Γνώμη μου είναι ότι αν βγάλεις μπότα-μπάσο από το κέντρο πρέπει να είσαι πολύ μάγκας για να πετύχεις καλή στερεοφωνία (εκτός κι αν υπάρχει λόγος για το αντίθετο).
Λογικά το κέντρο θα είναι ασαφές και ακαθόριστο ενώ σίγουρα η μίξη προς τα κάπου θα γέρνει, πράγμα που εγώ προσωπικά δεν θα το ήθελα.
Άσε που για μένα ένα μεγάλο ποσοστό μιας επιτυχημένης μίξης είναι το δέσιμο μπότας και μπάσου.
Πάντως στην παγκόσμια δισκογραφία το έχουν κάνει κάποιοι ενώ λίγους μπορώ να θυμηθώ που τους πέτυχε (π.χ. μια παραγωγή του Daniel Lanois που δεν θυμάμαι τον τίτλο).
Λογικά το κέντρο θα είναι ασαφές και ακαθόριστο ενώ σίγουρα η μίξη προς τα κάπου θα γέρνει, πράγμα που εγώ προσωπικά δεν θα το ήθελα.
Άσε που για μένα ένα μεγάλο ποσοστό μιας επιτυχημένης μίξης είναι το δέσιμο μπότας και μπάσου.
Πάντως στην παγκόσμια δισκογραφία το έχουν κάνει κάποιοι ενώ λίγους μπορώ να θυμηθώ που τους πέτυχε (π.χ. μια παραγωγή του Daniel Lanois που δεν θυμάμαι τον τίτλο).