ez είπε:
Το ένα έχει καταπληκτικό ήχο (για διάφορους λόγους) αλλά σας δυσκολεύει αφάνταστα στο παίξιμο.
Το άλλο, σας βολεύει καταπληκτικά στα χέρια και στην άνεση, ο ήχος του όμως
δεν σας ικανοποιεί καθόλου.
Δυσκολευομαι να πιστεψω οτι ενα οποιοδηποτε οργανο,μετα απο ενα καλο σετ απ στα μετρα του παιχτη(ιδιως αν μιλαμε για τον Ηλια Ζαικο)ειναι τοσο δυσκολο παικτικα ωστε να μην μπορει να ''κατακτηθει''.
Πιστευω απο την αλλη οτι ενα οργανο που δεν ικανοποιει
καθολου ηχητικα,ακομα και με τις καλυτερες παρεμβασεις,δε θα ''ερθει'' εκει που θελει ο παιχτης(Ζαικος...)
Τωρα που..μεγαλωσα...Ποτε δε θα παιρνα οργανο με κακο ηχο επειδη παιζει ευκολα.
Η γνωμη μου ειναι οτι ο ηχος(Tone) ειναι κατι που θελει το χρονο του για να εκτιμηθει η αξια του και αυτο μπορει να γινει μονο μεσα απο ειδικες συνθηκες:
Καλος φυσικος λαμπατος ηχος και συνθηκες λαιβ οπου ενα καλο οργανο δε σε κρεμαει και δε σε κανει να φαινεσαι ''λιγος'' στη μιξη της μπαντας.
Ενα ''δυσκολο''οργανο με καλο τονο δε θελει βιασυνη,θελει τριβη και μακροχρονια ενασχοληση μαζι του.Δεν συνισταται σε καποιον που καθε μηνα παιζει με αλλη κιθαρα.
Το ''ευκολο''οργανο με κακο ηχο,θα εντυπωσιασει στην αρχη αλλα ειναι μαθηματικως βεβαιο οτι ειναι λιγα τα χρονικα ψωμια του.Θα το παρατησεις.
Οσο και να σε βολευει,αν αυτο που βγαζει δεν ικανοποιει το αυτι και τις απαιτησεις της εξωτερικευσης αυτου που εχεις στο μυαλο,ειναι θεμα χρονου να το αφησεις στην ακρη.
Βεβαια..Το βασικο ειναι το αν εχεις στο μυαλο σου ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ θες να ακουσεις γιατι αν δε συμβαινει αυτο,δεν υπαρχει λογος να πολεμας...
Το καλο οργανο εχει αυτο το θετικο..Σε βοηθαει στην αναζητηση του τονου,γινεται οδηγος ακομα και να το παρατησεις.(Γιατι σου τη βιδωσε.Εδω ο αλλος χωρισε τη Μπελουτσι...

)
Απο οσα εχω συναντησει,η μαγικη σκονη που εχει ενα καλο σε ηχο οργανο,δε μπορει να υπερκεραστει απο την ευκολια
σε βαθος χρονου.
Προτεινω καλο εξονυχιστικο σετ απ,παρεμβασεις με υποχονδριασμο

;D και ΤΟΝΕ!