VST covers

manosx

Soli Deo Gloria
Μηνύματα
6,535
Λύσεις
1
Πόντοι
1,518
 Διπλη αφορμη για αυτο το θεμα.

 Η μια ειναι η συζητηση που για πολλοστη φορα εχει ανοιξει στλ Αγγλοφωνο καταγωγι, περι της συγκρισης του ηχου μεταξυ software και hardware.

 Φυσικα δεν εχει και τοσο νοημα ολο αυτο ΑΛΛΑ μου εκανε ΤΡΟΜΕΡΗ εντυπωση οτι η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ πλειοψηφια των χρηστων πλεον θεωρουν οτι οι διαφορες ειναι μηδαμινες. Παλαιοτερα υπηρχε αυτη η βεβαιοτητα, εν μερη δικαιολογημενη, οτι το hardware υπερεχει ξεκαθαρα ηχητικα. Πλεον οι διαφορες εντοπιζονται σε θεματα interface, και ακομα και φανατικοι analogheads θεωρουν οτι οι ηχητικες διαφορες ειναι ελαχιστες.

 Αυτη ειναι η μια αφορμη, και μια αλλη ειναι μια διασκευη του terminator που εβαλε ο Waterfall στο θεμα με το montage. Ειναι ωραια φαση, βαζεις καπακι το κανονικο και δεν μπορεις παρα να θαυμασεις το που εχει φτασει η τεχνολογια. Enjoy!







 ΑΦΤΑ ΕΙΝΑΙ! ?

 
Όλα πολύ ωραία.? Το Dallas τα σπάει.? Όσο για το cover των Metallica, τι να πω? Ακόμα και το EZ Drummer παίζει καλύτερα απ'τον ντράμερ τους. θα μου πειτε, εδώ ακόμα κι εγώ παίζω καλύτερα απ'τον ντράμερ τους, κι ας μην ξέρω ντραμς...?

 
Φυσικα δεν εχει και τοσο νοημα ολο αυτο ΑΛΛΑ μου εκανε ΤΡΟΜΕΡΗ εντυπωση οτι η ΣΥΝΤΡΙΠΤΙΚΗ πλειοψηφια των χρηστων πλεον θεωρουν οτι οι διαφορες ειναι μηδαμινες. Παλαιοτερα υπηρχε αυτη η βεβαιοτητα, εν μερη δικαιολογημενη, οτι το hardware υπερεχει ξεκαθαρα ηχητικα. Πλεον οι διαφορες εντοπιζονται σε θεματα interface, και ακομα και φανατικοι analogheads θεωρουν οτι οι ηχητικες διαφορες ειναι ελαχιστες.


Καπάκι, τους κάνεις το εξής τεστ, τους βάζεις ένα ακομπρεσάριστο wav αρχείο και ένα mp3 των 256 και τους ρωτάς αν ακούνε κάποια διαφορά... Σε τεστ τέτοιο πριν από δέκα χρόνια (σήμερα θα είναι ακόμη χειρότερα), το 57 τοις εκατό ΔΕΝ άκουγε τίποτε, και πως να ακούσει δηλαδή όταν νομίζει ότι ήχος είναι αυτό που βγαίνει από τα "μόνιτορ" ηχεία με το γούφερ των τριών ιντσών;

Ειδικά οι πιο πολλοί σύγχρονοι bedroom πληκτράδες (βάζω το "bedroom" καταχρηστικά) δεν έχουν καν συνδέσει ποτέ καποιο από τα πλήκτρα τους με πραγματικό ενισχυτή οργάνων, στέλνουν το σήμα σε ένα μίκτη και από εκεί στην κάρτα ήχου και στα ηχειάκια, οπότε σιγά μην ακούσουν διαφορές.

Προσοχή, δε λέω ότι υπερέχουν τα VST ή ότι υπερέχουν τα hardware, δεν ξέρω την απάντηση και δεν με ενδιαφέρει. Αλλά το ότι μιλάμε πλέον για μία γενιά κουφών, μην έχετε κάποια αμφιβολία. Αυτός είναι ο λόγος που "παλαιότερα" τα ποσοστά ήταν διαφορετικά.

 
δεν έχουν καν συνδέσει ποτέ καποιο από τα πλήκτρα τους με πραγματικό ενισχυτή οργάνων
O ενισχυτής για πλήκτρα είναι αχρείαστος στις 90 από τις 100 περιπτώσεις, οι δε 10 περιπτώσεις αφορούν πάντα lives. Στην συντριπτική πλειονότητα των lives ο πληκτράς δεν χρησιμοποιεί κανέναν ενισχυτή, δεν του χρειάζεται,  πάει καρφί στην κονσόλα και ακούει από monitor(s). Σε κλειστό περιβάλλον/στούντιο η λύση είναι μία: studio monitors, ο ενισχυτής είναι αχρείαστος. 

Όταν λέω "πληκτράς" εννοώ κυρίως τους synth players, γιατί οι Hammond ή οι Rhodes players μπορεί κάποιες φορές να κουβαλάνε στα lives διάφορα εξτραδάκια (ενισχυτές κιθάρας, Leslie cabinets κλπ)

 
O ενισχυτής για πλήκτρα είναι αχρείαστος στις 90 από τις 100 περιπτώσεις, οι δε 10 περιπτώσεις αφορούν πάντα lives. Στην συντριπτική πλειονότητα των lives ο πληκτράς δεν χρησιμοποιεί κανέναν ενισχυτή, δεν του χρειάζεται,  πάει καρφί στην κονσόλα και ακούει από monitor(s). Σε κλειστό περιβάλλον/στούντιο η λύση είναι μία: studio monitors, ο ενισχυτής είναι αχρείαστος. 

Όταν λέω "πληκτράς" εννοώ κυρίως τους synth players, γιατί οι Hammond ή οι Rhodes players μπορεί κάποιες φορές να κουβαλάνε στα lives διάφορα εξτραδάκια (ενισχυτές κιθάρας, Leslie cabinets κλπ)


Τα γνωρίζω όλα αυτά. Όμως, mind the gap ανάμεσα στο "αχρείαστος" και στο "καταλαβαίνω τη διαφορά ανάμεσα σε ένα VST και ένα hardware κομάτι εξοπλισμού". Μερικές φορές, αυτό το gap είναι σαν το Γκραν Κάνυον.

 
Τα γνωρίζω όλα αυτά. Όμως, mind the gap ανάμεσα στο "αχρείαστος" και στο "καταλαβαίνω τη διαφορά ανάμεσα σε ένα VST και ένα hardware κομάτι εξοπλισμού". Μερικές φορές, αυτό το gap είναι σαν το Γκραν Κάνυον.
Ελάχιστοι μπορούν να καταλάβουν πλέον τη διαφορά, μια διαφορά που συνήθως χάνεται ανάμεσα στα άλλα όργανα και η οποία για να ακουστεί πρέπει να γίνει ειδικό τεστ με το Χ όργανο μόνο του σε Ψ συνθήκες ακρόασης.
Πάρ'τ'αυγό και κούρεψ'το δηλαδή, σε δουλειά να βρίσκονται οι "πιουρίστες".

 
  Τη διαφορα δεν την κανει ουτε το wav με το mp3, ουτε καποιος "ενισχυτης οργανων"

 Τη διαφορα την κανει η εξελιξη της τεχνολογιας.

 Το ιδιο αλλωστε ισχυει και στο εξελισσομενο hardware, ιδιο ηχο βγαζει το montage m και ιδιο το dx7; ?

 Η εξελιξη των επεξεργαστων επιτρεπει πιο εξελιγμενους ψηφιακους αλγοριθμους, οι οποιοι πλεον ειναι συγκρισιμοι με τους hardware αλγοριθμους, αλλα επιτρεπουν και την ΠΟΛΥ πιστοτερη εξομοιωση του αναλογικου σε σχεση με το παρελθον.

 Αλλωστε το να ακουγαν ολοι καλυτερα στο παρελθον, και τωρα να κουφαθηκαν δε στεκει.

 
Ελάχιστοι μπορούν να καταλάβουν πλέον τη διαφορά, μια διαφορά που συνήθως χάνεται ανάμεσα στα άλλα όργανα και η οποία για να ακουστεί πρέπει να γίνει ειδικό τεστ με το Χ όργανο μόνο του σε Ψ συνθήκες ακρόασης.


Ε, σε ελάχιστους απευθύνεσαι Κώστα μου. Επίσης, όχι δε χρειάζεται κανένας ειδικός εξοπλισμός.

Τέλος πάντων, έτσι είναι αν έτσι νομίζετε (επιρροή από τον Σαίξπηρ που έριξε πρόσφατα ο manos).

Αλλωστε το να ακουγαν ολοι καλυτερα στο παρελθον, και τωρα να κουφαθηκαν δε στεκει


Δεν είναι ιατρικό το ζήτημα. Θυμήσου την εποχή που όλοι μίλαγαν καλύτερα. Τώρα δε μιλάνε, γιατί συνήθισαν ότι είναι αρκετό αυτό που έχουν να δώσουν.

 
 Τι να σου πω. Δεν καταλαβαινω απο που μπορει να προκυπτει κατι τετοιο.

 Οπως και να εχει, τα βιντεακια που εβαλα, και οχι μονο αυτα βεβαια, δειχνουν οτι τα vst υπερεπαρκουν για οποιουδηποτε επιπεδου παραγωγη. Αν τωρα πιστευει καποιος οτι μονο το Jupiter 8 ειναι good enough για την αφεντια του, απο μενα εχει το ελευθερο να σκασει ενα 20αρικακι χιλιαδιτσες να το παρει ?

 
Ξαπλωτός ανοικτός η σε κανονική θέση κλειστου τυπου ενισχυτης με λάμπες και synths,είναι άχαστος συνδιασμός.Οποιος έχει synth και δέν το έχει βάλει ποτέ,απλά δέν το έχει ακούσει ακόμη.Δεν θα πάω στο ροκ και σχετικά,ακούστε Nicki Minaj - Αnaconda ,απο πού σας φαίνεται περασμένη η μπασογραμμή?

Πιστεύω να γίνεται αντιληπτό γιατί εμείς θυμίζουμε τα oscars,οπου φίλοι μεταξύ τους βραβεύουν και συγχαίρουν ο ένας τον άλλο,απλά με την διαφορά οτί εμάς δέν μας ξέρει κανείς.

Αλλη μία πρωτοποριακή κίνηση απο αυτήν την χώρα.Ολοι οι εγγλέζοι οι αμερικανοί και οι ευρωπαίοι γενικότερα τα περνάνε μέχρι και απο το μπλέντερ που έχουν σπίτι για να αποκτήσουν έναν κάποιο χαρακτήρα,εμείς τα συνδέουμε με τις ζελατίνες ακόμη επάνω,κατευθείαν στην κάρτα ήχου.

Η φαντασία μας,για άλλη μια φορά οργιάζει.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
ακούστε Nicki Minaj - Αnaconda
Το εκλαμβάνω ως χιούμορ και μόνο...

Ολοι οι εγγλέζοι οι αμερικανοί και οι ευρωπαίοι γενικότερα τα περνάνε μέχρι και απο το μπλέντερ που έχουν σπίτι για να αποκτήσουν έναν κάποιο χαρακτήρα
Αν θέλουμε να δώσουμε κάποιον "χαρακτήρα", ξέρουμε τι θα κάνουμε. "EDIT button" λέγεται και με αυτό δημιουργείς κάποιες χιλιάδες διαφορετικούς χαρακτήρες. Τώρα, αν θες το Montage M σου να ακούγεται λες και παίζει από δίσκο γραμμοφώνου, σύνδεσε το σε ένα...active χωνί γραμμοφώνου και άκου το.

(tip: ούτε αυτό δεν χρειάζεσαι btw για το συγκεκριμ;eνο synth, μπορεί να ακουστεί έτσι από μόνο του με το Vinyl Break effect?)

 
 Το να περασεις το synth απο ενισχυτη ειναι το μονο ευκολο.

 Αλλα να λες οτι δε μπορεις να συγκρινεις δυο συνθια στα studio monitor, και προτιμας για αυτη τη δουλεια τον ενισχυτη, ειναι αστειο.

 Δηλαδη τα monitor ειναι καταλληλα για τι ΜΙΞΗ, τη ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΗ διαδικασια συγκρισεως χροιων, και δεν ειναι καταλληλα για να συγκρινεις δυο γ@μ@συνθ;

 Η μηπως εσυ κανεις μιξη στον marshall; ?

 Αλλωστε οι περισσοτεροι ηχοι απο ενα synth, δεν ταιριαζουν καν να περασουν απο ενισχυτη, τι να λεμε, πιανο με overdrive και choir με distortion καλα και ντε; ?

 Με τα συστημα που θα ακουσεις τα hardware, με το ιδιο συστημα θα ακουσεις και τα software, και για τα συμπερασματα που θα βγαλεις, θα πρεπει να ειναι τοσο καταλληλο οσο και για τα ΠΟΛΥ σημαντικοτερα συμπερασματα του τυπου η μιξη σου vs reference track. Δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο τα synth για να θελουν ξεχωριστο συστημα αναπαραγωγης, και αν δεν εχεις καλο συστημα αναπαραγωγης, τοτε ΞΕΧΝΑ τα hardware και τα πληρωτικα software και παιζε με freeware μεχρι να παρεις.

 
Το εκλαμβάνω ως χιούμορ και μόνο...
Το χιούμορ αυτό πλήρωσε και αυτοί που το έφτιαξαν ήξεραν πολύ καλά τι έκαναν.

Κατι μου λέει αγαπητέ καταρρακτη οτί κάτι τέτοια montage θα δώ σε κάνα γάμο να παίζουν την έναρξή απο το τσικουλάτα edit αρισμένη.

Αλλα να λες οτι δε μπορεις να συγκρινεις δυο συνθια στα studio monitor, και προτιμας για αυτη τη δουλεια τον ενισχυτη, ειναι αστειο.
βρε συ Μάνο,διαβάζεις τι γράφω η λές αυτά που θές ανεξαρτήτως κειμένου?

Ποιος σου είπε βρέ να μιξάρεις στον ενισχυτή και ηχεία μονιτορ και vst,γιατί σε έχασα.

 
 Τον ενισχυτη τον εβαλε στη συζητηση ο trolley, στο πλαισιο του θεματος περι συγκρισης software με hardware.

 Τωρα, αν φυγαμε απο αυτο το πλαισιο, και πηγαμε γενικοτερα στους "40 τροπους να δωσετε χαρακτηρα στα synth σας", ? ε τοτε ΟΚ, ειμαι μεσα, οταν ειχα στημενο τον λαμπατο το εκανα συνεχεια, και με soft και με hardware synths, τωρα βαριεμαι να τον στησω καν για την κιθαρα ?

 Υπαρχουν βεβαια και οι virtual amps για οσους βαριομαστε ?

 
τι να λεμε, πιανο με overdrive και choir με distortion καλα και ντε; ?
Αυτό να μου πείς.Και έγώ έναν ήξερα στο Λιντς που έμενα,τον Μάρκο που έκανε κατι τέτοιες μαλακίες,να τα περνάει σε μπομπίνες να βάζει κατί μαβρους απο πάνω να τραγουδάνε,σαξόφωνα τρομπέτες,σκατά τα έκανε,αλλά τι να πει κανείς.?

 
 Το να περασεις το synth απο ενισχυτη ειναι το μονο ευκολο.
O μόνος σοβαρός λόγος για να περάσει κανείς ένα σύγχρονο synth από ενισχυτή είναι να παίζει live σε ένα μαγαζί χωρητικότητας...30 ατόμων. Οπουδήποτε αλλού, είπαμε, καρφί στην κονσόλα, stage monitors και τέλος. Στην περίπτωση δε που θα χρησιμοποιήσει κανείς ενισχυτή, οι ενισχυτές κιθάρας είναι οι πλέον ακατάλληλοι για synths, οι ενισχυτές για keyboards είναι η καταλληλότερη λύση και η αμέσως επόμενη οι ενισχυτές μπάσου, όσο κι αν αυτό ακούγεται περίεργο. Τώρα, αν κάποιος έχει κάνα monosynth του 1821 το οποίο δεν μπορεί να βγάλει πάνω από 10 διαφορετικούς ήχους, και θέλει να εμπλουτίσει την περιορισμένη παλέτα ήχων του, το συνδέει όπου θέλει, ενισχυτή κιθάρας, Leslie, ντουντούκα για πορείες, χωνί γραμμοφώνου και γενικώς σε ότι του κατέβει στο κεφάλι.

Στα Hammond τώρα, η σύνδεση σε Leslie ή κάποιο Leslie sim θεωρείται απολύτως απαραίτητη για τις περισσότερες των περιπτώσεων. Αν θες να το παίξεις Jon Lord ή Don Airey, το συνδέεις και σε έναν Marshall ή Hughes & Kettner παράλληλα με το/τα Leslie και τέλος. 
Απλά να ξες ότι τον ήχο αυτόν το παίρνεις πλέον και χωρίς να χρειαστεί να κουβαλάς έναν Marshall ή ένα Leslie, τα sims πεταλάκια κάνουν θαύματα στις μέρες μας, χωράνε σε μια τσαντούλα, κοστίζουν ελάχιστα συγκριτικά με τα real things, δεν χρειάζονται roadies να στα κουβαλάνε και να στα στήνουν, και το σημαντικότερο, κανείς δεν θα καταλάβει την αμελητέα διαφορά στον ήχο.

Το χιούμορ αυτό πλήρωσε και αυτοί που το έφτιαξαν ήξεραν πολύ καλά τι έκαναν.

Κατι μου λέει αγαπητέ καταρρακτη οτί κάτι τέτοια montage θα δώ σε κάνα γάμο να παίζουν την έναρξή απο το τσικουλάτα edit αρισμένη.
Στις παραγωγές της συγκεκριμένης "τραγουδίστριας", το μόνο hardware που παίζει να εμπλέκεται είναι το PC/MAC που τρέχει το DAW και τα plugins. Οι...λαμπάτοι ενισχυτές την μάραναν...?

Τώρα, το που θα δεις να παίζει ένα Montage τι σχέση έχει? Το να το πετύχω σε πανηγύρια, στα σκυλάδικα και σε γάμους είναι αναμενόμενο, όπως αναμενόμενο ήταν και με το Korg Kronos πχ. 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
 Απο τη στιγμη που το overdrive και το distrortion ειναι βασικα εργαλεια για να βγαλεις συγκεκριμενα ηχοχρωματα, και απο τη στιγμη που οι λαμπατοι βγαζουν φοβερες παραμορφωσεις, ε ενα και ενα ισον δυο.

 Αλλα και χωρις παραμορφωση, σε clean settings, βγαζουν ωραιες χροιες, ειχα περασει σε μια φαση ενα brass section στο ετσι, ? εγινε σαν ηχογραφηση του προ χριστου, γουσταρα.

 Αλλα ΟΚ, δεν ειναι και κατι το φοβερα πρωτοτυπο, ψιλο στανταρ φαση ειναι. Και ενισχυτες μπορεις να βαλεις, και πεταλακια και οτι ναναι, αν εχεις ορεξη καθεσαι και την ψαχνεις μεχρι να βγαλει ο ηλιος κερατα.

 Ειδικα δα αν μιλαμε για εικονικο ενισχυτη, ειναι το πιο ευκολο να βαλεις απλα εναν στο καναλι του DAW, η και σαν insert σε ενα hardware synth που διαθετει amp sim αλγοριθμο στα εφε του. As a matter of fact, ακομα και πληκτρα σε στυλ nord stage εχουν τετοια preset, για ΤΟΣΟ κλισε φαση μιλαμε ?

 

Παρόμοια θέματα

Απαντήσεις
150
Εμφανίσεις
28K
Waterfall-K
W

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top