Vartanis - Αναμνησεις

Χάρης Ο

Ενεργό μέλος
Μηνύματα
1,589
Πόντοι
198
Παλι εγω. Ηταν να μην παρω φορα.

Μετα το πρωτο project(Kαρβελας, Γαρδελης,Ρακιτζης, Γιοκαρινης και σια)  ερχομαι με ενα πιο slow κομματι, οπου τραγουδαει η φιλη μου Κωνσταντινα και το τελειωσαμε σε μια ωρα, που συνεπαγεται λιγα (λεω) λιγα λαθακια.

Την κατανοηση σας και την κριτικη σας

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Μου θυμίζει κάποιο της Βίσση πολύ έντονα... Ειδικά η εισαγωγή. Γενικά για το είδος του μια χαρά είναι, αλλα το συγκεκριμένο στυλ έχει ξεπεραστεί εδώ και πολύ καιρό. Γενικώς ακούγεται και έχει εκτελεστεί σαν να είναι σε σκυλομάγαζο (Πλάτες απο strings δυνατά, ηλεκτρονικά ντραμς, το μπάσο στην μπότα ακριβώς...) Η φωνή της κοπέλας είναι καλούλα, αλλα την αδικεί πολύ η ηχογράφηση.

Εγώ χαίρομαι που επιμένεις και ας σε πήραμε απο τα μούτρα. Φαίνεται ότι αυτό το στυλ πραγματικά εκφράζει και σου αρέσει. Οπότε μην ακούς κανένα και κάνε αυτο που σου αρέσει. Απο την στιγμή όμως που ζητάς κριτική, θα την έχεις!  ;)

Υ.Γ.: Το φάλτσο στ 2:51 ΔΕΝ αντέχεται με τίποτα...

 
vartani Θεέ πάρε τη Π.Α.Ε! Εκπληκτικό κομμάτι! Δοκίμασε όμως και καμιά εξομοίωση καμπίνας στη κιθάρα ή γράψε με μικρόφωνο σε ενισχυτη, νόμιζα ότι ήρθε το καλοκαίρι χειμωνιάτικα....

 
Η αλήθεια είναι ότι η μελωδία είναι λίγο χιλιοπαιγμένη.......  :( Και η φωνή όντως το χάνει... Ρε παίδες πάντως, τι "είναι ξεπερασμένος ήχος"; Λες και ροκομεταλλάδικα/μπλουζ/jazz που ανεβαίνουν είναι καινούριος ήχος.

Το φάλτσο πραγματικά δεν αντέχεται, και μάλιστα σε ΤΕΤΟΙΟ βαθμό που απορώ μήπως θες να μας κάνεις πλάκα.

 
Λοιπον το κουπλε μου θυμίζει έντονα αυτο:



Τωρα αυτο με τη Βισση μου ερχεται κατι αλλα αν δε το βρω δε μπορω να ειμαι σιγουρος...

Παίζεις καλη κιθάρα παντως, αν είχε λιγότερο ποζερικη παραμόρφωση, κατα την γνώμη μου, θα ήταν αψογη!!! (αυτό στο 2,51 όντως τι ήτανε, σκρίμ, σου φυγε?) αν το εκανες με πρόθεση κράτα το, κάπου αλλού παίζει να ταιριάζει πολύ καλα!!!

 
Ο ηχος της κιθαρας παραειναι "κακος"........οτι και να επαιζες μ'αυτον τον ηχο θα με εκανε να θελω να πατησω το stop...

 
Βρήκα τι μου θυμίζει. Δεν είναι Βισση, είναι Μαρινέλα. Το Γιατι φοβάσαι το ρεφραιν.

Παρ’ το φεγγάρι και καν’ το βέρα μου

Φίλε μου, άντρα και αγέρα μου

;)

Φιλε vartani αν όντως θες να κάνεις χιτ είσαι σε λάθος εποχή (γι αυτο είπα για το ξεπερασμένο στυλ). Υπάρχει περίπτωση να μου στείλεις τα φωνητικά να το πειράξω λίγο?

Πιστεύω ότι στο 2.51 πιάστηκε η μι κάτω απο το μαγνήτη του λαιμού. Κάτι τέτοιο ακούγεται όταν το παθαίνω.

 
:D :D :D Εμένα πάλι o ήχος της κιθάρας μου θυμίζει τα θρυλικά ελληνικά ΧΧΧ movies του '70....

 
Αρκετά συμπαθητικό, μπράβο. Και η φωνή της κοπέλας είναι αρκετά καλή. Απλά φάνηκε ότι σε ορισμένα σημεία δεν το "είχε" το κομμάτι, όχι ότι δε μπορούσε να το πει, αλλά μάλλον δεν είχε το χρόνο να το αφομοιώσει και δεν ήξερε που να πατήσει, σε δυο τρία σημεία μόνο επαναλαμβάνω.

Αν μου επιτρέπετε κάποια γενικότερα σχόλια με βάση αυτό το κλιπ.

Εγώ προσωπικά κάθε φορά που ακούω ένα κομμάτι εδώ προσπαθώ να καταλάβω ποιό είναι το δυνατό σημείο του παραγωγού, αυτό στο οποίο είναι καλός, και ποιό το απλά υποστηρικτικό μέρος της παραγωγής. Έτσι ξέρω σε ποιό σημείο θα τον κρίνω και ποιό θα αφήσω να περάσει έτσι.

Υπάρχουν παιδιά εδώ που κάνουν τέλειες παραγωγές.

Υπάρχουν όμως και παιδιά που εξειδικεύονται σε κάποιο τομέα τους, κιθάρα, μπάσο, μίξη κλπ, και τα υπόλοιπα είναι τελείως διαδικαστικά.

Για παράδειγμα στο συγκεκριμένο κομμάτι φαίνεται ότι μπάσο, ντραμς  και πλήκτρα έχουν τελείως υπηρεσιακό ρόλο, είναι σωστά γραμμένα αλλά χωρίς την παιχτική αντίληψη ενός μπασίστα, ενός ντραμίστα, ή ενός πληκτρά.

Φαίνεται επίσης η έλλειψη καμπινών έστω και ψηφιακών στις κιθάρες και στο μπάσο. Αυτό κατά τη γνώμη μου είναι θέμα αισθητικής που μόνο από μόνος του μπορεί να το βελτιώσει κάποιος. Στη συγκεκριμένη περίπτωση ο ήχος του σόλου κάλυπτε αισθητικά τον παραγωγό του. Δε μπορεί κανείς από τους υπόλοιπους να κάνει τίποτα επ΄αυτού πιστεύω.

Φαίνεται τέλος η δίψα του παίκτη να σολάρει κάπως εφετζίδικα, για αυτό και η υπερκατανάλωση dives  .  ;D

Παρ΄όλα αυτά οι κιθάρες εκτός από τις παραπάνω λεπτομέρειες είναι σωστές.

Και πάνω από όλα το κομμάτι είναι δομημένο σωστά. Όπως btw σωστά δομημένο ήταν και το προηγούμενο. Όσο για το αν θυμίζει ή δε θυμίζει, έχει γραφτεί στην κλασσική φόρμα που ανεβαίνει συνεχείς τέταρτες. (Am Dm G C F H-5 E) . Πάνω σε αυτή τη φόρμα έχουν γραφτεί άπειρες κομματάρες σε όλα τα είδη της μουσικής, και πρόκειται να γραφτούν στο μέλλον άλλες τόσες, οπότε μια πάνω μια κάτω δε μας χαλά...  ;D

So, you good Vartanis...  ;)

 
Ξέρετε γιατι δεν είναι ωραία σαν παραγωγή? Γιατί πολύ απλά ακούγεται σαν να έχει παιχτεί αρμόνιο με αυτόματους ρυθμούς - κιθάρα - φωνή. Μαγαζί στου ψηρή δλδ. Αλήθεια πώς τοηχογραφησες?

 
Κατ' αρχη ευχαριστω παρα πολυ για τις κριτικες- παρατηρησεις σας και τον χρονο σας.

Πιστευω οτι εγινα σε παρα πολυ μεγαλο βαθμο αντιληπτος απο τον wasted και οτι αναφερει, ειναι σχεδον μεσα στη φιλοσοφια μου και στη γραμμη μου.

Με ενδιαφερει απολυτα η συνθεση και οχι τοσο ο καλλωπισμος (πραγμα μαλλον λαθος απο οτι εχω συμπερανει απο τα γραφωμενα σας) και θα προσπαθησω να το αλλαξω.

Αυτο οφειλετε σε μεγαλο βαθμο στον εξοπλισμο μου, που ειναι    αγορασμενος την περιοδο περιπου της ανεγερσης της Ακροπολις.

Εχω εστιασει την προσοχη μου στο να συνθετω συνεχεια κομματια (250 περιπου) και τα γραφω ολα με την ιδια συνταγη στο παιξιμο.

Σε τεχνικες λεπτομερειες του κομματιου δεν θα παω αλλα θα βοηθησω οτι θυμιζει (μου το ειπε φιλος πληκτρας ) καποιο <οτολιβς> απο ξενο ρεπερτοριο, αγνωστο σε μενα γιατι δεν εχω τετοια ακουσματα.

Για τον φιλο που αναφερει συνεχεια τα σκυλαδικα δεν μπορω να το κρυψω, γιατι εκει μεσα εφαγα αρκετα χρονια ψωμι.

Και τελειως ασχετο αλλα ΤΕΡΑΣΤΙΑ απορια για μενα.Υπαρχει ανθρωπος στην Ελλαδα που καθησε να μαθει κιθαρα για να παιζει στα σκυλαδικα; Υπαρχει;

 
Vartanis είπε:
Σε τεχνικες λεπτομερειες του κομματιου δεν θα παω αλλα θα βοηθησω οτι θυμιζει (μου το ειπε φιλος πληκτρας ) καποιο <οτολιβς> απο ξενο ρεπερτοριο, αγνωστο σε μενα γιατι δεν εχω τετοια ακουσματα.
Autumn Leaves  ;)

Διαλέχτε την εκτέλεση της αρεσκείας σας  ;D

http://www.youtube.com/results?search_query=autumn+leaves&search_type=&search=Search

 
Vartanis είπε:
Με ενδιαφερει απολυτα η συνθεση και οχι τοσο ο καλλωπισμος
αν σε ενδιαφέρει μόνο η σύνθεση του κομματιού, μια καλή λύση είναι να μην κάνεις καμιά προσπάθεια ενορχήστρωσης.... μία ακουστική και μία φωνή είναι υπέρ αρκετά για να δείξουν την σύνθεση....

 
sergei είπε:
Με ενδιαφερει απολυτα η συνθεση και οχι τοσο ο καλλωπισμος
αν σε ενδιαφέρει μόνο η σύνθεση του κομματιού, μια καλή λύση είναι να μην κάνεις καμιά προσπάθεια ενορχήστρωσης.... μία ακουστική και μία φωνή είναι υπέρ αρκετά για να δείξουν την σύνθεση....
??!??!?!?!?

ΟΧΙ

Εξαρτάται από το ύφος του κομματιού.

 
Λοιπον, στα πα και στο αλλο. Αυτο το κομματακι ειναι λιγο πιο....σκυλε φιλοσοφιας, strings και ενορχηστρωση ειναι σα να ακουω Ζηνα (την τραγουδιστρια, οχι την αλλη). Η Κωνσταντινα (η κυπρια η γνωστη ειναι??) ειναι ΟΚ γι αυτο το ειδος αλλα οταν ακουω αυτα τα "λαικογυρισματα" κατι με πιανει σαν πνιξιμο. Κατι τετοια κανει κι ο Δαντης και παντα χαλαει την καλη ιδεα που εχω (ειχα). Still got the blues, Parissiane walkways αλλα σε 4/4. Προτιμω το αλλο, την 80ιλα ναουμ

 
Συγνώμη που θα επιμείνω, αλλά η φωνή το ΧΑΝΕΙ, κάνει ΦΑΛΤΣΑ. Δεν είναι υποκειμενικό το θέμα, το μετράς σε συχνότητα και βλέπεις αν πατάει σωστά ή όχι. Και η απάντηση εδώ είναι ΟΧΙ. Ανεξαρτήτως ηχοχρώματος και γούστου.

 
Αρχηγε αμα εβαζες τον Μητροπανο σε αυτο το μηχανημα θα εκανε TILT. Μερικες φορες δε χρειαζεται να ειμαστε τοσο square. Ενταξει δεν ειπε το παιδι οτι ειναι ετοιμο για κοπη το κομματι

 
menelaos είπε:
Με ενδιαφερει απολυτα η συνθεση και οχι τοσο ο καλλωπισμος
αν σε ενδιαφέρει μόνο η σύνθεση του κομματιού, μια καλή λύση είναι να μην κάνεις καμιά προσπάθεια ενορχήστρωσης.... μία ακουστική και μία φωνή είναι υπέρ αρκετά για να δείξουν την σύνθεση....
??!??!?!?!?

ΟΧΙ

Εξαρτάται από το ύφος του κομματιού.
για το στυλ του κομματιου μιλαμε παντα

 
Ελεος ρε παιδια ελεος.

Αναφερα οτι με ενδιαφερει η συνθεση και οτι το κομματι γραφτηκε πολυ προχειρα αλλα οχι και ετσι.

Σημερα η τεχνολογια σου παρεχει τοσες ευκολιες, ωστε να μπορεις πολυ ευκολα να δωσεις στον αλλο μια εικονα το τι θελεις να πεις, παρα πολυ γρηγορα και πιο καλυτερα, απο μια κιθαρα-πιανο και μια φωνη σκετα.

Εγω στο φιναλε αναφερα απο την αρχη οτι το κομματι γραφτηκε πολυ γρηγορα και αδικητε πολυ η τραγουδιστρια.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top