Τρύπα στο pickguard. Μπορεί να κλείσει?

Τώρα αυτό με τις κολλήσεις, με προβληματίζεις, αλλά μπορώ να σε διαβεβαιώσω ότι θα τις κάνω και με "παλιά" υλικά και εργαλεία.

Και θα έλεγα ότι έχω πολύ μεγάλη εμπειρία από κολλητήρια και την όλη διαδικασία.


Δεν εχει σημασια ενα εμπειρο ματι θα δει την διαφορα , μονο και μονο απο το χρωμα της κολλησης σε σχεση με τις υπολοιπες original ,αλλα δεν ειναι και δεοντολογικα σωστο να μην το πεις.

Ετσι κι αλλιως δεν μιλαμε για για ...εκατομμυρια ευρω αυτη τη στιγμη μια απειραχτη βρισκεται με 3.5-5 χιλιαρικα αναλογα με το ΧΡΩΜΑ (οι natural ειναι οι φθηνοτερες με τις olympic white να ειναι οι ακριβοτερες) και την κατασταση οποτε δεν μιλαμε για τιμες 50s ή 60s. 

Οποτε η "χασουρα" σου θα ειναι 300-500 ευρω ,ψιλικοκο δηλαδη.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
βρε σου είπα, εγώ δεν θα πω τίποτα. Αλλωστε δεν μου την παίρνει κανείς όσο είμαι όρθιος.?

Και αυτός που θα πρέπει να πει, αν ερωτηθεί, μπορεί τότε να μην έχει την παραμικρή ιδέα.

Και σίγουρα δε μιλάμε για μύρια, αλλά όμως δεν μιλάμε και για το 2020. Μπορεί να μιλάμε γιά το 2070 λέμε τώρα. Μην ξεχνάς ότι αυτές οι κιθάρες ήταν στα αζήτητα σχεδόν μέχρι τα 90ς

Και επειδή εγώ σε κάποια χρόνια ούτε θα μπορώ ούτε θα έχω διάθεση να ασχοληθώ, θέλω να δώσω μια λύση που θα την αποφασίσω εγώ τώρα που μπορώ.

Συνεπώς το ίδιο ίσως θα λέγαμε για τις κολλήσεις. Σιγα μην βάλουν άνθρακα 14 για να δούν ποιά κόλληση είναι 50 και ποιά 70 χρόνων.

Προφανώς και έχεις βαρύνουσα γνώμη, αλλά ίσως πιάνεις το σκεπτικό μου.

 
Σιγα μην βάλουν άνθρακα 14 για να δούν ποιά κόλληση είναι 50 και ποιά 70 χρόνων.




Τωρα παντως βαζουν. (δεν κανω πλακα)

Εγω ενα 5 way switch ειχα βαλει στην 68αρα strat που πουλησα και εχασα 1500 ευρω (το 2006 που ακομα δεν ειχε φαει σφαλιαρα η vintage market και οι τιμες ηταν πολυ υψηλες,σημερα ειναι 30% κατω απο τοτενες). 

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Οταν παίρνουμε αμάξι κοιτάμε να είναι ατρακάριστο και χωρίς σοβαρές μηχανικές βλάβες ή μεγάλες επισκευές (βλεπε αλλαγή neck, σπασμενο/κολημένο headstock, αλλαγμένα κλειδιά, κόληση στο σώμα ), αλλά με καινούργιο ιμάντα χρονισμού, ψυγείο, συμπλέκτη (βλέπε switches, pots). Δηλαδη τα βασικά δομικά χαρακτηριστικά κοιτάμε να είναι γνήσια και σε καλή κατάσταση, αλλά τα αναλώσιμα να ειναι αλλαγμένα και καινούργια. Απορώ γιατί στις κιθάρες δεν ισχύει αυτό. Αυτο το να κοιτάνε τις κολήσεις την στιγμή που το έρμο το switchaki θα τα φτύσει στην 10ετία μαξ, είναι πολύ κουφό.

 
Απορώ γιατί στις κιθάρες δεν ισχύει αυτό. Αυτο το να κοιτάνε τις κολήσεις την στιγμή που το έρμο το switchaki θα τα φτύσει στην 10ετία μαξ, είναι πολύ κουφό.


O βασικος λογος ειναι οτι μπορει να "κρυβει" απο πίσω τον ΑΠΟΛΥΤΟ λογο de-valuation μιας κιθαρας δηλ. το REFINISH (μια refinished κιθαρα χανει μεχρι και το 60% της αξιας της).

Επίσης καποια "υποπτη" αλλαγη μαγνητων (επισης "βαρυτατος" λογος de-valuation) 

Αυτο το να κοιτάνε τις κολήσεις την στιγμή που το έρμο το switchaki θα τα φτύσει στην 10ετία μαξ, είναι πολύ κουφό.


Μπα ,σε καμμια απο τις δεκαδες vintage κιθαρες που ειχα δεν υπηρξε τετοιο προβλημα, ούτε στα ηλεΧτρικα τους,στην 66αρα tele μου το switch συμπεριφερεται καλυτερα απο οτι στη 2011 tele μου ... ,απλα οι strat μεχρι και το 72 ειχαν 3 way switch και πολλοι τους αλλαζαν με 5-way

Το μονο σοβαρο προβλημα ειναι τα ΚΛΕΙΔΙΑ στις Fender απο το 1970 & μετα που ειναι ΠΛΑΣΤΙΚΑ και αθλιας πΓιοτητας.....εκει κανεις την...προσευχη σου μη σου χαλασει κανενα .....

Ο μονος παρανοϊκος λογος de-valuation κατα την ταπεινη μου γνωμη ειναι τα αλλαγμενα ταστα...που ΟΝΤΩΣ ειναι τρελλο... αλλα δυστυχως ισχυει...

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Και να μην τα φτύσει το switch (πολύ δύσκολο, σκονη, σκουριά, βρωμιά, χαλαρωμένος μηχανισμός απο την χρήση δεκαετιών), θα τα φτύσουν τα pots και θα αρχίσουν τα σκρατσα σκρούτσα. Είναι σαν να παίρνεις ένα αυτοκίνητο μεταχειρ. με συμπλεκτη φαγωμένο απλά και μόνο για να είναι απο τα χεράκια του Χανς ο οποίος με αγάπη και φροντίδα το φόρεσε στο θρυλικό σκαραβαίο που έχεις μπροστά σου. Οπότε καλό είναι στην κουβέντα να διαχωριστεί αν μιλάμε για αγοραστικό κοινό κιθαρίστες και παίκτες ή απλά συλλέκτες.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Αμα δώσεις στην fender τα λεφτά που θέλει προκειμένου να μην κάνει συμβιβασμούς (για τέλη 90's αρχές 00's έχω άποψη) θα πάρεις κάτι διαχρονικό, ακριβό στην όψη και ανίκητο στη χρήση. Τώρα γιατί κάποιος μπορεί να τα σκάσει ή να αρνηθεί να τα σκάσει λόγο χαλασμένου πλαστικού κλειδιού και μη οριτζιναλ κολλήσεις μέτριων ηλεκτρικών, είναι κάτι που δεν μπορώ να κατανοήσω!! ωστόσο αν τα τάστα έχουν αλλαχτεί από Μ* και έχει κάνει ζημιές είναι σοβαρό για εμένα

 
Να μην έχουμε υπερβολικές απαιτήσεις.

Χωρίς να είναι η συμβατική κιθάρα ροκετ σαιενς δεν μπορείς να περιμένεις μια κιθάρα που φτιάχτηκε 50 χρόνια πριν (γιατί για τέτοια μιλάμε) και έχει παιχτεί να είναι και να θεωρείται mint.

όποιος έχει τέτοιες απαιτήσεις είναι απλά συλλέκτης ή έμπορος.

 
όποιος έχει τέτοιες απαιτήσεις είναι απλά συλλέκτης ή έμπορος.


Ναι αλλά βασικά ένας τέτοιος θα ενδιαφερθεί για μια vintage Fender.

Όχι για να πάρε ένα "καλύτερο" από τα σημερινά όργανα, γιατί δεν είναι καλύτερο ίσα ίσα οι περισσότερες είναι χειρότερες κιθάρες από τις σημερινές ειδικά στο κατασκευαστικό επίπεδο*.

Αλλιώς μιλάμε για "players" vintage όργανα που έχουν και τις αντίστοιχες, χαμηλότερες, τιμές.

*Ηχητικά η ΔΙΚΗ σου μόνο εξαιρείται λόγω των unobtainable μαγνητών της που δεν μπορούν σήμερα να αναπαραχθούν αλλά και πάλι απευθύνεται σε ένα niche market που λένε και στο χωριό μου.

 
ναι ΟΚ.

Είπα πάντως το δικό μου σκεπτικό.

Επειδή το συγκεκριμένο ξύλο το πόνεσα, όταν έρθει η ώρα του, θέλω να έχει μια αξιοπρεπή τύχη. 

 
Να το σκίσω το θέμα λίγο; Ζητάω προκαταβολικά συγγνώμη.

Επειδή βλέπω κατέχετε τις ρητίνες και τα πλαστικά, θέλω να μπαλώσω κάτι θλάσεις στο κουτί των οργανων της μοτοσυκλέτας μου και φαντάστηκα πως κάποιος μαύρος στόκος ή δεν ξέρω τι, να έκανε ώστε να μην μπαίνουν νερά μέχρι (και αν) πάρω καινούργιο και να είναι λίγο πιο καλαίσθητο εν τω μεταξύ. Προτείνετε κάτι;

20190424_123456.jpg

 
εγώ θα έβαζα εποξική δυό στοιχείων.

Θα φαινόταν βέβαια, εννοώ δεν θα είναι σαν στόκος. Αλλά υποθέτω μπορείς και να τρίψεις μετά.

 
Πρώτα με κάποιο θερμαντικό, προσπάθησε να μαλακώσεις το πλαστικό, και προσπάθησε να βγάλεις προς τα έξω τα πλαστικά κομμάτια που έχουν μπει μέσα. Αφου το φέρεις στην αρχική μορφή ως σχήμα, όσο μπορείς, μετά κάτι τέτοιο αλλά σε μαυρο :

https://www.ebay.co.uk/itm/133084958356

 
Πρώτα με κάποιο θερμαντικό, προσπάθησε να μαλακώσεις το πλαστικό, και προσπάθησε να βγάλεις προς τα έξω τα πλαστικά κομμάτια που έχουν μπει μέσα. Αφου το φέρεις στην αρχική μορφή ως σχήμα, όσο μπορείς, μετά κάτι τέτοιο αλλά σε μαυρο :

https://www.ebay.co.uk/itm/133084958356
το ίδιο λέμε. Αν το βρώ σε μαύρο θα φτιάξω και το pickguard...

 
Για το πλαστικό της μηχανής θα το άνοιγα, θα το θέρμαινα με το πιστολάκι των μαλλιών (καλύτερα κανονικό heatgun) και αφού το έφερνα να φαίνεται απ έξω ίσιο, θα τα το μόνωνα από μέσα με μαύρη σιλικόνη. 

Για τρύπα σε pickguard έχω χρησιμοποιήσει μια βίδα με μεγάλο κεφάλι (που έκοψα κοντή) με κόντρα παξιμάδι από μέσα. (Φαίνεται λίγο κάτω από το tremolo arm). 

Για το μαύρο pickguard μπορεί να τύπωνα (στο 3d printer) μια τάπα από μαύρο ABS και να τη σφήνωνα στην τρύπα, με δοντάκι από μέσα και "καπέλο" απ έξω. Τελείως reversible, θα φαίνεται ελάχιστα.

20161117_204158.jpg

 
αν είχες κιθάρα που κατα τα λεγόμενα βγήκαν μόνο 50 μάλλον δεν το έκανες.

Εγώ όταν το έκανα

α. ούτε ήξερα πόσες φτιάχτηκαν

β. ούτε με ένοιαζε

γ. πίστευα ότι δεν θα την πουλήσω ποτέ

τα χρόνια πέρασαν και οι απόψεις αλλάξανε.

Προφανώς και δεν θα την πουλήσω, αλλά θα ήθελα οι μετά από μένα να πάρουν αυτό που της αξίζει


Κοίτα σε τέτοια περίπτωση δεν θα άλλαζα τίποτα ή ακόμα και να άλλαζα θα κράταγα τα αρχικά parts. Φαντάζομαι ότι όσοι αγοράζουν σπάνια και συλλεκτικά όργανα δεν ενδιαφέρονται για τις μόντες αλλά για το όργανο αυτούσιο.

 
Υπάρχουν αρχικά parts όπου πχ είχα αρχίσει να υποψιάζομαι καταστάσεις.

Πχ έχω αλλάξει όλες τις βίδες στο Pickguard γιατί οι μισές είχαν πάρει να σκουριάζουν.

Φυσικά και ορίτζιναλ fender πήρα, αλλά και τις παλιές τις κράτησα.

Όλα τα παλιά τα έχω, και το τασάκι, και τα έξτρα ελατήρια και φυσικά ορίτζιναλ μαύρη θήκη κλπ κλπ

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top