Uli Behringer announces major corporate acquisition

Waterfall-K

🎹🎹🎹🎹🎹
Μηνύματα
13,618
Πόντοι
1,848
audio201206281740_1.jpg
Πηρε φορα ο Uli...
Tea_green.gif






MUSIC Group (the parent company of Behringer, Midas, Klark Teknik, Turbosound and Bugera) has announced that it has acquired TC Group (parent company of Tannoy, Lab Gruppen, Lake, TC Electronics, TC Helicon and TC Applied Technologies).
"Since the acquisition of Midas, Klark Teknik and Turbosound, we have been continuously pursuing brands that complement the mixing console, processing and loudspeaker excellence offered by these historic brands," said MUSIC Group founder and CEO Uli Behringer.

"Throughout our search, TC Group has clearly stood out as the ideal match because of their world-class brands, impressive intellectual property, sterling reputation and first-class team of people. I am very proud to welcome the TC Group team into our family."

According to MUSIC Group, the addition of Tannoy, Lab Gruppen and Lake allows it to round out their professional install and touring sound offerings alongside Midas, Klark Teknik and Turbosound, while TC Electronics and TC Helicon represent the industry’s leading brands in the guitar effects and voice processing sector, and  complement MUSIC Group’s Bugera guitar tube amplifier brand and Behringer prosumer division.

Tannoy, Lab Gruppen and Lake will now join MUSIC Group’s Midas, Klark Teknik and Turbosound brands to strengthen MUSIC Group’s continued expansion into the professional A/V market. With the acquisition, Music Group is positioned to deliver complete system solutions to Install and Touring customers, the combination of these brands represents an unprecedented range of choice for the most demanding of applications.

Uli Behringer continues, "We will invest heavily in positioning TC Group’s brands at the very pinnacle of the industry, as we have done with Midas, Klark Teknik and Turbosound, where we have invested over $100 million in highly automated and integrated manufacturing facilities, quality control systems and engineering resources, including a new Center of Engineering Excellence in Manchester, UK.

 


TC Group will now equally have full access to MUSIC Group’s extensive resources and advanced automated system platforms in such areas as product development and lifecycle management, engineering, manufacturing, supply chain and finance.
"
 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ομορφα,κι αλλες εταιριες θα ανεβασουν κατακορυφα την ποιοτητα τους ... Σαν παπιες στην china town

 
latusx είπε:
πρωταπρηλιατικο δε μοιαζει?
Δυστυχως και οταν μαθευτηκε οτι πηρε τη midas ετσι εμοιαζε.

Τωρα απλα μοιαζουν πρωταπριλιατικες οι consumer κονσολες της  ;D ;D ;D

 
Η σχέση τιμής προς ποιότητα κατασκευής σε ότι αφορά προιόντα της Behringer γέρνει σαφώς προς την ποιότητα. Δηλαδή η ποιότητα που προσφέρει είναι πολύ πάνω απο την προσφερόμενη τιμή.

Και αυτός ήταν ο στόχος της εταιρίας εξ αρχής. Και το έκανε τόσο καλά που έγινε ο γίγαντας που ξέρουμε σήμερα.

Απευθυνεται σε μουσικούς και ερασιτέχνες / ημι-επαγγελματίες. Το αν επαγγελματίες την χρησιμοποιούν αντί να επενδύσουν ανάλογα για τη δουλειά τους, δεν είναι πρόβλημα της εταιρίας.

Το γκρουπ της Midas που αφορά καθαρά επαγγελματικές, ηχητικές λύσεις, μέχρι στιγμής κερδίζει στην αγορά με την νέα ιδιοκτησία απο όσο γνωρίζω, ενω η ψηφιακή κονσόλα Behringer X32 που έγινε με τη συνεργασία της Midas, έριξε τα σαγόνια στο πάτωμα καθως αυτό που προσφέρει κοστίζει 2-3 φορές φτηνότερα απο τον ανταγωνισμό και που μάλλον δεν υπάρχει κιόλας σε αυτή την μορφή. Αρα βγήκε κάτι νέο και καλό απο τη συνεργασία. Δείτε το τεστ. https://www.soundonsound.com/sos/aug12/articles/behringer-x32.htm

Το γεγονός πως εταιρίες όπως η Behringer έφεραν στο ευρύ κοινό, τεχνολογία που δεν θα έφτανε ποτέ στα χέρια του ερασιτέχνη μουσικού / home recordist (ιδιαίτερα σε χώρες σαν την Ελλάδα) είναι άξιο ευγνωμοσύνης και όχι κομπορρημοσύνης, θα έλεγα.

Εγω προσωπικά έχω κάνει άπειρες δουλειές με άψογα ηχητικά αποτελέσματα, εποχές που κάθε φράγκο που έβγαινε απο την τσέπη μου, έτσουζε. Ήξερα τι έπαιρνα και πως να το χρησιμοποιήσω όμως και δεν το μετάνιωσα ποτέ.

Καλό είναι λοιπόν να ξερουμε τι συγκρίνουμε όταν μιλάμε, για να μη αφήνουμε λανθασμένες εντυπώσεις. Μηλα με μήλα και καρπούζια με καρπούζια παρακαλώ.

Προφανώς ο κύριος Uli Behringer είναι αναμφισβήτητα πετυχημένος επιχειρηματίας που η λογική λέει πως αγοράζει εταιρίες που συμπληρώνουν τη γκάμα του.

Εχει τους ερασιτέχνες χαμηλού budget στη Behringer και τώρα με την TC αποκτά το υψηλότερο και high-end, που ελπίζουμε πως πέρα απο συνέχιση της πορείας τους θα φέρουν και ευχάριστα νεα απο τη συνεργασία τους, όπως έγινε με τη Midas.

Δεν λέω... προτιμώ τις μικρές ομάδες και για την αλήθεια, ξαφνιάστηκα απο την αγορά, καθως το TC Group είναι πολύ πετυχημένο αλλά ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα μηδενιστικά με γενικεύσεις χωρίς ιστορικό background.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Ο άλλος έβγαλε πάνω από 2 δις με Behringer. Δεν μπήκε noiz να ρωτήσει πριν αγοράσει κονσολίτσα.

148094d1260723936-230-million-dollar-budget-behringer-mixer-avatar.jpg


;D

 
Εγω δεν συγκρινω ουτε behringer με midas,ουτε καν midas pro με midas consumer.

Συγκρινω εποχη πριν και μετα στην ομοια σειρα.

Η midas στην προ behringer εποχη εβγαζε σαν consumer κονσολα την venice.

Μια πραγματικα απιστευτη σε ηχο,σε προενισχυσεις σε eq και σε ποιοτητα κατασκευης κονσολιτσα η οποια κοστιζε περι τα 6500 λιανικη στα 32 καναλια.

Στην μετα εποχη εβγαλε την venice με πολλα παραπανω καλουδια,πολυκαναλικα firewire io,φουλ παραμετρικα,μεγαλα faders κλπ κατω απ τη μιση τιμη αλλα με ηχο και ποιοτητα κατασκευης ΤΡΑΓΙΚΑ για να φερουν πανω τους το ονομα της εταιριας.

Και απο τη στιγμη που σταματησε να προσφερει σε αυτη την consumer ή εστω semi pro κατηγορια τη δυνατοτητα να επιλεξει μια πραγματικα πολυ καλη κονσολα εστω και στα διπλα λεφτα,το φαουλ για το στατους της εταιριας ειναι μεγαλο.

Ευτυχως τη γλιτωσαν (μεχρι στιγμης) οι pro σειρες.

Η εμπορικη επιτυχια του φθηνου ειναι δεδομενη,αλλα αυτο για πολλους δεν αρκει.

Η x32 για παραδειγμα,θα μπορουσε να βγαινει μονο σαν x32 στα λεφτα που βγαινει και να μη τη βαφτισεις και m32 με το βαρυ ονομα της midas ( και ισως- μεγαλο ισως αυτο- αλλη προενισχυση) στα διπλα+ λεφτα.

Τι εννοω με ολο αυτο?

Οτι δεν εγιναν οι midas πιο προσιτες με την εξαγορα,απλα αρχισαν να βγαζουν και καποιες φτηνοκονσολες ( σε ολα τους) που δεν υπηρχε ποτε περιπτωση να βγαλουν πριν.

Το να παρει ο καταναλωτης φθηνα μια midas που δεν ειναι και δεν ακουγεται σαν midas,ενα turbosound που δεν ακουγεται σαν turbosound και εναν lab gruppen που δεν παιζει σαν lab προσωπικα δεν το βλεπω σαν θετικο.

Το λογιστηριο της εταιριας (που τα πουλαει) σαφως και το βλεπει,αλλα αυτο δεν με απασχολει καθολου.

Θα το θεωρουσα πολυ πιο τιμιο να αντλει τεχνογνωσια απο τις εταιριες που αγοραζει και να βγαζει προιοντα με τη μαρκα της,οπως η x32 που αναφερθηκε,παρα να βγαζει και χαμηλης κατηγοριας προιοντα με τη μαρκα της χ εταιριας που εχτισε το ονομα της με μεγαλη προσοχη ως προς το προιον που προσφερε.

 
yameth είπε:
<<...Απευθυνεται σε μουσικούς και ερασιτέχνες / ημι-επαγγελματίες. Το αν επαγγελματίες την χρησιμοποιούν αντί να επενδύσουν ανάλογα για τη δουλειά τους, δεν είναι πρόβλημα της εταιρίας.>>

<<...Το γεγονός πως εταιρίες όπως η Behringer έφεραν στο ευρύ κοινό, τεχνολογία που δεν θα έφτανε ποτέ στα χέρια του ερασιτέχνη μουσικού / home recordist (ιδιαίτερα σε χώρες σαν την Ελλάδα) είναι άξιο ευγνωμοσύνης και όχι κομπορρημοσύνης, θα έλεγα.>> 
μεγάλες αλήθειες γέρο μου... ;)

 
georgekz750 είπε:
Οτι δεν εγιναν οι midas πιο προσιτες με την εξαγορα,απλα αρχισαν να βγαζουν και καποιες φτηνοκονσολες (σε ολα τους) που δεν υπηρχε ποτε περιπτωση να βγαλουν πριν.

Το να παρει ο καταναλωτης φθηνα μια midas που δεν ειναι και δεν ακουγεται σαν midas,ενα turbosound που δεν ακουγεται σαν turbosound και εναν lab gruppen που δεν παιζει σαν lab προσωπικα δεν το βλεπω σαν θετικο.
Μιλας σαν να εχεις δουλεψει για χρονια πανω σε Midas κονσολες. Μπορεις να μας εξηγησεις γιατι η Μ32 δεν ειναι Midas και γιατι δεν ακουγεται σαν Midas? Καταρχην, ακομα κι ενα...τασακι να κατασκευασει η Midas, βαζοντας πανω του το ονομα της γινεται αυτοματως ενα Midas προϊον.
Το οτι αλλαζει το ιδιοκτησιακο καθεστως δεν λεει κατι, οπως και το οτι η Μ32 κοστιζει 5000€ δεν σημαινει οτι δεν ακουγεται σαν Midas. Δηλαδη απο τι τιμη και πανω μια κονσολα ακουγεται σαν Midas? Και με ποια αλλη ακριβοτερη Midas εχει συγκριθει η Μ32 και βγηκε το συμπερασμα οτι δεν ακουγεται σαν Midas?

Και τελος παντων, πως ακουγεται μια Midas?

Btw, εσυ θα αγοραζες ποτε μια Χ32?

 
Η κακη ποιοτητα της Behringer ειναι κατι που σχεδον ολοι οσοι αγοραζουν προιοντα της το γνωριζουν οποτε προβλημα τους  :) Επισης εχω φιλο που δουλευει στη MIDAS και μου εχει πει τα της ποιοτητας πριν και μετα τη Behringer "εποχη".

Για μενα το θεμα ειναι περισσοτερο ηθικο. Ειναι γνωστο πως η Behringer κλεβει και αντιγραφει προιοντα απο αλλες εταιρειες και αυτος ειναι ακομα ενας λογος που δε θα δει δραχμη απο εμενα...

 
warpie είπε:
Η κακη ποιοτητα της Behringer ειναι κατι που σχεδον ολοι οσοι αγοραζουν προιοντα της το γνωριζουν οποτε προβλημα τους  :)
Δηλαδη τοσα εκατομμυρια πελατων της ξερουν οτι αγοραζουν κακης ποιοτητας προϊοντα αλλα συνεχιζουν γιατι προφανως ειναι ηλιθιοι? Εσυ εχεις δουλεψει ποτε πανω σε καποιο Behringer προϊον? Ή απλα μεταφερεις κι εσυ την γνωμη "ειδικων" των διαφορων φορουμ, οι οποιοι δεν εχουν αγορασει ποτε τους Behringer?
Προσωπικα εχω αγορασει αρκετες Behringer κονσολες ολα αυτα τα χρονια, και ποτε μα ποτε δεν ειχα το παραμικρο προβλημα. Την τελευταια δε κονσολα που ειχα, την UFX1604, το μετανιωσα που την πουλησα. Το "η κακη ποιοτητα της Behringer ειναι κατι που σχεδον ολοι οσοι αγοραζουν προιοντα της το γνωριζουν" δεν ισχυει. 

 
Το ότι υπάρχουν εταιρίες που χρεώνουν το όνομά τους περισσότερο απ' το προιόν τους είναι βέβαιο. Αυτό όμως δεν σημαίνει πως δεν υπάρχουν και εταιρίες που στην προσπάθειά τους να ρίξουν τις τιμές κάνουν πολλούς συμβιβασμούς στην ποιότητα. Είναι η Behringer στην δεύτερη κατηγορία; Δεν ξέρω. Ευτυχώς όμως για τα περισσότερα προιόντα της υπάρχουν κι ένα σωρό άλλα που δεν τα φτιάχνουν εταιρίες της πρώτης κατηγορίας. Οπότε στο ερώτημα φθηνό ή ακριβό απαντώ κάπου στην μέση.

 
Waterfall-K είπε:
Δηλαδη τοσα εκατομμυρια πελατων της ξερουν οτι αγοραζουν κακης ποιοτητας προϊοντα αλλα συνεχιζουν γιατι προφανως ειναι ηλιθιοι?
Δεν ειναι θεμα ηλιθιοτητας. Ειναι θεμα budget ή αγνοιας (μερικες φορες και τα δυο μαζι).

Εσυ εχεις δουλεψει ποτε πανω σε καποιο Behringer προϊον?
Δυστυχως ναι, αναγκαστηκα  :)

Προσωπικα εχω αγορασει αρκετες Behringer κονσολες ολα αυτα τα χρονια, και ποτε μα ποτε δεν ειχα το παραμικρο προβλημα.
Δεν ειναι μονο θεμα ποιοτητας. Ειναι και θεμα ηχου. Δε ξερω τι εμπειρια και μετρο συγκρισης εχεις με αλλες κονσολες αλλα προσωπικα τις βρισκω (ηχητικα) απο τις χειροτερες που εχω δουλεψει.

Τελος, δεν εχω ορεξη να ανοιξω τετοια συζητηση, οποιος θελει να παρει behringer, μαγκια του, πολυ καλα θα κανει, δε μου πεφτει λογος.  :)

Οπως ειπα για μενα το σημαντικoτερο προβλημα που εχω με αυτη την εταιρεια ειναι ηθικο.

Τωρα για να ειμαι ειλικρινης εχω και εγω ενα προιον της behringer που ειχα παρει μεταχειρισμενο  :)

 
Waterfall-K είπε:
Μιλας σαν να εχεις δουλεψει για χρονια πανω σε Midas κονσολες. Μπορεις να μας εξηγησεις γιατι η Μ32 δεν ειναι Midas και γιατι δεν ακουγεται σαν Midas? Καταρχην, ακομα κι ενα...τασακι να κατασκευασει η Midas, βαζοντας πανω του το ονομα της γινεται αυτοματως ενα Midas προϊον.

Το οτι αλλαζει το ιδιοκτησιακο καθεστως δεν λεει κατι, οπως και το οτι η Μ32 κοστιζει 5000€ δεν σημαινει οτι δεν ακουγεται σαν Midas. Δηλαδη απο τι τιμη και πανω μια κονσολα ακουγεται σαν Midas? Και με ποια αλλη ακριβοτερη Midas εχει συγκριθει η Μ32 και βγηκε το συμπερασμα οτι δεν ακουγεται σαν Midas?

Και τελος παντων, πως ακουγεται μια Midas?

Btw, εσυ θα αγοραζες ποτε μια Χ32?
-Ναι,η αληθεια ειναι οτι δουλεψα και δουλευω αρκετα με τη συγκεκριμενη εταιρια.

-Η pro2,ακομη και η pro1 ακουγονται οπως πρεπει.

- Δεν θα αγοραζα x32,τη δουλεψα,παιζει καλυτερα απο τις ανταγωνιστικες εως διπλα λεφτα,αλλα θα επαιρνα κατι σε παραπανω level (και για την αντοχη στο χρονο,απειρα προβληματα αναφερθηκαν απο ιδιοκτητες x32 που δουλευουν πανω απο χρονο στα faders,δεν θυμαμαι να ακουσα κανενα για yamaha πχ/με υπερδιπλασιες ωρες λειτουργιας) Για να αγορασω κατι παιζει και αυτο μεγαλο ρολο.

Οσο πιο συνοπτικα μπορουσα τα ειπα,απο κει και περα καλα κανουν οι ανθρωποι τις μπιζνες τους,γεροι να ειναι να κονομανε εις αει

 
Παπαριες...

Αν δεν λέει Moog δεν λέει...

Χίλιες epiphone δεν κανουν μια Gibson...

60 εκατομμύρια μελετηροι Γερμανοί εναν Έλληνα εν τη αγνοία του...

Όλοι εσείς που έχετε tc ετοιμαστείτε να χάσετε την μεταπωλητική τους αξία (if any)...

 
georgekz750 είπε:
Δεν θα αγοραζα x32,τη δουλεψα,παιζει καλυτερα απο τις ανταγωνιστικες εως διπλα λεφτα,αλλα θα επαιρνα κατι σε παραπανω level
Ας μεινουμε εδω λοιπον, που ειναι και η ουσια. Οσο για το "ηθικο" του θεματος, που λεει και ο Warpie, ας σκεφτουμε λιγο καλυτερα γιατι ενα Χ προϊον των 3000€ ειναι εφαμιλλο ή και καλυτερο απο καποιο αλλο που κοστιζει τα διπλασια/τριπλασια λεφτα. Μην εχεις καμια αμφιβολια οτι η Χ32, φτιαγμενη με τις ιδιες προδιαγραφες στο ιδιο εργοστασιο, θα κοστιζε κανα δεκαρι χιλιαρικα αν εγραφε πανω σκετο Midas και οχι Behringer/Midas.

Παπαριες...

Αν δεν λέει Moog δεν λέει...
tomato.gif
tomato.gif
tomato.gif
tomato.gif
tomato.gif
tomato.gif
tomato.gif
tomato.gif
 
georgekz750 είπε:
-Η pro2,ακομη και η pro1 ακουγονται οπως πρεπει.
δηλαδή ΠΩΣ πρέπει και σε σχέση με ποια references?...

- Δεν θα αγοραζα x32,τη δουλεψα,παιζει καλυτερα απο τις ανταγωνιστικες εως διπλα λεφτα,αλλα θα επαιρνα κατι σε παραπανω level
δηλαδή σε κάποιον που δεν έχει όπως εσύ τα διπλάσια, θα την πρότεινες?

ΥΓ. καλοπροαίρετα (ειλικρινά) ρωτάω γιατί μας διαβάζουν και νέα παιδιά σαν τον Samy και μπορεί να αποπροσανατολιστούν από "δημιουργικές ασάφειες"...  ;D

 

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top