Βαρέθηκα πια στη Γερμανια

Αυτά που γράφουν τα παιδιά περί ζήτησης λογιστών, αφορούν ανθρώπους με πτυχία, με εμπειρία σε συγκεκριμένες θέσεις, με συγκεκριμένη ειδικότητα, και άριστη γνώση της Ελληνικής πραγματικότητας.


Δεν έχω παρακολουθήσει τη συζήτηση, αλλά δεν μπορώ να πω ότι το παραπάνω ισχυει στο 100%.

Το να δουλεύεις σε λογιστικό γραφείο είναι μια δουλειά στην οποία εκπαιδεύεσαι. Είτε καταχωρείς τιμολόγια, είτε ασχολείσαι με τις προσλήψεις και το ΙΚΑ, είτε με επιδόματα, είτε με δηλώσεις κλπ, χρειάζεται εκπαίδευση στο εκάστοτε πρόγραμμα του γραφείου, όπως χρειάζεται και να προσαρμοστείς στον τρόπο που δουλεύει το συγκεκριμένο γραφείο.

Πρόκειται για μια δυσκολη δουλειά, που θέλει γερό στομάχι (ειδικά όταν συναναστρέφεσαι με πελάτες, και με προθεσμίες να τρέχουν συνεχώς). Οι καλοί και παραγωγικοί υπάλληλοι είναι -κατά τόπους- δυσκευρετοι. Κάποιος χωρίς σημαντική εμπειρία μπορεί να μπει στο επάγγελμα, να εκπαιδευτεί και, γιατί όχι, γρήγορα να ανελιχθεί. Μιλάω για λογιστικά γραφεια.

Δεν είναι απόλυτα αυτά που περιγράφω, αλλά το βλέπω να συμβαίνει σε γραφεία της ευρύτερης περιοχής μου.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δεν μπορώ να πω ότι ισχυει στο 100%.

Το να δουλεύεις σε λογιστικό γραφείο είναι μια δουλειά στην οποία εκπαιδεύεσαι.


Επειδή τον ξέρω τον χώρο, συνήθως όποιος πάει για να εκπαιδευτεί εκεί, προσλαμβάνεται σαν  ... υπάλληλος γραφείου (με τις αποδοχές που αντιστοιχούν στην θέση).

Άλλο πράγμα είναι να μάθεις το software που χρησιμοποιεί το γραφείο, και άλλο να μάθεις την δουλειά εκεί, αν δεν έχεις τα απαραίτητα τυπικά προσόντα (πχ λογιστής α, φοροτεχνικός, υπεύθυνος μισθοδοσίας, βοηθός λογιστή, κλπ) και ανάλογη προϋπηρεσία.

Όλοι αυτοί που καταχωρούν παραστατικά, κάνουν βασικές εγγραφές, επωμίζονται τα διαδικαστικά με δημόσιες υπηρεσίες, κλπ, συνήθως προσλαμβάνονται σαν απλοί υπάλληλοι γραφείου.

Τον λογιστή εδώ, οι εταιρείες τον πληρώνουν για την υπογραφή του σε λογιστικές καταστάσεις.

Γι' αυτό χρειάζονται τα τυπικά προσόντα.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Επειδή τον ξέρω τον χώρο, συνήθως όποιος πάει για να εκπαιδευτεί εκεί, προσλαμβάνεται σαν  ... υπάλληλος γραφείου (με τις αποδοχές που αντιστοιχούν στην θέση).

Άλλο πράγμα είναι να μάθεις το software που χρησιμοποιεί το γραφείο, και άλλο να μάθεις την δουλειά εκεί, αν δεν έχεις τα απαραίτητα τυπικά προσόντα (πχ λογιστής α, φοροτεχνικός, υπεύθυνος μισθοδοσίας, βοηθός λογιστή, κλπ) και ανάλογη προϋπηρεσία.
Εγώ ξεκίνησα ως υπάλληλος γραφείου και εκπαιδευτηκα στην πρώτη εταιρία που εργαζόμουν. Μετά άλλαξα εταιρία και με την προϋπηρεσία που είχα πλέον στο λογιστήριο (7χρονια) βρήκα ένα καλό συμβόλαιο.

 
Εγώ ξεκίνησα ως υπάλληλος γραφείου και εκπαιδευτηκα στην πρώτη εταιρία που εργαζόμουν. Μετά άλλαξα εταιρία και με την προϋπηρεσία που είχα πλέον στο λογιστήριο (7χρονια) βρήκα ένα καλό συμβόλαιο.


Στην Γερμανία εννοείς?

Γιατί εδώ, χρειάζονται και τυπικά προσόντα.

Αν υποθέσουμε δηλαδή ότι ο εργοδότης σε γουστάρει πολύ, και θέλει να σου αναβαθμίσει την θέση, λογικά θα πρέπει να σε στείλει να αποκτήσεις τα απαραίτητα για να γίνεις πχ βοηθός λογιστή.

Η προϋπηρεσία σαν υπάλληλος γραφείου, θα μετρήσει αν προσληφθείς πάλι σαν υπάλληλος γραφείου.

Δεν μπορείς να πας δηλαδή πχ για βοηθός λογιστή με εμπειρία/προϋπηρεσία υπαλλήλου γραφείου.

 
Στην Γερμανία εννοείς?

Γιατί εδώ, χρειάζονται και τυπικά προσόντα.

Αν υποθέσουμε δηλαδή ότι ο εργοδότης σε γουστάρει πολύ, και θέλει να σου αναβαθμίσει την θέση, λογικά θα πρέπει να σε στείλει να αποκτήσεις τα απαραίτητα για να γίνεις πχ βοηθός λογιστή.

Η προϋπηρεσία σαν υπάλληλος γραφείου, θα μετρήσει αν προσληφθείς πάλι σαν υπάλληλος γραφείου.

Δεν μπορείς να πας δηλαδή πχ για βοηθός λογιστή με εμπειρία/προϋπηρεσία υπαλλήλου γραφείου.


Μπορείς πχ να εκπαιδευτείς στο πρόγραμμα μισθοδοσίας, από το μηδέν (παίρνει λίγες βδομάδες), και να αναλάβεις άμεσα καθήκοντα. Το φέρνω ως παράδειγμα. Αναβαθμισμένη θέση σε σχέση με τον βοηθό που περνά τιμολόγια.

Άσε που πλέον τα λογιστικά γραφείο έχουν γίνει σαν τα ΚΕΠ. Κάνουν τα πάντα. 

 
Μπορείς πχ να εκπαιδευτείς στο πρόγραμμα μισθοδοσίας, από το μηδέν (παίρνει λίγες βδομάδες), και να αναλάβεις άμεσα καθήκοντα. Το φέρνω ως παράδειγμα. Αναβαθμισμένη θέση σε σχέση με τον βοηθό που περνά τιμολόγια.


Ο βοηθός λογιστή δεν περνάει απλά τιμολόγια.

Έχει δικαιώματα υπογραφής κάποιων καταστάσεων.

Απλή καταχώρηση κάνει ο υπάλληλος γραφείου.

Το πρόγραμμα μισθοδοσίας (το software) έτσι και αλλιώς πρέπει να εκπαιδευτείς να το μάθεις αν δεν το ξέρεις.

Δεν σε αναβαθμίζει αυτό σε τίποτα, απλά μπορείς να δουλέψεις εκεί (αν δεν μπορείς να χειριστείς το πρόγραμμα δεν μπορείς να δουλέψεις).

Αλλά την εργατική νομοθεσία, τις διατάξεις που αλλάζουν συνέχεια, την συνδιαλλαγή καθημερινά με τις δημόσιες υπηρεσίες, τον καθορισμό της μισθοδοσίας (με τις ιδιαιτερότητες κάθε διαφορετικής θέσης πρόσληψης και συνθηκών εργασίας κάθε πελάτη) δεν στα μαθαίνει το πρόγραμμα.

 
Όπου βοηθός, βάλε υπάλληλος γραφείου.

Για τον βοηθό λογιστή, χρειάζονται γνώσεις, όντως.

Τυπογραφικό λάθος..

 
Όπου βοηθός, βάλε υπάλληλος γραφείου.

Για τον βοηθό λογιστή, χρειάζονται γνώσεις, όντως.


Δέκα χρόνια δούλευα σε λογιστήριο ομίλου εταιρειών.

Έκανα τα πάντα, από καταχωρήσεις, έλεγχο παραστατικών, συμφωνία καρτελών με πελάτες/προμηθευτές, έκανα προσλήψεις (αντικαθιστώντας όταν χρειαζόταν την υπεύθυνη του τμήματος μισθοδοσίας), φυσικά γνώριζα το πρόγραμμα, είχα παρακολουθήσει μέσω της εταιρείας σεμινάρια μισθοδοσίας, έβγαζα τις ώρες των εργαζομένων, υπερωρίες/υπερεργασίες, καταχωρούσα απογραφές, συχνά πλήρωνα προμηθευτές, έδινα επιταγές, και ένα σωρό άλλα κέρατα.

Υπάλληλος γραφείου φίλε μου.

Και όπου και να πάω να δουλέψω, ξέρεις τι προϋπηρεσία έχω?

Υπάλληλου γραφείου και μόνο.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δέκα χρόνια δούλευα σε λογιστήριο ομίλου εταιρειών.

Έκανα τα πάντα, από καταχωρήσεις, έλεγχο παραστατικών, συμφωνία καρτελών με πελάτες/προμηθευτές, έκανα προσλήψεις (αντικαθιστώντας όταν χρειαζόταν την υπεύθυνη του τμήματος μισθοδοσίας), φυσικά γνώριζα το πρόγραμμα, είχα παρακολουθήσει μέσω της εταιρείας σεμινάρια μισθοδοσίας, έβγαζα τις ώρες των εργαζομένων, υπερωρίες/υπερεργασίες, καταχωρούσα απογραφές, συχνά πλήρωνα προμηθευτές, έδινα επιταγές, και ένα σωρό άλλα κέρατα.

Υπάλληλος γραφείου φίλε μου.

Και όπου και να πάω να δουλέψω, ξέρεις τι προϋπηρεσία έχω?

Υπάλληλου γραφείου και μόνο.
Αυτό ακριβώς κάνω κι εγώ.

 
Αυτό ακριβώς κάνω κι εγώ.


Το φαντάστηκα γι' αυτό τα έγραψα αυτά.

Δύσκολα τα πράγματα.

Και όσο μεγαλύτερος είσαι ηλικιακά, γίνονται ακόμα δυσκολότερα.

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top