H επιλογή ανάμεσα σε δύο workstation της τάξης των triton και motif πιστεύω ότι είναι υποκειμενικό θέμα.
Δέν μπορούμε να πούμε οτι το motif @#!$ το triton και το αντίστροφο.
Εγώ θα έπαιρνα το extreme διότι με βολεύει καλύτερα η δομή των μενού και των υπο= μενου , διότι κάνανε την μαγκιά που θα ήθελα να είχε το le για να γλύτωνα χρόνο, δηλαδή να samplareis εσωτερικά ότι παίζεις την ίδια στιγμή , φτιάχνοντας ευκολα loops και φράσεις , και το σημαντικότερο γιατί το triton έχει 8 part ταυτόχρονα σε combination mode, σημαίνει δηλαδή οτι μπορείς να έχεις 8 ήχους διαφορετικους σε layers ταυτόχρονα και να τους εναλλάσεις ταυτόχρονα πολύ εύκολα κατι που κάνει το τριτον φοβερό σε performance κατάσταση και ταυτόχρονα να ελεγχεις real time τις εναλλαγές στα arpeggiator,
Δεν νομίζω να έχει αυτήν την ευχρηστία το motif ούτε στα combi ούτε και στο sequencer
Βασικά το ίδιο κάνει ακριβώς και το le απλά είναι φτωχότερο σε ποσότητα ήχων και έχεις λιγότερα εφέ.
Απο την άλλη αυτό που είναι καλό στο motif το μενού του οποίου με δυσκολεύει, είναι οτι έχει ξεχωριστό EQ σε κάθε track πράγμα πολύ σημαντικό για τον σκοπό του μηχανήματος , δηλαδή την δημιουργία αλλά κυρίως την μίξη ενός ολοκληρωμένου κομματιού, κατι που στο triton γινεται μόνο με την χρήση eq αν το επιθυμούμε σαν insert effect και δρομολόγηση σε αυτό του αντίστοιχου part που μας ενδιαφέρει, κάτι που δεν είναι τόσο πρακτικό.
Σε ήχους και τα δύο έχουν πάρα πολύ καλούς αλλά νομίζω οτι το triton υπερτερεί του motif στην δημιουργία πιο κινούμενων και complex ήχων, σε "καθαρή" κατάσταση, δηλαδή χωρίς samples, γιατι αν είμαστε "μαέστροι" και περνάμε loops και στα δύο και τα συνδυάζουμε με τους ήχους των και τα εφε, και τα δύο μηχανήματα τα ακούμε να κάνουν παπάδες. Μην νομίζετε, πολλοί τα έχουν και δεν 'εχουν ιδέα τι μπορούν να κάνουν με αυτά τα μηχανήματα.
Ναι το motif θα συμφωνήσω ότι έχει καλύτερη κατασκευή , αλλά σε αυτά τα μηχανήματα για να τα φχαριστηθείς εγώ θα πρότεινα να παίρναμε ένα απο τα δύο με 61 πλήκτρα που είναι και φτηνοτερο , και να παίρναμε μια διπλή βάση που θα τα βάζαμε απο πάνω και απο κάτω ένα βαρυκεντρισμένο midi κλαβιε και να τα ενώσουμε. Έτσι γίνεται πραγματικά δουλειά με αυτά,...................... Έτσι.........................
Γιατι τα πολλά parts θέλουν και πολλά κλαβιε :lol: