"We believe that no synthesizer should ever cost more than $1500"

6 λεπτά πριν, MGs είπε

Ενα παράδειγμα υβριδικού στην τύχη. Ουτε που το ξέρω το synth.Καλό φαίνεται. Βασικά αυτό θα είναι το μέλλον που θα επικρατήσει, κατά την προσωπική μου άποψη και θα είναι όλοι ευχαριστημένοι.


Υβριδικό my ass. Καραμέλα την έχουν κάνει αυτή τη λέξη.? Φτιάχνουν ένα καρα-basic digital synth, του βάζουν ένα-δυο αναλογικά φίλτρα (για να δικαιολογήσουν την αστεία '80s πολυφωνία), του κολλάνε την ταμπέλα του "υβριδικού" και το πουλάνε στα χάπατα σε τιμή Rolls-Royce. Υβριδικά είναι τα synths που έχουν digital και analog oscillators, όχι digital oscillators και αναλογικά φίλτρα, ούτε το αντίθετο. Το είδος των oscillators καθορίζει εάν ένα synth είναι ψηφιακό, αναλογικό ή υβριδικό, όχι το είδος των φίλτρων του.

Τα πραγματικά υβριδικά είναι σπάνια, όπως πχ η σειρά Evolver της DSI (mono/poly keyboard versions και desktop/rack versions), όλα τα υπόλοιπα είναι να'χαμε να λέγαμε. To Poly Evolver παρακάτω διέθετε digital & analog oscs όπως και digital & analog filters. Αυτό ήταν πραγματικό hybrid synth και με δυνατότητες που το Super 8 δεν έχει δει ούτε στον ύπνο του.

image.jpeg

Και για να κλείσουμε με το Super (σε τι άραγε?) 8, το γεγονός ότι κοστίζει όσο ένα Montage M6!,? ενώ διαθέτει το...1 εκατομμυριοστό των δυνατοτήτων του, το κατατάσσει αυτομάτως στην κατηγορία "Ανέκδοτα".??

 
Και για να κλείσουμε με το Super (σε τι άραγε?) 8, το γεγονός ότι κοστίζει όσο ένα Montage M6!,? ενώ διαθέτει το...1 εκατομμυριοστό των δυνατοτήτων του, το κατατάσσει αυτομάτως στην κατηγορία "Ανέκδοτα".??
Αντε να δώ πότε θα το πάρει το κωλοMontage,μπάς και ηρεμήσει.

ΣΑΜΗΗΗΗ!ΕΔΩ ΕΙΝΑΙΙΙΙΙ!

 
  • Haha
Reactions: Waterfall-K
Άστον ρε, βλέπει OPEN τώρα...
Σκέφτεται να πάει για διαμεσολαβητής σε κάνα πόλεμο?Με το που τον δούν θα προβούν σε χρήση πυρηνικών.

τo edge δεν είναι original 
Ωχ...ετοιμάσου να μάθεις τα πάντα για το Montage.

 
Είναι κλώνος του Moog DFAM? Νόμιζα ότι ήταν original. Τέσπα, δεν έχει σημασία, σημασία έχει ότι η εταιρεία αυτή έχει στην αγορά ένα σκασμό αναλογικά synths σε αστείες τιμές, κι αυτό για τους fans των αναλογικών synths λέει πολλά. 

 
Τι κρίμα ωρε MGs να μην είμαι φίλος των αναλογικών, η καλύτερη εποχή είναι τώρα για analog freaks.

Θα περιμένω τον Behringer κλώνο του Montage M.?

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  • Haha
Reactions: MGs
η καλύτερη εποχή είναι τώρα για analog freaks.
Και φαντάσου λέει,  σε δέκα χρόνια που θα έχει γεμίσει η αγορά αναλογικά από τη Behringer, και δε θα τα θέλει κανείς, όλα αυτά τα Virtual Analog που σκοτώνουμε σήμερα για πενταροδεκάρες για να αποκτήσουμε ένα αυθεντικό αναλογικό, να κοστίζουν χιλιάδες ευρώ, ότι δηλαδή έγινε με τα αναλογικά πριν ?

 
  • Like
Reactions: cos_dr
Διαβάζω τα τελευταία posts και διαπιστώνω ότι ανακυκλώνεται το ίδιο θέμα. Η Behringer είναι βασικά μια εταιρία που βγάζει κλώνους. Κλώνο του Minimoog, κλώνο του DFAM, κλώνο και άλλων αναλογικών, μέχρι να μπορέσει να βγάλει και κλώνο του Montage M στα μισά λεφτά. Κάπου μπορεί να βγάλει σφήνα και κανένα δικό της design, οκ.

Ακριβώς έτσι έγινε κολοσσός η Behringer. Αντιγραφή κάποιων industry standards, παραλλαγές και βελτιωσούλες, δεν έχουμε κόστος R&D, μας παίρνει να συμπιέσουμε πολύ την τιμή πώλησης και πάμε για κέρδος μέσω volume πωλήσεων. Το ίδιο φαίνεται να κάνει και στα synths.

Ξαναλέω ότι κι αυτό είναι κάτι πολύ χρήσιμο, ένα σωρό κόσμος κατάφερε μέσω της Behringer να αποκτήσει πρόσβαση σε εξοπλισμό που ήταν εκτός πραγματικότητας πριν κάποια χρόνια. Αλλά δεν είναι εντυπωσιακό, δεν ανακαλύπτουν κανέναν τροχό. Προσωπικά θα περιμένω να το κάνουν έστω και λίγο για να τους βάλω στην ίδια συζήτηση με τα γνωστά και εδραιωμένα ονόματα της αγοράς.

 
Και φαντάσου λέει,  σε δέκα χρόνια που θα έχει γεμίσει η αγορά αναλογικά από τη Behringer, και δε θα τα θέλει κανείς, όλα αυτά τα Virtual Analog που σκοτώνουμε σήμερα για πενταροδεκάρες για να αποκτήσουμε ένα αυθεντικό αναλογικό, να κοστίζουν χιλιάδες ευρώ, ότι δηλαδή έγινε με τα αναλογικά πριν ?
Δεν νομίζω να ξαναδούμε παρόμοιες καταστάσεις για οποιοδήποτε synth στο μέλλον, δεν υπάρχουν πλέον οι λόγοι που θα το επέτρεπαν αυτό. Η τεχνολογία φτηναίνει μέρα με τη μέρα και εξελίσσεται με τρελούς ρυθμούς, και τίποτα πλέον δεν μας εντυπωσιάζει, όχι τουλάχιστον στον βαθμό που μας εντυπωσίαζαν synths και διάφορες άλλες ηλεκτρονικές συσκευές στο παρελθόν. 

Ακριβώς έτσι έγινε κολοσσός η Behringer. Αντιγραφή κάποιων industry standards, παραλλαγές και βελτιωσούλες, δεν έχουμε κόστος R&D, μας παίρνει να συμπιέσουμε πολύ την τιμή πώλησης και πάμε για κέρδος μέσω volume πωλήσεων.
Η "αντιγραφή κάποιων industry standards" και οι "παραλλαγές και βελτιωσούλες" γίνονται από την συντριπτική πλειονότητα των εταιρειών σε ολόκληρο τον πλανήτη, από τις αυτοκινητοβιομηχανίες μέχρι τον παγωτατζή της γειτονιάς σου και ό,τι άλλο ενδιάμεσα. Η Behringer κάνει ακριβώς ότι και όλες οι υπόλοιπες εταιρείες, το ότι ασχολούνται τόσο με αυτήν είναι γιατί το αρχικό "τσούξιμό" αρχίζει και γίνεται αβάσταχτος πόνος. Στην τσέπη τους. Και θα πονέσουν κι άλλο. Άλλοι θα ακολουθήσουν, άλλοι θα εξαγοραστούν και άλλοι θα κλείσουν.

Τέλος, το να υποστηρίζει κανείς ότι "δεν έχει κόστος R&D" μια εταιρεία-κολοσσός όπως η Music Tribe, η μαμά εταιρεία του Uli Behringer η οποία έχει στην κατοχή της -μεταξύ άλλων- τις Behringer, TC Electronic, Midas, Tannoy, Klark Teknik κ.α., είναι τουλάχιστον ανέκδοτο. 

 
Η τεχνολογία φτηναίνει μέρα με τη μέρα και εξελίσσεται με τρελούς ρυθμούς, και τίποτα πλέον δεν μας εντυπωσιάζει, όχι τουλάχιστον στον βαθμό που μας εντυπωσίαζαν synths και διάφορες άλλες ηλεκτρονικές συσκευές στο παρελθόν. 
Συμφωνώ και εννοείται το σχόλιό μου ήταν για να ευθυμήσουμε και δε το πιστεύω ότι τα παλιά VAs θα βγουν μπροστά εκτός και μιλάμε για συλλέκτες πλέον. 
Να σημειώσω μόνο ένα παράγοντα τιμής σχετικά με παλιό vs καινούριο synth που σπάνια αναφέρεται: Όπως όλα τα προϊόντα τεχνολογίας σήμερα και τα καινούρια συνθς είναι φτιαγμένα για να αντικατασταθούν κάποια στιγμή. Έτσι κινείται η αγορά και οι εταιρίες καλώς ή κακώς. Όταν μιλάμε για surface components και ICs που δεν μπαίνει ανθρώπινο χέρι (εύκολα ή φθηνά) σημαίνει πέταμα και καινούριο. Αντίθετα τα παλιότερα συνθς, και επισκευάζονται, και είναι φθηνά στην επισκευή (εκτός και είσαι μερακλής πας για original ανταλλακτικά έτσι γιατι σου αρέσει να πληρώνεις), αλλά και έχουν γενικά πιο ανθεκτικές κατασκευές. Για παράδειγμα ένα Virus του 99 (μιας και τσίμπησα ένα πρόσφατα και του έκανα μια περιποίηση ο ίδιος) είναι πολύ πιο εύκολο και φθηνό να επιδιορθωθεί σε σχέση με ένα Minifreak πχ. Ένα moog Prodigy ακόμη φθηνότερο. Τώρα θα μου πεις είναι λόγος αυτός για να κοστίζει ένα παλιό μηχάνημα χιλιάδες ευρώ? Και πάλι όχι, σε καμία περίπτωση θα έλεγα, αλλά για κάποιους αυτό, έχει μια αξία. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
  • Like
Reactions: Waterfall-K
Τέλος, το να υποστηρίζει κανείς ότι "δεν έχει κόστος R&D" μια εταιρεία-κολοσσός όπως η Music Tribe, η μαμά εταιρεία του Uli Behringer η οποία έχει στην κατοχή της -μεταξύ άλλων- τις Behringer, TC Electronic, Midas, Tannoy, Klark Teknik κ.α., είναι τουλάχιστον ανέκδοτο. 
Το thread είναι για τη Behringer για τα synths της εδώ ή για όλο τον όμιλο; Και βασικά γιατί πρέπει να με νοιάζει ως πληκτρά πόσο R&D πέφτει για κονσόλες και monitors αν στα synths από τα 20 μοντέλα τους τα 19 είναι αντιγραφές; (τυχαίο το νούμερο, δεν ξέρω πόσα synths έχουν στον κατάλογο)

Η "αντιγραφή κάποιων industry standards" και οι "παραλλαγές και βελτιωσούλες" γίνονται από την συντριπτική πλειονότητα των εταιρειών σε ολόκληρο τον πλανήτη, από τις αυτοκινητοβιομηχανίες μέχρι τον παγωτατζή της γειτονιάς σου και ό,τι άλλο ενδιάμεσα. Η Behringer κάνει ακριβώς ότι και όλες οι υπόλοιπες εταιρείες, το ότι ασχολούνται τόσο με αυτήν είναι γιατί το αρχικό "τσούξιμό" αρχίζει και γίνεται αβάσταχτος πόνος.
Έλα τώρα, νομίζω ότι κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις. Η Behringer έγινε μεγάλη και τρανή κάνοντας reverse engineering, δεν είναι μυστικό, δεν βγάλανε ξερω γω 100 δικά τους σχέδια και τα κρατήσανε για πολλά χρόνια κάνοντας βελτιώσεις. Δεν είναι κακό, γίνεται παντού όπως λες κι εσύ, είχαν μεγάλη πέραση στην αγορά με αυτή την τακτική και έφτασαν να εξαγοράσουν εταιρίες-θρύλους έτσι, τις ξέρεις καλύτερα από μένα προφανώς.

 
ΑΝ είχαμε 4900 ευρώ ΚΑΙ μας ενδιέφερε αρκετά το μέλλον του κλάδου θα μπορούσαμε να αγοράσουμε το παρακάτω report:

https://www.linkedin.com/pulse/hardware-synthesizers-market-2024-size-share-forecast-87s6e/

αλλά ακόμη και χωρίς να το αγοράσουμε, υπάρχουν μερικά αξιόλογα στοιχεία στο δείγμα που προ-δημοσιεύουν, όπως το ότι η Behringer είναι τέταρτη (κάτω από την Arturia), αλλά η Ashun (με το απολύτως τίμιο προϊόν της) είναι τελευταία.

Δύσκολο λοιπόν να προβλέψει κανείς το μέλλον εταιρειών, αλλά πάντως δεν φαίνεται να εξαρτάται αποκλειστικά από παραμέτρους που εμείς (σαν καταναλωτές) θεωρούμε προφανείς και αυτονόητες (π.χ. η Yamaha είναι τρίτη, ένας Θεός ξέρει για ποιο λόγο), όπως ο λόγος τιμής/ποιότητα.

Και βέβαια είναι άλλη μία ένδειξη (λες και την χρειαζόταν κανείς) ότι άλλο η ποιότητα και άλλο η εμπορική βιωσιμότητα.

 
Και βασικά γιατί πρέπει να με νοιάζει ως πληκτρά πόσο R&D πέφτει για κονσόλες και monitors αν στα synths από τα 20 μοντέλα τους τα 19 είναι αντιγραφές; (τυχαίο το νούμερο, δεν ξέρω πόσα synths έχουν στον κατάλογο)
Κάνε μια επίσκεψη στο site τους και πες μου πόσους κλώνους θα βρεις. Αν δεν βαριέσαι και έχεις μερικές ώρες για χάσιμο, κάνε και ένα ψαξιματάκι να δεις πόσα από τα χιλιάδες προϊόντα που βγάζουν είναι κλώνοι. Κάνε το ίδιο και για τις άλλες εταιρείες, κι εδώ είμαστε να τα ξαναπούμε.

Η Behringer έγινε μεγάλη και τρανή κάνοντας reverse engineering, δεν είναι μυστικό, δεν βγάλανε ξερω γω 100 δικά τους σχέδια και τα κρατήσανε για πολλά χρόνια κάνοντας βελτιώσεις. Δεν είναι κακό, γίνεται παντού όπως λες κι εσύ
Ακριβώς, δεν είναι κακό και γίνεται παντού και από τους πάντες, ολόκληρη η ανθρωπότητα δουλεύει έτσι εδώ και αιώνες, αλλά για έναν περίεργο λόγο (καλά, όχι και τόσο περίεργο, αλλά ας μην μπούμε και στα χωράφια της...ψυχιατρικής) όλοι ασχολούνται με την Behringer, η οποία κάνει ό,τι και όλοι οι υπόλοιποι, άλλοι λιγότερο και άλλοι περισσότερο, αλλά όλοι

Να σας θυμίσω εδώ ότι το θέμα του θρεντ δεν είναι η Behringer και οι "κλώνοι" της, αλλά η δήλωση της που αναγράφεται στον τίτλο του θρεντ.

 
Να σας θυμίσω εδώ ότι το θέμα του θρεντ δεν είναι η Behringer και οι "κλώνοι" της, αλλά η δήλωση της που αναγράφεται στον τίτλο του θρεντ.
Ως προς αυτό εγώ προσωπικά τοποθετήθηκα στη 2η σελίδα του thread.

 

Trending...

Νέα θέματα