε ήχο ψυγείο. Δε το αγάπησα ποτέ. Όσοι το χρησιμοποίησαν παρουσία μου, το είχαν σαν αντικατάσταση των ηλεκτρικών πιάνων και ουδέποτε κανείς μπήκε στο κόπο να κάτσει να φτιάξει ήχο πέρα απο μερικά tweaks σε preset. Τυχαίο; Με το interface που έχει δε θα το έλεγα. Να μου πεις για το Μ1 να πω ναι, συνθάρα για digital του 80. Τουλάχιστον είχε και έχει σχετικά ακόμη αξιοσημείωτο ήχο. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
 Το τι εντυπωσιαζει τον κοσμο δεν εχει σημασια, και ενα αμαξι του 50 μπορει να σε εντυπωσιασει, στη δουλεια σου θα πας ομως με το καινουργιο.

 Και το DX7 και το minimoog εχουν γραψει την ιστορια τους. Και επειδη την εχουν γραψει, εχουν μεινει ακομα relevant , σε ηχους κλισε οπως τα DX piano που αναφερεις, η τα moog bass και τα moog lead.

 Αν θελει καποιος ομως το 2023 να κανει συνθεση ηχου, σκοπευοντας να φτιαξει ηχους καινουργιους, ενδιαφεροντες, εντυπωσιακους, ηχους που να δωσουν κατι ξεχωριστο τελος παντων, ουτε με το minimoog θα ασχοληθει ουτε με το DX7. Χρησιμους ηχους μπορει να παρει απο αυτα, οπως και απο καθε αξιολογο synth, οταν ομως υπαρχουν συνθια οπως το montage η το omnisphere, ποσο πια να σε εντυπωσιασουν οι παλιατζουρες;

 
Ξέχασες το ότι ανέφερα ότ ι ήταν πλήρως λειτουργικό, δε κάνουμε πολιτική εδώ να πιανόμαστε από μια έκφραση :D Επίσης αν ο ηχητικός χαρακτήρας του συνθ είναι μέτριος έως κακός (προσωπική άποψη ξαναλέω), όσο και να ασχοληθείς, sweet spots, δύσκολα θα βρεις.


Μάλλον δεν κατάλαβες ότι αστειεύομαι. Αυτό που εννοούσα είναι ότι πράγματι είναι δύσκολο από μία τόσο σύντομη επαφή με κάτι που ήταν στις δόξες του πριν σαράντα χρόνια, να κατανοήσει για ποιο λόγο ήταν τόσο δοξασμένο. Αυτό δηλαδή που έγραψε (χωρίς περιττά αστειάκια) ο manos και με το οποίο (απ' ότι γράφεις) συμφωνείς.

Έχω όμως δύο-τρεις ερωτήσεις. (αν θες τις απαντάς, δεν κρίνουμε):

- Πόσων ετών είσαι;

- Υπάρχει υλοποίηση της DX (hardware ή software) που να σου αρέσει;

- Συγκινείσαι όταν βλέπεις την Μάρθα Καραγιάννη νέα;

 
Μάλλον δεν κατάλαβες ότι αστειεύομαι.
Ωπ, με συγχωρείς τότε :D , αλλά όπως και να χει δεν υπάρχει θέμα παρεξήγησης, κουβέντα να γίνεται. 

Έχω όμως δύο-τρεις ερωτήσεις. (αν θες τις απαντάς, δεν κρίνουμε):

- Πόσων ετών είσαι;

- Υπάρχει υλοποίηση της DX (hardware ή software) που να σου αρέσει;

- Συγκινείσαι όταν βλέπεις την Μάρθα Καραγιάννη νέα;
- 40, ακριβώς όσο και το DX7 :D 
- Όχι δυστυχώς.
- Ναι! Τελευταία μάλιστα παρατηρώ πόσο εντυπωσιακές ήταν κάποιες γυναίκες στις παλιές ελληνικές ταινίες και αναρωτιέμαι γιατί δε το είχα παρατηρήσει νωρίτερα χαχα! 

Αν θελει καποιος ομως το 2023 να κανει συνθεση ηχου, σκοπευοντας να φτιαξει ηχους καινουργιους, ενδιαφεροντες, εντυπωσιακους, ηχους που να δωσουν κατι ξεχωριστο τελος παντων, ουτε με το minimoog θα ασχοληθει ουτε με το DX7. Χρησιμους ηχους μπορει να παρει απο αυτα, οπως και απο καθε αξιολογο synth
Συμφωνούμε 100%. Αλλά ταυτόχρονα ακούω τόσα για το Minimmog, που δε μπορούσα να μη πω για το DX7 με τη σειρά μου :D 

 
Δεν ρωτατε εμενα αλλα ας συνεισφερω στη συζητηση

Περασαν 50 χρονια απο τοτε που ημουν 16.

Δεν ξερω.

Ναι


58

Ναι

Πολύ

:)

- Όχι δυστυχώς.


Τότε μάνα μου πως να σου αρέσει το DX7;

Μπορείς να αρχίσεις να θεραπεύεσαι ακούγοντας δύο φορές την ημέρα το Soil Festivities του Vangelis. Αν δεν σου αρέσει ο Vangelis, περνάς άμεσα στην κατηγορία "Φίλος, σε ψάχνουμε".

 
Μπορείς να αρχίσεις να θεραπεύεσαι ακούγοντας δύο φορές την ημέρα το Soil Festivities του Vangelis. 
Θα σε στεναχωρήσω γιατί με τον Vangeli ξεκίνησα με Conquest of Paradise και Voices στο repeat όπου τα moog δίνουν και παίρνουν. Κορυφαίος εννοείται :) 

 
Ωραίο το άρθρο.

 Η μόνη μου φυσική επαφή με το όργανο αυτό ήταν σε ένα στούντιο στο μαρούσι που το είχε σε καλή κατάσταση και μου το είχε συνδέσει ο φίλος να παίξω για να το δω.

 Δεν μου αρέσει καθόλου εμφανισιακά? αντιθέτως έχω περιγράψει παλαιότερα την επαφή μου με το DX7 II όταν ήμουν μικρός στο ΜΙΝΙΟΝ που το είχαν σε έκθεση, που είναι πιο όμορφο. ?

 Η ουσιαστική επαφή μου αλλά πολύ μικρή είναι με το FM7, το software δηλαδή, έχω κατεβάσει κάπου όλους τους ήχους που υπάρχουν γι αυτό και έχω και το FM8 στη συλλογή μου αλλά δεν τα χρησιμοποιώ ποτέ. 

 Δεν είμαι προφανώς μεγάλος φαν της FM?

 Είμαι των άλλων, wavetable που αν περιέχει FM μέσα ή συνδυάζεται στα presets έχει καλώς?, subtractive και δεν τρελαίνομαι να φτιάχνω ήχους παρά μόνο να πειράζω έτοιμους και να παίζω με samples, γι αυτό είμαι έτσι?

 Σέβομαι όμως και αναγνωρίζω και λατρεύω την αξία του οργάνου και όλα όσα περιγράφονται και παρουσιάζονται στο άρθρο το τιμούν και χρόνια του πολλά.

 
Για περαιτέρω πολυπλοκότητα που μπορεί να σας στείλει στον κοντινότερο ψυχίατρο, μπορείτε να προσθέσετε στο performance ακόμα 15 FM-X parts/ήχους,? αφού τα Montage/MODX είναι 16-part multitimbral. Ένα συνολάκι δηλαδή από 128 operators ανά performance, έτσι να έχετε να κάνετε πειράματα για τα επόμενα...150 χρόνια.?
Eξαιρετικό το βίντεο και οι ήχοι. Eύγε Kώστα και έβγαλες ατμόσφαιρα και στο στήσιμο και το παίξιμο που με ανατρίχιασε και ακούγεται ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΑ!!!!!❤️

 Πράγματι η δομή του Montage είναι φτιαγμένη έτσι ώστε να έχεις ένα συνθεσάιζερ με πολλά ανεξάρτητα parts και έτσι να έχεις ταυτόχρονους ήχους για ένα performance με συνδυασμούς της FM και του Sample Playback.

 16 parts που φτιάχνονται όπως θέλεις και μάλιστα αυτόνομα, όχι όπως γίνεται με τα άλλα synth workstations που τα parts τους μοιράζονται δρομολογήσεις ελέγχου γιατί προφανώς στον ανεξάρτητο έλεγχο παραμέτρων σε κάθε part υπερτερεί του ανταγωνισμού αυτή τη στιγμή.

 Είναι το  synthesizer όπως βλέπω τη δόμηση του μενού που μπορεί να χαρακτηριστεί ως DAW in a box. ?

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top