Tracer Studio PRO - προσιτό πυκνωτικό μικρόφωνο.

sultan of string

Εξαιρετικό μέλος
Μηνύματα
22,272
Πόντοι
2,148
μέχρι να το δώ στην πράξη...

ψάχνοντας αρκετό καιρό για μιά βάση γραφείου για μικρόφωνο και έχοντας ψιλοαποφασίσει να ψωνίσω μια millenium στα 20 ευρώ, όταν μια rode κάνει κοντά 50...έπεσε στο μάτι μου αυτή η περίπτωση από το eshop.

https://www.e-shop.gr/tracer-studio-pro-microphone-set-tramic46163-p-PER.580557

Όπου στην προσφορά μέχρι την προηγούμενη εβδομάδα έβγαινε στα 29.90 το μικρόφωνο, με τη βάση, καλώδιο και αράχνη.

Οπότε το τόλμησα.

Η προσφορά βγαίνει κάθε λίγους μήνες, τώρα ξαναγύρισε στα 59. Αλλά είναι ψιλομούφα η τιμή, στο διαδίκτυο γενικά σε ανατολικές ευρωπαϊκές χώρες η τιμή είναι 30κάτι.

Δεν περιμένω πολλά, αλλά σύντομα θα σας κάνω ένα ΑΒ με το rode nt1a που έχω..

 
Λοιπόν δυό βιαστικά κλιπάκια με την ovation applause, με παλιές χορδές elixir και μάλιστα μι καντίνι σπασμένη και αλλαγμένη με daddario απο βγαλμένο σετ. Χωρίς πένα.

Δεν σας λεω ποιό είναι το tracer και ποιό το nt1a.

το μικρόφωνο σχεδόν 10 και κάτι πόντους από το soundhole

Προβολή συνημμένου test mike 1.mp3 Προβολή συνημμένου test mike 2.mp3

20191104_222404.jpg

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Δεν με βοηθάει βρε dim ο τρόπος που παίζεις για τεστ.

Τα μπάσα μπουμάρουν πολύ, και δεν υπάρχει ιδιαίτερη ευκρίνεια στην ηχογράφηση.

Θα πρότεινα να το ξανακάνεις, παίζοντας λίγο πιο ... "κρατημένα".

Λίγο fingerstyle, λίγο ακκόρντα (όχι με μένος ?), λίγο single lines, κλπ.

Έτσι για πλάκα, λέω ότι το 1 είναι το rode.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
your wish is my command, but maybe tommorow.

Είναι γεγονός ότι έγινε πολύ βιαστικά, πάνω στη δοκιμή να δω αν όλα είναι ΟΚ και μην το επιστρέψω doa.

 
Δεν με βοηθάει βρε dim ο τρόπος που παίζεις για τεστ.

Τα μπάσα μπουμάρουν πολύ, και δεν υπάρχει ιδιαίτερη ευκρίνεια στην ηχογράφηση.

Θα πρότεινα να το ξανακάνεις, παίζοντας λίγο πιο ... "κρατημένα".

Λίγο fingerstyle, λίγο ακκόρντα (όχι με μένος ?), λίγο single lines, κλπ.

Έτσι για πλάκα, λέω ότι το 1 είναι το rode.


Θα του στειλω εναν οδηγο how to για να κανει μαματες ηχογραφησεις.

Το πρωτο κλιπ εχει πιο "πλουσιο" ηχο. 

 
Το πρωτο κλιπ εχει πιο "πλουσιο" ηχο. 


Έτσι φαίνεται, αλλά δεν το ξέρεις σίγουρα αυτό από το παραπάνω άκουσμα.

Να σου πω γιατί.

Το 1ο κλιπ, έχει πιο δυνατό ήχο, και το αυτί το εκλαμβάνει αυτόματα ως πιο πλούσιο.

Αν φέρεις και τα 2 κλιπ (το 2ο είναι ψόφιο) στην ίδια ένταση, τότε ... μάλιστα, θα φανεί αν είναι έτσι ή όχι.

Όπως και να έχει, συγκρίνουμε δύο μικρόφωνα που το ένα έχει σχεδόν 10πλάσια τιμή από το άλλο.

Η διαφορά στον ήχο σίγουρα δεν ανταποκρίνεται στην διαφορά τιμής.

EDIT: Επέλεξα το 1ο για rode, λόγω των τονισμένων ψηλομεσαίων.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
το ένα ήταν όντως πιό αδύναμο και ανέβασα λίγο έτσι ώστε να έρθουν στα ίσα...

Προσπάθησα να παίξω και πάνω κάτω τα ίδια, αλλά δεν σκέφτηκα να έχω πιό μεγάλη δυναμική περιοχή.

Θα επανορθώσω.

Πάντως είναι πολύ κοντά θα έλεγα.

Βασικά εγώ τη βάση ψώνισα...και είχε μέσα ένα μικρόφωνο δώρο

 
Βασικά εγώ τη βάση ψώνισα...και είχε μέσα ένα μικρόφωνο δώρο


Με όλα τα συμπαρομαρτούντα βέβαια, αράχνη, pop filter, και καλώδιο.

Το mini jack πως το κάρφωσες, με αντάπτορα?

Πάντως είναι πολύ κοντά θα έλεγα.


Νομίζω ότι με eq έρχονται σχετικά εύκολα ακόμα πιο κοντά.

 
Τελευταία επεξεργασία από moderator:
Με όλα τα συμπαρομαρτούντα βέβαια, αράχνη, pop filter, και καλώδιο.
και γατα...για τον άνεμο...

εντάξει το καλώδιο θέλει μια μοντίφα γιατί με μικρό βύσμα 3.5χλ είναι για τον καναπέ οεοε

 
Απο περιεργεια, εαν χρησιμοποιουνταν ενα sm57, τι διαφορες θα υπηρχαν?

 
Το ακριβο σου μικροφωνο, ποια ειναι ειδικοτητα του? Ακουστικα οργανα?

 
εντάξει το καλώδιο θέλει μια μοντίφα γιατί με μικρό βύσμα 3.5χλ είναι για τον καναπέ οεοε


Δεν θα έκανε δουλειά ένας αντάπτορας xlr male to 3.5mm female?

 
Ευχαριστούμε πολύ για το τεστ (και θα ήταν ωραίο να είχαμε περισσότερα απο όλους) αλλλλά... δεν ξέρω αν έχει νόημα σαν blind test.

Αρχικά, δεν ξέρουμε πως ακούγεται η κιθάρα σου χωρίς μικρόφωνο για να κρίνουμε πιστότητα και μετά δεν υπάρχουν σταθερές παράμετροι στο αποτέλεσμα. Το παίξιμο δεν βοηθάει καθόλου και η τοποθέτηση των μικροφώνων δεν είναι ιδεατή.

Οταν γράφεις με ένα μικρόφωνο δοκίμασε να το βάλεις κάπου κοντά εκεί που ενώνεται το σώμα με το μπράτσο, κοιτώντας την τρύπα. Ετσι αποφεύγεις το booming.

Επίσης όταν κάνεις συγκριτικό, το σωστό είναι να γραψεις και τα δύο μικρόφωνα ταυτόχρονα, με κοινό παίξιμο.

Χωρίς να τα ακούσω σε σοβαρό ηχείο, θα έλεγα πως το φτηνό συνήθως τονίζει τα πριμομεσαία σε σημείο που πολλές φορές ξύνουν αλλά και κάποιες άλλες εξυπηρετούν (όπως πχ εδω), ενω κατι που δεν γνωρίζουμε απο το τεστ είναι το gain που έδωσες στο καθένα, το polarity (αν δεν έχουν κοινό) και την ευαισθησία στο feedback. Ενα μικρόφωνο δεν είναι μόνο ο ήχος του αλλά και η ευχρηστία του. Αν είναι το πρώτο πάντως, 'κονόμησες μικρόφωνο για κιθαρα με λάσπη χορδές, παντός καιρού.

Προσωπικά δεν θα έπαιρνα το πακέτο ούτε για τη βάση. Το πρώτο πράγμα που χαλάει στα ραδιοφωνικα στούντιο είναι αυτες οι βάσεις αν δεν είναι πολύ καλά κατασκευασμένες (heavy duty). Με τον καιρό, δεν στέκονται εκεί που τις βάζεις και τρίζουν (λαδάκι). Αυτες απλά στηρίζουν μικρόφωνο αντί για λάμπα.

 
για το τεστ θα επανέλθω.

Συμπαθατε με αλλα ειμαι σε ενα δωματιο 3χ3.5 απο τα οποια μενουν καπου 1.5χ1.5 για την καρεκλα και να κινούμαι. Το να ηχογραφησω με μικροφωνο και μια νορμαλ βαση στηλη και μπρατσο με μενα και την κιθαρα ηταν ζογκλερικο. Εβαλα οντως ενα αφου διαλυσα την φοιτητικη μου λαμπα αλλά δεν εχει το πασο για τη στηριξη της αραχνης που τελικα το εχω για να κρεμαω τα ακουστικα και να δρομολογω το καλωδιο μην είναι στα ποδια μου.

 

Απαντήσεις

Trending...

Νέα θέματα

Back
Top