• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

VHT Special 6 Ultra head VS Laney cub12 head

degdekis

Μέλος
Μηνύματα
1,049
Πόντοι
38
Kαλησπέρα σε όλα τα κιθαροgigs (με εμένα πρώτο) της παρέας.

Η ερώτηση για την οποία θα ήθελα γνώμες είναι απο πάνω.

Τα δεδομένα - ζητούμενα τα εξής:

Θα συνδεθεί εδώ:

http://www.thomann.de/gr/blackstar_htv112.htm

Για πρόβες σε αυτοσχέδιο προβάδικο 4 επι 2 μέτρα, (κοινώς τρύπα)

ΜΕ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΤΥΜΠΑΝΑ (βασικο)

Χρειάζομαι ένα καθαρό κανάλι για να βάλω την πεταλιέρα μου καρφί στο ινπουτ, ούτε παραμόρφωση απο τον ενισχυτή ούτε τίποτα.

Αναρωτιέμαι αν τα 6 βατ φτάνουν, γιατί προτιμώ τον vht απο τον laney για τους εξής λόγους. Είναι πιο φτηνός, έχει τρελά καθαρά, και τελευταίο και σημαντικότερο, ο laney έχει gain που προενισχύει πριν το volume, και φοβάμαι πως αυξάνοντάς το για να πάρω ένταση, μετα το 3 θα μου "κραντσάρει" τους καθαρούς ήχους..Αν συμβαίνει κατι τέτοιο είναι κρίμα τα 15 υπεραρκετά βατ του ενισχυτή τα οποία δεν θα μπορώ να χρησιμοποιώ οπως θα ήθελα.

Ευχαριστώ!

ΥΓ  Μην μου προτείνεται άλλες κεφαλές εκτός αν είναι μικρές και ελαφριές, το οποίο είναι το ζητούμενο καθώς η κεφαλή θα μεταφέρεται σε κάθε πρόβα. ;)

 
Παίδες κανείς δεν έχει γνώμη για αυτά τα 2 μηχανήματα? Λιγη βοήθεια

pleaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaassssssssssssssseeeeeeeeeeeee!!!! :-\ :-\ :-\

 
φιλε ειχα το κομπο cub12

το γεγονος οτι εχει και gain δε του μειωνει το καθαρο headroom, προς θεου

εννοειται πως θα εχει περισσοτερο καθαρο χεντρουμ απο τον 6 βατ.

χωρια που παιζει και στα 0.75 βατ που για το σπιτι ειναι απιστευτο.

αφου εχεις και ευρυχωρη καμπινα, θα ακουγεται και με ογκο, που ο κομπο δεν εχει τοσο πολυ λογω μικρης καμπινουλας (κι ας εχει 12αρι μεσα)

εχει και serial loop αμα θες να τον δουλευεις με προσομοιωση αλλης προενισχυσης (αφου λες οτι εχεις πεταλιερα) οποτε χρησιμοποιεις μονο το τελικο του σταδιο το οποιο εχει και ρυθμιση tone που ειναι και αυτο φοβερη ρυθμιση για αυτη τη δουλεια.

προσωπικα τον θεωρω απο αποψης σπεκς ανωτερο απο τον VHT. Ο ήχος του μου άρεσε πολυ, επισης, ειδικα με εξωτερική καμπινα. Το κομπο δεν ειναι καλο για προβες και λαιβ, λογω στριμοκωλης καμπινουλας.

παρε και ενα ντεμο που εγραψα στα 0.75 βατ με μικροφωνο


 
Φίλε Ηρακλή τα είπαμε και ιδιαιτέρως, αλλά ακόμη αμφιταλαντεύομαι...

Έκλεισα τη καμπίνα απο συμφορουμιτη και πρέπει να γίνει άμεσα η αγορά της κεφαλής γιατί σε καμια εβδομάδα ξεκινάμε. Το καλό είναι ότι ο χώρος είναι πραγματικά μικρός, απλά φοβάμαι αυτο το gain στο 2-3 (για να μην βρωμίσει) πόσο σήμα θα στέλνει στις ενισχύτριες λάμπες για να ακουστεί απο το ηχείο...

 
μην ανησυχεις το γεγονός οτι ο άλλος δεν έχει preamp gain δε παει να πει οτι στελνει πιο πολυ καθαρο σημα στον τελικο. Αυτος που στελνει το σημα στον τελικο αλλωστε ειναι το μαστερ κοντρολ.

το preamp gain (απο ό,τι έχω καταλαβει και ας με διορθωσουν οι ειδημονες αμα κανω λαθος) λειτουργει πριν το σταδιο προενισχυσης που σημαινει οτι οι ιδες οι προενισχυτριες λαμπες βαζουν το "οριο" για την μεγιστη καθαρη ένταση. Αυτες πολλαπλασιαζουν το σημα που τους δινεις στην εισοδο, επι ενα σταθερο αριθμο που το λενε κερδος. Στη εξοδο ομως, λογω κατασκευης των λυχνιων μπορουν να δωσουν μεχρι ενα μεγιστο αριθμο καθαρου ηχου, ας πουμε οτι ειναι 100. Αν το κερδος ειναι ας πουμε 5, τοτε μπορεις να τους δωσεις μεχρι σημα 20 στην εισοδο (20*5=100). Εστω οτι η κιθαρα σου δινει σημα 100. Τοτε θα πρεπει να κοψεις με το gain control το 80% για να εχεις το μεγιστο καθαρο ηχο στην εξοδο της προενισχυσης. Θα το βαλεις δηλαδη στο 2/10. Αν ειχες κιθαρα με εξοδο 200, θα το βαζεις στο 1/10 το γκειν.

Δηλαδη δεν εχει να κανει το ρυθμιστικο gain με το καθαρο χεντρουμ. Απλα το ρυθμιζεις αναλογα την εξοδο του οργανου που κουμπωνεις και αναλογα με το αν θες οβερντραιβ η οχι.

Αυτα οπως ταχω καταλαβει εγω, χοντρικα. Σιγουρα υπαρχουν διαφορες απο κυκλωμα σε κυκλωμα, αλλα πιστευω πως αυτη ειναι η (πολυ) γενική ιδέα.

Αντιστοιχα, δουλευει και το μαστερ. Εχοντας το μεγιστο "καθαρο" oytput της προενισχυσης να τροφοδοτει την εισοδο του τελικου, υπάρχει και η μέγιστη θέση του μαστερ που θα σου δινει την μεγιστη καθαρη ενταση στην εξοδο του τελικου.

Αν βαζεις πεταλιέρα στο return, τοτε το μαστερ δε λειτουργει, το ρολο του μαστερ ομως πλεον παιζει το level της πεταλιέρας, και εκεινο ειναι που θα ρυθμισεις για μεγιστη καθαρη ενταση του τελικου.

Υπάρχει και το θεμα του ΠΟΣΟ καθαρου ηχου θες ομως, οπως σου ειπα και πριν. Αν θες 0 κομπρεσσαρισμα, ισως τα 15 και ποσο μαλλον τα 6 βατ να μη σου φτανουν ουτε κατα διάννοια. Αν ενα ελαφρυ κομπρεσσαρισμα και λιγο παραπανω σαστειν απο το τελικο σταδιο δε σε χαλαει, ισως τα 15 βατ με μια ευρυχωρη καμπινα με ευαισθητο μεγαφωνο να ειναι υπεραρκετα

Πιστευω παντως πως ο VHT δε θα σου λυσει το προβλημα καθαρου χεντρουμ, αμα δε μπορει να στο λυσει ο laney

 
και κατι που μολις σκεφτηκα:

το ξερω πως δε γουσταρεις, αλλα σταληθεια ισως σου χρειαζεται ενας τρανζιστορατος.

Μια χαρα ηχο εχουν κι αυτοι οι καημενοι, παναλαφροι ειναι, φουλ βαττ εχουν, με πεταλιερα θα παιζεις ουτως η αλλως οποτε σιγα.

Τη δουλεια σου θες να κανεις αλλωστε, ισως πραγματικα να ειναι η μονη λυση

 
Καλά πολλά πολλά τεχνικά δεν καταλαβαίνω, αλλα θα κάνω μια ερώτηση για να καταλάβω το σκεπτικο της "διαδρομής" του σήματος.

Αν εγω βάλω το volume στο 7 (πχ, γενικά οπουδήποτε) και έχω το gain κλειστό θα βγάλει ήχο? Και τι ήχο? Νομίζω πως όχι. Αρα με αυτό το σκεπτικό λέω και με τους διπλους της λες πολ μου, θα είμαι μαξ στο 2-3 στο γκειν για να μην γινει ο καθαρος οβερντραιβ. Αρα μετά πόσο πρέπει να ανοίξω στο volume για να πάρω δυνατό ήχο με το gain τόοοσο χαμηλά?  ???

οσο για τους τρανζιστορ, ΔΕΝ εχω παϊξει ποτέ με τρανζίστορ που να φτάνει έναν μέτριο λαμπάτο, δεν έχουν τα καθαρά που θέλω και δεν υπάρχει λόγος απο τη στιγμη που οι λαμπάτοι πέσανε τόσο οι τιμές τους να μην το εκμεταλλευτούμε. ;)

 
(εξοδος κιθαρας) * (gain knob) * (κερδος προενισχυσης) = (εξοδος προενισχυσης)

(εξοδος προενισχυσης) * (master knob) * (κερδος τελικου) = (εξοδος τελικου προς μεγαφωνο)

στα παραπανω τα κερδη ειναι σταθερα νουμερα >1 και δεν αλλαζουν.

τα knobs ειναι μεταβλητα νουμερα <1 και τα ρυθμιζεις εσυ.

οπως λεω και παραπανω ομως υπαρχει για καθε κυκλωμα με λαμπες μια μεγιστη σταθμη εισοδου που θα σου δωσει τη μεγιστη εξοδο χωρις παραμορφωση. Γιαυτο ρυθμιζεις τα knobs αναλογα.

Η προενισχυση ενος αλλου ενισχυτη μη νομιζεις πως μπορει να παρεχει πολυ περισσοτερη καθαρη σταθμη στην εξοδο της. Το κερδος του τελικου ειναι αυτο που καθοριζει το μεγιστο καθαρο headroom. Και αυτο το κερδος εχει να κανει λιγο πολυ με τα βατ.

 
100watt, 10kg, 150 ευρω

http://www.thomann.de/gr/kustom_kg100hfx.htm

δε τον εχω ακουσει, απλα ομως σου βαζω την ιδεα μονο και μονο με τη λογική οτι παιζεις με πεταλιερα οποτε μπορεις να εχεις μια ψηφιακη προσωμοιωση οποιου λαμπατου θες και απλετη ενταση

 
IraklisZS είπε:
εννοειται πως θα εχει περισσοτερο καθαρο χεντρουμ απο τον 6 βατ.
Κατά πάσα πιθανότητα, ναι. Όμως σε παραπλήσια βατ αυτό δεν εννοείται (οι διαφορές μπορεί πχ. να είναι αμελητέες) γιατί παίζουν και άλλοι παράγοντες ρόλο στον καθορισμό του headroom, όπως πχ. το biasing, ο τύπος της προενισχύτριας και των τελικών, το πόσο "gain-άτη" είναι σχεδιασμένη η προενίσχυση κλπ.

Αν βαζεις πεταλιέρα στο return, τοτε το μαστερ δε λειτουργει, το ρολο του μαστερ ομως πλεον παιζει το level της πεταλιέρας, και εκεινο ειναι που θα ρυθμισεις για μεγιστη καθαρη ενταση του τελικου.
Φυσικά και θα λειτουργεί το master volume. Aυτό ανήκει στο τελικό στάδιο. Αυτό που δεν θα λειτουργεί τότε θα είναι το preamp gain.

 
bloody_sunday είπε:
Κατά πάσα πιθανότητα, ναι. Όμως σε παραπλήσια βατ αυτό δεν εννοείται (οι διαφορές μπορεί πχ. να είναι αμελητέες) γιατί παίζουν και άλλοι παράγοντες ρόλο στον καθορισμό του headroom, όπως πχ. το biasing, ο τύπος της προενισχύτριας και των τελικών, το πόσο "gain-άτη" είναι φτιαγμένη η προενίσχυση κλπ.
ναι, σε παραπλησια βατ δεν ειπε κανεις οτι εννοειται.

Προσωπικά βεβαια τη μεγαλυτερη αλλαγη που εχω δει ειναι αλλαζοντας το μεγαφωνο με ενα μεγαλυτερης ευαισθησιας, η χρησιμοποιοντας εξωτερικη καμπινα που δινει περισσοτερο ογκο και σου ανεβαζεις την ψευδαισθηση της εντασης.

 
Εγώ μόνο εικασίες μπορώ να κάνω μιας και δεν τους έχω βάλει δίπλα-δίπλα για να δω ποιος μου αρέσει περισσότερο ή ποιος έχει το μεγαλύτερο headroom... πάντως η πρόταση του Ηρακλή μου φαίνεται λογική, και γενικά η Laney αποπνέει κατά τη γνώμη μου μια αίσθηση πιο καλής και πιο σίγουρης κατασκευής, ενώ η VHT στα smile price κομμάτια της μου φαίνεται λίγο "παιχνίδι". Αν κυνηγάς πάντως το clean headroom ίσως σε κάπως χαμηλά μπάτζετ να πρέπει να κοιτάξεις κατευθείαν τις αγγελίες ή solid state τελικό με γομάρια μεγάφωνα.

 
Επαναλαμβάνω

Δεν θέλω τρανζιστορ

Δεν θέλω θηρία (περίπου 10 κιλά κεφαλή)

Προσθέτω πως τις αγγελίες τις βλέπω κάθε μέρα και δεν βρήκα κάτι φτηνό και καλό.

Ξέχασα να σας πω πως το μεγάλο ατού για μένα για τον λάνευ λέγεται....νάκας= ατοκες δόσεις...δεν θα μου φανεί και τόσο σε μία εποχη πολύ στριμωγμένη για μένα.

 
το βαρος των λαμπάτων εχει αμεση σχεση με τα βατ τους παντως.

οσο πιο πολλά βατ τοσο πιο γομαρια μετασχηματιστες.

τα 15 βατ καπου εχει πανε, 10 κιλα.

προσωπικά πιστευω πως 15 βατ φτανουν γιαυτο που θες, με την καμπινα που εχεις που απο ό,τι ειδα φοραει seventy80 το οποιο εχει καλη ευαισθησια 98db γραφει στο σαιτ της σελεστιον.

ομως υπαρχει παντα το στοιχειο αβεβαιοτητας απο τη στιγμη που ο καθενας μας εννοει αλλο πραμα οταν λεει "καθαρα"

αμα παντως δε σου φτανουν τα 15 βατ, και δεδομενων των μοντελων που κυκλοφορουν σε λαμπατες κεφαλες και του μπατζετ σου και του περιορισμου για 10 κιλα, πας μονο σε τρανζιστορατο τελικο, που ουτε αυτο το θες

 
δεν είδα κάπου να γράφεισ για χρήματα αλλά ρίξε μια ματιά και σ αυτόν http://www.thomann.de/gr/ampeg_gvt15h.htm αν θες να τον ακούσεις τον έχει ο νάκας στην ναυαρίνου κι έχει κι έναν ακόμα πιο φτηνό 5αρι όμως τον συγκεκριμένο τον έχω στο στούντιο που ειναι 6χ5 με φυσικά ντραμσ και μ έχει βγάλει άνετα πρόβα,το μόνο αρνητικό για εμένα ήταν ότι βρώμιζε πολύ δύσκολα αλλά αν παίζεις με πεταλιέρα δεν σ απασχολεί αυτό μάλλον είναι και καλύτερο γιατί έχει εξαιρετικά καθαρά

 
blackie είπε:
Παρε ενα Orange Dark Terror να τελειωνεις...

Η ενα tinny terror μονταρισμενο...
Nα σου πω το σκέφτηκα...αλλά πάνε πολλά τα φράγκα...επίσης (καθαρά θεωρητική συζήτηση αφού είναι out of buget) δεν ξέρω πως θα συμπεριφέρεται με το gain, αφού έχει το ίδιο θέμα με τον Laney. Εννοώ αν θα βρωμίζει ο ήχος απο το gain πριν φτάσει στο μάστερ.

 
kostis_poulis είπε:
δεν είδα κάπου να γράφεισ για χρήματα αλλά ρίξε μια ματιά και σ αυτόν http://www.thomann.de/gr/ampeg_gvt15h.htm αν θες να τον ακούσεις τον έχει ο νάκας στην ναυαρίνου κι έχει κι έναν ακόμα πιο φτηνό 5αρι όμως τον συγκεκριμένο τον έχω στο στούντιο που ειναι 6χ5 με φυσικά ντραμσ και μ έχει βγάλει άνετα πρόβα,το μόνο αρνητικό για εμένα ήταν ότι βρώμιζε πολύ δύσκολα αλλά αν παίζεις με πεταλιέρα δεν σ απασχολεί αυτό μάλλον είναι και καλύτερο γιατί έχει εξαιρετικά καθαρά
Αχ.. ερωτα έχω με αυτά τα διαολάκια αλλά κοιτάω να κάνω τη δουλειά μου με τα λιγότερα φράγκα που γίνεται...αν δεν είχα ένα σωρό υποχρεώσεις ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ δεν θα το σκεφτόμουν. Ειδικά αφού λες ότι βρωμίζει δύσκολα...

edit: o 5watt είναι μέσα στα λεφτά που μπορώ να δώσω, και ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΝΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ....Μπαίνει στη λίστα...όπως σας είπα ο χώρος είναι μικρός και νομίζω και στα 5 watt με τη καμπίνα που θα του βάλω θα γίνει η δουλειά..Ειδικά αν είναι καθαρός ο ενισχυτής ή μάλλον "μη βρώμικος" όσο ανεβαίνει το vollume.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top