• Το Noiz σας εύχεται χρόνια πολλά και ένα ευτυχισμένο 2025! 🎊

Triton Studio <> Triton Extreme <> Motif

διότι κάνανε την μαγκιά που θα ήθελα να είχε το le για να γλύτωνα χρόνο' date=' δηλαδή να samplareis εσωτερικά ότι παίζεις την ίδια στιγμή , φτιάχνοντας ευκολα loops και φράσεις , και το σημαντικότερο γιατί το triton έχει 8 part ταυτόχρονα σε combination mode, σημαίνει δηλαδή οτι μπορείς να έχεις 8 ήχους διαφορετικους σε layers ταυτόχρονα και να τους εναλλάσεις ταυτόχρονα πολύ εύκολα κατι που κάνει το τριτον φοβερό σε performance κατάσταση και ταυτόχρονα να ελεγχεις real time τις εναλλαγές στα arpeggiator, [/quote']

Εδώ είσαι λάθος. To Motif κάνει resampling αυτό οπου εσύ παίζεις. Αν θες το βγάζεις και σε wav μετά από το usb ή το ίδιο το αποτέλεσμα το χρησιμοποιείς σαν part σε νέα μίξη, αλλά γιατί να το κάνεις αυτό το τελευταίο; Επείσης το motif έχει 4 parts αλλά το κάθε ένα από αυτά αποτελείται από άλλα 4 "υπό-parts". Φυσικά μπορείς να έχεις layers όπως και λειτουργία master keyboard που "δέρνει". Οι apregiators του είναι δυναμικοί, έχουν "swing" μπορούν να αλλάζουν σε live κατατάσεις, να φτιάχνεις αλυσίδες αλλά το μαστίγωμα και το τρίψιμο της πληγής με αλάτι είναι μια πιο ευχάριστο από το περιβάλλον του.
 
Παιδια σας εχω τρελανει το ξερω και ζηταω συγνωμη που γινομαι κουραστικος.

Να σημειωσω οτι εβαλα στις επιλογες και το TRITON STUDIO γιατι οταν το ακουσα επαθα πλακα. Μπορει να εχει λιγοτερους ηχους αλλα κατασκευαστικα και ηχητικα ειναι πολυ καλυτερο απο το extreme. Δυστυχως ομως ειναι πανακριβο και δε θελω σε τοσο μικρη ηλικια να δωσω τοσα λεφτα. Το παρακανω που το παρακανω με τα λεφτα που θα δωσω, αλλα δε θελω και να το ξεφτυλισω και να αγγιξω τα 3500 ευρω. Ειναι ελλεεινο ποσο

 
Ναι, πράγματι το motif to κάνει, και αν δεν κάνω λάθος το τελευταίο motif έχει προσθέσει δυνατότητες. Αρα είμαι λάθος.

Βασικά το resampling το κάνω για να γλυτώνω πολυφωνία, και να περνάω ένα loop η μία φράση, εκ νέου απο φίλτρα και εφφε, για πολυπλοκότητα, λέμε τώρα.

Τα υπο part νομίζω είναι οι oschillator ουριαστικά. Και ναι , φιλε shock δεν θέλω να αδικήσω το μηχάνημα, στα arpeggiator και στα split layering και velocity όλα κάνουν πάνω κάτω τα ίδια.

 
Το ζητουμενο μου ειναι να μπορω να κανω παραγωγη σε dance house μουσικη.
KOTS, ο λόγος που δεν μπορείς να πάρεις απόφαση είναι ότι δεν χρειάζεται κανένα από τα τρία, για να κάνεις αυτό που λες ότι θέλεις. Ψάχνεσαι σε εντελώς λάθος βάση, κατά τη γνώμη μου. Και τα τρία να σου τα χαρίσω, σε ένα-δύο μήνες θα καταλάβεις ότι αλλού έπρεπε να πας.
 
Ναι, πράγματι το motif to κάνει, και αν δεν κάνω λάθος το τελευταίο motif έχει προσθέσει δυνατότητες. Αρα είμαι λάθος.

Βασικά το resampling το κάνω για να γλυτώνω πολυφωνία, και να περνάω ένα loop η μία φράση, εκ νέου απο φίλτρα και εφφε, για πολυπλοκότητα, λέμε τώρα.

Τα υπο part νομίζω είναι οι oschillator ουσιαστικά. Και ναι , φιλε shock δεν θέλω να αδικήσω το μηχάνημα , στα arpeggiator και στα split layering και velocity όλα κάνουν πάνω κάτω τα ίδια. Απλά θεωρώ τον έλεγχο της σειράς triton πιο πρακτικό και τους ήχους καλύτερους αλλά σίγουρα αυτό είναι υποκειμενικό για τον καθένα. Και ο τρόπος ελέγχου πάλι υποκειμενικός είναι. Τί να πώ, .... τί να πει κανέις

Πάντως θα έπαιρνα το extreme.

 
Ωχ, τώρα το είδα... 3500 ευρώ ;;;;; Για ένα σύστημα για την παραγωγή dance μουσικής;... Ουγκ !!!

 
Και ναι ' date=' φιλε shock δεν θέλω να αδικήσω το μηχάνημα, στα arpeggiator και στα split layering και velocity όλα κάνουν πάνω κάτω τα ίδια.[/quote']

Δε το αδίκησες απλά κάποια πράγματα πιστεύουμε ότι δε τα κάνει γιατί βρίσκονται στο χάος των menu. Δε μιλάω μόνο για το συγκεκριμένο.

Πάντως τα συγκεκριμένα μιχανήματα είναι too much. Ισως ο kots να μην χρειάζεται workstation αλλά ένα midi κλαβιέ και μερικά καλά vsts. Θα του έρθει πολύ φθηνότερα. Σήμερα με την ποιότητα του z3ta+, absyth, Ivory, Wusikstation, superwave και άλλων αν μιλάμε για home studio ΔΕΝ χρειάζεται workstation. Ο μόνος λόγος αγοράς είναι ίσως κάποιος συγκεκριμένος ήχος που δε σου βγαίνει αλλιώς. Κάποτε είχε αγοράσει από μένα ένα 03/rw κάποιος μόνο και μόνο για έναν ήχο (έπαιζε σε πίστα).

Τον τελευταίο καιρό πειραματίζομαι με software romplers και θα έλεγα ότι κάποια από αυτά αφήνουν τα workstations πολύύύύύ πίσω.
 
Παιδια σας εχω τρελανει το ξερω και ζηταω συγνωμη που γινομαι κουραστικος.
Να σημειωσω οτι εβαλα στις επιλογες και το TRITON STUDIO γιατι οταν το ακουσα επαθα πλακα. Μπορει να εχει λιγοτερους ηχους αλλα κατασκευαστικα και ηχητικα ειναι πολυ καλυτερο απο το extreme. Δυστυχως ομως ειναι πανακριβο και δε θελω σε τοσο μικρη ηλικια να δωσω τοσα λεφτα. Το παρακανω που το παρακανω με τα λεφτα που θα δωσω' date=' αλλα δε θελω και να το ξεφτυλισω και να αγγιξω τα 3500 ευρω. Ειναι ελλεεινο ποσο[/quote']

Να έχεις υπόψιν σου απλά πως τα 3500€ είναι ό,τι προσφέρεται εντός της ελληνικής αγοράς που δεν είναι δα και η ανταγωνίστικότερη του κόσμου. Πράγμα που σημαίνει πως δεν είναι ανάγκη ουσιαστικά να δώσεις τόσα για το studio... :wink: Μπορείς να το αποκτήσεις και με λιγότερα...
 
Το ξερω αυτο αλλα δε θελω να δινω πιστωτικες μεσω διαδικτυου. Το θεωρω παρα πολυ επικυνδινο.

Εκτος αν υπαρχουν και αλλοι τροποι που δε ξερω..

Διαπιστωνω οτι το κλαβιε της ΥΑΜΑΗΑ ειναι απιστευτο σε σχεση με της korg. Λογικο αφου η ΥΑΜΑΗΑ φτιαχνει πιανα. Επισης απ οτι καταλαβα το ΜΟΤΙΦ εχει κι αλλες δυνατοτητες σε σχεση με το TRITON απλα το δευτερο εχει πολυ εντυπωσιακους ηχους.

120 νοτες πολυφωνια φανταζομαι εχει στους σκετους ηχους. Αν συνδιασεις 8 ηχους ταυτοχρονα θα εχει 15 νοτες, σωστα?

 
Μπορείς σίγουρα μέσω τράπεζας να κάνεις κατάθεση, ακόμη ίσως να μπορείς και με αντικαταβολή. Αλήθεια, επειδή κ εγώ βρίσκομαι στο ίδιο ψάξιμο, αν κανείς μπορεί να μας βοηθήσει με 3-4 site-retailers θα ήμουν ευγνώμων. Όσο για το extreme ναι ισχύει αυτό που λες. Πάντως επειδή έτυχε εχτές να παίξω σε αυτό, έχει όντως αρκετά εντυπωσιακούς ήχους, πολύ επιθετικούς σε κάποιες περιπτώσεις... :twisted:

 
Καλησπερα σε ολους.Το θεμα αγορας απο το ιντερνετ με φοβιζε και μενα και κατεληξα στην εξης λυση.Η Εγνατια και η εθνικη βγαζουν καποιες καρτες οι οποιες αναγνωριζονται απο το ιντερνετ σαν πιστωτικες αλλα στην ουσια ειναι απλα ταμιευτιριου.Δηλαδη.Οταν θες να κανεις μια αγορα βαζεις μεσα ακριβως τα χρηματα που χρειαζεσαι και τιποτα παραπανω.Δεν μπορει καποιος να σε χρεωσει!Παρολα αυτα τα μαγαζια την δεχονται σαν πιστωτικη και τα διαφορα site.Ρωτηστε για περισσοτερες πληροφοριες κατευθειαν στις συγκεκριμενες τραπεζες.Μια αλλη λυση ειναι οι πιστωτικες της citibank και της eurobank οι οποιες σε ρωτανε οταν προκειται για μια αγορα απο το internet και μετα δινουν εγκριση.Το καλυτερο ομως ειναι να λογικευτουν στην Ελλαδα και να ριξουν τις τιμες.Ηδη εχει αρχισει κατι να γινεται εξαιτιας του thomann.

Be well!!

 
Η χρήση πιστωτικής κάρτας στο ίντερνετ δεν έχει τίποτε το επικίνδυνο, όχι περισσότερο από το να τη χρησιμοποιήσεις από το σουπερμάρκετ ή ένα βενζινάδικο. Οποιοσδήποτε έχει χρησιμοποιήσει την κάρτα του στο ίντερνετ, θα σας το πει αυτό χωρίς επιφυλάξεις.

Ο μόνος λόγος που υποπτεύεστε ότι κάτι μπορεί να μην πάει καλά είναι διότι έχετε πιστέψει φήμες που έσπειραν στην ελληνική κοινωνία τα περιοδικά πληροφορικής (και ειδικότερα το PC Magazine), αλλά και τεχνολογικά αναλφάβητοι όπως οι δημοσιογράφοι των ιδιωτικών καναλιών, οι οποίοι θυμούνται το ίντερνετ κάθε φορά που γίνεται ένα σεξουαλικό σκάνδαλο.

Το λέω, μόνο και μόνο για να μη χολοσκάτε, αν θέλετε το πιστεύετε.

 
Α, και κάτι ακόμη. Ο λόγος που τα πράγματα είναι ακριβότερα στην Ελλάδα, πέρα από την κερδοσκοπική φύση του κακού έλληνα επαγγελματία, είναι ότι :

α) στην ελλάδα, το εργασιακό κόστος είναι αφύσικα υψηλό εξαιτίας των παράλογων ασφαλιστικών εισφορών

β) η φορολογία για τις επιχειρήσεις, είναι επίσης παράλογα υψηλή σε σχέση με άλλες χώρες της ευρώπης

Έτσι, ο μόνος έλληνας επιχειρηματίας που μπορεί να πουλήσει φθηνότερα, είναι αυτός που κρατά το κόστος της επιχείρησής του χαμηλό, δηλαδή, μικρό μαγαζί, ένας ή κανένας υπάλληλος και πολύ προσωπικό μεράκι. Ακόμη και έτσι, χάριν της φορολογίας είναι πάλι δύσκολο να συναγωνιστεί τον αντίστοιχο ευρωπαίο.

Συγνώμη για την παρένθεση, μπορούμε να επιστρέψουμε στο θέμα μας (σας).

 
Η Ελλαδα ειναι γενικα ακριβη στα παντα της. Ενα πολυ απλο περιστατικο το οποιο με εκανε να καταλαβω ποσο ακριβοι ειμαστε ηταν πριν μερικα χρονια οταν ψαχνομουν για αγορα τηλεσκοπιου (αυτο ειναι το αλλο μου χομπυ). Οταν στην Αμερικη αυτο εκανε 5000 ευρω εδω στην Ελλαδα ο αντιπροσωπος το πουλουσε 9600 ευρω! Και μη μου πειτε οτι ειναι οι δασμοι γιατι στη Γερμανια η τιμη του ηταν το πολυ 7000!

Πισω στο θεμα των 3 συνθς τωρα.

Προχθες πηγα παλι στο Νακα και ειδα το ΜΟΤΙΦ. Ξανα εντυπψσιαστικα! Ειναι απιστευτο οργανο. Κλαβιε υπεροχο και ξαναδιαπιστωσα κατι που ειχα πει και παραπανω. Περα απο το δυσκολο λειτουργικο του το ΜΟΤΙΦ νομιζω εχει περισσοτερες δυνατοτητες απο το KORG. Εχει εκπληκτικα πολλες δυνατοτητες επεκτασης. Ιδιως το 1gb χωρο για sampling σε αντιθεση με τα 90 mb του KORG δυστυχως! Περα απο το sampling εχουμε τη δυνατοτητα επεκτασης των ηχων απο τις καρτουλες που εισαγεις στο πισω μερος.

Καμια αλλη αποψη? καποιος που εχει ενα απο τα δυο οργανα να πει καποια πραγματα ισως??[/u]

 
Επισης να ρωτησω και κατι βασικο. Ξερουμε οτι και τα δυο πληκτρα ειναι επαγγελματικοτατα και κανουν τα τρελα κολπα. Ποιο απο τα δυο ομως καθεται καλυτερα σε μια παραγωγη? Ποιο δηλαδη, απο ακουστικης αποψης, δινει καλυτερα αποτελεσματα σε μια ενορχηστρωση ενος κομματιου?

 
Επισης να ρωτησω και κατι βασικο. Ξερουμε οτι και τα δυο πληκτρα ειναι επαγγελματικοτατα και κανουν τα τρελα κολπα. Ποιο απο τα δυο ομως καθεται καλυτερα σε μια παραγωγη? Ποιο δηλαδη' date=' απο ακουστικης αποψης, δινει καλυτερα αποτελεσματα σε μια ενορχηστρωση ενος κομματιου?[/quote']
Αυτό που θα σε βολέψει να προγραμματίσεις καλύτερα τους ήχους σου, οπότε θα βγάλεις αυτό που πρέπει ευκολότερα. Ελπίζω να μην ψάχνεις ένα τόσο ακριβό μηχάνημα απλά και μόνο για να παίζεις με τα preset, είναι αμαρτία...
 
Kai mia allh aporia pou exw. Peite oti exoume to motif me 1 gb mnhmh gia na valoume mesa oti hxo goustaroume.

Wraia. Pou tha vroume ayto to cd me tous hxous. Mporoume na samplaroume pads apo ena synth ths KORG opws to Triton extreme? Ti xaraktiristika dil apaitountai dil gia na ginei to sampling?

 
Το sampling είναι από μόνο του μία επιστήμη. Δεν είναι μόνο θέμα μνήμης του οργάνου, αλλά θέμα εμπειρίας πάνω στο sampling. Έτσι θα περιοριστείς στα όποια έτοιμα cd θα βρεις στην αγορά. Εκτός αν θέλεις να μπλέξεις με αυτή την ιστορία, κάτι που πλάκα θα έχει αλλά θα σου φάει πολύ χρόνο.

 
Φίλε KOTS θα μπορούσα να σου πώ οτι θες για το motif αλλά υπάρχρει θέμα στην κατηγορία keyboards

απότε θα ήταν καλύτερα να ρωτήσεις εκεί για οτι απορροία έχεις με το όργανο. Εγώ θα σου βάλω μια απάντηση εκεί πρός το παρόν.

 
Συγνώμη για τα παραπάνω posts, διαβάζοντας στο forum δεν είχα προσέξει τον τίτλο φίλε kots, που ρωτάς για τα τρια synth.

Λοιπόν, πρακτικά το 1gb μνήμη θέλει κοντά στο 10λεπτο να φορτώσει αλλά άμα σε βολέυει μπορείς να τη γεμίσεις με samples στο motif. cd με samples μπορείς να βρείς από τη www.motifator.com με πιστωτική. Επίσης μαζί με το motif παίρνεις και ένα cd δώρο με 300mb sampes από extra ήχους synth και πνευστών.

Επίσης το motif έχει ένα καλό ακόμα <προσωπικά με βολεύει αρκετά> μπορείς να κανεις μεχρι 16 layer σε ήχους ή ότι συνδιασμό θέλεις με τα 16 αυτά κανάλια, αρκεί να αντέξει η πολυφονία όταν είσαι σε mix mode και σε βολέυει πολύ σε live.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα